| Întrebări şi răspunsuri | |
|
+95nelucozac teoiasi neluadi Vlad StefanD_ Norbi Sabik Traveller TonyGFR DB Robert Bobby_TM ALEXCFR florin94 cristi ar alliens mariuscfrbucuresti Ryan Anderson Ghioca Bogdan theblackstigx raulberian celmaifidel LascuB_1980 Spartan1948 rich1974 CristyanC marius_catalin84 get. johnsmoke tzifrea miguel1975 alex_trs ldh80 bubu bobi rizelgeorgel2004 AeroX cardinal riciu Razvan Tudor lapsanszkitamas DAS 2011 Luna AndiCFR TonyCFR KQQ TudorVD Luca tgv Vale razvan - trenuri COSTACHE MIHAIL DPS spiderpc vatmanul Dionis apmatei DUAL marius664 alex.barac.5 92Dragos AndreiSV LanceR Adirmvl enstendhal EA025 Elful mihaitzateo Laur Andrey_tm frank81 Adrian78 @ndrey mureseanu_976 vanchorusebulgaria Jhonyla cfr500 user dezactivat... lifetec daniel_c cristy79 kristi kkk alinutz23 qew00 NicuS florin.lifticariu alex.alexus.tm IonutCFR2009 dan tm didinul Vitosa mielutu zburator Jurnal Feroviar Katalyn Teodor Dr2005 Nesebar 99 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 17 Sept 2015, 22:23 | |
| Vlad, care si-a rărit drastic prezenta printre noi |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5567 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 17 Sept 2015, 22:26 | |
| Pașcani - Pașcani Triaj ~ 2.25 km. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12461 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 17 Sept 2015, 22:58 | |
| HM Banca inca exista in declaratia retelei actualizata la 01.09.2015. |
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3837 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 17 Sept 2015, 23:37 | |
| - dan tm a scris:
- Acesta este un ferry-boat al CFR Marfa? nu i-am vazut numele
E folosit? Sechestrate amandoua din cauza datoriilor. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Joi 17 Sept 2015, 23:51 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Teis HM - Targoviste Nord: 1,9 km
Aninoasa Hm - Targoviste Nord: 2,3 km Aninoasa Hm - Sateni PO. : 1,1 km Aninoasa-Targoviste Nord nu mai exista e plina de balarii si copaci care au crescut. Aninoasa-Sateni, pai halta asta se vedea cu ochiul liber cand era trenul oprit in Aninoasa ca e in linie dreapta. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 19 Sept 2015, 13:16 | |
| In vara lui 2012 la ce ora pleca din Buc.Nord internationalul Dacia, ora sosiri la Pl.Vest si trenul Personal care circula acum in trasa lui 3005 la ce ora pleca din Buc.Nord si Pl.Vest ? |
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3837 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 19 Sept 2015, 13:24 | |
| IC 531/346 13:10-13:49 Pl Vest. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 19 Sept 2015, 14:42 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
- IC 531/346 13:10-13:49 Pl Vest.
Gresit. Intra pe arhiva mers tren sa te convingi. @kerpeten ali In mersul 2011/2012 a circulat in doua trase diferite. IC 346 Buc pl 14.30 iar din Ploiesti Vest la 15.11 perioada de circulatie 11/12.12.2011-10/11.01.2012 si 15/16.06-30.09/01.10.2012 IR 1346 (combinat cu IR1527 pana la Brasov) Buc pl 15.35 iar din Ploiesti Vest la 16.16 perioada de circulatie 11/12.01-14/15.06 si 01/02.10-08.12.2012 3003 (si nu 3005 care pleca la 16.30) Buc Nord pl 14.06 Ploiesti Vest pl 15.26 |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Sam 19 Sept 2015, 16:11 | |
| Am elucidat misterul. Stiam ca am fost intr-o zi de week-end am plecat de acasa in ultimile 7 min am pedalat tare si am intrat in casa de bilete sa iau bilet la Personal, trenul era la linia 1 iar ultimul vagon la maxim 20 metri de usa de la casa de bilete. Casiera a zis sa urc in tren ca il pierd ( eu tot speram sa vina Dacia ca era afisat pe tabela cu 20' plus ca bagase personalul pe abatuta la linia 1 ) si cand am iesit afara evident fara bilet trenul meu plecase, atunci nu ma aveam bine cu niciun IDM ca sa-l opreasca sa ma urc in el asa ca m-am dus la linia 2 si a venit Dacia cu 30' intarziere de la canicula si i-am spus nasului daca ma ia pana la prima cu 10 lei eu stiind ca trenul Dacia nu oprea la Campina, apoi l-am intrebat daca opreste la Campina si nu m-am mai dat jos, am mai dat inca 5 lei pana la Sinaia si am ajuns mai repede decat cu personalul. Aici vroiam sa ajung ca in aceea perioada Dacia avea grupa de Curtici cu un vagon 22-96. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 20 Sept 2015, 11:12 | |
| Când vor merge trenurile Regio cu mai mult de 100 km/h pe liniile modernizate pentru 160? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 20 Sept 2015, 12:43 | |
| Aici pot fi (si sunt) mai multe aspecte care se iau in calcul când se trasează majoritatea regiourilor cu 100 km/h. - materialul rulant (locomotive, vagoane, automotoare, limitate la 100 km/h datorita osiilor strunjite si ajunse la o anumită cota ce nu permit viteze mai mari peste 100 iar altele atât permit constructiv) - mecanici neautorizați peste 100 (inca mai sunt secții ce nu depășesc viteza asta si-atunci daca ei n-au unde să-și desfășoare activitatea nu are rost autorizarea lor si mai exista clasa mecanicilor noi in breasla care obligatoriu trebuie sa parcurgă mai multe etape de autorizare). La calea ferata nu e ca la auto, 30 de ore de conducere, examen si-apoi mămăliga in geam 1 an de zile. Cu ocazia asta ii răspund si copilului din Târgu Mureș ce a întrebat ce șanse are sa ajungă mecanic.
PS sa nu-mi veniți cu exemplul de acum câțiva ani cand pe M800 regiourile erau cu 120 ca stiu problema asta. Acum sunt cu 100 mai mult datorita materialului rulant (B.C-ul are câteva limitate la 100 acesta fiind si un posibil aspect, ei asigurând tracțiunea pe secția asta) si mai puțin datorat personalului de tracțiune acesta fiind autorizat la 160 inclusiv la Fetești respectiv Constanta.
Catalin 2014 întrebarea asta poți s-o formulezi si catre CFR SA si arata-ne si noua ce răspuns primești. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 20 Sept 2015, 13:26 | |
| Cred ca se mai pune problema si la modul ce rost are? Avand in vedere opririle dese, faptul ca mecanici sint scoliti sa conduca trenul cat mai eficient din punctul de vedere alt consumului, nu prea vad de ce ar sari de suta. Sigur, ar fi frumos sa faca asta, dar, din nou, care ar fi rostul?
PS: Cataline, sa nu te gandesti ca toata linia o sa fie de 160 km/h, aia e viteza maxima pentru care e proiectata. Pe Brasov-Bucuresti anul trecut telefonul mi-a aratat maximum 122. Pentru niste secunde... In rest maximum 110-115. IR!
Ultima editare efectuata de catre Adirmvl in Dum 20 Sept 2015, 13:53, editata de 1 ori |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5567 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 20 Sept 2015, 13:33 | |
| - Adirmvl a scris:
- Cred ca se mai pune problema si la modul ce rost are?
Corect Cât timpii de mers sunt calculați pentru viteze subunitare, n-are niciun rost să se grăbească. Cred că știu doar doi sau trei mecanici care merg cu mai mult de 95 la R și 112-113 la IR. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 20 Sept 2015, 15:15 | |
| Avem trenuri in tara care merg zeci de km cu viteza melcului din cauza infrastructuri, avem trenuri cu malaxe care pot maxim 70 km/h si noi vrem viteze de peste 100 la trenurile Regio pe M800, interesant. Dupa problema cu mecanici sau locomotivele limitate la 100 mai e si vagoanele de calatori unele de 120 altele de 140 si opririle dese. Iar am uitat si din nou intreb IR 1687/8 fostul 2801/2 ce viteza a avut in livret 100 sau 120 ? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri Dum 20 Sept 2015, 15:16 | |
| |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Întrebări şi răspunsuri | |
| |
|
| |
| Întrebări şi răspunsuri | |
|