|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+95nelucozac teoiasi neluadi Vlad StefanD_ Norbi Sabik Traveller TonyGFR DB Robert Bobby_TM ALEXCFR florin94 cristi ar alliens mariuscfrbucuresti Ryan Anderson Ghioca Bogdan theblackstigx raulberian celmaifidel LascuB_1980 Spartan1948 rich1974 CristyanC marius_catalin84 get. johnsmoke tzifrea miguel1975 alex_trs ldh80 bubu bobi rizelgeorgel2004 AeroX cardinal riciu Razvan Tudor lapsanszkitamas DAS 2011 Luna AndiCFR TonyCFR KQQ TudorVD Luca tgv Vale razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL DPS spiderpc vatmanul Dionis apmatei DUAL marius664 alex.barac.5 92Dragos AndreiSV LanceR Adirmvl enstendhal EA025 Elful mihaitzateo Laur Andrey_tm frank81 Adrian78 @ndrey mureseanu_976 vanchorusebulgaria Jhonyla cfr500 user dezactivat... lifetec daniel_c cristy79 kristi kkk alinutz23 qew00 NicuS florin.lifticariu alex.alexus.tm IonutCFR2009 dan tm didinul Vitosa mielutu zburator Jurnal Feroviar Katalyn Teodor Dr2005 Nesebar 99 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 06 Oct 2015, 23:15 | |
| - Adrian78 a scris:
- De la 1 ianuarie scad tarifele la transport odata cu scaderea TVAului?
Da o sa scada, diferenta o platesc ungurii doar ca uite ce zicea doctorul pe alt topic - Dr2005 a scris:
- iar Ungaria are mai multe ouă,
pai noi sintem prostii lumii, platim si curentul altora cu Certificate verzi, asta dupa ce ENEL ne-a luat banii de doua ori pe certificatele astea in cirdasie cu unu de la ANRE. Va aduceti aminte care platiti la ENEL ca apoi au dat ceva reducere la facturi s-a mai ,,sinucis" un director si Enel a zis ca vinde si pleaca dar n-a mai plecat. http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Cum+au+ajuns+romanii+sa+plateasca+factura+de+curent+a+ungurilor+ parlamentarii zic ca legea ar putea fi modificata, pai ungurii pentru ca au nu oua, ci au c o a i e modificau legea intr-o saptamina cum au facut acuma cu islamistii astia. ai nostrii ca ca maca, ar putea fi, pai cu oamenii astia ne invadeaza careva, ne anexeaza, trec peste noi si ajung la Berlin si ai nostri o sa zica ,, aa ce sa fie? nu-i nimic a trecut acceleratul" ala cu tarife reduse de la 1 ianuarie. |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6555 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 07 Oct 2015, 08:31 | |
| Nu toate tarile au semnale de avarie la trecerile la nivel cu calea ferata? Ma refer de exemplu in Usa, China si altele...
|
| | | vatmanul V.I.P Member
Numarul mesajelor : 646 Varsta : 38 Localizare : Oradea Reputatie : 5105 Data de inscriere : 14/10/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 08 Oct 2015, 16:59 | |
| Am o intrebare: in iulie mi-am cumparat card tren plus. Astazi mi-am cumparat ceva bilet online si realizez ca atat pe cardul meu cat si pe cel al sotiei scrisul este mai slab decat era atunci cand l-am cumparat, ba mai mult, in unele locuri nici nu se mai vad anumite litere intregi. Si suntem abia in octombrie. Daca lucrurile vor continua tot asa, cred ca nici nu mai apuc iulie anul viitor cu ele, ca pe atunci se va duce tot scrisul de pe ele. Inteleg ca hartia este ceva hartie termica (parca) si ca scrisul ala ar fi ceva imprimat termic, dar totusi, ce ar trebui sa fac ca sa ramana scrisul pe ele? Ca le-am pastrat in conditii bune, in dulap la umbra si la temperatura camerei, fara a pune nimic pe ele, eventual alte hartii. Iar cand sunt pe drum si le pun in portofel, le pun unul langa altul, cu scrisul fata in fata. Care-i treaba cu ele? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 08 Oct 2015, 18:08 | |
| Sa le infoliezi in plastic |
| | | spiderpc
Numarul mesajelor : 421 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4860 Data de inscriere : 12/10/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 08 Oct 2015, 21:42 | |
| Am gasit o poza veche prin calculator, din 2008, in Gara Sinaia, stie careva ce tren e si unde mergea vagonul verde? Data fotografierii: 2008:10:19 08:18:07 |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 08 Oct 2015, 21:54 | |
| |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 08 Oct 2015, 22:12 | |
| Vagon CD al cailor ferate din Cehia. Bucuresti-Praha. Am avut trenuri bune pe vremuri, acum am ramas cu Budapesta pe international si pe intern cu malaxa. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 09 Oct 2015, 09:08 | |
| Vagonul era un hârb, era ca Y-urile noastre. Avea banchete de muşama şi nu era climatizat... 21-80-ul nostru era lux pe lângă ăsta. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 09 Oct 2015, 12:38 | |
| Era atunci, acum daca ar mai circula acest tren pe aceasta ruta Bucuresti-Praha nu ar mai avea acel vagon ci altul mult mai luxos dar nu ne mai trebuie nimic, eventual streangu de gat si un sac in cap. |
| | | Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3703 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 09 Oct 2015, 14:13 | |
| Am calatorit cu acel vagon. Intr-adevar semana cu un 20-50 la interior. Si eu eram un fan al vagoanelor 21-80 cand circulam cu Panonia. Bineinteles, ca am prins si 20-50 sau 57 pe Dacia prin 1993, dar acel vagon nu circula dincolo. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 09 Oct 2015, 14:22 | |
| Dacia pe acele vremuri avea grupa interna Bucuresti-Curtici sa nu se amestece calatorii pe relatie internationala cu tiganii de pe intern. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 09 Oct 2015, 16:58 | |
| Cred ca mai mulți țigani circula de afară decât pe intern |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mar 13 Oct 2015, 23:50 | |
| În cazul în care indicația semnalului de parcurs se schimbă brusc din liber înainte cu VS în oprește fără a depăși semnalul și se produce frânarea cu inducție, este necesar ca IDM din cea mai apropiat Hm. să vină să înmâneze mecanicului un OC? Mă gândesc că, dacă un semnal de dinainte de Pogoanele, să zic, își schimbă indicația, IDM trebuie să meargă pe jos 5-6 km, fie că e iarnă, crivăț, viscol sau caniculă de 40 de grade, pentru OC. E aberant, dacă nu de-a dreptul periculos. Mi se pare mai normal ca trenul care a fost frânat de urgență să se deplaseze până în cel mai apropiat Hm. cu 20 km/h. |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 14 Oct 2015, 00:16 | |
| Tu vezi ca te referi la semnalul de trecere al BLA (semnalul de parcurs e cu totul altceva). Citat din R004: - Cod:
-
Art.24 (1) Dacă un semnal luminos de trecere al blocului de linie automat indică o lumină roşie, o indicaţie dubioasă sau este stins, mecanicul trebuie să oprească trenul în faţa semnalului, fără să îl depăşească. Dacă după oprirea trenului în faţa semnalului, mecanicul vede sau este încunoştinţat că sectorul de bloc respectiv este ocupat, i se interzice să îşi continue mersul, până nu se va elibera sectorul de bloc. Excepţii se admit dacă s-a dispus în alt mod, prin ordin de circulaţie. (2) După oprirea trenului mecanicul aşteaptă timpul necesar defrânării şi dacă în acest timp nu se schimbă indicaţia, se convinge că la semnal există reperul de culoare albă de formă dreptunghiulară, după care conduce trenul cu viteza de cel mult 20 km/h până la semnalul următor, în condiţiile prevăzute la Art. 29 aliniatul (9). Aceste condiţii sunt obligatorii până la următorul semnal, indiferent de indicaţia acestuia. (3) Dacă şi următorul semnal luminos de trecere indică o lumină roşie, dă o indicaţie dubioasă sau este stins, circulaţia se face în acelaşi mod. (4) Dacă mecanicul întâlneşte un semnal luminos de trecere al blocului de linie automat, cu o lumină roşie, o indicaţie dubioasă sau stins, va aviza impiegatul de mişcare din prima staţie prin radiotelefon. Dacă nu există radiotelefon sau nu se poate stabili legătura radio, mecanicul va face avizare scrisă în prima staţie în care trenul are oprire itinerarică. (5) În cazul în care mecanicul întâlneşte două sau mai multe semnale luminoase de trecere ale blocului de linie automat cu o lumină roşie, o indicaţie dubioasă sau stinse, va aviza pe impiegatul de mişcare din prima staţie. Avizarea se va face prin radiotelefon şi numai dacă nu există radiotelefon sau nu se poate stabili legătura radio, mecanicul va opri trenul în prima staţie pentru avizare. (6) Mecanicul va aviza pe impiegatul de mişcare numai dacă sectorul sau sectoarele de bloc de linie automat acoperite de semnalele de trecere întâlnite cu o lumină roşie nu au fost ocupate cu material rulant.
Art.25 Dacă mecanicul a fost înştiinţat, prin ordin de circulaţie, că blocul de linie automat este scos din funcţiune şi că circulaţia trenului se va face pe baza înţelegerii telefonice - cale liberă - , nu va lua în consideraţie indicaţiile date de semnalele de trecere ale blocului de linie automat, care sunt prevăzute cu reper de culoare albă, dacă prin ordinul de circulaţie nu s-a dispus altfel şi va circula fără să oprească la aceste semnale. În cazul semnalelor de trecere ale blocului de linie automat care fac şi funcţia de semnale de avarie la trecerile la nivel, indicaţia de oprire – roşu - a acestora va fi luată în considerare de mecanic care va circula în condiţiile prevăzute la Art. 33.(4), (5), (6).
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 14 Oct 2015, 09:53 | |
| In cazul TFC instructia da voie la circulatia a 3 automotoare VT cuplate ? E teroare duminica pe 15056 o multime de studenti ploiesteni aleg sa circule in picioare pana la Bucuresti cu acest tren in vreme ce avem locuri destule la R 3008 si R 3010 cu cate 6 etajate fiecare tren. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |