Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+95
nelucozac
teoiasi
neluadi
Vlad
StefanD_
Norbi
Sabik
Traveller
TonyGFR
DB Robert
Bobby_TM
ALEXCFR
florin94
cristi ar
alliens
mariuscfrbucuresti
Ryan Anderson
Ghioca Bogdan
theblackstigx
raulberian
celmaifidel
LascuB_1980
Spartan1948
rich1974
CristyanC
marius_catalin84
get.
johnsmoke
tzifrea
miguel1975
alex_trs
ldh80
bubu
bobi
rizelgeorgel2004
AeroX
cardinal
riciu
Razvan Tudor
lapsanszkitamas
DAS 2011
Luna
AndiCFR
TonyCFR
KQQ
TudorVD
Luca tgv
Vale
razvan - trenuri
COSTACHE MIHAIL
DPS
spiderpc
vatmanul
Dionis
apmatei
DUAL
marius664
alex.barac.5
92Dragos
AndreiSV
LanceR
Adirmvl
enstendhal
EA025
Elful
mihaitzateo
Laur
Andrey_tm
frank81
Adrian78
@ndrey
mureseanu_976
vanchorusebulgaria
Jhonyla
cfr500
user dezactivat...
lifetec
daniel_c
cristy79
kristi kkk
alinutz23
qew00
NicuS
florin.lifticariu
alex.alexus.tm
IonutCFR2009
dan tm
didinul
Vitosa
mielutu zburator
Jurnal Feroviar
Katalyn
Teodor
Dr2005
Nesebar
99 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Icon_minitimeMar 06 Oct 2015, 23:15

Adrian78 a scris:
De la 1 ianuarie scad tarifele la transport odata cu scaderea TVAului?

Da o sa scada, diferenta o platesc ungurii

doar ca uite ce zicea doctorul pe alt topic

Dr2005 a scris:
iar Ungaria are mai multe ouă,

pai noi sintem prostii lumii, platim si curentul altora cu Certificate verzi, asta dupa ce ENEL ne-a luat banii de doua ori pe certificatele astea in cirdasie cu unu  de la ANRE. Va aduceti aminte care platiti la ENEL ca apoi au dat ceva reducere la facturi   s-a mai ,,sinucis" un director si Enel a zis ca vinde si pleaca dar n-a mai plecat.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Cum+au+ajuns+romanii+sa+plateasca+factura+de+curent+a+ungurilor+

parlamentarii zic ca legea ar putea fi modificata, pai ungurii pentru ca au nu oua, ci au c o a i e   modificau legea  intr-o saptamina cum au facut acuma cu islamistii astia.

ai nostrii ca ca maca, ar putea fi, pai cu oamenii astia ne invadeaza careva, ne anexeaza,  trec peste noi si ajung la Berlin si ai nostri o sa zica ,, aa ce sa fie? nu-i nimic a trecut acceleratul"

ala cu tarife reduse de la 1 ianuarie.
Sus In jos
Jhonyla

Jhonyla


Numarul mesajelor : 1458
Reputatie : 6555
Data de inscriere : 30/01/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Icon_minitimeMier 07 Oct 2015, 08:31

Nu toate tarile au semnale de avarie la trecerile la nivel cu calea ferata?
Ma refer de exemplu in Usa, China si altele...
Sus In jos
vatmanul
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 646
Varsta : 38
Localizare : Oradea
Reputatie : 5105
Data de inscriere : 14/10/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 08 Oct 2015, 16:59

Am o intrebare: in iulie mi-am cumparat card tren plus. Astazi mi-am cumparat ceva bilet online si realizez ca atat pe cardul meu cat si pe cel al sotiei scrisul este mai slab decat era atunci cand l-am cumparat, ba mai mult, in unele locuri nici nu se mai vad anumite litere intregi. Si suntem abia in octombrie. Daca lucrurile vor continua tot asa, cred ca nici nu mai apuc iulie anul viitor cu ele, ca pe atunci se va duce tot scrisul de pe ele. Inteleg ca hartia este ceva hartie termica (parca) si ca scrisul ala ar fi ceva imprimat termic, dar totusi, ce ar trebui sa fac ca sa ramana scrisul pe ele? Ca le-am pastrat in conditii bune, in dulap la umbra si la temperatura camerei, fara a pune nimic pe ele, eventual alte hartii. Iar cand sunt pe drum si le pun in portofel, le pun unul langa altul, cu scrisul fata in fata. Care-i treaba cu ele?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 08 Oct 2015, 18:08

Sa le infoliezi in plastic
Sus In jos
spiderpc

spiderpc


Numarul mesajelor : 421
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4860
Data de inscriere : 12/10/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 08 Oct 2015, 21:42

Am gasit o poza veche prin calculator, din 2008, in Gara Sinaia, stie careva ce tren e si unde mergea vagonul verde?

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 DSCN0005_zpszjscktbt

Data fotografierii: 2008:10:19 08:18:07
Sus In jos
http://2wireless.blogspot.ro
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 08 Oct 2015, 21:54

Nu cumva era Panonia?
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Icon_minitimeJoi 08 Oct 2015, 22:12

Vagon CD al cailor ferate din Cehia. Bucuresti-Praha. Am avut trenuri bune pe vremuri, acum am ramas cu Budapesta pe international si pe intern cu malaxa.

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Icon_minitimeVin 09 Oct 2015, 09:08

Vagonul era un hârb, era ca Y-urile noastre. Avea banchete de muşama şi nu era climatizat... 21-80-ul nostru era lux pe lângă ăsta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Icon_minitimeVin 09 Oct 2015, 12:38

Era atunci, acum daca ar mai circula acest tren pe aceasta ruta Bucuresti-Praha nu ar mai avea acel vagon ci altul mult mai luxos dar nu ne mai trebuie nimic, eventual streangu de gat si un sac in cap. Mad

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dionis




Numarul mesajelor : 211
Varsta : 41
Localizare : Paris
Reputatie : 3703
Data de inscriere : 12/05/2015

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Icon_minitimeVin 09 Oct 2015, 14:13

Am calatorit cu acel vagon. Intr-adevar semana cu un 20-50 la interior. Si eu eram un fan al vagoanelor 21-80 cand circulam cu Panonia. Bineinteles, ca am prins si 20-50 sau 57 pe Dacia prin 1993, dar acel vagon nu circula dincolo.
Sus In jos
https://train-sim.ro
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Icon_minitimeVin 09 Oct 2015, 14:22

Dacia pe acele vremuri avea grupa interna Bucuresti-Curtici sa nu se amestece calatorii pe relatie internationala cu tiganii de pe intern. Wink

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Icon_minitimeVin 09 Oct 2015, 16:58

Cred ca mai mulți țigani circula de afară decât pe intern
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Icon_minitimeMar 13 Oct 2015, 23:50

În cazul în care indicația semnalului de parcurs se schimbă brusc din liber înainte cu VS în oprește fără a depăși semnalul și se produce frânarea cu inducție, este necesar ca IDM din cea mai apropiat Hm. să vină să înmâneze mecanicului un OC?
Mă gândesc că, dacă un semnal de dinainte de Pogoanele, să zic, își schimbă indicația, IDM trebuie să meargă pe jos 5-6 km, fie că e iarnă, crivăț, viscol sau caniculă de 40 de grade, pentru OC. E aberant, dacă nu de-a dreptul periculos. Mi se pare mai normal ca trenul care a fost frânat de urgență să se deplaseze până în cel mai apropiat Hm. cu 20 km/h.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5563
Data de inscriere : 23/07/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Icon_minitimeMier 14 Oct 2015, 00:16

Tu vezi ca te referi la semnalul de trecere al BLA (semnalul de parcurs e cu totul altceva). Citat din R004:

Cod:
Art.24  (1)    Dacă un semnal luminos de trecere al blocului de linie automat indică o lumină roşie, o indicaţie dubioasă sau este stins, mecanicul trebuie să oprească trenul în faţa semnalului, fără să îl depăşească. Dacă după oprirea trenului în faţa semnalului, mecanicul vede sau este încunoştinţat că sectorul de bloc respectiv este ocupat, i se interzice să îşi continue mersul, până nu se va elibera sectorul de bloc. Excepţii se admit dacă s-a dispus în alt mod, prin ordin de circulaţie.
(2)   După oprirea trenului mecanicul aşteaptă timpul necesar defrânării şi dacă în acest timp nu se schimbă indicaţia, se convinge că la semnal există reperul de culoare albă de formă dreptunghiulară, după care conduce trenul cu viteza de cel mult 20 km/h până la semnalul următor, în condiţiile prevăzute la Art. 29 aliniatul (9). Aceste condiţii sunt obligatorii până la următorul semnal, indiferent de indicaţia acestuia.
(3)   Dacă şi următorul semnal luminos de trecere indică o lumină roşie, dă o indicaţie dubioasă sau este stins, circulaţia se face în acelaşi mod.
(4)   Dacă mecanicul întâlneşte un semnal luminos de trecere al blocului de linie automat, cu o lumină roşie, o indicaţie dubioasă sau stins, va aviza impiegatul de mişcare din prima staţie prin radiotelefon. Dacă nu există radiotelefon sau nu se poate stabili legătura radio, mecanicul va face avizare scrisă în prima staţie în care trenul are oprire itinerarică.
(5)   În cazul în care mecanicul întâlneşte două sau mai multe semnale luminoase de trecere ale blocului de linie automat cu o lumină roşie, o indicaţie dubioasă sau stinse, va aviza pe impiegatul de mişcare din prima staţie. Avizarea se va face prin radiotelefon şi numai dacă nu există radiotelefon sau nu se poate stabili legătura radio, mecanicul va opri trenul în prima staţie pentru avizare.
(6)   Mecanicul va aviza pe impiegatul de mişcare numai dacă sectorul sau sectoarele de bloc de linie automat acoperite de semnalele de trecere întâlnite cu o lumină roşie nu au fost ocupate cu material rulant.

Art.25   Dacă mecanicul a fost înştiinţat, prin ordin de circulaţie, că blocul de linie automat este scos din funcţiune şi că circulaţia trenului se va face pe baza înţelegerii telefonice - cale liberă - , nu va lua în consideraţie indicaţiile date de semnalele de trecere ale blocului de linie automat, care sunt prevăzute cu reper de culoare albă, dacă prin ordinul de circulaţie nu s-a dispus altfel şi va circula fără să oprească la aceste semnale. În cazul semnalelor de trecere ale blocului de linie automat care fac şi funcţia de semnale de avarie la trecerile la nivel, indicaţia de oprire – roşu - a acestora va fi luată în considerare de mecanic care va circula în condiţiile prevăzute la Art. 33.(4), (5), (6).
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11193
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Icon_minitimeMier 14 Oct 2015, 09:53

In cazul TFC instructia da voie la circulatia a 3 automotoare VT cuplate ? E teroare duminica pe 15056 o multime de studenti ploiesteni aleg sa circule in picioare pana la Bucuresti cu acest tren in vreme ce avem locuri destule la R 3008 si R 3010 cu cate 6 etajate fiecare tren.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 14 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 14 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 40 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: