| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+95nelucozac teoiasi neluadi Vlad StefanD_ Norbi Sabik Traveller TonyGFR DB Robert Bobby_TM ALEXCFR florin94 cristi ar alliens mariuscfrbucuresti Ryan Anderson Ghioca Bogdan theblackstigx raulberian celmaifidel LascuB_1980 Spartan1948 rich1974 CristyanC marius_catalin84 get. johnsmoke tzifrea miguel1975 alex_trs ldh80 bubu bobi rizelgeorgel2004 AeroX cardinal riciu Razvan Tudor lapsanszkitamas DAS 2011 Luna AndiCFR TonyCFR KQQ TudorVD Luca tgv Vale razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL DPS spiderpc vatmanul Dionis apmatei DUAL marius664 alex.barac.5 92Dragos AndreiSV LanceR Adirmvl enstendhal EA025 Elful mihaitzateo Laur Andrey_tm frank81 Adrian78 @ndrey mureseanu_976 vanchorusebulgaria Jhonyla cfr500 user dezactivat... lifetec daniel_c cristy79 kristi kkk alinutz23 qew00 NicuS florin.lifticariu alex.alexus.tm IonutCFR2009 dan tm didinul Vitosa mielutu zburator Jurnal Feroviar Katalyn Teodor Dr2005 Nesebar 99 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin Noi 27, 2015 9:19 pm | |
| - dan tm a scris:
- Din ce vad in poze din revizia Basarab se iasa spre Bucuresti Nord pe semnal luminos si se intra de la Bucuresti Nord pe semnal mecanic
Formularea nu e corecta 100%, adica: din statia Basarab (care nu are semnale/semafoare de iesire) spre Bucuresti Nord circulatia se face pe baza de cale libera, pana in acel semnal luminos. Intrarea in Bucuresti Nord se face pe baza indicatiei acelui semnal luminos. Deci acel semnal luminos apartine statiei Bucuresti Nord, nu statiei Bucuresti Basarab (am si scris pe poza). Evident ca dupa acel semnal luminos, se face "selectia" catre gr. A sau gr. B ale Nord-ului (semnalul luminos cu pricina afiseaza jos una din literele A sau B). Invers, din statia Bucuresti Nord (gr. A sau gr. B) iesirea spre Bucuresti Basarab se face pe baza de semnal luminos de iesire cu indicatia de regula galben cu 3 sus si B jos iar ocuparea acelei linii curente de ~50m dintre cele doua statii se face pe baza de cale libera, pana in semaforul mecanic care apartine si este manipulat de statia Bucuresti Basarab. Cel putin eu asa stiu ca sta treaba...daca gresesc, doresc sa fiu corectat. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin Noi 27, 2015 9:23 pm | |
| Cam asa ceva am gindit si eu insa exprimarea a fost mai deficitara. In orice caz complexul Bucuresti e destul de interesant. |
|
| |
lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5795 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin Noi 27, 2015 9:45 pm | |
| @kerpeten ali mersi furmos de raspuns. Mi-ar fi placut sa incerc si Regiotransul, dar atunci pierd reducerea de fidelitate de la CFR. Cum e obiceiul prin zona, se blocheaza geamurile vagoanelor cu suruburi? La noi cred ca 2 sau 3 geamuri se mai pot deschide in intreaga garnitura (2-4 vagoane) ca toate is blocate cu suruburi |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin Noi 27, 2015 9:53 pm | |
| Daca iei trenul de la Basarab slabe sanse sa ai timp sa cauti compartiment care se dechide geamul si pe culoar alt geam care sa se deschida dar dupa ce coboara navetisti pe traseu pana la Ploiesti Vest dupa plecarea trenului din gara mea ai tot timpul sa gasesti in toate cele 5 vagoane un compartiment care sa se deschida geamul.
Regiotransul va circula la 08:50 de la noul mers si nu cred ca vei putea deschide vreun geam fiind mini-saloane se face frig sau vei deranja calatori care nu vor fi deloc putini. Au asteptat atatea luni reintroducerea trenului de dimineata spre Brasov va fi luat cu asalt o sa ajunga in week-end-uri din nou la 3 rame ( 9 vagoane ) |
|
| |
lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5795 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam Noi 28, 2015 12:46 am | |
| Pana la urma pe VPH m-ar interesa sa pot scoate capul, ca sa vad muntii nu de alta Mersi de informatii |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam Noi 28, 2015 1:06 pm | |
| - NicuS a scris:
- Cine stie ce se construieste in Gara de Nord langa magazinul Billa?
Acum am întrebat un angajat al firmei ce construiește acel spatiu acolo si mi-a spus secție de votare. Sper sa nu ma fi mintit. |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5567 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam Noi 28, 2015 1:32 pm | |
| Mersi frumos Am trecut si eu aseara pe acolo si am observat ca au avansat cu lucrarile. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam Noi 28, 2015 3:44 pm | |
| - Vitosa a scris:
- NicuS a scris:
- Cine stie ce se construieste in Gara de Nord langa magazinul Billa?
Acum am întrebat un angajat al firmei ce construiește acel spatiu acolo si mi-a spus secție de votare. Sper sa nu ma fi mintit. Sectie de votare? Adica o cladire care o sa fie folosita de 5 ori in 10 ani? Poate sediul al Autoritatii Electorale Permanente...dar de ce nu incerci sa te uiti pe placuta...e ogligatorie afisarea ei... |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam Noi 28, 2015 8:15 pm | |
| Nu se construieste o cladire ci o anexa din termopane chiar in incinta garii. In dreapta cum privesti spre Informatii. Fiind in treacat si grabit mi-am zis totusi sa intreb una din persoanele ce lucrau acolo. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam Noi 28, 2015 9:01 pm | |
| - dan tm a scris:
- de ce nu s-a renuntat la semnalul ala mecanic
Avea sens o cheltuiala in plus cand macazele de intrare/iesire din grupa tehnica Basarab sunt actionate manual ? Tot semnal mecanic e si la Pajura Hm pe fir 3 k dar linia 3 k nu a facut parte din planul de modernizare Bucuresti-Campina. - dan tm a scris:
- din pacate cladirii aceleia de care spui si care ani de zile era pe coperta mersului de tren, nu i s-a mai dat nici o folosinta, pare abandonat acolo, inca un exemplu de risipa la CFR.
Nu ca pare ci chiar e. Hai sa-i spunem ca e in conservare, un termen la moda in CFR. Dar unde n-a facut risipa CFR ? De cate nu si-a batut joc ? Indirect as spune ei, ca vina numarul 1 au avut-o partidele aflate la guvernare... |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam Noi 28, 2015 9:48 pm | |
| In mai 2015 pe firul 2 dintre Pascani si Lespezi s-au facut lucrari de burare si ciuruire si restrictia de viteza tot de 70 a ramas si azi. De ce? Cred ca a trecut tonajul pentru a se ridica la VS 120. |
|
| |
Elful
Numarul mesajelor : 110 Localizare : Bucuresti Reputatie : 3948 Data de inscriere : 07/06/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum Noi 29, 2015 9:11 am | |
| - Vitosa a scris:
- Avea sens o cheltuiala in plus cand macazele de intrare/iesire din grupa tehnica Basarab sunt actionate manual ?
Tot semnal mecanic e si la Pajura Hm pe fir 3 k dar linia 3 k nu a facut parte din planul de modernizare Bucuresti-Campina.
Intr-o era a tehnologiei, electronicii si vitezei ti se pare cheltuiala in plus sa treci pe macaze centralizate? Mai trec inca trei-patru generatii si noi o sa ramanem cu macaze actionate manual prin gari. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum Noi 29, 2015 10:45 am | |
| - Elful a scris:
- Vitosa a scris:
- Avea sens o cheltuiala in plus cand macazele de intrare/iesire din grupa tehnica Basarab sunt actionate manual ?
Tot semnal mecanic e si la Pajura Hm pe fir 3 k dar linia 3 k nu a facut parte din planul de modernizare Bucuresti-Campina.
Intr-o era a tehnologiei, electronicii si vitezei ti se pare cheltuiala in plus sa treci pe macaze centralizate? Mai trec inca trei-patru generatii si noi o sa ramanem cu macaze actionate manual prin gari. Nu, nu mi se pare cheltuiala in plus si îți dau dreptate pe tema asta si chiar sunt de acord cu cele zise de tine. In primul rand am dat un răspuns raportat la ce e in teren, in al doilea rand uita-te la gara Pitești ale carei linii recent reabilitate au rămas tot cu macaze acționate manual !! |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi Dec 03, 2015 11:05 pm | |
| https://www.google.ro/maps/@44.3140897,23.8326142,3a,75y,119.16h,75.77t/data=!3m7!1e1!3m5!1sjyHU6I1tsCgaMywCsgCHvA!2e0!6s%2F%2Fgeo1.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3DjyHU6I1tsCgaMywCsgCHvA%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D359.66837%26pitch%3D0!7i13312!8i6656?hl=ro https://www.google.ro/maps/@44.313913,23.8340559,3a,75y,265.69h,66.52t/data=!3m6!1e1!3m4!1sdLqdJ3hKMFj2HherZYqIng!2e0!7i13312!8i6656?hl=ro Pana prin 2009 era o linie de tramvai pe pasajul Electroputere Craiova, ce rol avea? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20630 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25574 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin Dec 04, 2015 12:34 am | |
| Un proiect mai vechi de a trece linia dincolo de pod. Până la urmă nu s-a mai pus în practică. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|