|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+95nelucozac teoiasi neluadi Vlad StefanD_ Norbi Sabik Traveller TonyGFR DB Robert Bobby_TM ALEXCFR florin94 cristi ar alliens mariuscfrbucuresti Ryan Anderson Ghioca Bogdan theblackstigx raulberian celmaifidel LascuB_1980 Spartan1948 rich1974 CristyanC marius_catalin84 get. johnsmoke tzifrea miguel1975 alex_trs ldh80 bubu bobi rizelgeorgel2004 AeroX cardinal riciu Razvan Tudor lapsanszkitamas DAS 2011 Luna AndiCFR TonyCFR KQQ TudorVD Luca tgv Vale razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL DPS spiderpc vatmanul Dionis apmatei DUAL marius664 alex.barac.5 92Dragos AndreiSV LanceR Adirmvl enstendhal EA025 Elful mihaitzateo Laur Andrey_tm frank81 Adrian78 @ndrey mureseanu_976 vanchorusebulgaria Jhonyla cfr500 user dezactivat... lifetec daniel_c cristy79 kristi kkk alinutz23 qew00 NicuS florin.lifticariu alex.alexus.tm IonutCFR2009 dan tm didinul Vitosa mielutu zburator Jurnal Feroviar Katalyn Teodor Dr2005 Nesebar 99 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 26 Noi 2015, 19:27 | |
| Nu are atitudine batjocoritoare, a spus exact ce vrei tu sa pari. Cum tu te dai mare expert si raspunzi peste tot chit ca sti sau ca nu sti tu tot raspunzi, rezulta ca te crezi cel ce le stie pe toate, omul a spus exact ce vrei tu sa pari. |
| | | lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5791 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 26 Noi 2015, 19:40 | |
| Este vreun tren R Bucuresti (Nord sau Basarab) - Brasov compus din vagoane cu geamuri care se pot deschide? Adica sa nu fie etajate sau 20-49 200 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 26 Noi 2015, 19:40 | |
| - lapsanszkitamas a scris:
- Este vreun tren R Bucuresti (Nord sau Basarab) - Brasov compus din vagoane cu geamuri care se pot deschide? Adica sa nu fie etajate sau 20-49 200
3003 are 20-54/55 Din Basarab, restu doar etajate nasoale. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 26 Noi 2015, 19:54 | |
| - Karpaty a scris:
- Nu are atitudine batjocoritoare, a spus exact ce vrei tu sa pari. Cum tu te dai mare expert si raspunzi peste tot chit ca sti sau ca nu sti tu tot raspunzi, rezulta ca te crezi cel ce le stie pe toate, omul a spus exact ce vrei tu sa pari.
Am răspuns ce ştiu şi am mai şi pus o întrebare. Dacă Vitosa ştie şi nu vrea să spună, ar fi putut să-şi ţină ideile pentru el şi să lase pe altul să răspundă. --- Uneori se suplimentează 3001 cu câte un 21-80, dar asta e la noroc. Cu geamuri care se deschid sunt şi trenurile Regiotrans, dar sunt IR şi costă cu câţiva lei mai mult decât trenurile R. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 26 Noi 2015, 20:00 | |
| Acuma ca veni vorba de Basarab ramin la subiect, inteleg ca de fapt liniile sint 5 3 2 1 4?
Eu am vazut din tren 4 la gard si m-am mirat de configuratie insa in gara nu am fost, poate nu era rau sa dau o raita cind am fost in capitala. De ce nu s-au renumerotat cind s-a introdus TMV? si la fel de ce nu s-a renuntat la semnalul ala mecanic, de fapt incolo spre triaj am vazut si bariere mecanice., dar daca tot au modernizat puteau sa actualizeze anumite chestii. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 26 Noi 2015, 20:30 | |
| Pentru colegul nostru DanTm, vin cu o schita care sper eu sa-i lamureasca unele aspecte: Bucuresti Basarab si Bucuresti Grivita sunt statii tehnice, intre ele si Bucuresti Nord circula garnituri goale, locomotive izolate etc. Intre Bucuresti Nord si Bucuresti Basarab se circula la cale libera, vezi poza de mai jos. In limbajul uzual, al calatorilor, Bucuresti Nord gr. B este denumita Bucuresti Basarab, iar Bucuresti Nord gr. A este denumita simplu Bucuresti Nord. Pe schita am pus denumirile oficiale, nu cele uzuale. Statia tehnica Bucuresti Basarab e cea pe cladirea careia ai vazut firma vopsita albastru cu scris alb, de langa semaforul cu pricina iar Bucuresti Basarab H e halta din dreptul peronului jerpelit de care zici. In filmarea mea Bucuresti-Pitesti-Potcoava, te poti lamuri mult mai clar, daca pozele de mai sus nu sunt suficiente. E mai mult de povestit despre cum se desfasoara activitatea intre aceste puncte de pe schita...dar sper ca am ajutat macar putin...
Ultima editare efectuata de catre DPS in Joi 26 Noi 2015, 21:33, editata de 2 ori |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 26 Noi 2015, 21:01 | |
| Multumesc pentru efort si pentru informatii. Din ce vad in poze din revizia Basarab se iasa spre Bucuresti Nord pe semnal luminos si se intra de la Bucuresti Nord pe semnal mecanic, interesant, am mai vazut aceasta folosinta combinata a semnalelor luminoase cu cele mecanice in triajul Ronat.
Totusi pe infofer vad ca se foloseste Bucuresti Basarab pentru Gr.B. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 26 Noi 2015, 21:18 | |
| - dan tm a scris:
- Totusi pe infofer vad ca se foloseste Bucuresti Basarab pentru Gr.B.
Pe "o parte" in infofer cel care are legatura cu partea comerciala, care intereseaza mai mult pe calatori si care are vreo corespondenta cu vanzarea de bilete, banuiesc... Ca fapt divers, Bucuresti Nord gr. A si Bucuresti Nord gr. B sunt coordonate de acelasi IDM dispozitor iar Bucuresti Basarab are IDM propriu. Halta aia Bucuresti Basarab H e situata pe M900 / firul 3K, intre niste semnale de parcurs, comandate tot de IDM-ul de la Nord. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 26 Noi 2015, 22:35 | |
| Actuala Bucureşti Basarab h. s-a numit cândva Halta Griviţa? Interesant că accesul la pasarelă dinspre Cal. Griviţei se face pe Str. Halta Griviţa (şi dinspre Cal. Giuleşti prin Str. Prunaru). _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 26 Noi 2015, 23:19 | |
| - Dr2005 a scris:
- Linia 4 e construită mai recent.
In revista Flacara la finalul anului 1974 aparea un articol despre linia 4 a garii Basarab. Deci exista deja atunci ! Si de fapt linia asta exista nenumerotata ante 1959 (anul constructiei cladirii garii Basarab) cand era directa firului 2 '16 Februarie 1933 - Bucuresti Nord' si se termina in linia 2 din Grupa A. Probabil tot atunci la reconfigurarea Garii de Nord si aparitia Grupei B firul 2 s-a scurtat unindu-se cu firul 3 k in zona Podului Grant apoi s-a construit si cladirea centrului vechi de dirijare a macazelor (pentru necunoscatori cladirea de pe dreapta cum intra trenul in Gara de Nord ce nu se mai foloseste in zilele noastre). Asa ca nu poti spune ca e construita mai recent. Articolul il gasesti chiar aici pe forum http://www.forumtrenuri.com/t448-basarab-bucuresti-nord-gr-b De ce au fost numerotate asa cei de la infra te pot lamuri. Probabil din acelasi motiv pentru care si prin alte gari exista linia 9 langa 1, 26 langa 1, 0 c langa 1A, 0 si tot asa... PS cand ai dreptate jos palaria, dar cand esti pe langa subiect... @dan tm, asa e 5, 3, 2, 1, 4. |
| | | lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5791 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 27 Noi 2015, 02:05 | |
| - Karpaty a scris:
- 3003 are 20-54/55
Mersi frumos. Vagonul preferat! Cat de aglomerat e trenul asta in timpul saptamanii? Si inca ceva, daca stie cineva compunerea la 4509 |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 27 Noi 2015, 08:09 | |
| R 3003 nu este aglomerat deloc nici macar sambata, e cel mai lejer tren spre munte de dimineata, e un tren nou care nu a reusit sa atraga prea multi calatori pana acum cu exceptia week-end-urilor din anotimpul cald. Are 5 vagoane seriile 19-55, 20-54/55. Ieri avea in compunere 2 vagoane 19-55 si 3 20-55. Circula cu aproape toate locurile ocupate si fara calatori in picioare intre Buc.Basarab si PL.Vest apoi poti sa ai norocul sa gasesti cateva compartimente goale indiferent de ce zi este. - Dr2005 a scris:
Am răspuns ce ştiu şi am mai şi pus o întrebare. Dacă Vitosa ştie şi nu vrea să spună, ar fi putut să-şi ţină ideile pentru el şi să lase pe altul să răspundă.
--- Uneori se suplimentează 3001 cu câte un 21-80, dar asta e la noroc. Cu geamuri care se deschid sunt şi trenurile Regiotrans, dar sunt IR şi costă cu câţiva lei mai mult decât trenurile R. S-a suplimentat cu ce a picat 3001 : 21-80, 19-80, 20-55 si chiar 84-83 in iarna Regiotransul are 3 perechi de IR pe Bucuresti-Brasov iar tarifele sunt mai mari fata de tarifele Regio de la CFR cu sume intre 0,50 si maxim 2 lei. Exemplu : PL.Vest-Buc.Nord 7,50 lei la CFR si 8 lei la RT. PL.Vest-Brasov 16 lei la CFR si 18 lei la RT. Buc.Nord-Brasov 25 lei la CFR si 26 lei la RT. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 27 Noi 2015, 08:34 | |
| @Vitosa
din pacate cladirii aceleia de care spui si care ani de zile era pe coperta mersului de tren, nu i s-a mai dat nici o folosinta, pare abandonat acolo, inca un exemplu de risipa la CFR. |
| | | TudorVD
Numarul mesajelor : 53 Varsta : 30 Localizare : Iernut Reputatie : 3478 Data de inscriere : 10/07/2015
| Subiect: MT Vin 27 Noi 2015, 12:14 | |
| M-ar interesa si pe mine daca e posibil sa gasesc o brosura cu MT 2014-2015 in format electronic. Gasesc undeva? pe http://tren.transira.ro/Arhiva/ n-au decat pana in 2012-2013. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 27 Noi 2015, 12:16 | |
| - lapsanszkitamas a scris:
- Karpaty a scris:
- 3003 are 20-54/55
Mersi frumos. Vagonul preferat! Cat de aglomerat e trenul asta in timpul saptamanii? Si inca ceva, daca stie cineva compunerea la 4509 4509 de multe ori a fost EA +1 vagon etajat. Asa era si in Septembrie, acum se pare ca are 2 vagoane, dar nu stiu ce model. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |