Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

In jos 
+36
allred
didinul
miguel1975
COSTACHE MIHAIL
alliens
razvan - trenuri
Norbi
TudorVD
alex.alexus.tm
IonutCFR2009
qew00
TonyCFR
decward
sorinache96
Jurnal Feroviar
AeroX
mureseanu_976
mielutu zburator
Adrian78
cardinal
cristy79
matei vulcan
Vitosa
AndiCFR
alex.barac.5
ALEXCFR
92Dragos
Adirmvl
cfr500
dan tm
florin29sv
DUAL
Katalin4653
Katalyn
Dr2005
Nesebar
40 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 20 ... 32  Urmatorul
AutorMesaj
ALEXCFR

ALEXCFR


Numarul mesajelor : 2205
Varsta : 29
Localizare : Rm.Sarat-Brasov
Reputatie : 6759
Data de inscriere : 05/03/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA -2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Icon_minitimeDum Noi 01, 2015 9:37 pm

IR 1657 EA+(4*20-83)+(19-83)
R 5005 EA1 209 +(5*26-16) ultimele 2 vagoane 26-16 circula fara calatori pentru Pascani la revizie
R 5059 EA+(20-55)+(26-16)
IR 1659 EA1 717+(20-49.2)+(4*21-76)+(21-86)+(10-91)
IR 1665 EA1 001+EA 613+(2*21-87)+(10-70)+(4*21-86)
IR 1731 EA+(2*20-83)+(19-83)
IR 1586/1757 EA+(4*20-83)+(19-83)+EA
IR  10601 EA+(21-70)+(20-76)
R 5011 EA+(3*20-55)
IR 1752 EA1 588+(84-87)+(2*20-83)+(3*21-76)+(21-86)+(10-90)+(20-49.2)


Ultima editare efectuata de catre ALEXCFR in Dum Noi 01, 2015 10:40 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Icon_minitimeDum Noi 01, 2015 10:07 pm

Duminica 01 nov 2015

IR 1621 : 22-96, 21-86, 30-76, 84-96, 22-96, 22-96 + 30-76.
IR 1622 : 22-96, 22-96, 84-96, 30-76, 22-96, 22-96 + 30-76.
IR 1634 : 84-96, 21-70 + 21-87, 19-83, 84-96, 21-87, 21-87
IR 1659 : ( 240 ) 20-87, 21-76, 10-91, 89-87, 21-86 + 21-76, 21-76.
IR 1665 : 21-86, 21-86, 21-86, 10-70, 21-87, 21-87.
IR 1572 : 84-96, 20-76, 21-70, 84-83 + 21-70, 19-70, 21-70.
IR 1752 : 84-87, 20-83, 20-83, 21-76, 21-86, 10-91, 237, 21-76, 21-76.
RJ 1731 : 20-83, 19-83, 20-83.
IR 1646 : 83-76, 30-76, 22-96, 22-76, 22-76.
RJ 1639 : 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83, 20-83.
IR 15055 : VT2403 + VT2409.
R 15150 : 3203 Maneciu-Buc + 3227 Maneciu-Pl.Sud.
IR 15056 : 3203 vag 4 Maneciu-Buc + 3222 vag 3, 3213 vag 2, 3225 vag 1.
IR 473 : 71-70, 40-31, 88-96, 21-76, 21-76.
IR 347 : 21-90, 21-90, 88-96, 40-70, 71-70.
IR 1539/346 : 21-76, 89-87, 10-70, 21-86 + 71-70, 40-70, 88-96, 21-90, 21-90.
R 5074 : 20-55, 19-56 001, 20-76.
R 5007 : 26-16, 36-16
R 3005 : 26-16, 26-16, 26-16.
R 3010 : 26-16, 26-16, 26-16, 36-16, 26-16, 26-16.


Vagoane suplimentare pe ruta VPH-Brasov, vagoane suplimentare pe trenurile dinspre Moldova, vagoane Restaurant pe internationale, vagoane de biciclete pe trenurile 1621, 1622, 1634, 1645, 1646 pr toata ruta pe care au circulat + unul suplimentar pe IR 1572, vagoane mini-bar pe 1659/1650, 1539/1538, 1527 a fost bine week-end-ul asta.

IR 15056 cel mai aglomerat tren privat cu 4 automotoare DH2 pline ochi din care unul grupa directa de la Maneciu.

Foarte multi studenti pe toate trenurile ceva mai lejer la 1752 pentru ca de la Buzau, Mizil si Pl.Sud foarte putini au urcat, grosul a venit cu TFC.

Cel mai gol tren vazut pe ziua de azi a fost RJ 1731 cu 3 vagoane cu un grad de ocupare de maxim 75%.

La Pl.Sud au anuntat ca 15056 va sosi cu copunerea 3,2,1 si va pleca cu copunerea 4,3,2,1.

La ora 18:38 in statia Pl.Sud erau 10 automotoare : 2 de la RT, 2 VT-uri, 4 DH2 cuplate si alte 2 DH2 unul pentru Slanic si unul pentru Maneciu.

Sus In jos
ALEXCFR

ALEXCFR


Numarul mesajelor : 2205
Varsta : 29
Localizare : Rm.Sarat-Brasov
Reputatie : 6759
Data de inscriere : 05/03/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA -2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Icon_minitimeDum Noi 01, 2015 10:28 pm

kerpeten ali a scris:
Duminica 01 nov 2015

IR 1621 : 22-96, 21-86, 30-76, 84-96, 22-96, 22-96 + 30-76.
IR 1622 : 22-96, 22-96, 84-96, 30-76, 22-96, 22-96 + 30-76.
IR 1634 : 84-96, 21-70 + 21-87, 19-83, 84-96, 21-87, 21-87
IR 1659 : ( 240 ) 20-87, 21-76, 10-91, 89-87, 21-86 + 21-76, 21-76.
IR 1665 : 21-86, 21-86, 21-86, 10-70, 21-87, 21-87.
IR 1572 : 84-96, 20-76, 21-70, 84-83 + 21-70, 19-70, 21-70.
IR 1752 : 84-87, 20-83, 20-83, 21-76, 21-86, 10-91, 237, 21-76, 21-76.
RJ 1731 : 20-83, 19-83, 20-83.
IR 1646 : 83-76, 30-76, 22-96, 22-76, 22-76.
RJ 1639 : 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83, 20-83.
IR 15055 : VT2403 + VT2409.
R 15150 : 3203 Maneciu-Buc + 3227 Maneciu-Pl.Sud.
IR 15056 : 3203 vag 4 Maneciu-Buc + 3222 vag 3, 3213 vag 2, 3225 vag 1.  
IR 473 : 71-70, 40-31, 88-96, 21-76, 21-76.
IR 347 : 21-90, 21-90, 88-96, 40-70, 71-70.
IR 1539/346 : 21-76, 89-87, 10-70, 21-86 + 71-70, 40-70, 88-96, 21-90, 21-90.
R 5074 : 20-55, 19-56 001, 20-76.
R 5007 : 26-16, 36-16
R 3005 : 26-16, 26-16, 26-16.
R 3010 : 26-16, 26-16, 26-16, 36-16, 26-16, 26-16.


Vagoane suplimentare pe ruta VPH-Brasov, vagoane suplimentare pe trenurile dinspre Moldova, vagoane Restaurant pe internationale, vagoane de biciclete pe trenurile 1621, 1622, 1634, 1645, 1646 pr toata ruta pe care au circulat + unul suplimentar  pe IR 1572, vagoane mini-bar pe 1659/1650, 1539/1538, 1527 a fost bine week-end-ul asta.

IR 15056 cel mai aglomerat tren privat cu 4 automotoare DH2 pline ochi din care unul grupa directa de la Maneciu.

Foarte multi studenti pe toate trenurile ceva mai lejer la 1752 pentru ca de la Buzau, Mizil si Pl.Sud foarte putini au urcat, grosul a venit cu TFC.

Cel mai gol tren vazut pe ziua de azi a fost RJ 1731 cu 3 vagoane cu un grad de ocupare de maxim 75%.

La Pl.Sud au anuntat ca 15056 va sosi cu copunerea 3,2,1 si va pleca cu copunerea 4,3,2,1.

La ora 18:38 in statia Pl.Sud erau 10 automotoare : 2 de la RT, 2 VT-uri, 4 DH2 cuplate si alte 2 DH2 unul pentru Slanic si unul pentru Maneciu.

Eu am fost in vagonul 2 de  la IR 1752 si a fost super aglomerat trenul
Sus In jos
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2161
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6764
Data de inscriere : 25/05/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Icon_minitimeDum Noi 01, 2015 10:30 pm

kerpeten ali a scris:


IR 1897 : Desiro 2015 + Desiro 2066. Cate 40 de calatori in fiecare automotor, sa nu mai zica Cristy79 ca circula cu 5 calatori.

Pai ala e unul dintre cele de Slatina! Si totodata si ultimul care pleaca.
Astea au fost mereu destul de OK ca si grad de ocupare.
Depinde si de zile si ore, evident. In majoritatea zilelor cu restul trenurilor insa cristy79 chiar nu ne abureste.
Si nu e doar treaba cu ce vezi de afara ce e inauntru, ci eu chiar am mers cu majoritatea acestor sageti la toate orele lor posibile (cel putin pe vremea cand inca mai eram student cu reduceri). Chiar pusesem si poze pe aici mai demult, aratasem cat de plin era 1784 prin 20 si ceva decembrie anul trecut cand am avut eu un drum Pitesti - Bucuresti. Plecasem vreo 5 oameni pe bune. Nu s-a schimbat situatia de atunci.

1781, 1783, 1785, 1787, 1793 pe Bucuresti - Pitesti, iar in sensul invers: 1780, 1784, 1786, 1788, 1792 au fost mai tot timpul  plimbatoare de navetisti de la Titu (o mica parte din ei care se mai nimereau la dus sau intors). Pentru Pitesti nu sunt mai mult de 5-10 oameni in medie, in zilele cele mai proaste (care-s cele mai multe).
Desigur ca acum facem abstractie la 1781, 1783, 1787, 1788 de noutatile cu tarif Regio introdus de curand.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Icon_minitimeDum Noi 01, 2015 11:42 pm

@ALEXCFRCFM am vazut trenul la Pl.Sud si am vazut si peronul cu maxim 30 calatori. La cum arata 1752 pe langa 1572 sau 15056 crede-ma ca nu a fost deloc super aglomerat cum spui tu. La grupa de Botosani erau cam 20 locuri libere iar la usi erau cei care vroaiu sa fumeze pe cand la celelalte 2 trenuri era full in zona usilor de acces.

@Aerox colegul cristy79 a spus in nenumerate randuri ca el vedea trenurile IR cu Desiro spre Pitesti/Targoviste plecand si sosind din Bucuresti cu 5 calatori, pentru el am postat numarul de calatori aflat in cele 2 automotoare cu fix 1 minut inainte de plecare.

Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Icon_minitimeLun Noi 02, 2015 6:01 am

Multumesc colegului AeroX pentru clarificari. Smile

Eu m-am referit mereu strict la sagetile de Targoviste/Pitesti. Si imi mentin afirmatiile pt ca stiu despre ce vorbesc, cum a confirmat si colegul AeroX... dar asa le place unora sa se contrazica... What a Face

Si cea mai buna dovada ca nu aveau calatori e ca au primit oferta de tarifare.

Rolul acestor oferte de tarifare care se vor extinde indiferent daca unora de aici le convine sau nu este:

1. Sa faciliteze calatoria tuturor (nu doar a celor cu reduceri/pomeni);
2. Sa incurajeze libertatea de miscare a oamenilor care e generatoare de progres (nu sa o ingradeasca prin fixarea de tarife aberante);
3. Sa indeplinesca misiunea sociala a CFR Calatori.

- si aici am citat chiar dintr-un raspuns de la ei.

Asta e gandirea corecta ce le va aduce calatori in plus, nu sa spui ca trenurile Regio sunt strict de naveta si daca vrei turism trebuie sa platesti o caruta de bani la IR-urile de 45 de km/h!!! Daca oferi 100 km/h viteza da - poti sa ceri asa tarife, dar nu e cazul. Asta daca vrei sa ai calatori. Daca vrei 20 sau 30 adica fix cat o duba... mergi pe un drum care nu duce nicaieri (sau duce catre faliment).

Acum, sigur ca referindu-ne strict la aceste trenuri si daca se mentine compunerea tramvai Desiro cu tarifare Regio sau oferte  - sa nu ne miram daca le vom vedea ca pe metrourile de Pipera de dimineata... ceea ce nu stiu daca e neaparat un lucru rau What a Face What a Face What a Face

Un singur Desiro va deveni in scurt timp insuficient pe Campulung, deja e aproape plin iar cand vor da navala studentii la pretul de 10 lei nu va face fata, mai ales cel cu fotolii care cred ca are o capacitate mai mica Smile
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Icon_minitimeLun Noi 02, 2015 6:13 am

cristy79 a scris:

Si cea mai buna dovada ca nu aveau calatori e ca au primit oferta de tarifare.

Cu o floare nu poti face primavara, cate IR de pe ruta Buc.Nord-Golesti/Pitesti au primit oferta ? 2 perechi ?

Nu este admisibil sa spui ca vezi in Gara De Nord 5 calatori intr-un Desiro, daca spuneai de Pitesti da dar nu de Gara de Nord unde e ditamai capitala si legaturi catre alte zone ale tari.

Sambata la trenul asta de 17:25 in cele 2 automotoare erau cate 40 calatori unul mergea la Pitesti celalalt la Targoviste si asta sambata seara cand e cel mai mort interval.

De cand au fost aduse aceste automotoare si de cand vin eu la Bucuresti de atatia ani niciodata, indiferent de ora sau anotimp nu am vazut Desiro sub 15 calatori.

Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Icon_minitimeLun Noi 02, 2015 6:22 am

Este arhisuficient ca au primit aceste perechi oferta de tarife, pentru ca daca te uiti vei observa ca sunt trenurile la orele cele mai bune. Pe Pitesti-Bucuresti au oprimit oferta trenurile de la orele 6, 14 si 16 deci 3 trenuri. Iar pe Buc-Pitesti sunt trenurile de la 7.25 si 18.25, iar cele mai bune ore. Trebuie sa existe si trenuri ieftine si trenuri mai scumpe, cine are pofta sa arunce cu banii nu are decat sa o faca. Important e sa existe alternativa.

Nu are rost sa continuam discutia privind aceste tramvaie, fiecare cu parerea lui. Tu le vezi mereu pline, eu (si altii care au mers cu ele) mai goale... Putin imi pasa la urma urmei, cele de Targoviste sa le faca si IC din partea mea. Dar ceva imi spune ca le vom regasi in tabelul acela cu oferte... Mai devreme sau mai tarziu.  What a Face
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Icon_minitimeLun Noi 02, 2015 8:06 am

Nu am spus ca le vad pline, am spus mereu ceea ce am vazut cu ochii mei, nu e musai sa calatoresti in Desiro ca sa vezi cati calatori are. Dar sa spui ca au 5 calatori e din alta viata mai ales la Bucuresti unde sunt navetisti cu abonamente, navetisti CFR, blatisti, elevi si studenti si alte categorii de calatori. Eu cred ca tu le-ai confundat cu cele care se retrageau in Grivita acele G-uri Buc.Nord-Buc.Grivita sau invers cand vin sa formeze trenurile alea da au 5 calatori. Tu crezi ca daca aveau 5 calatori la plecarea din Buc.Nord spre Titu mai circulau astea ? Erau demult anulate iar faza cu oferte eu zic sa nu te imbeti cu apa rece, am mai explicat situatia de cateva ori pana acum, de la noul mers or sa ramana tot IR cu tarife de IR si doar 2-3 perechi vor fi cu oferte.

Vrei sa facem un experiment ? Alegem o zi care vrei tu si stam cateva ore in GDN geana pe cateva IR-uri dastea cu Desiro sa vezi cat de circulate sunt dar daca la finalul experimentului vom avea o medie minima de 30 calatori/tren achiti tu si pentru mine biletele de tren, o cafea si 2 beri daca nu fac eu invers in caz ca nu obtinem media minima Wink La orice ora sunt dispus sa fac experimentul asta dar daca prinzi Desiro spre Targoviste vinerea sau in sens invers duminica o sa vezi ca acei 5 calatori au mai adus cu ei alti 80-90.

Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Icon_minitimeLun Noi 02, 2015 8:35 am

kerpeten ali a scris:
De cand au fost aduse aceste automotoare si de cand vin eu la Bucuresti de atatia ani niciodata, indiferent de ora sau anotimp nu am vazut Desiro sub 15 calatori.
Nu le-ai văzut pe cele de Baloteşti, când erau. Sau pe cel de Tulcea, care pleca gol-goluţ de la Bucureşti, însă se întorcea plin de la Tulcea.

cristy79 a scris:
1. Sa faciliteze calatoria tuturor (nu doar a celor cu reduceri/pomeni);
2. Sa incurajeze libertatea de miscare a oamenilor care e generatoare de progres (nu sa o ingradeasca prin fixarea de tarife aberante);
3. Sa indeplinesca misiunea sociala a CFR Calatori.

De fapt, s-a făcut un studiu asupra încasărilor, apoi o analiză a eventualelor încasări la tarif de R, s-a calculat cum se iese mai bine dpdv financiar şi asta a fost. Apropo, mă cam îndoiesc că ăsta e răspunsul dat de CFR Călători.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Icon_minitimeLun Noi 02, 2015 9:06 am

Pe cel de Tulcea nu l-am vazut niciodata la plecare insa l-am vazut de cateva ori la sosire in Buc.Nord, isi scoatea lejer bani, iar cu cele de Balotesti nu am fost decat de 3 ori pana la Aeroport dus-intors de fiecare data am prins numai cu fotoli si minim 40 calatori maxim 70 dar in perioada cand mergeau doar pana la P.O Aeroport ca nu aveam masina, acum cu masina in 40 min mers regulamentar esti in parcarea de la aeroport iar cei care au plecat singuri i-am urcat la duba de Bucuresti, i lasa soferul chiar acolo la ramificatie apoi cu trolerul dupa tine in maxim 8 min esti la Aeroport.

Vineri 01-apr-2011 a fost una din cele 3 dati cand am mers de la Buc.Nord la Aeroport si inapoi cu Desiro cu fotoli atat la dus cat si la intors au fost in jur de 50 calatori de la P.O pana la Aeroport am mers cu 3 dube.
Sus In jos
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3834
Data de inscriere : 27/05/2015

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Icon_minitimeLun Noi 02, 2015 10:18 am

kerpeten ali a scris:
numai cu fotoli si minim 40 calatori maxim 70

Asa a fost mereu, in ultimul an de functionare mergeam cam de 1-2 ori pe luna la Balotesti.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Icon_minitimeLun Noi 02, 2015 6:31 pm

Dr2005 a scris:
kerpeten ali a scris:
De cand au fost aduse aceste automotoare si de cand vin eu la Bucuresti de atatia ani niciodata, indiferent de ora sau anotimp nu am vazut Desiro sub 15 calatori.
Nu le-ai văzut pe cele de Baloteşti, când erau. Sau pe cel de Tulcea, care pleca gol-goluţ de la Bucureşti, însă se întorcea plin de la Tulcea.

cristy79 a scris:
1. Sa faciliteze calatoria tuturor (nu doar a celor cu reduceri/pomeni);
2. Sa incurajeze libertatea de miscare a oamenilor care e generatoare de progres (nu sa o ingradeasca prin fixarea de tarife aberante);
3. Sa indeplinesca misiunea sociala a CFR Calatori.

De fapt, s-a făcut un studiu asupra încasărilor, apoi o analiză a eventualelor încasări la tarif de R, s-a calculat cum se iese mai bine dpdv financiar şi asta a fost. Apropo, mă cam îndoiesc că ăsta e răspunsul dat de CFR Călători.

Eu am adaugat numai ce este in paranteze. Twisted Evil santa Raspunsul dovedeste ca unii chiar au inteles care este menirea operatorului national feroviar de transport calatori. Sigur ca s-a facut un astfel de calcul, era si greu sa iti dai seama ca poti incasa mai mult asa.

Cat despre Desiro - sa fie sanatoase, nici nu ma gandesc sa stau acum sa le numar calatorii la fiecare tramvai. E treaba lor la urma urmei nu? Smile
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Icon_minitimeLun Noi 02, 2015 7:00 pm

Asta dovedeşte că există cineva cu studii în relaţii publice, care să poată să întoarcă orice frază în aşa fel încât să mulţumească reclamantul.

Pe de altă parte, contează rezultatul final, nu?

--
Dacă nu-ţi plac Desiro-urile, poţi merge cu maşina, poţi merge cu Irisbus Crossway, cu Isuzu Turquoise, cu bicicleta, cu autostopul, pe jos... e o ţară liberă şi sunt atâtea mijloace de transport şi variante de a merge din punctul A în punctul B.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Icon_minitimeLun Noi 02, 2015 10:23 pm

Se vede cât iubești CFR-ul, dacă în loc de a propune achiziția unor AM decente, nu a tuturor dezastrelor, sugerezi deplasarea cu mijloc auto.
Ontopic, niște compuneri de ieri:
R 7575 - Rama Z 1010
IR 12776 - EGM 65-1025-9 + (20-83) + 84-83 + 21-70 + 19-83 + 21-70.
IR 12773 - EGM 65-0947-5 + 3*20-83 + 19-83
IR 12775 - EGM 1046 + 22-96 + 30-76 + 22-96 + 22-96/76 + 22-76/96 + 22-76/96. Garnitura îmi pare a fi identică celei care forma cândva IR 1692/3
R 7361 - EA + 20-83 + 22-76
Ca fapt divers, de serviciu la manevră în triajul Galați nu era LDH-ul clasic, ci un DA din clasa 62, 0768.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 8 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
Sus 
Pagina 8 din 32Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 20 ... 32  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Info trafic - trenurile întârziate
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor din România - 2016

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: