|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+95nelucozac teoiasi neluadi Vlad StefanD_ Norbi Sabik Traveller TonyGFR DB Robert Bobby_TM ALEXCFR florin94 cristi ar alliens mariuscfrbucuresti Ryan Anderson Ghioca Bogdan theblackstigx raulberian celmaifidel LascuB_1980 Spartan1948 rich1974 CristyanC marius_catalin84 get. johnsmoke tzifrea miguel1975 alex_trs ldh80 bubu bobi rizelgeorgel2004 AeroX cardinal riciu Razvan Tudor lapsanszkitamas DAS 2011 Luna AndiCFR TonyCFR KQQ TudorVD Luca tgv Vale razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL DPS spiderpc vatmanul Dionis apmatei DUAL marius664 alex.barac.5 92Dragos AndreiSV LanceR Adirmvl enstendhal EA025 Elful mihaitzateo Laur Andrey_tm frank81 Adrian78 @ndrey mureseanu_976 vanchorusebulgaria Jhonyla cfr500 user dezactivat... lifetec daniel_c cristy79 kristi kkk alinutz23 qew00 NicuS florin.lifticariu alex.alexus.tm IonutCFR2009 dan tm didinul Vitosa mielutu zburator Jurnal Feroviar Katalyn Teodor Dr2005 Nesebar 99 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4112 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 22 Noi 2015, 07:54 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
- CFR Calatori a anuntat in 2014 un profit de aproximativ 16mil eur iar in 2015 tot cam asa ar trebui sa fie daca nu mai mult. Au mai inchis niste linii, inchiriat altele si anulat unele trenuri care mergeau goale.
In schimb CFR Marfa are pierderi in 2014 de vre-o 4mil eur iar in 2015 se anunta vre-o 5mil eur pierderi. Datele sunt luate de pe Digi24, transformate din lei in eur. Mulțumesc pentru răspuns...Totuși, ce treaba are Călători cu închirierea/închiderea liniilor. Asta parca face Infrastructura. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 22 Noi 2015, 10:31 | |
| Se compenseaza, pe liniile inchise sau inchiriate operau trenuri ale CFR Calatori care mergeau pe pierdere. Ca au transformat privatii liniile alea in succes e de admirat mai ales TFC, unde pe 801 scot si bani in draci dar au si bagat 20 de trenuri pe zi si au ridicat viteza de la 30km/h pe vremea CFRului la 70km/h acum si am inteles ca nu se opresc aici. |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 22 Noi 2015, 13:30 | |
| Cine stie ce se construieste in Gara de Nord langa magazinul Billa? |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 22 Noi 2015, 23:28 | |
| Dacă se raportează aberații în IRIS, e cineva tras la răspundere? Azi 12776 e trecut ca având ONI 2 minute la Balotești, or Balotești e singura stație prin care a trecut ca vântul, în celelalte încetinind semnificativ, pentru că e și singura care avea prevestitorul semaforului Y în poziția corespunzătoare, cât și toate semafoarele iluminate conform regulamentului 004. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 25 Noi 2015, 00:11 | |
| Indicația verde + alb lunar la semnalul de ieșire ce semnifică? Nu am găsit-o nicăieri în regulamentul 004. (Este vorba despre semnalul de ieșire din cap Y al Armășești; s-a pus pe verde + alb lunar la plecarea din stație a personalului RT, care a așteptat trecerea lui 12776) |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 25 Noi 2015, 09:11 | |
| E vorba de verde plus indicația circulația se desfășoară pe firul din stânga o dunga alba oblica |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5900 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 25 Noi 2015, 19:50 | |
| La Brasov mai exista biroul pentru depozitarea bagajelor sau a disparut si acesta? Pe site la CFR Calatori nu mai apare, dar la Sinaia de exemplu vad ca inca mai exista. Multumesc frumos! |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 25 Noi 2015, 22:32 | |
| - Razvan Tudor a scris:
- La Brasov mai exista biroul pentru depozitarea bagajelor sau a disparut si acesta? Pe site la CFR Calatori nu mai apare, dar la Sinaia de exemplu vad ca inca mai exista. Multumesc frumos!
Da, exista. In subteran, la linia 1. |
| | | lapsanszkitamas V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1218 Varsta : 29 Localizare : Orasul trandafirilor Reputatie : 5791 Data de inscriere : 21/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 26 Noi 2015, 07:59 | |
| - lapsanszkitamas a scris:
- De la intrarea in vigoare a noului mers se anuleaza ofertele CFR Calatori cum ar fi 1836 IR la pret de R? Sau doar au intarziat sa bage oferta in sistem?
Am aflat raspunsul la intrebarea mea. Acum apare la 1836 "oferta tarife regio" Cam ce distanta este intre GDN si Basarab? Cum se poate ajunge de la GDN la Basarab? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 26 Noi 2015, 09:09 | |
| 10 minute maxim pe jos. Distanta... de la cladirea Garii de Nord pana la Basarab or fi vreo 600m, de la linii mai putin. Mergi pe peron, ca Gara de Nord are iesire si spre Basaran. _________________ :TTT:
|
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5563 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 26 Noi 2015, 14:45 | |
| - Dr2005 a scris:
- 10 minute maxim pe jos.
Cu spatele daca merge face 10 minute Mergi pe peronul liniei 1 si ajungi la metrou la Basarab, pod Basarab si la gara Basarab. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 26 Noi 2015, 15:11 | |
| La capatul peromului 1 pe sub pasajul Basarab, iesi in strada si apoi intri in gara Basarab, parca asa e?
Apropo de Basarab am vazut zile trecute ca liniile sint numerotate 3 2 1 4, de ce ? si inca o chestie, daca in mers scrie Bucuresti Nord Gr.A sau B unde considera CFR Basarab, ca mai incolo dintre toate sandramalele apare o cladire pe care scrie Bucuresti Basarab pe placa emailata albastra, ba chiar surpriza am vazut abia acuma si un semnal mecanic, care e rolul lui? si mai incolo un peron jerpelit si o tabla ruginita iarasi Bucuresti Basarab h, pina la urma cite sau citi Basarab sint ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 26 Noi 2015, 16:23 | |
| - dan tm a scris:
- Apropo de Basarab am vazut zile trecute ca liniile sint numerotate 3 2 1 4, de ce ?
Linia 4 e construită mai recent. Interesant, totuşi, că au numit-o 4 şi nu 5, mă gândesc că şi linia de la fosta magazie de poştă trebuia să aibă un număr, că doar era a 4a. Sau poate aia era considerată industrială? - dan tm a scris:
- si inca o chestie, daca in mers scrie Bucuresti Nord Gr.A sau B unde considera CFR Basarab, ca mai incolo dintre toate sandramalele apare o cladire pe care scrie Bucuresti Basarab pe placa emailata albastra, ba chiar surpriza am vazut abia acuma si un semnal mecanic, care e rolul lui? si mai incolo un peron jerpelit si o tabla ruginita iarasi Bucuresti Basarab h, pina la urma cite sau citi Basarab sint ?
Ce numeşte CFR Călători ,,Gara Basarab" este, de fapt, Bucureşti Nord Grupa B (bine că nu i-au zis Gara sau Grupa Barbu, cum se obişnuieşte cu grupele B prin alte staţii). Bucureşti Basarab este staţia de revizie care, într-adevăr, are o cabină la macazurile de intrare/ieşire pe sub Podul Grant, unde şi scrie Bucureşti Basarab. De menţionat că intrarea/ieşirea se face cu semafoare mecanice şi macazuri manuale cu contragreutate (probabil un sistem cu panou cu chei). Bucureşti Basarab haltă este o... haltă, nu are nicio treabă cu staţia, de altfel prin multe localităţi există şi staţie şi haltă cu acelaşi nume (de ex. în Sibiu există staţia Sibiu şi Sibiu hc.). Mai există şi Bd. Basarabia, care are paralel cu el fosta linie Titan Sud - Obor. Poate o fi existat pe acolo vreun P. Aj. Basarabia sau Canton Basarabia, deşi bulevardul se numea Bd. Muncii pe atunci, iar staţiile CFR nu prea îşi schimbă numele (şi Titan Sud s-a numit 23 August o vreme). Şi mai există şi o staţie Basarabi pe magistrala 900. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 26 Noi 2015, 18:27 | |
| @Dr2005 Poate ne spui si noua mai exact perioada când s-a dat in folosință linia 4 din Gara Basarab ! Ma refer in forma de acum, ca ea exista mai de mult. Iar industriala aia de care spui tu (care numai industriala n-a fost !) e numerotata 5, s-a folosit in anii 80 (prinși de mine, fiind destul de marisor) chiar si 90 (in concluzie când erau trenuri mult mai multe si nu ca acum) pentru garare/expediere trenuri de călători de pana in 5 vag si maxim o locomotiva (un exemplu era giurgiuveanul de atunci 1341/1342), iar in prezent e folosita ocazional pe post de asteptare pentru locomotive sau drezine. Daca tot binevoiești sa cauți date sa confirmi/infirmi cele spuse de mine vezi ca in anii 80 s-au reconfigurat peroanele si liniile 9-14 din Gara de Nord pentru ca anterior nu aveau lungimea de acum. Erau scurte rau. Te las pe tine, atot-stiutorule, sa descoperi anul. Basarabi pe 900 ?? Nu cumva e pe 800 ?! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 26 Noi 2015, 19:13 | |
| Atitudinea asta batjocoritoare îţi aduce un avertisment. ---
Dacă tot ai idee când s-au făcut modificările, de ce nu ne spui şi nouă? Eventual, poate ne spui de ce linia 4 e într-o parte şi linia 5 în alta.
Ultima reconfigurare a liniilor 9-14 trebuie să se fi făcut când s-a construit metroul. Staţia Gara de Nord pentru M3 a fost dată în exploatare în 1987, iar hala muzeului CFR s-a demolat în 1991. Deci undeva în intervalul ăsta trebuie să se fi făcut şi ultima reconfigurare intrării în gară, de unde a rezultat peronul la nivel de metrou pentru linia 14, precum şi modificarea peronului dintre liniile 12 şi 13, care acum se termină cum se termină. Dar nu m-aş mira să mai fi fost făcută o reconfigurare şi cândva între 1985 şi 1987, odată cu lucrările la actuala M3 şi începerea lucrărilor la M4 (mai ales că tunelele erau deja săpate în 1989). Poate ne spui tu exact când şi ce modificări sau făcut.
--- Da, Basarabi e pe 800, mai scapă şi greşeli de tastare. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |