|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+95nelucozac teoiasi neluadi Vlad StefanD_ Norbi Sabik Traveller TonyGFR DB Robert Bobby_TM ALEXCFR florin94 cristi ar alliens mariuscfrbucuresti Ryan Anderson Ghioca Bogdan theblackstigx raulberian celmaifidel LascuB_1980 Spartan1948 rich1974 CristyanC marius_catalin84 get. johnsmoke tzifrea miguel1975 alex_trs ldh80 bubu bobi rizelgeorgel2004 AeroX cardinal riciu Razvan Tudor lapsanszkitamas DAS 2011 Luna AndiCFR TonyCFR KQQ TudorVD Luca tgv Vale razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL DPS spiderpc vatmanul Dionis apmatei DUAL marius664 alex.barac.5 92Dragos AndreiSV LanceR Adirmvl enstendhal EA025 Elful mihaitzateo Laur Andrey_tm frank81 Adrian78 @ndrey mureseanu_976 vanchorusebulgaria Jhonyla cfr500 user dezactivat... lifetec daniel_c cristy79 kristi kkk alinutz23 qew00 NicuS florin.lifticariu alex.alexus.tm IonutCFR2009 dan tm didinul Vitosa mielutu zburator Jurnal Feroviar Katalyn Teodor Dr2005 Nesebar 99 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 09 Mai 2016, 20:04 | |
| Autocar... ih, nici gratis nu merg cu autocarul |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 09 Mai 2016, 20:11 | |
| Daca tie iti convine sa mergi cu trenu si sa platesti 70 de lei fata de autocar unde platesti 4,5 lei, inseamna ca te dau banii afara din casa, plus ca la 22:30 nu ai nimic din Bucuresti spre Sibiu dar autocar acum exista, deci .......................... |
| | | marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 09 Mai 2016, 21:00 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Daca tie iti convine sa mergi cu trenu si sa platesti 70 de lei fata de autocar unde platesti 4,5 lei, inseamna ca te dau banii afara din casa, plus ca la 22:30 nu ai nimic din Bucuresti spre Sibiu dar autocar acum exista, deci ..........................
Daca chiar sunt conditiile alea de apar si-n reclame atunci merita si 70 lei , aici intervenind si timpul mult mai scazut fata de CFR... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9100 Reputatie : 13005 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 09 Mai 2016, 22:05 | |
| - Dr2005 a scris:
- Da, merg pe curse ocazionale cu lista de pasageri anexă la foaia de parcurs.
Dar cum se aproba cursee ocazionale? de unde apar tam-nisam calatori? autoritatile ar trebui sa se sesizeze sau alte firme care nu practica acest sistem ar trebui sa sesizeze ca astia isi fac reclama apoi apar cu curse ocazionale. Cursa ocazionala nu inseamna ca cineva face o cerere la firma pentru data de X pe ruta Y avem nevoie de o cursa la ora Z cu un numar N de pasageri conform listei anexate? Zilnic o cursa pleaca ocazional la Sibiu....sanchi ocazional. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 09 Mai 2016, 23:43 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Preturile astea de 1 euro sunt promotionale si dupa epuizarea lor apar cele cu pret normal, plus ca firma asta e tinuta in spate de Cristian tour, care scoate profit baban cu excursiile in strainatate deci nu e problema ca il transporta pe Gheorghe de la A la B cu 1 euro, principalul este sa furi calatorii si daca ai reusit sa aduci calatori sa le castigi increderea atunci e clar ca ii ai de clienti si acel om nu mai apeleaza la tren de exemplu cand vede ce conditii bune sunt la autocar.
Scopul nu e să îl ducă pe Gheorghe de la A la B, ci să îl ia pe Gheorghe din A, să-l aducă în Bucureşti şi să-l suie în charter-ul de Rhodos sau în autocarul de Salonic. - Karpaty a scris:
- Aceeasi treaba ca si la low cost, mergi lejer cu 10 euro Bucuresti-Roma/Milan/Brussels, sau preturi mici spre alte rute, tu atragi calatorii si mergi plin iar companiile care au preturi exagerate o sa intre in faliment, nu acum ca ii tine in carca statul pe spinarea populatiei dar firmele private se gospodaresc de minune la preturi mici si au si profit in comparatie cu, companiile de stat care sunt cu conditii de 2 bani, serviciile proaste, pretul e imens, si lista cu negative continua.
Ştii care e faza frumoasă? Că în fiecare avion low-cost, din 180 locuri, sunt poate 10 oameni cu biletele alea minune de 10 euro. Restul dau mai mult, îşi mai plătesc şi bagajele de mână (WizzAir), de cală, mai bagi un comision de plată on-line, mai dau câţiva euro dacă vor loc la geam ş.a.m.d.. E drept, nici Tarom-ul nostru nu excelează la oferte... nu zic să dea bilete cu 10 euro, da' măcar de la 40 - 50 să înceapă, mai ales că includ şi bagaj de cală şi mâncare în avion. Înapoi la Memento Bus, ce fac ei e concurenţă neloială şi e la limita legii. Nu au licenţe de traseu, nu vând bilete, practic sunt considerate curse turistice. Iar dacă nu sunt clienţi, te poţi trezi cu un autoturism în loc de autocar: http://forum.softpedia.com/topic/1052640-memento-bus-by-christian-travel/ ,, promovati o flota noua de autocare dar am fost dusi cu un Mercedes Vito." Nu e în niciun caz vorba de o mai bună gospodărire, ci de dumping în cel mai nesimţit mod cu putinţă, un fel de maxi-taxi cu autobuze. Aşa a apărut şi fenomenul maxi-taxi în anii '90, cu microbuze aşa-zis noi, cu preţuri mici, iar după ce operatorii primăriilor şi vechile autogări au falimentat, au dispărut maşinile noi înapoi la excursii, au apărut dubele de marfă modificate şi situaţii de 11 lei biletul pentru 30 km, iar unele localităţi au rămas fără transport. Oare asta vrem şi la transportul interurban? Să fie ca în Nepal? - Karpaty a scris:
- Milan/Brussels
De curiozitate: în ce limbă scrii? Milan e versiunea englezească pentru oraşul italian Milano... oraş unde se vorbeşte italiană, deci e clar că localnicii îi spun Milano. Brussels e tot în engleză, pentru că oraşul se cheamă Bruxelles în franceză şi Brussel în neerlandeză, care-s limbile oficiale acolo. Dacă sunt în engleză, atunci de ce Roma nu e Rome şi Bucureşti nu e Bucharest? Sau ai putea să foloseşti denumirile ruseşti (precum Брюссе́ль), ca să fie în acord cu username-ul tău. - dan tm a scris:
- Dar cum se aproba cursee ocazionale? de unde apar tam-nisam calatori? autoritatile ar trebui sa se sesizeze sau alte firme care nu practica acest sistem ar trebui sa sesizeze ca astia isi fac reclama apoi apar cu curse ocazionale.
Cursa ocazionala nu inseamna ca cineva face o cerere la firma pentru data de X pe ruta Y avem nevoie de o cursa la ora Z cu un numar N de pasageri conform listei anexate?
Zilnic o cursa pleaca ocazional la Sibiu....sanchi ocazional. Păi tocmai, e reclamă falsă, ei promovează cursele ca fiind regulate, au un program, o listă de staţii... lumea nu ştie sau se face că nu ştie, toţi rezervă on-line, iar dacă nu rezervă on-line probabil şoferul are contractul de transport la bord, e tabelul nominal scris cu pixul şi te trece el acolo, te trece şi pe foaia de parcurs şi, eventual, îţi scrie o chitanţă pentru ,,servicii turistice". E un mod de a specula legea în favoarea ta şi creează un precedent periculos... după ce vor mai apărea astfel de rechini (că sigur vor mai apărea, că vor vedea că lu' Memento îi merge ulciorul la apă de mai multe ori), se vor mânca între ei cum au făcut maxi-taximetriştii la mijlocul anilor '90... evident, faliment or să dea cei cu licenţe, cu trasee câştigate la licitaţie şi contracte de servicii publice, în vreme ce rechinii - neavând nicio obligaţie de a efectua anumite curse - vor circula doar la orele la care vor avea clienţi. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Mai 2016, 00:04 | |
| - Dr2005 a scris:
- Kapпaтй a scris:
- Preturile astea de 1 euro sunt promotionale si dupa epuizarea lor apar cele cu pret normal, plus ca firma asta e tinuta in spate de Cristian tour, care scoate profit baban cu excursiile in strainatate deci nu e problema ca il transporta pe Gheorghe de la A la B cu 1 euro, principalul este sa furi calatorii si daca ai reusit sa aduci calatori sa le castigi increderea atunci e clar ca ii ai de clienti si acel om nu mai apeleaza la tren de exemplu cand vede ce conditii bune sunt la autocar.
Scopul nu e să îl ducă pe Gheorghe de la A la B, ci să îl ia pe Gheorghe din A, să-l aducă în Bucureşti şi să-l suie în charter-ul de Rhodos sau în autocarul de Salonic.
- Karpaty a scris:
- Aceeasi treaba ca si la low cost, mergi lejer cu 10 euro Bucuresti-Roma/Milan/Brussels, sau preturi mici spre alte rute, tu atragi calatorii si mergi plin iar companiile care au preturi exagerate o sa intre in faliment, nu acum ca ii tine in carca statul pe spinarea populatiei dar firmele private se gospodaresc de minune la preturi mici si au si profit in comparatie cu, companiile de stat care sunt cu conditii de 2 bani, serviciile proaste, pretul e imens, si lista cu negative continua.
Ştii care e faza frumoasă? Că în fiecare avion low-cost, din 180 locuri, sunt poate 10 oameni cu biletele alea minune de 10 euro. Restul dau mai mult, îşi mai plătesc şi bagajele de mână (WizzAir), de cală, mai bagi un comision de plată on-line, mai dau câţiva euro dacă vor loc la geam ş.a.m.d.. E drept, nici Tarom-ul nostru nu excelează la oferte... nu zic să dea bilete cu 10 euro, da' măcar de la 40 - 50 să înceapă, mai ales că includ şi bagaj de cală şi mâncare în avion. Înapoi la Memento Bus, ce fac ei e concurenţă neloială şi e la limita legii. Nu au licenţe de traseu, nu vând bilete, practic sunt considerate curse turistice. Iar dacă nu sunt clienţi, te poţi trezi cu un autoturism în loc de autocar: http://forum.softpedia.com/topic/1052640-memento-bus-by-christian-travel/ ,, promovati o flota noua de autocare dar am fost dusi cu un Mercedes Vito."
Nu e în niciun caz vorba de o mai bună gospodărire, ci de dumping în cel mai nesimţit mod cu putinţă, un fel de maxi-taxi cu autobuze. Aşa a apărut şi fenomenul maxi-taxi în anii '90, cu microbuze aşa-zis noi, cu preţuri mici, iar după ce operatorii primăriilor şi vechile autogări au falimentat, au dispărut maşinile noi înapoi la excursii, au apărut dubele de marfă modificate şi situaţii de 11 lei biletul pentru 30 km, iar unele localităţi au rămas fără transport. Oare asta vrem şi la transportul interurban? Să fie ca în Nepal?
- Karpaty a scris:
- Milan/Brussels
De curiozitate: în ce limbă scrii? Milan e versiunea englezească pentru oraşul italian Milano... oraş unde se vorbeşte italiană, deci e clar că localnicii îi spun Milano. Brussels e tot în engleză, pentru că oraşul se cheamă Bruxelles în franceză şi Brussel în neerlandeză, care-s limbile oficiale acolo. Dacă sunt în engleză, atunci de ce Roma nu e Rome şi Bucureşti nu e Bucharest? Sau ai putea să foloseşti denumirile ruseşti (precum Брюссе́ль), ca să fie în acord cu username-ul tău.
Aceleasi raspunsuri de parca detii adevarul absolut si restul sunt prosti, in fine, cert e ca se poate merge si pe intern nu e neaparat nevoie sa mergi in cursa internationala sau in excursie cu ei pentru a beneficia de cursa cu 1 euro pe Bucuresti-Sibiu eu am fost la Sibiu cu ei si atat, sau un coleg a fost la Constanta ori altcineva la Craiova toti cu 1 euro pe drum si doar drum intern, acum ca dusmanii au inceput sa moara de ciuda asta e alta poveste, fiecare se gandeste la buzunarul sau personal la urma urmei. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Mai 2016, 09:15 | |
| Bravo, sprijină în continuare rechinii. Peste câţiva ani o să te plângi că nu mai sunt trenuri. E fix situaţia cu maxi-taxi de acum câţiva ani. IDENTICĂ! Dacă nu se vor lua măsuri urgent pentru a eradica această concurenţa neloială şi ilegală, în câţiva ani nu vom mai avea transport regulat de persoane - nici feroviar, nici rutier. E logic că operatorii rutieri nu se vor înghesui la licitaţii - care le crează obligaţia de a efectua cursele şi de a acorda facilităţile prevăzute de lege pentru unele categorii de călători (elevi, studenţi, pensionari, veterani ş.a..). De ce să îţi iei o obligaţie, când poţi să circuli doar când se umple maşina, la ce preţ vrei tu, eventual te uiţi la moaca călătorilor şi-i taxezi după cuma rată: pe ăia la 4 ace îi taxezi mai mult, pe ăia mai jerpeliţi îi taxezi mai puţin sau chiar îi refuzi (la cursa regulată nu ai voie să refuzi călătorii, decât dacă murdăresc vehiculul). Nici operatorii feroviari nu o să mai pună trenuri, pentru că nu îşi vor putea acoperi încasările minime, mai ales că rechinii ăştia pleacă de lângă Gara de Nord şi au şi agenţie în interiorul gării!
Dar să mă mai mir că autorităţile nu fac nimic? Prin Bucureşti circulă bine mersi pelicani de Ilfov, Uber şi BlackCab. Ăştia toţi sunt chiar ilegali şi nimeni nu-i saltă. Cineva s-a gândit că sistemul ar putea funcţiona şi la nivel naţional, a găsit chiar şi o portiţă legislativă pentru asta _________________ :TTT:
|
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4735 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Mai 2016, 10:34 | |
| Accepta tovarasu Mitrea concurenta pe Bucuresti-Brasov? Eu cred ca nu stie. |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Mai 2016, 10:48 | |
| Cine face acest mers de tren? Am impresia ca acea persoana nu doreste calatori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Mai 2016, 10:50 | |
| - lifetec a scris:
- Accepta tovarasu Mitrea concurenta pe Bucuresti-Brasov? Eu cred ca nu stie.
Cică ar fi început să curgă plângerile pe la ARR. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Mai 2016, 11:17 | |
| Stiti ca cine vrea sa mearga din Ploiesti la Brasov va alege intotdeauna trenul nu ? V-am mai spus ca pentru Ploiesti-Brasov nu exista auto sunt doar cateva curse pe zi in tranzit si alea sunt cu locurile ocupate plus ca multe din ele daca nu chiar toate o iau pe centura de Est sau de Vest nu intra prin oras. La fel si CDY-ul lui Mitrea circula numai pe centura si nu au statie in dreptul orasului Ploiesti. Ca sa mergi din Ploiesti la Brasov pe auto iti trebuie timp, bani si nervi.
Exista microbuze pe ruta Ploiesti-Campina, Ploiesti-Campina-Sinaia, Ploiesti-Campina-Sinaia-Busteni-Azuga, de la Sinaia ai putea sa iei CDY-ul spre Brasov sau Mondotransul care vine de la Targoviste, daca nu te duce capul te urci in duba de Azuga unde la Azuga mai schimbi odata.
Tarife :
Ploiesti-Campina/Comarnic/Sinaia/Busteni/Azuga 6-8-10-11-12 lei. Campina-Comarnic/Sinaia/Busteni/Azuga = 4-6-9-10 lei. Comarnic-Azuga = 8 lei. Sinaia-Busteni = 4,5 lei Sinaia-Azuga = 5 lei.
De la 05:30 la 21:00 din 30 in 30 minute din Ploiesti si Azuga doar cursele de Ploiesti-Azuga ale firmei Diana PA Srl la astea se mai adauga si Ploiesti-Sinaia Raj&CO ( DST ) dar si Ploiesti-Campina ale firmei Cord Impex. Si asta nu e tot pe Valea Prahovei sunt destul de dese si cursele de dube Campina-Breaza-Comarnic-Sinaia.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Mai 2016, 14:17 | |
| - Dr2005 a scris:
- Bravo, sprijină în continuare rechinii. Peste câţiva ani o să te plângi că nu mai sunt trenuri. E fix situaţia cu maxi-taxi de acum câţiva ani. IDENTICĂ!
Dacă nu se vor lua măsuri urgent pentru a eradica această concurenţa neloială şi ilegală, în câţiva ani nu vom mai avea transport regulat de persoane - nici feroviar, nici rutier. E logic că operatorii rutieri nu se vor înghesui la licitaţii - care le crează obligaţia de a efectua cursele şi de a acorda facilităţile prevăzute de lege pentru unele categorii de călători (elevi, studenţi, pensionari, veterani ş.a..). De ce să îţi iei o obligaţie, când poţi să circuli doar când se umple maşina, la ce preţ vrei tu, eventual te uiţi la moaca călătorilor şi-i taxezi după cuma rată: pe ăia la 4 ace îi taxezi mai mult, pe ăia mai jerpeliţi îi taxezi mai puţin sau chiar îi refuzi (la cursa regulată nu ai voie să refuzi călătorii, decât dacă murdăresc vehiculul). Nici operatorii feroviari nu o să mai pună trenuri, pentru că nu îşi vor putea acoperi încasările minime, mai ales că rechinii ăştia pleacă de lângă Gara de Nord şi au şi agenţie în interiorul gării!
Atata timp cat CFR ofera un mers vai de el unde nu exista legaturi, nu exista trenuri directe, nu exista nimic e normal sa alegi alt mijloc de transport si am luat doar cazul Bucuresti-Sibiu de noapte unde CFR refuza cu desavarsire sa introduca un tren, in acest caz ce rost are sa iti bati capul cand a aparut varianta ieftina si buna, chiar nu are rost sa mai astepti nimic de la CFR. Si la urma urmei eu unu foarte greu gasesc varianta de a merge cu trenul daca am treaba undeva sau cand pleci in concediu, nu vad rostul pentru care sa mergi cu trenu cand masina te ia de acasa si te lasa la hotel, pentru ce sa schimb 2 mijloace de transport prin Bucuresti, 2-3 trenuri plus alt mijloc de la destinatie pana la hotel si in final, culmea dupa ce schimbi de inebunesti 10 mijloace de transport iesi mai scump ca si masina personala! Deci clar nu se merita, eu am sa folosesc trenul pentru plimbari si cam atat. De condus am condus si 26 de ore fara probleme, condusul pentru mine e ceva placut si relaxant. |
| | | TonyGFR
Numarul mesajelor : 1198 Varsta : 27 Localizare : Breaza Reputatie : 6380 Data de inscriere : 24/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Mai 2016, 14:53 | |
| - Katalyn a scris:
- Stiti ca cine vrea sa mearga din Ploiesti la Brasov va alege intotdeauna trenul nu ? V-am mai spus ca pentru Ploiesti-Brasov nu exista auto sunt doar cateva curse pe zi in tranzit si alea sunt cu locurile ocupate plus ca multe din ele daca nu chiar toate o iau pe centura de Est sau de Vest nu intra prin oras. La fel si CDY-ul lui Mitrea circula numai pe centura si nu au statie in dreptul orasului Ploiesti. Ca sa mergi din Ploiesti la Brasov pe auto iti trebuie timp, bani si nervi.
Exista microbuze pe ruta Ploiesti-Campina, Ploiesti-Campina-Sinaia, Ploiesti-Campina-Sinaia-Busteni-Azuga, de la Sinaia ai putea sa iei CDY-ul spre Brasov sau Mondotransul care vine de la Targoviste, daca nu te duce capul te urci in duba de Azuga unde la Azuga mai schimbi odata.
Tarife :
Ploiesti-Campina/Comarnic/Sinaia/Busteni/Azuga 6-8-10-11-12 lei. Campina-Comarnic/Sinaia/Busteni/Azuga = 4-6-9-10 lei. Comarnic-Azuga = 8 lei. Sinaia-Busteni = 4,5 lei Sinaia-Azuga = 5 lei.
De la 05:30 la 21:00 din 30 in 30 minute din Ploiesti si Azuga doar cursele de Ploiesti-Azuga ale firmei Diana PA Srl la astea se mai adauga si Ploiesti-Sinaia Raj&CO ( DST ) dar si Ploiesti-Campina ale firmei Cord Impex. Si asta nu e tot pe Valea Prahovei sunt destul de dese si cursele de dube Campina-Breaza-Comarnic-Sinaia.
Vezi desi cred ca stii, Campina - Sinaia prin Breaza nu exista. Trebuie schimbate masinile intre ele. Campina -Breaza sunt 4 alternative: Geamila, Trans Liv 89 (de la Ploiesti), CDI (de la Bucuresti) sau firma de Talea - Campina care nu mai stiu cum se numeste. Si in Breaza schimbi cu Georgiana Trans. De aia cine are posibilitatea alege mereu trenul daca vrea sa mearga la Campina...plus ca e posibil sa fie chiar gratis |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3515 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Mai 2016, 15:23 | |
| Si eu am deplans disparitia trenului de noapte Arad-Sibiu-Fagaras-Predeal-Bucuresti. Facea o cursa lunga, dar asigura foarte bine traficul de calatori de noapte. Pleca din Sibiu la ora 23 si din Brasov dupa 2 noaptea. Acum ca nu mai este tren de noapte care sa transporte calatorii de pe M200, iar lumea se orienteaza spre ce au. Daca nu se mai poate readuce acel tren, macar se poate incerca ca o varianta scurtata, pana la Sibiu. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 10 Mai 2016, 15:42 | |
| - Kapпaтй a scris:
- capul cand a aparut varianta ieftina si buna, chiar nu are rost sa mai astepti nimic de la CFR.
Ieftină şi bună? E DUMPING şi circulaţie la limita legii. Ăia dacă nu au clienţi de la capătul traseului nu fac cursa. Nu au licenţe de transport, nu plătesc taxe de autogară, iar dacă tu păţeşti ceva, te judeci cu firma, că nu-s obligaţi să aibă asigurare pentru pasageri! La fel dacă te lasă în drum, te judeci tu cu ei prin tribunal, nu o să îi amendeze nimeni, pentru că nu e cursă regulată să aibă un program fix şi să poată fi sancţionată firma dacă nu face cursa. Dacă erau aşa rentabile cursele de noapte Bucureşti - Sibiu, nu crezi că s-ar fi găsit operatori care să facă ruta asta legal, cu licenţă de traseu? - Karpaty a scris:
- De condus am condus si 26 de ore fara probleme, condusul pentru mine e ceva placut si relaxant.
Şoferii profesionişti au o limită de condus de 8 ore pe zi (şi o pauză obligatorie în astea 8 ), după care pauză vreo 12 ore. Oare de ce? Tu eşti dintre ăia care depăşesc ca la balamuc, care trec la 2 mm pe lângă biciclete şi care merg cu 100 la oră în localitate că doar e drumu' bun şi maşina duce? _________________ :TTT:
Ultima editare efectuata de catre Dr2005 in Mar 10 Mai 2016, 16:00, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |