Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Întrebări şi răspunsuri

In jos 
+95
nelucozac
teoiasi
neluadi
Vlad
StefanD_
Norbi
Sabik
Traveller
TonyGFR
DB Robert
Bobby_TM
ALEXCFR
florin94
cristi ar
alliens
mariuscfrbucuresti
Ryan Anderson
Ghioca Bogdan
theblackstigx
raulberian
celmaifidel
LascuB_1980
Spartan1948
rich1974
CristyanC
marius_catalin84
get.
johnsmoke
tzifrea
miguel1975
alex_trs
ldh80
bubu
bobi
rizelgeorgel2004
AeroX
cardinal
riciu
Razvan Tudor
lapsanszkitamas
DAS 2011
Luna
AndiCFR
TonyCFR
KQQ
TudorVD
Luca tgv
Vale
razvan - trenuri
COSTACHE MIHAIL
DPS
spiderpc
vatmanul
Dionis
apmatei
DUAL
marius664
alex.barac.5
92Dragos
AndreiSV
LanceR
Adirmvl
enstendhal
EA025
Elful
mihaitzateo
Laur
Andrey_tm
frank81
Adrian78
@ndrey
mureseanu_976
vanchorusebulgaria
Jhonyla
cfr500
user dezactivat...
lifetec
daniel_c
cristy79
kristi kkk
alinutz23
qew00
NicuS
florin.lifticariu
alex.alexus.tm
IonutCFR2009
dan tm
didinul
Vitosa
mielutu zburator
Jurnal Feroviar
Katalyn
Teodor
Dr2005
Nesebar
99 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 41 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Icon_minitimeMier 14 Oct 2015, 10:36

Au mai fost discutii cind circula RT cu 4 motoare cuplate, dar uite ce am gasit:

Instructia 006

remorcarea trenurilor de călători formate din automotoare şi/sau rame se stabileşte prin reglementări proprii elaborate de către OTF - şi avizate de Autoritatea Feroviară Română - AFER.


ART. 35
(1) Automotoarele şi remorcile de automotor se pot ataşa la urma trenurilor de călători sau de marfă fără a depăşi numărul maxim de 8 osii.
(2) Când trenul are locomotivă împingătoare legată la tren şi frână, automotoarele şi remorcile de automotor se ataşează după locomotiva împingătoare.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Icon_minitimeMier 14 Oct 2015, 10:51

Eu am vazut la RT destule combinati cu BB, rame RIO si AMX dar la TFC daca tot spun ca duminica nu mai fac fata la 15056 cu 4 motoare DH2 e posibil sa circule 3 VT-uri ? Bineinteles eu doar intreb ca stiu ca nu e posibil asta din cauza materialului rulant care il au si care nu se merita sa-l suceasca pentru un singur tren. Dar macar 2 VT-uri si cu un DH2 la coada se poate ? Ori trebuie EC/DA la tractiune ca sa poata circula cu 3 VT-uri ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 13:45

Ce a scris DanTm mai sus e pentru situatiile in care automotorul se leaga la un tren clasic, cu locomotiva. Automotoarele se pot cupla intre ele (fara a depasi tonajul si lungimea din livret), conditia e sa nu circule fara personal de deservire si sa traga toate. Daca nu trag toate, poti avea 8 osii reci, deci un DH2 la coada care nu participa la tractiune.
Nu stiu insa cum se considera VTurile, daca vagonul intermediar se ia in calcul la numaratoarea acestor 8 osii sau nu. Eu banuiesc ca nu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8443
Data de inscriere : 18/04/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 14:15

mielutu zburator a scris:
În cazul în care indicația semnalului de parcurs se schimbă brusc din liber înainte cu VS în oprește fără a depăși semnalul și se produce frânarea cu inducție, este necesar ca IDM din cea mai apropiat Hm. să vină să înmâneze mecanicului un OC?
Mă gândesc că, dacă un semnal de dinainte de Pogoanele, să zic, își schimbă indicația, IDM trebuie să meargă pe jos 5-6 km, fie că e iarnă, crivăț, viscol sau caniculă de 40 de grade, pentru OC. E aberant, dacă nu de-a dreptul periculos. Mi se pare mai normal ca trenul care a fost frânat de urgență să se deplaseze până în cel mai apropiat Hm. cu 20 km/h.

Semnalul de parcurs îl vei întâlni doar în incinta stațiilor. În cazul tău poate fi vorba ori de semnal de trecere al BLA, cum a spus și NicuS, ori de semnal de ramificație. Nu cunosc secția, așa că nu știu dacă e vreo ramificație prin zona, dar voi lua ambele cazuri în parte.

În cazul în care un BLA își schimbă indicația din verde sau galben în roșu și se produce frânare de urgentă, mecanicul va conduce trenul cu cel mult 20 km/h până la următorul semnal, iar în prima stație, indiferent că are sau nu oprire, va întocmi notă de avizare în două exemplare. Unul i-l înmânează IDM-ului respectiv, iar celălalt va rămâne pe locomotivă sau AM până aceasta/acesta va ajunge la stație de domiciliu unde se va întocmi un alt raport și va fi anexată acea notă, pentru a motiva frânarea de urgentă produsă.

În cazul semnalului de ramificație, dacă acesta își schimbă indicația din scurt și revine pe oprire, iar mecanicul de locomotivă îl depășește, da, aici IDM-ul stației de care aparține semnalul va trebui să se deplaseze cu OC, pentru că e semnal principal, iar în cazul semnalelor principale nu miști roata fără OC, iar pe deasupra se va întocmi și raport de eveniment, tot așa, două exemplare. Dacă îl frânează la galben, sau verde, ori verde-galben,etc, fie că e necomandat sau din vina mecanicului, nu mai e nevoie de OC, pentru că acesta avea liber, dar aparatura din cale nu a lucrat corespunzător, ori a fost eroare umana. Aici se va face doar o notă de avizare în prima stație. La fel și la BLA, dacă frânează la verde nu mai e nevoie ca mecanicul să meargă cu 20, va întocmi doar notă de avizare în prima stație. Cu 20 se merge doar când acesta e pe oprire sau și-a schimbat indicația din scurt în oprire, pentru că se consideră că sectorul e ocupat de o altă garnitură și atunci se merge preventiv. Iar la semnalele principale, dacă-și schimbă indicația în oprire pleci numai cu OC, cum am mai spus, dacă frânează instalația, iar semnalul permitea trecerea trenului nu se mai așteaptă OC, pentru că practic mecanicul avea liber, dar a fost o eroare la instalație.
Sus In jos
@ndrey
V.I.P Member
V.I.P Member
@ndrey


Numarul mesajelor : 902
Varsta : 37
Localizare : Iasi
Reputatie : 6453
Data de inscriere : 26/09/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 20:38

Dr2005 a scris:
Ce a scris DanTm mai sus e pentru situatiile in care automotorul se leaga la un tren clasic, cu locomotiva. Automotoarele se pot cupla intre ele (fara a depasi tonajul si lungimea din livret), conditia e sa nu circule fara personal de deservire si sa traga toate. Daca nu trag toate, poti avea 8 osii reci, deci un DH2 la coada care nu participa la tractiune.
Nu stiu insa cum se considera VTurile, daca vagonul intermediar se ia in calcul la numaratoarea acestor 8 osii sau nu. Eu banuiesc ca nu.
Daca sunt legate si comandate toate de la un singur post e suficient doar mecanicul .
La VT se ia in calcul si vagonul remorca.
Numarul de automotoare admise intrun tren format doar din automotoare este stablit asa cum sa scris mai sus,si este limtat de obiecie de posibilitatea de a lega si comanda un grup de automotoare doar de la un singur post,cu respectarea tonajului ( si lungime daca e cazul) .
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 21:00

Hmm... deci dacă pui 2 VT624 nu mai poţi să ataşezi, în stare rece, un Malaxa 700? Că Malaxa 700 are 4 osii, deci teoretic merge pus la semnal, însă dacă iei în calcul şi alea 8 osii nemotoare de la remorcile de VT nu se mai încadrează.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 21:24

Deci pana la urma se poate circula cu 3 VT-uri sau 2 VT-uri plus un DH2 la coada ? Dar 1 VT si 2 DH2 ?

Inca o intrebare cuplele de la DH2 se potrivesc cu cele de la Desiro in cazul in care Desiro ramane pe 904 in linie curenta ?

Exista undeva prin EU trenuri cu Desiro electric ( 3 vag cum are BDZ ) si cu Desiro diesel 2 vag la coada ?

Vagonul ala business class cu post de conducere se potriveste cupla cu cea de la Desiro ? Era bun un IR cu 4-5 vagoane pe Buc-CT acel vagon sa fie la coada si legat de el Desiro pana la Medgidia apoi sa dezlege sobolanul sa mearga la Tulcea.


Ultima editare efectuata de catre kerpeten ali in Joi 15 Oct 2015, 21:28, editata de 1 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 21:28

@kerpeten ali
Si sa mergi cu 120 km/h pana la Medgidia ? Mai bine nu, ca ne place cu 150/160 Very Happy   in doua ore si un sfârc suntem la destinație Smile
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 21:31

Crezi ca mai conteaza 20 min in plus, in vreme ce in jumatate de tara se merge sub 100 ? Intreb daca e posibil ca daca stiam nu mai intrebam toate cele. Aici cel putin e linie modernizata si auzi doar vantul fara joante si mici cutremure peste macaze.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11194
Data de inscriere : 09/10/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 21:36

E buna si viteza dar vara sunt mai bune etajatele Wink Prieteni stiu de ce 8-)
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 21:37

kerpeten ali a scris:
E buna si viteza dar vara sunt mai bune etajatele Wink Prieteni stiu de ce 8-)

Sunt, dar nu pe tren de noapte si de lung parcurs.

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 21:46

kerpeten ali a scris:
Crezi ca mai conteaza 20 min in plus, in vreme ce in jumatate de tara se merge sub 100 ? Intreb daca e posibil ca daca stiam nu mai intrebam toate cele. Aici cel putin e linie modernizata si auzi doar vantul fara joante si mici cutremure peste macaze.

Sa mergi prin tara sa vezi km intregi cu 30-40-50 si nu constant, ca mai vine un podet cu 5-10, mai vine o curba cu ceva limitare, mai vine o aluncare de teren si trebuie cu 5, deci cam asa e la CFR.
Da ce conteaza, daca au ei Bucuresti-Brasov si Constanta unde sa se plimbe totul e bine si frumos, restul populatiei accepta ce i se ofera.

_________________
595423Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Bdeem_8496_aÎntrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 22:51

kerpeten ali a scris:
Inca o intrebare cuplele de la DH2 se potrivesc cu cele de la Desiro in cazul in care Desiro ramane pe 904 in linie curenta ?
Desiro are cuplă adaptor Schaku-UIC. DH2 are şi el. Deci dacă nu se potriveşte cupla Schaku, se pot folosi adaptoarele.
Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Fx6jci


Citat :
Vagonul ala business class cu post de conducere se potriveste cupla cu cea de la Desiro ? Era bun un IR cu 4-5 vagoane pe Buc-CT acel vagon sa fie la coada si legat de el Desiro pana la Medgidia apoi sa dezlege sobolanul sa mearga la Tulcea.
Vagonul ăla nu mai are niciun echipament pe el. Şi are cuplă UIC, nu Schaku.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 15 Oct 2015, 23:20

Teodor a scris:

În cazul semnalului de ramificație, dacă acesta își schimbă indicația din scurt și revine pe oprire, iar mecanicul de locomotivă îl depășește, da, aici IDM-ul stației de care aparține semnalul va trebui să se deplaseze cu OC, pentru că e semnal principal, iar în cazul semnalelor principale nu miști roata fără OC, iar pe deasupra se va întocmi și raport de eveniment, tot așa, două exemplare. Dacă îl frânează la galben, sau verde, ori verde-galben,etc, fie că e necomandat sau din vina mecanicului, nu mai e nevoie de OC, pentru că acesta avea liber, dar aparatura din cale nu a lucrat corespunzător, ori a fost eroare umana. Aici se va face doar o notă de avizare în prima stație. La fel și la BLA, dacă frânează la verde nu mai e nevoie ca mecanicul să meargă cu 20, va întocmi doar notă de avizare în prima stație. Cu 20 se merge doar când acesta e pe oprire sau și-a schimbat indicația din scurt în oprire, pentru că se consideră că sectorul e ocupat de o altă garnitură și atunci se merge preventiv. Iar la semnalele principale, dacă-și schimbă indicația în oprire pleci numai cu OC, cum am mai spus, dacă frânează instalația, iar semnalul permitea trecerea trenului nu se mai așteaptă OC, pentru că practic mecanicul avea liber, dar a fost o eroare la instalație.

Ok, mersi de explicație și-mi cer scuze pentru greșeala cu semnalul, era de trecere dar am scris de parcurs din confuzie. Mecanicul nu a mai oprit la Urleasca, stație în care nu se oprește (Urleasca e HM care urma după semnal) și în ciuda frânei bruște, avea doar vreo 4 minute întârziere.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Teodor




Numarul mesajelor : 3305
Reputatie : 8443
Data de inscriere : 18/04/2011

Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Icon_minitimeVin 16 Oct 2015, 00:33

Înseamnă că a facut nota de avizare în prima stație cu oprire itinerarică.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: Întrebări şi răspunsuri    Întrebări şi răspunsuri  - Pagina 15 Icon_minitime

Sus In jos
 
Întrebări şi răspunsuri
Sus 
Pagina 15 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 41 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Întrebări şi răspunsuri
» Întrebări şi răspunsuri
» Revista presei
» Întrebări şi răspunsuri
» INTREBARI SI RASPUNSURI

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: