| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+101cortexedge Adisoft1991s TonyGFR alinx3330 spiderpc Caravelle_Zg Katalin4653 huiu_goe dandel mariushal cont dezactivat . Hurricane @ndrey 63-1143-5 aurelsandu cnusi adytm kristi kkk lifetec andreikiki redeme baiazid Simply18 manuela frank81 nenuandrei Desiro256 Spartan1948 kasapis2007 roseanu Raduku09 razvan - trenuri kristu traian M.I.C.I. raoul Vale 1nt3rp0l_106 Kriszti219 daniel_c George33 lokomo69 Amiralul cristi ar membru inactiv rich1974 alex1987 DPS AlexandruC iuli.hard COSTACHE MIHAIL didinul Norbi ravers75 lovekomotive allred Re6/6 TVlad incepator Goanga MariusM membru exclus bostanescu gigel lapsanszkitamas rizelgeorgel2004 dany90 NicuS cstefan AndiCFR mureseanu_976 riciu cfr500 vanchorusebulgaria EuroNight sorin cont inactiv AlexD ionutz85 Ciprian andreiutzu ionutz72 Warrior12 The Legend cardinal Vitosa Teodor Adirmvl bybyutza Vlad Costin.H Luna DUAL Dr2005 pannonia express Nesebar Rarau avram ldh80 IonutCFR2009 Adrian78 Andrey_tm 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11654 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Întrebări şi răspunsuri Sam 30 Iun 2012, 22:32 | |
| Se lucra pe magistrala 300 la linie intre Brasov si Sighisoara? Sunt multe limitari de 30 km/h si pe distante destul de lungi. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18744 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24319 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 02 Iul 2012, 08:55 | |
| - andrey_tm a scris:
- Se lucra pe magistrala 300 la linie intre Brasov si Sighisoara? Sunt multe limitari de 30 km/h si pe distante destul de lungi.
Acolo saptamanal sunt lucrari la linie iar multe limitari sunt din cauza starii liniei si probabil cateva la trecerile la nivel fara instalatie BAT si SAT Intre Danes si Dumbraveni pe firul 2 s-au scos toate podetele s-au decupat si cateva tronsoane in linia curenta iar la 2 treceri de nivel am vazut ca se lucrau cu macarale!!Mai incolo de Sighisoara nu stiu ce mai este Unde se lucreaza la podete pe firul 1 sunt restrictii de 50km/h
Ultima editare efectuata de catre adrian78 in Lun 02 Iul 2012, 10:10, editata de 1 ori |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11654 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 02 Iul 2012, 09:41 | |
| Multumesc pentru informatii! |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6583 Reputatie : 12453 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 02 Iul 2012, 14:05 | |
| La CFR avem statii de rangul I, II, III si IV. Care este diferenta dintre ele ? |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6887 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12283 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: iNTREBARI SI RASPUNSURI Lun 02 Iul 2012, 15:51 | |
| Am si eu o intrebare: cand a fost desfiintata linia ferata Baia Mare Sud- Baia Sprie, si ce lungime avea ? Intreb asta, deoarece am gasit informatii contradictorii: fie ca a fost inchisa inca din 1988 (ceea ce nu cred!), fie ca fost furata bucata cu bucata de tiganii din zona, dupa 2005! De la gara Baia-Sprie linia se continuua pana la exploadarea miniera, traversand orasul Baia-Sprie, cel putin asa apare pe wikimapia! Ar fi utila reconstructia acestei cai ferate si introducerea unor trenuri automotoare suburbane Baia Mare- Baia Mare Sud- Baia Sprie ? |
|
| |
avram
Numarul mesajelor : 40 Varsta : 43 Localizare : Cluj Napoca Reputatie : 5582 Data de inscriere : 30/09/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 02 Iul 2012, 19:16 | |
| Recent am trecut peste fosta linie de Baia Sprie, intr-un drum spre satul Unguras, din zona.si de abia mai recunosti ca a fost linie acolo.arata ca un drum mic de tara, multi nu ar sii ca a foat linie pe acolo..eu mi-am dat seama foarte bine, fiindca mai este un podet de beton langa respectiva trecere. Cred ca de multa vreme e scoasa..minim 10-15 ani... |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 04 Iul 2012, 16:48 | |
| Care ati mers in ultima perioada pe canicula cu trenuri IR sau IC functioneaza aerul conditionat cum trebuie sau nu prea face fata ?? ca observ in ultima perioada tot mai multe trenuri si tot mai multe vagoane ale multor trenuri IR si IC mergand cu usile dechise si foarte multi calatori in zona usilor. Cat despre 22-76/96 aproape toate geamurile sunt deschise si ocupate de calatori.
De vreo 2 saptamani fac servici in zona gari PL.Est si acolo toate trenurile care trec au cel putin 3-4 usi dechise iar IR 1752 intr-o seara avea aproape toate usile dechise si nasii stateau laolalta cu calatori.
|
|
| |
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5451 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 04 Iul 2012, 22:45 | |
| - paall a scris:
- Care ati mers in ultima perioada pe canicula cu trenuri IR sau IC functioneaza aerul conditionat cum trebuie sau nu prea face fata ?? ca observ in ultima perioada tot mai multe trenuri si tot mai multe vagoane ale multor trenuri IR si IC mergand cu usile dechise si foarte multi calatori in zona usilor. Cat despre 22-76/96 aproape toate geamurile sunt deschise si ocupate de calatori.
De vreo 2 saptamani fac servici in zona gari PL.Est si acolo toate trenurile care trec au cel putin 3-4 usi dechise iar IR 1752 intr-o seara avea aproape toate usile dechise si nasii stateau laolalta cu calatori.
am mers duminica cu 1664 de la Buzau la Bucuresti si a fost f bine. Doar blatistii erau pe culoar. |
|
| |
Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5451 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 04 Iul 2012, 22:49 | |
| 1. Ce inseamna :
1 AcBc - CFR
1 WLAB - CFR
1 WLAB - CFR - cu serviciu DeLuxe
1 WR - CFR
http://www.gevaro.ro/ro/index.php/trenuri-trafic-internaional
2. ofertele alea de 29,39 de euro se aplica doar la vagoanele CFR sau si la cele MAV? Intrebare si pentru trenurile 346 Dacia, 472 Ister dar si pentru trenurile ce pleaca din Brasov cu nume unguresti Pannonia, Andy Edre si care mai sunt.
3. Unde sunt mai putini blatisti? Pe Ister sau pe Dacia?
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 04 Iul 2012, 23:16 | |
| - Rarau a scris:
- 1. Ce inseamna :
1 AcBc - CFR
1 WLAB - CFR
1 WLAB - CFR - cu serviciu DeLuxe
1 WR - CFR
http://www.gevaro.ro/ro/index.php/trenuri-trafic-internaional
2. ofertele alea de 29,39 de euro se aplica doar la vagoanele CFR sau si la cele MAV? Intrebare si pentru trenurile 346 Dacia, 472 Ister dar si pentru trenurile ce pleaca din Brasov cu nume unguresti Pannonia, Andy Edre si care mai sunt.
3. Unde sunt mai putini blatisti? Pe Ister sau pe Dacia?
AcBc - CFR Cuseta clasa 1 si 2 a CFR WLAB - CFR Dormitor clasa 1 si 2 al CFR WLAB - CFR serviciu DeLuxe Dormitor cu servicii de lux , cam asa se traduce WR - CFR vagon restaurant al CFR Unde sunt oferte , aceste oferte sunt pe relatii nu pe vagoanele din compunerea trenurilor , de exemplu daca pe Brasov-Budapesta este oferta cu 19 euro acesta oferta e valabila atat la trenurile facute de CFR cat si cele de MAV . Blatisti ai sa gasesti atat pe Dacia cat si pe Ister multi sunt pe relatia Bucuresti-Brasov . |
|
| |
pannonia express V.I.P Member
Numarul mesajelor : 382 Varsta : 40 Localizare : Brasov Reputatie : 5778 Data de inscriere : 25/02/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 05 Iul 2012, 01:54 | |
| cabinele "deluxe" din vagoanele de dormit au 1-2 paturi plus toaleta si dus, iar de cele "normale" au 1, 2 sau 3 paturi si doar o chiuveta cu apa calda/rece.
Avantaj deluxe: toaleta la indemana, mai multa intimitate, si dusul chiar functioneaza. Dezavantaj (cel putin la vagoanele 70-91): din cauza toaletei/dusului, spatiul util din cabina este mai mic (atat in cabina cu dus/toaleta, cat si in cabina adiacenta - fara dus si toaleta)
"AcBc" concret inseamna ca exista atat compartimente cu 4 cusete cat si compartimente cu 6 cusete. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 06 Iul 2012, 00:14 | |
| Ce inseamna DBSR de pe locomotivele 40-0873 si 40-0752 ?? hosting images 752 acum cateva zile era cu un marfar cu platforme goale iar 873 aseara cu R 3024. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 06 Iul 2012, 00:19 | |
| DB Schenker Rail România. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 06 Iul 2012, 00:23 | |
| pai si are voie sa traga trenuri de calatori ale CFR ? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13275 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 06 Iul 2012, 03:21 | |
| - paall a scris:
- pai si are voie sa traga trenuri de calatori ale CFR ?
Au fost inchiriate la DBSR , ele sunt locomotive de calatori... si ca subiect pe langa .. poti trage tren de calatori si cu locomotiva GFR,atat timp cat e autorizata AFER,de circulatie pe calea ferata... Nu iti trebuiesc "locomotive speciale" pentru calatori. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|