|
| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+95nelucozac teoiasi neluadi Vlad StefanD_ Norbi Sabik Traveller TonyGFR DB Robert Bobby_TM ALEXCFR florin94 cristi ar alliens mariuscfrbucuresti Ryan Anderson Ghioca Bogdan theblackstigx raulberian celmaifidel LascuB_1980 Spartan1948 rich1974 CristyanC marius_catalin84 get. johnsmoke tzifrea miguel1975 alex_trs ldh80 bubu bobi rizelgeorgel2004 AeroX cardinal riciu Razvan Tudor lapsanszkitamas DAS 2011 Luna AndiCFR TonyCFR KQQ TudorVD Luca tgv Vale razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL DPS spiderpc vatmanul Dionis apmatei DUAL marius664 alex.barac.5 92Dragos AndreiSV LanceR Adirmvl enstendhal EA025 Elful mihaitzateo Laur Andrey_tm frank81 Adrian78 @ndrey mureseanu_976 vanchorusebulgaria Jhonyla cfr500 user dezactivat... lifetec daniel_c cristy79 kristi kkk alinutz23 qew00 NicuS florin.lifticariu alex.alexus.tm IonutCFR2009 dan tm didinul Vitosa mielutu zburator Jurnal Feroviar Katalyn Teodor Dr2005 Nesebar 99 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 14 Oct 2015, 10:36 | |
| Au mai fost discutii cind circula RT cu 4 motoare cuplate, dar uite ce am gasit:
Instructia 006
remorcarea trenurilor de călători formate din automotoare şi/sau rame se stabileşte prin reglementări proprii elaborate de către OTF - şi avizate de Autoritatea Feroviară Română - AFER.
ART. 35 (1) Automotoarele şi remorcile de automotor se pot ataşa la urma trenurilor de călători sau de marfă fără a depăşi numărul maxim de 8 osii. (2) Când trenul are locomotivă împingătoare legată la tren şi frână, automotoarele şi remorcile de automotor se ataşează după locomotiva împingătoare.
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 14 Oct 2015, 10:51 | |
| Eu am vazut la RT destule combinati cu BB, rame RIO si AMX dar la TFC daca tot spun ca duminica nu mai fac fata la 15056 cu 4 motoare DH2 e posibil sa circule 3 VT-uri ? Bineinteles eu doar intreb ca stiu ca nu e posibil asta din cauza materialului rulant care il au si care nu se merita sa-l suceasca pentru un singur tren. Dar macar 2 VT-uri si cu un DH2 la coada se poate ? Ori trebuie EC/DA la tractiune ca sa poata circula cu 3 VT-uri ? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Oct 2015, 13:45 | |
| Ce a scris DanTm mai sus e pentru situatiile in care automotorul se leaga la un tren clasic, cu locomotiva. Automotoarele se pot cupla intre ele (fara a depasi tonajul si lungimea din livret), conditia e sa nu circule fara personal de deservire si sa traga toate. Daca nu trag toate, poti avea 8 osii reci, deci un DH2 la coada care nu participa la tractiune. Nu stiu insa cum se considera VTurile, daca vagonul intermediar se ia in calcul la numaratoarea acestor 8 osii sau nu. Eu banuiesc ca nu. _________________ :TTT:
|
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Oct 2015, 14:15 | |
| - mielutu zburator a scris:
- În cazul în care indicația semnalului de parcurs se schimbă brusc din liber înainte cu VS în oprește fără a depăși semnalul și se produce frânarea cu inducție, este necesar ca IDM din cea mai apropiat Hm. să vină să înmâneze mecanicului un OC?
Mă gândesc că, dacă un semnal de dinainte de Pogoanele, să zic, își schimbă indicația, IDM trebuie să meargă pe jos 5-6 km, fie că e iarnă, crivăț, viscol sau caniculă de 40 de grade, pentru OC. E aberant, dacă nu de-a dreptul periculos. Mi se pare mai normal ca trenul care a fost frânat de urgență să se deplaseze până în cel mai apropiat Hm. cu 20 km/h. Semnalul de parcurs îl vei întâlni doar în incinta stațiilor. În cazul tău poate fi vorba ori de semnal de trecere al BLA, cum a spus și NicuS, ori de semnal de ramificație. Nu cunosc secția, așa că nu știu dacă e vreo ramificație prin zona, dar voi lua ambele cazuri în parte. În cazul în care un BLA își schimbă indicația din verde sau galben în roșu și se produce frânare de urgentă, mecanicul va conduce trenul cu cel mult 20 km/h până la următorul semnal, iar în prima stație, indiferent că are sau nu oprire, va întocmi notă de avizare în două exemplare. Unul i-l înmânează IDM-ului respectiv, iar celălalt va rămâne pe locomotivă sau AM până aceasta/acesta va ajunge la stație de domiciliu unde se va întocmi un alt raport și va fi anexată acea notă, pentru a motiva frânarea de urgentă produsă. În cazul semnalului de ramificație, dacă acesta își schimbă indicația din scurt și revine pe oprire, iar mecanicul de locomotivă îl depășește, da, aici IDM-ul stației de care aparține semnalul va trebui să se deplaseze cu OC, pentru că e semnal principal, iar în cazul semnalelor principale nu miști roata fără OC, iar pe deasupra se va întocmi și raport de eveniment, tot așa, două exemplare. Dacă îl frânează la galben, sau verde, ori verde-galben,etc, fie că e necomandat sau din vina mecanicului, nu mai e nevoie de OC, pentru că acesta avea liber, dar aparatura din cale nu a lucrat corespunzător, ori a fost eroare umana. Aici se va face doar o notă de avizare în prima stație. La fel și la BLA, dacă frânează la verde nu mai e nevoie ca mecanicul să meargă cu 20, va întocmi doar notă de avizare în prima stație. Cu 20 se merge doar când acesta e pe oprire sau și-a schimbat indicația din scurt în oprire, pentru că se consideră că sectorul e ocupat de o altă garnitură și atunci se merge preventiv. Iar la semnalele principale, dacă-și schimbă indicația în oprire pleci numai cu OC, cum am mai spus, dacă frânează instalația, iar semnalul permitea trecerea trenului nu se mai așteaptă OC, pentru că practic mecanicul avea liber, dar a fost o eroare la instalație. |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6453 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Oct 2015, 20:38 | |
| - Dr2005 a scris:
- Ce a scris DanTm mai sus e pentru situatiile in care automotorul se leaga la un tren clasic, cu locomotiva. Automotoarele se pot cupla intre ele (fara a depasi tonajul si lungimea din livret), conditia e sa nu circule fara personal de deservire si sa traga toate. Daca nu trag toate, poti avea 8 osii reci, deci un DH2 la coada care nu participa la tractiune.
Nu stiu insa cum se considera VTurile, daca vagonul intermediar se ia in calcul la numaratoarea acestor 8 osii sau nu. Eu banuiesc ca nu. Daca sunt legate si comandate toate de la un singur post e suficient doar mecanicul . La VT se ia in calcul si vagonul remorca. Numarul de automotoare admise intrun tren format doar din automotoare este stablit asa cum sa scris mai sus,si este limtat de obiecie de posibilitatea de a lega si comanda un grup de automotoare doar de la un singur post,cu respectarea tonajului ( si lungime daca e cazul) . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Oct 2015, 21:00 | |
| Hmm... deci dacă pui 2 VT624 nu mai poţi să ataşezi, în stare rece, un Malaxa 700? Că Malaxa 700 are 4 osii, deci teoretic merge pus la semnal, însă dacă iei în calcul şi alea 8 osii nemotoare de la remorcile de VT nu se mai încadrează. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Oct 2015, 21:24 | |
| Deci pana la urma se poate circula cu 3 VT-uri sau 2 VT-uri plus un DH2 la coada ? Dar 1 VT si 2 DH2 ?
Inca o intrebare cuplele de la DH2 se potrivesc cu cele de la Desiro in cazul in care Desiro ramane pe 904 in linie curenta ?
Exista undeva prin EU trenuri cu Desiro electric ( 3 vag cum are BDZ ) si cu Desiro diesel 2 vag la coada ?
Vagonul ala business class cu post de conducere se potriveste cupla cu cea de la Desiro ? Era bun un IR cu 4-5 vagoane pe Buc-CT acel vagon sa fie la coada si legat de el Desiro pana la Medgidia apoi sa dezlege sobolanul sa mearga la Tulcea.
Ultima editare efectuata de catre kerpeten ali in Joi 15 Oct 2015, 21:28, editata de 1 ori |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Oct 2015, 21:28 | |
| @kerpeten ali Si sa mergi cu 120 km/h pana la Medgidia ? Mai bine nu, ca ne place cu 150/160 in doua ore si un sfârc suntem la destinație |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Oct 2015, 21:31 | |
| Crezi ca mai conteaza 20 min in plus, in vreme ce in jumatate de tara se merge sub 100 ? Intreb daca e posibil ca daca stiam nu mai intrebam toate cele. Aici cel putin e linie modernizata si auzi doar vantul fara joante si mici cutremure peste macaze. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Oct 2015, 21:36 | |
| E buna si viteza dar vara sunt mai bune etajatele Prieteni stiu de ce 8-) |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Oct 2015, 21:37 | |
| - kerpeten ali a scris:
- E buna si viteza dar vara sunt mai bune etajatele Prieteni stiu de ce 8-)
Sunt, dar nu pe tren de noapte si de lung parcurs. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Oct 2015, 21:46 | |
| - kerpeten ali a scris:
- Crezi ca mai conteaza 20 min in plus, in vreme ce in jumatate de tara se merge sub 100 ? Intreb daca e posibil ca daca stiam nu mai intrebam toate cele. Aici cel putin e linie modernizata si auzi doar vantul fara joante si mici cutremure peste macaze.
Sa mergi prin tara sa vezi km intregi cu 30-40-50 si nu constant, ca mai vine un podet cu 5-10, mai vine o curba cu ceva limitare, mai vine o aluncare de teren si trebuie cu 5, deci cam asa e la CFR. Da ce conteaza, daca au ei Bucuresti-Brasov si Constanta unde sa se plimbe totul e bine si frumos, restul populatiei accepta ce i se ofera. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Oct 2015, 22:51 | |
| - kerpeten ali a scris:
- Inca o intrebare cuplele de la DH2 se potrivesc cu cele de la Desiro in cazul in care Desiro ramane pe 904 in linie curenta ?
Desiro are cuplă adaptor Schaku-UIC. DH2 are şi el. Deci dacă nu se potriveşte cupla Schaku, se pot folosi adaptoarele. - Citat :
- Vagonul ala business class cu post de conducere se potriveste cupla cu cea de la Desiro ? Era bun un IR cu 4-5 vagoane pe Buc-CT acel vagon sa fie la coada si legat de el Desiro pana la Medgidia apoi sa dezlege sobolanul sa mearga la Tulcea.
Vagonul ăla nu mai are niciun echipament pe el. Şi are cuplă UIC, nu Schaku. _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6987 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 15 Oct 2015, 23:20 | |
| - Teodor a scris:
În cazul semnalului de ramificație, dacă acesta își schimbă indicația din scurt și revine pe oprire, iar mecanicul de locomotivă îl depășește, da, aici IDM-ul stației de care aparține semnalul va trebui să se deplaseze cu OC, pentru că e semnal principal, iar în cazul semnalelor principale nu miști roata fără OC, iar pe deasupra se va întocmi și raport de eveniment, tot așa, două exemplare. Dacă îl frânează la galben, sau verde, ori verde-galben,etc, fie că e necomandat sau din vina mecanicului, nu mai e nevoie de OC, pentru că acesta avea liber, dar aparatura din cale nu a lucrat corespunzător, ori a fost eroare umana. Aici se va face doar o notă de avizare în prima stație. La fel și la BLA, dacă frânează la verde nu mai e nevoie ca mecanicul să meargă cu 20, va întocmi doar notă de avizare în prima stație. Cu 20 se merge doar când acesta e pe oprire sau și-a schimbat indicația din scurt în oprire, pentru că se consideră că sectorul e ocupat de o altă garnitură și atunci se merge preventiv. Iar la semnalele principale, dacă-și schimbă indicația în oprire pleci numai cu OC, cum am mai spus, dacă frânează instalația, iar semnalul permitea trecerea trenului nu se mai așteaptă OC, pentru că practic mecanicul avea liber, dar a fost o eroare la instalație. Ok, mersi de explicație și-mi cer scuze pentru greșeala cu semnalul, era de trecere dar am scris de parcurs din confuzie. Mecanicul nu a mai oprit la Urleasca, stație în care nu se oprește (Urleasca e HM care urma după semnal) și în ciuda frânei bruște, avea doar vreo 4 minute întârziere. |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8443 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Vin 16 Oct 2015, 00:33 | |
| Înseamnă că a facut nota de avizare în prima stație cu oprire itinerarică. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
| | | | Întrebări şi răspunsuri | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |