| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+95nelucozac teoiasi neluadi Vlad StefanD_ Norbi Sabik Traveller TonyGFR DB Robert Bobby_TM ALEXCFR florin94 cristi ar alliens mariuscfrbucuresti Ryan Anderson Ghioca Bogdan theblackstigx raulberian celmaifidel LascuB_1980 Spartan1948 rich1974 CristyanC marius_catalin84 get. johnsmoke tzifrea miguel1975 alex_trs ldh80 bubu bobi rizelgeorgel2004 AeroX cardinal riciu Razvan Tudor lapsanszkitamas DAS 2011 Luna AndiCFR TonyCFR KQQ TudorVD Luca tgv Vale razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL DPS spiderpc vatmanul Dionis apmatei DUAL marius664 alex.barac.5 92Dragos AndreiSV LanceR Adirmvl enstendhal EA025 Elful mihaitzateo Laur Andrey_tm frank81 Adrian78 @ndrey mureseanu_976 vanchorusebulgaria Jhonyla cfr500 user dezactivat... lifetec daniel_c cristy79 kristi kkk alinutz23 qew00 NicuS florin.lifticariu alex.alexus.tm IonutCFR2009 dan tm didinul Vitosa mielutu zburator Jurnal Feroviar Katalyn Teodor Dr2005 Nesebar 99 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Luca tgv
Numarul mesajelor : 282 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4113 Data de inscriere : 06/06/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Lun 01 Feb 2016, 21:01 | |
| Are cine va o poza cu vechile vagoane restaurant 88-42 de pe vremea comunismului(eventual cu interiorul)? |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 03 Feb 2016, 10:36 | |
| @c2016 Repede ti-ai sters postarea dar totusi ti-am raspuns.
Paza care insotesc trenurile de combustibil si nu doar de combustibil de la Fetesti pana in Palas si Port unde le predau cum crezi ca stau cu picioarele sus pe pupitru in postul 2 butonand telefoanele ? Se urca banditi din mers chiar si la 30 km/h din zona Fetesti-Constanta cu galeata in cap si saci sau canistre dupa ei daca tie ti se pare ca totul e roz intr-o tara de hotii si talhari te inseli amarnic.
Mai ai si alte intrebari stupide ? Se vede ca nu ai facut armata poate ai prins acuma recent cand nu mai e obligatorie dar se vede ca nici nu ai trecut vreodata printr-o unitate militara sau macar sa-ti fi povestit cineva despre cum era in armata. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 03 Feb 2016, 17:17 | |
| Pe ce ruta circula autocarul Husi-Timisoara ? Trece cumva prin Brasov ? Ce tarife are ? Intreb pentru ca nu pot sa intru pe internet mai amanuntit din cauza telefonului clasic Nokia C3 care il folosesc doar ptr forum, FB si inca 2 site-uri. M-a sunat un prieten ca trebuie sa fie maine pe la 15-16 in Timisoara si nu-s decat 2 variante pentru el :
1. IR 1664 ( 20:35 - 21:20 ) + IR 1695 ( 21:45 - 07:07 )
2. IR 1754 ( 04:46-05:32 ) + IR 72 ( 05:45 - 14:40 )
Ambele variante il costa 109 lei la a doua e riscanta legatura in 12 minute la Buc.Nord daca se intampla sa se defecteze masina la 1754 se duce naiba tot mai ales ca il costa 30 lei si taxiul de acasa pana la Pl.Sud.
Dar autocare pe ruta Bucuresti - Timisoara cat costa si la ce ora ar fi maine dimineata din Bucuresti ? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 03 Feb 2016, 17:27 | |
| - Katalyn a scris:
- Pe ce ruta circula autocarul Husi-Timisoara ? Trece cumva prin Brasov ? Ce tarife are ? Intreb pentru ca nu pot sa intru pe internet mai amanuntit din cauza telefonului clasic Nokia C3 care il folosesc doar ptr forum, FB si inca 2 site-uri. M-a sunat un prieten ca trebuie sa fie maine pe la 15-16 in Timisoara si nu-s decat 2 variante pentru el :
1. IR 1664 ( 20:35 - 21:20 ) + IR 1695 ( 21:45 - 07:07 )
2. IR 1754 ( 04:46-05:32 ) + IR 72 ( 05:45 - 14:40 )
Ambele variante il costa 109 lei la a doua e riscanta legatura in 12 minute la Buc.Nord daca se intampla sa se defecteze masina la 1754 se duce naiba tot mai ales ca il costa 30 lei si taxiul de acasa pana la Pl.Sud.
Dar autocare pe ruta Bucuresti - Timisoara cat costa si la ce ora ar fi maine dimineata din Bucuresti ? Vertrantis din Brasov la 14.19 si 18.19 sosire Timisoara 23.45 si 3.45 cost 80 de lei si Apetrans la 21 din Brasov si la 5 e in Timisoara 90 de lei Din Bucuresti la 7.35 Viitorul sosire Timisoara 18.36 ...79 de lei Normandia la 8.00 sosire Timisoara 20.00 ..85 de lei |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 03 Feb 2016, 17:30 | |
| Mersi Adrian. Deci tot trenul ramane baza ca timp si ca bani tot acolo ajunge plus ca autocarele ajung dupa 16. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 03 Feb 2016, 17:38 | |
| Mai e si varianta 1741-1766 da slabe sanse doar 1741 cu 1838 |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 03 Feb 2016, 18:20 | |
| E prea compicat si banuiesc ca e si mai scumpa varianta asta plus ca omul sta in afara Ploiestiului la 13 km distanta de PL.Vest iar trenul deja il gareaza in GDN. Inca nu s-a hotarat daca pleaca cu 1695 sau 72, oricum e genul de om care nu a mers cu trenul de 5 ori toata viata, ultima data a fost la Brasov in octombrie cu 3001 si s-a intors cu 1538 tot in interes de serviciu. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 03 Feb 2016, 18:28 | |
| Am vazut ca 1754 nu a depasit ora de sosire 5.40 in ultimele 8 zile ieri si alaltaieri a sosit la 5.32 si 5.30 deci ramane cea mai bune alegere De aia era bun 1631 la vreo doua ore dupa 1741 |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5564 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 03 Feb 2016, 20:07 | |
| - Adrian78 a scris:
- Am vazut ca 1754 nu a depasit ora de sosire 5.40 in ultimele 8 zile ieri si alaltaieri a sosit la 5.32 si 5.30 deci ramane cea mai bune alegere
De aia era bun 1631 la vreo doua ore dupa 1741 Confirm si eu ca ajunge regulat sau chiar timpuriu in Bucuresti (doar exceptional daca se defecteaza ceva). Plus ca de la Ploiesti mai vin niste oameni din Minister sau AFER cu trenul asta si nu e frumos sa intarzie. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 03 Feb 2016, 23:20 | |
| La trenurile care au in compune vagoane salon sau daca primul vagon e salon, care e compartimentul de siguranta? Dar la automotoare sau rama? Extras instructia 005/2005 ) primul compartiment al primului vagon de călători din capătul dinspre locomotiva care remorcă trenul nu trebuie să fie ocupat de călători. Acesta trebuie încuiat şi prevăzut cu tăbliţă cu inscripţia “compartiment de siguranţă”, amplasată pe uşa compartimentului; în afara personalului care deserveşte trenul, în compartimentul de siguranţă are acces numai personalul care are drept de control sau supracontrol. |
|
| |
Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6908 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 03 Feb 2016, 23:27 | |
| La AM nu exista compartiment de siguranta. Iar in cazul compunerilor cu vagoane salon, la fel, cred ca nu exista compartiment de siguranta. |
|
| |
LascuB_1980
Numarul mesajelor : 48 Reputatie : 5461 Data de inscriere : 05/02/2010
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 03 Feb 2016, 23:28 | |
| Va solicit ajutorul stimati colegi,am fost intrebat de un coleg daca-l pot ajuta la un proiect,are nevoie de dimensiunile placutei cu anul de fabricatie la locomotiva 060-DA si(sau) 060-EA,insa eu nu am aceste informatii,aveti voi asa ceva? Multumesc anticipat. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7372 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 03 Feb 2016, 23:47 | |
| Prin ce se diferentiaza locomotiva LDH fata de cea Diesel-electrica, de la ce provine hidraulic la LDH? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Mier 03 Feb 2016, 23:57 | |
| - Spartan1948 a scris:
- La AM nu exista compartiment de siguranta. Iar in cazul compunerilor cu vagoane salon, la fel, cred ca nu exista compartiment de siguranta.
Nu există un compartiment fizic... dar un compartiment fictiv e alocat pentru personal, de regulă locurile cu 1x din vagonul 1. La trenurile cu TE Acvila sau etajate se blochează un capăt de vagon... asta îmi aduce aminte de 21-47, unde puteai nimeri un tren cu un vagon (da, erau şi pe atunci), din care salonul din faţă era încuiat şi rezervat naşilor, iar în ăla din spate se fuma şi se depozitau paporniţele voluminoase. _________________ :TTT:
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11194 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 04 Feb 2016, 02:14 | |
| Compartiment de siguranta sau de serviciu cum e corect ?
La IR 1774 sunt 3 saloane RJ si un 84-83 iar al doilea compartiment era dedicat partidei trenului.
La R 8121 al 3-lea compartiment din fata era rezervat organelor de control iar la R 11071 ultimul compartiment de la primul vagon ca al doilea era salon 19-56 adica compartimentul de serviciu era amplasat la mijlocul trenului.
Desigur cel mai smecher compartiment de serviciu era la vagoanele 11-47 salon din capatul vagonului cu fotolii reprezentand 33% din respectivul vagon.
Lacatele nasilor la trenurile lungi si aglomerate sunt fix frectie nu am auzit si nu am vazut ca nebuni si cei certati cu educatia sa sparga in gluma sau la modul serios lacatul de la compartimentul de serviciu dar orice e posibil iar la trenurile cu etajate compartimentul de serviciu este in fata la primul etajat, asigurat cu perdele, oricum la etajate sunt acele cutii pe lateral din capatul etajatului ce pot fi incuiate cu cheia patrata.
La Acvila la fel se trage perdeaua in capatul ramei TE unde este clasa 1-a acele 6 sau cate locuri or fi.
Ca am vorbit de lacate am mai povestit odata pe vremea etajatelor 26-26 la un tren Personal gen 3006 in orice caz unul de dupa-amiaza la ultimul etajat vreo 20 de navetisti au legat manerele usilor de trecere in vagon cu lant si lacat si nasi nu au mai putut ajunge sa faca revizia biletelor pana ce trenul a oprit in statia Comarnic. A urmat o serie de injuraturi si amenintari ca la usa cortului si cam atat.
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|