Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II

In jos 
+36
allred
didinul
miguel1975
COSTACHE MIHAIL
alliens
razvan - trenuri
Norbi
TudorVD
alex.alexus.tm
IonutCFR2009
qew00
TonyCFR
decward
sorinache96
Jurnal Feroviar
AeroX
mureseanu_976
mielutu zburator
Adrian78
cardinal
cristy79
matei vulcan
Vitosa
AndiCFR
alex.barac.5
ALEXCFR
92Dragos
Adirmvl
cfr500
dan tm
florin29sv
DUAL
Katalin4653
Katalyn
Dr2005
Nesebar
40 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 26 ... 32  Urmatorul
AutorMesaj
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Icon_minitimeMar 01 Dec 2015, 10:53

Mi se falfaie de toate vagoanele, in astfel de situati cum e azi conteaza sa bage cat ma multe vagoane, calatori sa mearga civilizat si CFR sa incaseze si cei 4 lei/loc. Dar ma tem ca suplimentarile de azi nu vor face fata. Se intorc studenti la capitala si cei care au petrecut in aceasta mini-vacanta la munte, o sa fie nebunie diseara, ce bune erau etajatele azi ca supliment la IR de scurt parcurs : Brasov-Buc.Nord, Galati-Buc.Nord si altele.

Daca astazi sunt 10 vagoane la 1639 Brasov-Constanta doar pentru cei care merg pe M800 nici nu ma gandesc ce o sa fie pe Brasov-Buc.Nord cu bucuresteni care vin de la munte si studenti.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Icon_minitimeMar 01 Dec 2015, 17:35

Noroc cu gratarul din spatele blocului de ziua nationala a tuturor romanilor ca am avut ocazia sa vad si eu niste trenuri pline si lungi cum nu vezi in fiecare zi.

In ordinea cum le-am vazut :

IR 1539/346 : 21-87, 89-87, 10-70, 21-76 + 84-96, 71-70, 40-70, 88-96, 21-90, 21-90.
R 11034 : 3 x 26-16. 95% grad de ocupare la a doua zi de circulatie, noroc cu sfarsitul acestui week-end prelungit.
R 3005 : 4 etajate.
IR 1527 : 20-76, 20-76, 30-76, 89-87, 20-76, 20-87, 20-55.
IR 1634 : 21-76, 21-86, 89-87, 84-87, 21-87, 19-83, 84-96, 21-87, 21-87, 21-87, 21-87, 22-96, 10-70, 22-96.
IR 347 : 21-90 OBB, 21-90, 88-96, 40-70, 71-70, 84-96.

R 11034 la a doua zi de circulatie a batut primul record cu care se poate lauda pana in ultima zi de circulatie vineri si duminica si vinerea cealalta nu va mai avea norocul asta. Azi a fost Bonus nu stiu cum a reusit tinand cont ca vineri a venit telegrama, sambata a fost afisat pe cfrcalatori.ro si duminica prin gari. Probabil au folosit niste tehnici casierele de la CFR.
IR 1634 niciodata de la noul mers chiar si cand a fost RE 3006 nu a avut atat de multe vagoane, 14 bucati nu ai norocul sa vezi in fiecare zi.

Si ziua nu s-a incheiat mai sunt destule trenuri pana diseara care astazi are dublu cat ar fi trebuit sa aiba intr-o zi normala. Cred ca azi a fost ziua cand in Grivita nu mai era nimic de rezerva din vagoanele apte de drum sau proaspat revizuite.

CFR sa se pregateasca din timp ca vor mai fi cateva zile anul asta cu incasari ridicate.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Icon_minitimeMar 01 Dec 2015, 18:54

Stai linistit ca se pregateste. In ultimele trei nopti 11 vagoane a trimis Grivita in probe.
Sus In jos
ALEXCFR

ALEXCFR


Numarul mesajelor : 2205
Varsta : 29
Localizare : Rm.Sarat-Brasov
Reputatie : 6759
Data de inscriere : 05/03/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: COMPUNEREA TRENURILOR DIN ROMANIA -2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Icon_minitimeMar 01 Dec 2015, 19:22

IR 461 GM 915 +(21-80)+(21-40)
R 5005 EA1 892+(36-16)+(26-16)
IR 1651 EA1 627+(6*22-76/96)+(30-76)
IR 12774 GM 1133+(3*20-83)+(19-83)
IR 12773 GM 1060+(3*20-83)+(19-83)
IR 1662 PHOENIX 003 CFR+EA1 251+(4*21-86)+(10-70.1)+(21-87)
IR 1539/346 EA 839+(21-87)+(89-87)+(10-70)+(21-76)+(84-96)+(71-70)+(40-70)+(88-96)+(2*21-90)
IR 1585 EA1 567+(4*20-83)+(19-83)
IR 1825 EA1 303(+(2*20-49)+(2*20-49.2)
R 9103 GM 902+(3*21-80)+(19-80)
R 11075 GM 944+(2*26-16)
IR 1657 EA1 122+(4*20-83)+(19-83)
IR 473 EA1 250+(2*21-76)+(89-76)+(71-70)+(40-31)
IR 1527 EA 837+(3*20-76)+(30-76)+(89-87)+(21-87)+(20-55)
IR 1582/1587 EA 871+(2*22-76/96)+(89-87)+(10-91)+(21-76)+PHOENIX 003 CFR
IR 1584 EA1 606+(4*20-83)+(19-83)
IR 1692 EA1 767+(7*22-76/96)+(30-76)


Ultima editare efectuata de catre ALEXCFR in Mar 01 Dec 2015, 21:15, editata de 2 ori
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8093
Data de inscriere : 07/02/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Icon_minitimeMar 01 Dec 2015, 19:30

19-83 sta foarte bine la IR, cu conditia sa aiba scaune ca lumea. Ce mi se pare aiurea e ca au bagat cotetele 21-31 ex-DB Regio, ca doar la Hans si Hilda acolo circulau exclusiv la Regio acele Silberlinge-uri.

21-90-ul OBB este doar un accident din moment ce a crapat cotetul autohton 21-90 la austrieci. Insa stie toata lumea ca daca Dacia sta 22 ore in Romania, plus inca 18-19 ore pe drum, rezulta aproape 40 ore de "imobilizare" pentru OBB care ar putea scoate de 3x mai multi bani din vagonul lor 21-90 pe pendulare Wien - Innsbruck sau diverse EC-uri OBB / DB.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Icon_minitimeMar 01 Dec 2015, 19:39

Depinde de ce s-o fi stricat 21-90-ul nostru. Poate l-au stricat austriecii sau o fi venit cu budele înfundate şi nu au putut ăia să le desfunde în timp util. Poate după reparaţie folosesc vagonul ăla pe rutele lor interne... că şi ungurii fac la fel cu vagoanele româneşti.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Icon_minitimeMar 01 Dec 2015, 22:46

21-90 CFR sunt putin cam depasite de timp.

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Bdeem_8496_a


Ultima editare efectuata de catre Kapпaтй in Mar 01 Noi 2016, 09:15, editata de 1 ori
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 00:31

Majoritatea trenurilor regionale din Austria arată aşa:
https://www.flickr.com/photos/sieczu/8376039532
Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 8376039532_9cff7430a0_cOBB Bombardier Talent - interior by Dariusz Sieczkowski, on Flickr

Restul sunt cu etajate sau cu https://de.wikipedia.org/wiki/Inlandsreisezugwagen_der_%C3%96BB . Că mai scapă şi alte vagoane pe R... se mai întâmplă şi la ei să fie lipsă de vagoane. Însă în curând vor începe să sosească cele 100 de rame electrice Desiro ML. Teoretic, 30 vor înlocui ramele vechi care circulă la S-Bahn în Viena şi 70 vor înlocui trenurile cu vagoane unde e posibil. Practic, nu m-aş mira ca în 3 - 4 ani prin Viena să circule încă ramele seria 4020 şi toate trenurile R să fie făcute cu astfel de rame.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 00:42

Mno acum poti sa pui doua poze si cu malaxa una la exterior si alta cu interiorul ? 8-)
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8093
Data de inscriere : 07/02/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 00:56

OBB-ul mai are si el "personale sprintene" (Regional Express) fara opriri pe anumite rute cu punct de pornire Wien. In 2013 era unul compus din 5 vagoane 21-90 Bmz (SGP 1976-1978 cu usi pivotant pliante) apte de 200 km/h pentru St. Polten caruia i s-a dat la tractiune un Taurus si nu un baureihe 1144 limitat constructiv la 160. Ma gandesc ca au fost puse pentru a starpi concurenta si avand portiuni de ruta cu 200 pe care ramele Talent sau vagoanele "Lange Schlieren" sau DoSto "Wiesel" nu le pot atinge, au gasit de rezerva 5 vagoane premium.
Dar atentie ! In Austria nu gasim sate cu populatie majoritar afona, aliterata, nespalata, etc incat sa avem dubii daca SGP-urile 21-90 vor fi vandalizate, nu ca-n Romania unde Galatiul trimite saloane 10-91 Express si Railjet-uri 20-83 la scurt parcurs pe Marasesti sau Buzau, localitati cu efectiv de spurcati peste 10-15% indiferent de etnie si care se intorc la statia de domiciliu cu perdele lipsa, spoturi sparte, usi fortate (ca n-au auzit de buton de actionare), hartie igienica furata, etc... a23
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 09:32

cristy79 a scris:
Stimate kerpeten ali

Faptul ca ma onorezi cu replici de fiecare data nu inseamna ca ai si dreptate...

Am o informatie pt tine: oamenii cu bani care implora sa il lase IR pe 1631 NU MERG CU TRENUL... Ba din contra unii cand aud de tren incep sa rada. Aceia au masini scumpe din care nu se dau jos nici cand merg la paine. Daca ai impresia ca oamenii cu bani merg cu trenul iei o mare tzeapa ca sa ma exprima pe limbajul tau. Or fi si exceptii dar 90% au conceptia pe care ti-am spus-o. Nu vrei sa intelegi e strict problema ta. 1631 e mentinut (inca) la tarife de IR nu pt cei cu bani in principal - ci pentru cei cu pomeni.  What a Face
.

Hai ca mi-am facut timp sa-ti raspund.

1. IR 1631 e un tren care i sta bine cum e acum atat la tarife cat si la mers. Are clienti destui cat sa nu mearga pe minus si exista zeci de oferte pentru toata lumea : Exista Cartea VSD, biletul dus-intors, anticipatia, fidelitatea, Card Tren Plus, cupoanele studentilor etc... Bun so luam incet daca trenul asta devine prin absurd RE desi acest rang nu mai exista sau ramane IR si i se baga tarife de Regio ce crezi ca rezolvi ? Te multumeste pe tine si pe noi inca vreo 10-15 pasionati, te-ai gandit ca in cazul in care ar fi facut RE cati calatori ar pierde ? Te-ai gandit la faptul ca R 3001 de la 4 etajate si calatori de 3 in cursul saptamani o sa mai piarda din calatori emigrand la IR/RE 1631 ? Vezi ca sunt multi care sufera de ei ca au bani si isi permit si cand aud de Regio fac ca toti draci si intreaba cand are IR. Am mai povestit in iarna ca la casa de bilete din gara Predeal erau uni care vroiau la Bucuresti si casiera le explica ca e Regio cu vagoane de IR si opriri de IR si ei nu si nu ei vroiau IR. Crede-ma ca sunt multi care isi permit tarfiul de IR si asta ca cei cu bani nu merg cu trenul sa io spui lui Mutu Wink Sunt unii care poate merge cu masina peste tot dar daca se simt rau, obositi sau au prins coloana pe Nistoresti-Predeal sa fi sigur ca vor alege si trenul ca sa nu mai zic ca sunt multi cu bani care nu au masina sau mai rau au masina dar nu are permis. Am un caz la mine la munca la un coleg masa la CFR, tacsu salariu de 3.500 lei tot la CFR el salariu de 1.400 lei au logan dar niciunul nu au permis. Vin tocmai de la Ialomita Hm cu Regiotransul ca, colegul care avea permis de la ei din sat si-a dat demisia si nu mai are cine sa le conduca masina, deci despre ce vorbim ? Am la mine in anturaj oameni care nu sufera trenul dar cand vine vorba de munte prefera sa lase masinile acasa si sa mearga cu trenul ca e mai frumos si scapa de blocajele de pe DN1 ori au chef sa bea si nu sta cu gandul la militie vai ca ma opreste imi pune fiola si imi ia permisul.

Daca maine il face R pe IR 1631 cate trenuri ieftine vom avea spre munte ? R 3001, R 11031, RE 1631, RT 14031, SFT 15930 nu se poate chiar asa, plus ca exemplele tale le-ai dat si la M800 Buc.Nord-Constanta si acolo ai vrea RE sau IR cu tarife de R doar ca sa moara dubari nu se poate totul ieftin, sa zicem mersi pentru ce avem de la noul mers o gramada de trenuri ieftine pe o groaza de rute. In plus te intreb acum de cate ori pe an mergi la munte daca l-ar face RE de cate ori pe an l-ai folosi ? Mergi de mai mult de 15 ori ? Ai R 3001, R 3003, RT, SFT si poate vom avea de la noul mers si echivalentul lui R 11031 de azi.

2. Nu am nimic cu sagetile care vor fi tarifate R dar pana de curand spuneai ca le vedeai goale cu 5 calatori apoi ai inceput sa iesi mai des pe la gara si ti-ai schimbat parerea am vazut in anumite postari ale tale "mai ales ca aveau ceva clienti". Ti-am spus faptul ca le-au bagat tarife de R nu se datoreaza doar tie au mai dat si alti mail-uri au mai facut si ei investigati au pus in balanta si au calculat, nici macar 2% nu este meritul tau pentru decizia luata.

3. Pomeni sau ne-pomeni astea sunt legile, daca de maine seful tau de la Banca iti spune Cristi nu putem sa va marim salariile dar va dam bilete de tren in valoare de 400 lei/luna asta nu intra tot la pomeni ? Pe CFR nu-l intereseaza atata timp cat i vine banutul, nu vine din buzunarul tau dar vine de la Ministerul Educatiei, de la Casa de pensii de la Asociatia revolutionarilor sau mai stiu eu cum se numesc.

4. Normal ca trenurile 11031, 11032, 11033, 11034 au fost trantite ca sa-i sufle din clienti lui Regiotrans si legat la ochi poti vedea asta si nu-ti trebuie nici facultate sau master pentru asta, dar revin iar la vorba mea, ce ne intereseaza pe noi de alti, noi sa fim multumiti ca mai avem inca 2 perehi in plus care nu dorm pe drum si sunt la cele mai mici tarife.

5. Normal ca aveam concepti diferite fiecare vine cu varianta lui, de aia este forum si nu am impresia ca le stiu pe toate daca ai da click la mine la profil pe toate mesajele mele ai vedea ca nu raspund la toate topicele ci doar acolo unde ma pricep si mai vad si eu cate ceva pe teren, sunt topicuri care le citesc ca imi apare notificare dar nu am postat niciodata ca ma depaseste anumite ramuri ai cai ferate mai ales cele pe partea de tehnic.

Revenind la topic aveti aici filmarea de ieri a unui pasionat din Campina cu IR 1634 Brasov-Buc.Nord cu 14 vagoane.

Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 09:57

mureseanu_976 a scris:
OBB-ul mai are si el "personale sprintene" (Regional Express) fara opriri pe anumite rute cu punct de pornire Wien. In 2013 era unul compus din 5 vagoane 21-90 Bmz (SGP 1976-1978 cu usi pivotant pliante) apte de 200 km/h pentru St. Polten caruia i s-a dat la tractiune un Taurus si nu un baureihe 1144 limitat constructiv la 160. Ma gandesc ca au fost puse pentru a starpi concurenta si avand portiuni de ruta cu 200 pe care ramele Talent sau vagoanele "Lange Schlieren" sau DoSto "Wiesel" nu le pot atinge, au gasit de rezerva 5 vagoane premium.
Dar atentie ! In Austria nu gasim sate cu populatie majoritar afona, aliterata, nespalata, etc incat sa avem dubii daca SGP-urile 21-90 vor fi vandalizate, nu ca-n Romania unde Galatiul trimite saloane 10-91 Express si Railjet-uri 20-83 la scurt parcurs pe Marasesti sau Buzau, localitati cu efectiv de spurcati peste 10-15% indiferent de etnie si care se intorc la statia de domiciliu cu perdele lipsa, spoturi sparte, usi fortate (ca n-au auzit de buton de actionare), hartie igienica furata, etc... a23

De la noul mers apare REX200 ST Polten -Viena probabil sa faca concurenta la WestBahn
Mai e ceva ciudat in Austria Germania Elvetia pe un sens de mers acelasi tip de tren trece fara oprire iar inapoi opreste in respectiva statie
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 16:03

IR 1638 : 19-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83.
IR 1645 : 22-76, 22-76, 22-96, 30-76.
IR 1526 : 20-87, 20-76, 89-87, 30-76, 20-76, 20-76.
IR 1539/346 : 21-86, 89-87, 10-70, 21-86 + 84-96, 71-70, 40-70, 88-96, 21-90, 21-90, 21-90 OBB.
R 11034 : 26-16, 26-16, 26-16.
IR 14030 : RIO 10.

Vagonul 21-90 OBB a plecat in Austria inchis iar la R 11034 azi a 3-a zi de circulatie 50% grad de ocupare la Ploiesti.Vest. Deci trenul asta promite mult si va castiga daca va circula si de la noul mers. Are avantajul ca are un mers de RE si pleaca inainte lui Dacia, RT si 1634.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Icon_minitimeMier 02 Dec 2015, 18:27

Vezi ca banii pentru pomeni vin din buzunarul tuturor - Ministerele astea crezi ca produc ele bani? Tot din banii tuturor se platesc toate aceste facilitati, adica de la bugetul de stat. Deci - da, vin din buzunarul meu, al tau si al tuturor.

Subiectul 1631 e inchis pentru mine - raman la parerea mea iar tu la a ta.

Am spus despre sagetile de Craiova prin Titu/Slatina ca aveau calatori. - mai citeste o data cu atentie si ai sa vezi. Nu am cerut niciodata tarife Regio pt astea - deci pot sa zic ca mi-au oferit un bonus si le multumesc pt asta Smile

In rest - pace! Smile
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 03 Dec 2015, 08:19

IR 1631 : 21-87, 21-87, 84-96, 19-83, 21-87, 60%
R 3001 : 26-16, 26-16, 36-16, 84-16. 50%
R 11031 : 26-16, 26-16, 36-16. Gol
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II - Pagina 20 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
Sus 
Pagina 20 din 32Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 26 ... 32  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Info trafic - trenurile întârziate
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor din România - 2016

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: