Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+95
nelucozac
teoiasi
neluadi
Vlad
StefanD_
Norbi
Sabik
Traveller
TonyGFR
DB Robert
Bobby_TM
ALEXCFR
florin94
cristi ar
alliens
mariuscfrbucuresti
Ryan Anderson
Ghioca Bogdan
theblackstigx
raulberian
celmaifidel
LascuB_1980
Spartan1948
rich1974
CristyanC
marius_catalin84
get.
johnsmoke
tzifrea
miguel1975
alex_trs
ldh80
bubu
bobi
rizelgeorgel2004
AeroX
cardinal
riciu
Razvan Tudor
lapsanszkitamas
DAS 2011
Luna
AndiCFR
TonyCFR
KQQ
TudorVD
Luca tgv
Vale
razvan - trenuri
COSTACHE MIHAIL
DPS
spiderpc
vatmanul
Dionis
apmatei
DUAL
marius664
alex.barac.5
92Dragos
AndreiSV
LanceR
Adirmvl
enstendhal
EA025
Elful
mihaitzateo
Laur
Andrey_tm
frank81
Adrian78
@ndrey
mureseanu_976
vanchorusebulgaria
Jhonyla
cfr500
user dezactivat...
lifetec
daniel_c
cristy79
kristi kkk
alinutz23
qew00
NicuS
florin.lifticariu
alex.alexus.tm
IonutCFR2009
dan tm
didinul
Vitosa
mielutu zburator
Jurnal Feroviar
Katalyn
Teodor
Dr2005
Nesebar
99 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 46 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
Luca tgv




Numarul mesajelor : 282
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 4112
Data de inscriere : 06/06/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Icon_minitimeDum 22 Noi 2015, 07:54

Jurnal Feroviar a scris:
CFR Calatori a anuntat in 2014 un profit de aproximativ 16mil eur iar in 2015 tot cam asa ar trebui sa fie daca nu mai mult. Au mai inchis niste linii, inchiriat altele si anulat unele trenuri care mergeau goale.
In schimb CFR Marfa are pierderi in 2014 de vre-o 4mil eur iar in 2015 se anunta vre-o 5mil eur pierderi.
Datele sunt luate de pe Digi24, transformate din lei in eur.
Mulțumesc pentru răspuns...Totuși, ce treaba are Călători cu închirierea/închiderea liniilor. Asta parca face Infrastructura.
Sus In jos
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3833
Data de inscriere : 27/05/2015

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Icon_minitimeDum 22 Noi 2015, 10:31

Se compenseaza, pe liniile inchise sau inchiriate operau trenuri ale CFR Calatori care mergeau pe pierdere. Ca au transformat privatii liniile alea in succes e de admirat mai ales TFC, unde pe 801 scot si bani in draci dar au si bagat 20 de trenuri pe zi si au ridicat viteza de la 30km/h pe vremea CFRului la 70km/h acum si am inteles ca nu se opresc aici.
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5563
Data de inscriere : 23/07/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Icon_minitimeDum 22 Noi 2015, 13:30

Cine stie ce se construieste in Gara de Nord langa magazinul Billa?
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Icon_minitimeDum 22 Noi 2015, 23:28

Dacă se raportează aberații în IRIS, e cineva tras la răspundere? Azi 12776 e trecut ca având ONI 2 minute la Balotești, or Balotești e singura stație prin care a trecut ca vântul, în celelalte încetinind semnificativ, pentru că e și singura care avea prevestitorul semaforului Y în poziția corespunzătoare, cât și toate semafoarele iluminate conform regulamentului 004.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Icon_minitimeMier 25 Noi 2015, 00:11

Indicația verde + alb lunar la semnalul de ieșire ce semnifică? Nu am găsit-o nicăieri în regulamentul 004. (Este vorba despre semnalul de ieșire din cap Y al Armășești; s-a pus pe verde + alb lunar la plecarea din stație a personalului RT, care a așteptat trecerea lui 12776)
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Icon_minitimeMier 25 Noi 2015, 09:11

E vorba de verde plus indicația circulația se desfășoară pe firul din stânga o dunga alba oblica
Sus In jos
Razvan Tudor
V.I.P Member
V.I.P Member
Razvan Tudor


Numarul mesajelor : 649
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5900
Data de inscriere : 10/01/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Icon_minitimeMier 25 Noi 2015, 19:50

La Brasov mai exista biroul pentru depozitarea bagajelor sau a disparut si acesta? Pe site la CFR Calatori nu mai apare, dar la Sinaia de exemplu vad ca inca mai exista. Multumesc frumos!
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 24/05/2010

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Icon_minitimeMier 25 Noi 2015, 22:32

Razvan Tudor a scris:
La Brasov mai exista biroul pentru depozitarea bagajelor sau a disparut si acesta? Pe site la CFR Calatori nu mai apare, dar la Sinaia de exemplu vad ca inca mai exista. Multumesc frumos!

Da, exista. In subteran, la linia 1.
Sus In jos
lapsanszkitamas
V.I.P Member
V.I.P Member
lapsanszkitamas


Numarul mesajelor : 1218
Varsta : 29
Localizare : Orasul trandafirilor
Reputatie : 5791
Data de inscriere : 21/07/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Icon_minitimeJoi 26 Noi 2015, 07:59

lapsanszkitamas a scris:
De la intrarea in vigoare a noului mers se anuleaza ofertele CFR Calatori cum ar fi 1836 IR la pret de R? Sau doar au intarziat sa bage oferta in sistem?

Am aflat raspunsul la intrebarea mea. Acum apare la 1836 "oferta tarife regio"

Cam ce distanta este intre GDN si Basarab? Cum se poate ajunge de la GDN la Basarab?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Icon_minitimeJoi 26 Noi 2015, 09:09

10 minute maxim pe jos. Distanta... de la cladirea Garii de Nord pana la Basarab or fi vreo 600m, de la linii mai putin. Mergi pe peron, ca Gara de Nord are iesire si spre Basaran.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5563
Data de inscriere : 23/07/2012

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Icon_minitimeJoi 26 Noi 2015, 14:45

Dr2005 a scris:
10 minute maxim pe jos.
Cu spatele daca merge face 10 minute Very Happy

Mergi pe peronul liniei 1 si ajungi la metrou la Basarab, pod Basarab si la gara Basarab.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13006
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Icon_minitimeJoi 26 Noi 2015, 15:11

La capatul peromului 1 pe sub pasajul Basarab, iesi in strada si apoi intri  in gara Basarab, parca asa e?

Apropo de Basarab am vazut zile trecute ca liniile sint numerotate 3 2 1 4, de ce ?
si inca o chestie, daca in mers scrie Bucuresti Nord Gr.A sau B unde considera CFR Basarab, ca mai incolo dintre toate sandramalele apare o cladire pe care scrie Bucuresti Basarab pe placa emailata albastra, ba chiar surpriza am vazut abia acuma si un semnal mecanic, care e rolul lui? si mai incolo un peron jerpelit si o tabla ruginita iarasi Bucuresti Basarab h, pina la urma cite sau citi Basarab sint ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Icon_minitimeJoi 26 Noi 2015, 16:23

dan tm a scris:
Apropo de Basarab am vazut zile trecute ca liniile sint numerotate 3 2 1 4, de ce ?
Linia 4 e construită mai recent. Interesant, totuşi, că au numit-o 4 şi nu 5, mă gândesc că şi linia de la fosta magazie de poştă trebuia să aibă un număr, că doar era a 4a. Sau poate aia era considerată industrială?

dan tm a scris:
si inca o chestie, daca in mers scrie Bucuresti Nord Gr.A sau B unde considera CFR Basarab, ca mai incolo dintre toate sandramalele apare o cladire pe care scrie Bucuresti Basarab pe placa emailata albastra, ba chiar surpriza am vazut abia acuma si un semnal mecanic, care e rolul lui? si mai incolo un peron jerpelit si o tabla ruginita iarasi Bucuresti Basarab h, pina la urma cite sau citi Basarab sint ?
Ce numeşte CFR Călători ,,Gara Basarab" este, de fapt, Bucureşti Nord Grupa B (bine că nu i-au zis Gara sau Grupa Barbu, cum se obişnuieşte cu grupele B prin alte staţii). Bucureşti Basarab este staţia de revizie care, într-adevăr, are o cabină la macazurile de intrare/ieşire pe sub Podul Grant, unde şi scrie Bucureşti Basarab. De menţionat că intrarea/ieşirea se face cu semafoare mecanice şi macazuri manuale cu contragreutate (probabil un sistem cu panou cu chei).
Bucureşti Basarab haltă este o... haltă, nu are nicio treabă cu staţia, de altfel prin multe localităţi există şi staţie şi haltă cu acelaşi nume (de ex. în Sibiu există staţia Sibiu şi Sibiu hc.).

Mai există şi Bd. Basarabia, care are paralel cu el fosta linie Titan Sud - Obor. Poate o fi existat pe acolo vreun P. Aj. Basarabia sau Canton Basarabia, deşi bulevardul se numea Bd. Muncii pe atunci, iar staţiile CFR nu prea îşi schimbă numele (şi Titan Sud s-a numit 23 August o vreme).

Şi mai există şi o staţie Basarabi pe magistrala 900.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Icon_minitimeJoi 26 Noi 2015, 18:27

@Dr2005
Poate ne spui si noua mai exact perioada când s-a dat in folosință linia 4 din Gara Basarab ! Ma refer in forma de acum, ca ea exista mai de mult.
Iar industriala aia de care spui tu (care numai industriala n-a fost !) e numerotata 5, s-a folosit in anii 80 (prinși de mine, fiind destul de marisor) chiar si 90 (in concluzie când erau trenuri mult mai multe si nu ca acum) pentru garare/expediere trenuri de călători de pana in 5 vag si maxim o locomotiva (un exemplu era giurgiuveanul de atunci 1341/1342), iar in prezent e folosita ocazional pe post de asteptare pentru locomotive sau drezine.
Daca tot binevoiești sa cauți date sa confirmi/infirmi cele spuse de mine vezi ca in anii 80 s-au reconfigurat peroanele si liniile 9-14 din Gara de Nord pentru ca anterior nu aveau lungimea de acum. Erau scurte rau. Te las pe tine, atot-stiutorule, sa descoperi anul. pirat
Basarabi pe 900 ?? Nu cumva e pe 800 ?!
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Icon_minitimeJoi 26 Noi 2015, 19:13

Atitudinea asta batjocoritoare îţi aduce un avertisment.
---

Dacă tot ai idee când s-au făcut modificările, de ce nu ne spui şi nouă? Eventual, poate ne spui de ce linia 4 e într-o parte şi linia 5 în alta.

Ultima reconfigurare a liniilor 9-14 trebuie să se fi făcut când s-a construit metroul. Staţia Gara de Nord pentru M3 a fost dată în exploatare în 1987, iar hala muzeului CFR s-a demolat în 1991. Deci undeva în intervalul ăsta trebuie să se fi făcut şi ultima reconfigurare intrării în gară, de unde a rezultat peronul la nivel de metrou pentru linia 14, precum şi modificarea peronului dintre liniile 12 şi 13, care acum se termină cum se termină. Dar nu m-aş mira să mai fi fost făcută o reconfigurare şi cândva între 1985 şi 1987, odată cu lucrările la actuala M3 şi începerea lucrărilor la M4 (mai ales că tunelele erau deja săpate în 1989). Poate ne spui tu exact când şi ce modificări sau făcut.

---
Da, Basarabi e pe 800, mai scapă şi greşeli de tastare.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 25 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 25 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 46 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: