|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+95nelucozac teoiasi neluadi Vlad StefanD_ Norbi Sabik Traveller TonyGFR DB Robert Bobby_TM ALEXCFR florin94 cristi ar alliens mariuscfrbucuresti Ryan Anderson Ghioca Bogdan theblackstigx raulberian celmaifidel LascuB_1980 Spartan1948 rich1974 CristyanC marius_catalin84 get. johnsmoke tzifrea miguel1975 alex_trs ldh80 bubu bobi rizelgeorgel2004 AeroX cardinal riciu Razvan Tudor lapsanszkitamas DAS 2011 Luna AndiCFR TonyCFR KQQ TudorVD Luca tgv Vale razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL DPS spiderpc vatmanul Dionis apmatei DUAL marius664 alex.barac.5 92Dragos AndreiSV LanceR Adirmvl enstendhal EA025 Elful mihaitzateo Laur Andrey_tm frank81 Adrian78 @ndrey mureseanu_976 vanchorusebulgaria Jhonyla cfr500 user dezactivat... lifetec daniel_c cristy79 kristi kkk alinutz23 qew00 NicuS florin.lifticariu alex.alexus.tm IonutCFR2009 dan tm didinul Vitosa mielutu zburator Jurnal Feroviar Katalyn Teodor Dr2005 Nesebar 99 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 17 Mai 2016, 23:22 | |
| - c2016 a scris:
- De ce pe liniile neelectrificate nu se pune climatizarea in functiune si prizele? Pe 511 se intampla des.
Depinde de locomotiva. LDH-urile portocalii fac cel mai des de serviciu pe acolo, nu-i asa? Din ce stiu eu astea parca nu pot furniza curent pentru prize sau clima. Si nici DA-urile fara instalatie INDA. De la Veresti vagoanele alea au toate conditiile de IR Pana acolo sunt plimbate sub potentialul lor de viteza si confort. Dar, asta e! Cum s-o nimeri! Am fost si eu vara trecuta pe la Botosani si n-am murit 1h jumatate acolo. Mai bine asa decat mai multe Malaxe ca trenuri de legatura! |
| | | TonyCFR
Numarul mesajelor : 419 Varsta : 24 Localizare : Alba Iulia Reputatie : 4039 Data de inscriere : 25/02/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 20 Mai 2016, 19:13 | |
| Salut, am o intrebare, oare sunt linii existente care sunt in pericol sa fie inchise sau exista planuri de genu? Intreb ca stiu ca s-au inchis linele Oradea - Baile Felix si Oradea - Cheresig. Multumesc frumos! |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 21 Mai 2016, 11:08 | |
| - AeroX a scris:
- c2016 a scris:
- De ce pe liniile neelectrificate nu se pune climatizarea in functiune si prizele? Pe 511 se intampla des.
Depinde de locomotiva. LDH-urile portocalii fac cel mai des de serviciu pe acolo, nu-i asa? Din ce stiu eu astea parca nu pot furniza curent pentru prize sau clima. Si nici DA-urile fara instalatie INDA. De la Veresti vagoanele alea au toate conditiile de IR Pana acolo sunt plimbate sub potentialul lor de viteza si confort. Dar, asta e! Cum s-o nimeri! Am fost si eu vara trecuta pe la Botosani si n-am murit 1h jumatate acolo. Mai bine asa decat mai multe Malaxe ca trenuri de legatura! Pot alimenta cu tensiune toate variantele de LDH modernizat pt CFR Calatori adica 82/83 ,cat si LDH 1250 dotat cu grup electrogen,adica clasa 89. Dupa asa zisul principiu al vitezei ,probabil 75/% din vagoanele din Europa sunt pe sectii care sunt viteza maxima a vagoanelor, dar nu asta e scopul lor neaparat ci confortul. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 21 Mai 2016, 13:05 | |
| - @ndrey a scris:
- AeroX a scris:
Depinde de locomotiva. LDH-urile portocalii fac cel mai des de serviciu pe acolo, nu-i asa? Din ce stiu eu astea parca nu pot furniza curent pentru prize sau clima. Si nici DA-urile fara instalatie INDA. De la Veresti vagoanele alea au toate conditiile de IR Pana acolo sunt plimbate sub potentialul lor de viteza si confort. Dar, asta e! Cum s-o nimeri! Am fost si eu vara trecuta pe la Botosani si n-am murit 1h jumatate acolo. Mai bine asa decat mai multe Malaxe ca trenuri de legatura! Pot alimenta cu tensiune toate variantele de LDH modernizat pt CFR Calatori adica 82/83 ,cat si LDH 1250 dotat cu grup electrogen,adica clasa 89. Dupa asa zisul principiu al vitezei ,probabil 75/% din vagoanele din Europa sunt pe sectii care sunt viteza maxima a vagoanelor, dar nu asta e scopul lor neaparat ci confortul. Mai sunt unii sefi de tren care dau drumul la prize si climatizare. Pe 511 circula LDH82 si DA INDA. Si8ngurul lucru e doar economia de motorina... |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2161 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6763 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 21 Mai 2016, 14:31 | |
| Da, teoretic, dar practic dau fail grav majoritatea. Eu zic ca de aceea nu se intampla treaba. Plus ca sunt trenuri Regio, deci nu e drama. Economia de motorina? Pentru cine? Ca pentru companie nici atat. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6452 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 21 Mai 2016, 15:07 | |
| - c2016 a scris:
Mai sunt unii sefi de tren care dau drumul la prize si climatizare. Pe 511 circula LDH82 si DA INDA. Si8ngurul lucru e doar economia de motorina... Sunt cel putin doua posibilitati: - LDH are agregat dar nu este pornit ,din anumite cauze - vagoanele sunt cu diverse defecte ,si degeaba ai tensiune,ori da afara instalatia, ori nu poate fi pusa in functie - ma indoiesc ca e vreo economie de motorina, atata timp cat consumul este direct proportional cu numarul de vagoane si conditiile de clima exterioara/interioara. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 21 Mai 2016, 21:35 | |
| E legat de tramvai. Ce rol are cablul de pe consola care coboara in pamant de-a lungul stalpului? https://www.google.ro/maps/@47.7464176,26.665788,3a,75y,12.91h,82.69t/data=!3m6!1e1!3m4!1sjn9qb8HhwoeGTDBMZFgPdg!2e0!7i13312!8i6656?hl=ro |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 21 Mai 2016, 21:53 | |
| E o injecţie de tensiune, cablul vine de la staţia de redresare. Se vede şi separatorul de secţiune pe stâlp. _________________ :TTT:
|
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7371 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 21 Mai 2016, 22:02 | |
| - Dr2005 a scris:
- E o injecţie de tensiune, cablul vine de la staţia de redresare. Se vede şi separatorul de secţiune pe stâlp.
Linia de contact de la tramvai e impartita pe 5 sectoare din care numai pe 3 sunt aceste elemente (Calea nationala). Cele 2 sectoare care nu au injectia de tensiune sunt pe al 2-lea sector construit mai tarziu pe str. Sucevei si Primaverii si e ciudat ca nu sunt montate... |
| | | nelucozac
Numarul mesajelor : 24 Reputatie : 5721 Data de inscriere : 27/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 24 Mai 2016, 09:16 | |
| Vă semnalez un fenomen pe website-urile oficiale infofer și cfrcalatori pe care nu-l înțeleg. Concret, caut rute de la Bucuresti Nord la Dej Calatori. Una dintre rute este IR 1645 12:15 Bucuresti Nord - 19:52 Deda apoi IR 0406 22:50 Deda - 1:21 Dej Calatori. Corect, IR 1645 circula pe ruta Bucuresti Nord - Deda - Tirgu Mures. Urmeaza niste rute lipsite de logica. IR 1645 12:15 Bucuresti Nord - 22:10 Cluj Napoca apoi R 4310 22:35 Cluj Napoca - 0:12 Dej Calatori. Dar IR 1645 nu circulă la Cluj Napoca ! Cum e posibil ?
Îmi imaginez acum situația în care casiera ar fi pusă să aleagă din cele nu știu cîte (foarte multe) rute Bucuresti - Dej una acceptabilă pentru călător. Există multe rute pe care cineva care are cunoștințe de geografie le consideră inacceptabile, dacă nu dorește să facă turul României. Exemple: Bucuresti - Dej via Suceava / Veresti / Simeria / Deva etc. Am criticat de multe ori deficiențele sistemului oficial fără nici un efect, în afară de acela că acum datele lor sînt protejate la copiere.
Nelu Cozac |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9100 Reputatie : 13005 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 24 Mai 2016, 10:13 | |
| Nu stiu pe ce principii lucreaza, am cautat si eu Mangalia de exemplu si mi-a dat cu schimbare in Aiud , apoi pe la Deva. daca nu te pricepi un pic la mersul trenurilor o patesti rau de tot. |
| | | billy752-istu
Numarul mesajelor : 197 Varsta : 32 Localizare : brasov Reputatie : 5354 Data de inscriere : 29/10/2010
| Subiect: trenuri Mar 24 Mai 2016, 14:45 | |
| - nelucozac a scris:
- Vă semnalez un fenomen pe website-urile oficiale infofer și cfrcalatori pe care nu-l înțeleg. Concret, caut rute de la Bucuresti Nord la Dej Calatori. Una dintre rute este IR 1645 12:15 Bucuresti Nord - 19:52 Deda apoi IR 0406 22:50 Deda - 1:21 Dej Calatori. Corect, IR 1645 circula pe ruta Bucuresti Nord - Deda - Tirgu Mures. Urmeaza niste rute lipsite de logica. IR 1645 12:15 Bucuresti Nord - 22:10 Cluj Napoca apoi R 4310 22:35 Cluj Napoca - 0:12 Dej Calatori. Dar IR 1645 nu circulă la Cluj Napoca ! Cum e posibil ?
Îmi imaginez acum situația în care casiera ar fi pusă să aleagă din cele nu știu cîte (foarte multe) rute Bucuresti - Dej una acceptabilă pentru călător. Există multe rute pe care cineva care are cunoștințe de geografie le consideră inacceptabile, dacă nu dorește să facă turul României. Exemple: Bucuresti - Dej via Suceava / Veresti / Simeria / Deva etc. Am criticat de multe ori deficiențele sistemului oficial fără nici un efect, în afară de acela că acum datele lor sînt protejate la copiere.
Nelu Cozac Probabil ca iti apare asa ca 1645 are grupa pentru Cluj Napoca. |
| | | nelucozac
Numarul mesajelor : 24 Reputatie : 5721 Data de inscriere : 27/04/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 25 Mai 2016, 13:41 | |
| Trenul 1645 nu are vagoane pentru Cluj Napoca, cel puțin dacă cer informații despre acest tren infofer și cfrcalatori nu afișează așa ceva. Am cerut acum rute de la București Nord la Cluj Napoca și am obținut aceleași informații curioase.
IR 1645 12:15 București Nord - 22:10 Cluj Napoca
IR 1645 12:15 București Nord - 14:55 Brașov apoi IR 1539 15:03 Brașov - 22:10 Cluj Napoca
IR 1645 12:15 București Nord - 19:52 Deda apoi IR 0406 22:50 Deda - 2:31 Cluj Napoca
Să fie IR 1539 trenul care preia vagoanele pentru Cluj ? Nu cred, pentru că 8 minute mi se pare puțin pentru a decupla vagoanele de Cluj și a le cupla la o altă locomotivă.
Pe de altă parte trenul IR 1645 stă în Brașov 22 de minute. Nu știu ce se întîmplă în gara Brașov la ora 15 00. S-ar părea că de fapt trenul ar avea ruta București Nord - Cluj Napoca și vagoane pentru Tîrgu Mureș.
De ce apare de trei ori IR 1645 ? Prima dată direct pînă la Cluj Napoca. Următoarea rută cu IR 1645 continuă cu IR 1539 sosire tot la 22 10 ?
Dacă IR 1645 m-ar duce direct pînă la Cluj Napoca (nu-mi dau seama cum), de ce se mai afișează următoarele două rute cu schimb la Brașov sau Deda ?
Nelu Cozac |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8756 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 25 Mai 2016, 13:49 | |
| IR 1645 e trenul Bucuresti-Tg Mures. Pleaca din Bucuresti cu vagoane pentru Cluj in fata (primele 3) iar la Brasov formeaza IR 1539 si pleaca cu locomotiva sosita de la Bucuresti + cele 3 vagoane iar vagoanele ramase schimba sensul de mers si pleaca in directia Targu Mures. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 25 Mai 2016, 14:15 | |
| S-a adus aici in discutie o problema.
Alimentarea cu energie electrica a vagoanelor de calatori (de la locomotivele electrice, diesel-electrice clasa 60, 62- modernizate cu instalatii Inda-, clasa 63, 65, diesel-hidraulice clasa 82, 83, 89), se realizeaza strict numai pentru sistemele de incalzire electrica a vagoanelor de calatori ?
Sau energia electrica furnizata de aceste locomotive, este utilizata si pentru alte sisteme auxiliare a vagoanelor- prize, climatizare, ventilatie, sonorizare, informare si afisaje electronice, etc ? Ori vagoanele folosesc energie electrica din surse proprii (generatoare, baterii de acumulatori) pentru functionarea acestor sisteme auxiliare ?
Din cate stiu, locomotivele romanesti (amintite mai sus) toate furnizeaza energie electrica pentru vagoanele de calatori la 1500 V, 800 A, 50 Hz, curent alternativ monofazat. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |