|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+95nelucozac teoiasi neluadi Vlad StefanD_ Norbi Sabik Traveller TonyGFR DB Robert Bobby_TM ALEXCFR florin94 cristi ar alliens mariuscfrbucuresti Ryan Anderson Ghioca Bogdan theblackstigx raulberian celmaifidel LascuB_1980 Spartan1948 rich1974 CristyanC marius_catalin84 get. johnsmoke tzifrea miguel1975 alex_trs ldh80 bubu bobi rizelgeorgel2004 AeroX cardinal riciu Razvan Tudor lapsanszkitamas DAS 2011 Luna AndiCFR TonyCFR KQQ TudorVD Luca tgv Vale razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL DPS spiderpc vatmanul Dionis apmatei DUAL marius664 alex.barac.5 92Dragos AndreiSV LanceR Adirmvl enstendhal EA025 Elful mihaitzateo Laur Andrey_tm frank81 Adrian78 @ndrey mureseanu_976 vanchorusebulgaria Jhonyla cfr500 user dezactivat... lifetec daniel_c cristy79 kristi kkk alinutz23 qew00 NicuS florin.lifticariu alex.alexus.tm IonutCFR2009 dan tm didinul Vitosa mielutu zburator Jurnal Feroviar Katalyn Teodor Dr2005 Nesebar 99 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Întrebări şi răspunsuri Joi 03 Sept 2015, 12:44 | |
| |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Sept 2015, 00:03 | |
| 1654 nu are AVA200, ci 22-96. _________________ :TTT:
|
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8441 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Sept 2015, 03:01 | |
| Ce a pățit 1893 de a ajuns cu 180 de minute, ieri, 3.09 ? Bănuiesc că a rămas defect, dar oare de ce ? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11192 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Sept 2015, 07:57 | |
| @Dr2005 : Pana sa expire revizia la ultimele vagoane 21-90 ( in afara de cele 6 care fac pe Dacia ) acestea nu prindeau alt tren decat 1653/1654, stiu ca am vazut odata 3 astfel de vagoane intr-o garnitura 1 pana la Vatra Dornei si 2 pana la Suceava de aici si confuzia ca ar fi putut fi IR 1654.
|
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25564 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Sept 2015, 18:56 | |
| Nu vorbim de istorie aici... 1653/4 are 22-96 (sau 22-76?), cel puţin acum o săptămână aşa era compus. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11192 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Sept 2015, 19:51 | |
| Nu stiu care dintre noi doi posteaza mai mult din trecut dar nu are rost sa continui cu tine.
Daca chiar au fost 21-90 proaspat revizuite in curand le vom vedea in trafic.
Cat despre compunerea lui 1653/1654 vezi ca pe o garnitura o fi cum spui tu, dar pe cealalta alta e situatia. Luni dimineata IR 1654 a ajuns in Buc.Nord cu urm compunere :
EA + 22-96 019, 22-96 050, 21-70 001 ( Suceava-Buc ) + 20-83 040, 10-90 100, 22-76 014, 40-31 024, 71-31 111.
Deci avem o compunere de toata frumusetea cu n tipuri de vagoane cu 60 locuri, 66 si 78 cu saloane pe timp de noapte si tot tacamul.
Pentru cei care tin evidenta la vagoane vedeti ca seria 22-96 nu are 50 de vagoane cum stiti uni dintre voi. Exista si 051 l-am vazu prin iunie pe 1652.
Ultima editare efectuata de catre kerpeten ali in Vin 04 Sept 2015, 20:12, editata de 1 ori |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3832 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Sept 2015, 20:04 | |
| Daca nevertebratele imi dadeau locul de pe bilet nu ne mai strofocam atat. Trenul in care eram 1631 a plecat de la linia 14 iar dupa 10 min pe partea stanga a sensului de mers a aparut trenul de care intreb eu, daca stateam linistit unde aveam locul vedeam si locomotiva si placute(daca avea) si tot. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11192 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Sept 2015, 20:16 | |
| Lasa ca poate renunt la Regio si trec si eu la IR sa prind norocul tau sa i mut pe sus pe cfr-isti sau pe astia cu gratuitati si sa fac instructie cu nasul. Pe bani mei babele sa stea pe locul cu care l-ai cumparat in avans sa fi sigur ca stai unde vrei iar nasul cu tupeu de mahala sa imi raspunda asa. Poate bag duminica o tura la munte si ma intorc gratis cu aglomeratul 1634 pe care nu poate sa vina nasul din cauza aglomeratiei dar avem aparatori care ar face crima ptr CFR ca stiu ei mai bine din fata calculatorului sau cand merge ei odata la 16 luni. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3832 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Sept 2015, 20:32 | |
| Asta e nasol frate, ca nu isi misca niciunul dosul din birou dar comenteaza atotstiutori pe unde ii prinzi. Am fost astazi vre-o 5 ore in zona garii si m-a luat durerea de cap, vagoane super jegoase adevarate infectii pe roti trantite de pe R pe IR, vagoane serie 19-80/21-80, 20-49 prima serie, 20-55 si asa mai departe pe tren IR. Care erau mai de doamne ajuta(curate cat de cat in interior) 20-49 200 si 20-76 pe restul era dezastru, 21-87 cu scaune negre de jeg si asa mai departe. Mai lipsea 20-50 albastru pe IR si era tacamul complet.
Astazi mi-am dat seama cat de prosti sunt romanii, se arunca cu capul inainte la R al CFR de Galati-Bucuresti care are 2 infectii de 21-80 si un 20-76 fara AC fara nimic si la 30min dupa ai TFC cu ADH 11 care azi a intrat in GdN ca la defilare, imaculat de curatenie si cu AC pornit, aici iti dai seama cat de prosti sunt calatorii care au mai ramas la CFR. Nu ma asteptam sa coboare atat de multi din infectiile CFRului. Abia astept anul 2017.
PS. Ca sa nu mai zic de multe trenuri cu 3 vagoane gen IR de TM care pleaca pe Craiova pe la 10:40, tren cu 3 vagoane si cel putin 50 de calatori in picioare la capete, sau fostul 9003 care la fel a plecat cu calatori in picioare si vagon de clasa 1 seria 19-83. Te doare capul ce inventeaza "specialistii" din CFR nu neaparat zilele astea, toata vara au fost la pamant la capitolul vagoane. Doar cateva trenuri mai rasarite iar restul jale. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6985 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Sept 2015, 21:08 | |
| Cred că vorbești basme, IR de la TFC deși e dotat cu AC funcțional nu îl are pornit. S-a discutat clar la topicul dedicat că aerul condiționat NU va fi pornit în ADH ca să facă economie la combustibili. Și în plus IR de la TFC e foarte foarte aglomerat, trenul R de la CFR mi se pare foarte ok, poți sta unde vrei tu că nu există inepția asta cu rezervarea locului, vagonul 20-76 e în stare excelentă (am mers cu el pe 20 august), vagonul 19-80 e perfect pentru cei cu picioare lungi (am mers cu el pe 12 august), singurul bai e 21-80-ul ăla care da, e în stare mai proastă. Dacă nu mă grăbesc grav, prefer de o mie de ori R 13701 decât să mă înghesui la 18473 pe cine știe ce loc, unde poate nici nu pot deschide geamul și mă sufoc. Când l-am văzut eu pe 18473, toți erau pe la uși și geamurile larg deschise că mureau de cald bieții oameni. Din toate trenurile București - Galați, evit cu orice preț pe 12775 (aglomerație + merge noaptea și nu văd nimic afară) și pe 18473 (aglomerație și nesimțirea personalului de bord). |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Sept 2015, 21:18 | |
| - kerpeten ali a scris:
- Poate bag duminica o tura la munte si ma intorc gratis cu aglomeratul 1634 pe care nu poate sa vina nasul din cauza aglomeratiei dar avem aparatori care ar face crima ptr CFR ca stiu ei mai bine din fata calculatorului sau cand merge ei odata la 16 luni.
Daca mergem gratis pe 1634 vin si eu, vorba aia, toti taranii merg cu nasul 1-2 lei sau gratis si noi sa nu beneficiem de un drum pe moca? Unde mai pui ca si soarecii de birou din CFR au gratuit, deci noi ce am avea sa nu beneficiem de un drum gratis? |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3832 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Sept 2015, 21:19 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Cred că vorbești basme, IR de la TFC deși e dotat cu AC funcțional nu îl are pornit.
Am vazut aparatele functionand sub vagoane si special m-am urcat in tren, era racoare bine. De aici va las sa credeti ce vreti, e a2a oara cand spun ca functioneaza AC si sare cate unul ca nu. A3a oara filmez si pun pe YT, posibil maine. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6985 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Sept 2015, 21:26 | |
| Spor și succes îți urez, am pe cineva care-a mers cu minunatul ADH și mi-a zis că a fost cald ca-n 13701. Dacă CFR s-ar trezi din somn și-ar realiza că unele opriri ale lui 13701 sunt total inutile, și i-ar reduce timpii de mers de la 5 h (cât avea înainte de deviere) la 4h20 ar fi un concurent serios pentru trenul TFC. Mă refer aici la opririle din Odăile, Sătucani, Găiseanca, Mogoșoaia, Bărbulești, Chitila, Zagna Vădeni, Rușețu (deși aici mai coboară 1-2 oameni din an în paște) și Filești. (trenul primește subvenție de R pentru că stațiile rămase îndeplinesc procentul de 70% cerut) Trenul privat rămâne o opțiune demnă de luat în calcul pentru Galați - București, însă invers, mă voi feri de el oricât voi putea. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22392 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Sept 2015, 21:37 | |
| Sa te feresti de zdreanta CFR nu de trenul privat care e lux fata de CFR. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6985 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 04 Sept 2015, 21:41 | |
| În 90% din cazuri așa e, precum spui, dar pe București - Galați dacă nu vreau să dau 31 de lei la 12773 nu există tren mai bun ca 13701. Privatul a ieșit din discuție de mult... doar dacă ar băga 2 AM-uri vinerea aș mai alege acel tren în defavoarea CFR. Și stai calm, pe București - Brașov folosesc doar trenul RT, deci nu am nimic împotriva privaților. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |