Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Vin 11 Aug 2017, 19:00
Azi in gara Tg Jiu un cuplu cu doua biciclete la casa de bilete dar am prins doar sfarsitul discutiei cand tipa a zis ca ea nu plateste 300 de lei pana acolo si de acolo 10 lei in plus si cu bicicletele ce facem de acolo si sa ii dea banii inapoi.. Oare e asa greu sa se reglementeze transportul bicicletelor si sa pierzi 300 de lei dintrun foc?
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 12 Sept 2017, 12:30
Anul asta au iesit prea devreme trenurile sezoniere, azi a fost bataie pe 1583, a plecat plin cu oameni in picioare si veniti de prin toate partile din tara. Vremea buna chiar caniculara mai tine o saptamana si toate sezonierele trebuiau sa mai circule pana pe 18 Septembrie cel putin. In alta ordine de idei tot timpul anului 1822/1821 sau 1924/1923 cat a fost in sezon trebuie sa circule permanent la Mangalia. E nevoie si de Timisoara-Constanta tot timpul anului dar si de Cluj-Constanta tot timpul anului. Apoi legaturile spre Mangalia din Constanta sunt extrem de proaste, daca vii d ela Bucuresti cu 1822 sau cu 1581 nu ai nimic la legatura, de abea 1583 are ceva la legatura, si inca e vreme frumoasa iar lumea mai merge pe la mare pana spre sfarsit de septembrie pe la 20 tot se mai poate merge, trebuiau sa ramana trenuri nu anulate asa devreme.
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 12 Sept 2017, 14:05
În fiecare an au ieşit din circulaţie sezonierele în prima zi de şcoală.
_________________ :TTT:
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6559 Data de inscriere : 30/01/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 12 Sept 2017, 19:12
Imi aduc aminte acum cativa ani perioada de circulatie era mai lunga parca octombrie. in 2001 Rapidul 994 a circulat pana in 1/2.10.2001 Oare doar in acest an?
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 12 Sept 2017, 20:56
Sa zicem ca nu se gandeste acum cineva din Arad sa mai mearga la mare doar pentru ca e vremea frumoasa, dar nu mai e litoralul pentru toti? Chiar daca ar fi mai scurte trenurile, banuiesc ca ar mai avea ceva clienti pentru litoral.
Re6/6
Numarul mesajelor : 493 Reputatie : 5530 Data de inscriere : 11/02/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 12 Sept 2017, 21:09
Adirmvl a scris:
Sa zicem ca nu se gandeste acum cineva din Arad sa mai mearga la mare doar pentru ca e vremea frumoasa, dar nu mai e litoralul pentru toti? Chiar daca ar fi mai scurte trenurile, banuiesc ca ar mai avea ceva clienti pentru litoral.
poti ajunge la litoral si cu schimb la Bucuresti...nu este necesar si nu se justifica tren direct, in aceasta perioada.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 12 Sept 2017, 22:26
1583 a plecat plin si cu calatori in picioare fara loc iar o parte din ei pentru Mangalia. 1585 a avut pe putin 40 de persoane pentru Mangalia in conditiile in care e tren de dupamasa, deci macar Bucuresti-Mangalia trebuia sa ramana! 1581 a fost utilizat 120% azi, deci e clar ca s-au scos prea devreme.
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 12 Sept 2017, 22:35
Kapпaтй a scris:
1583 a plecat plin si cu calatori in picioare fara loc iar o parte din ei pentru Mangalia. 1585 a avut pe putin 40 de persoane pentru Mangalia in conditiile in care e tren de dupamasa, deci macar Bucuresti-Mangalia trebuia sa ramana! 1581 a fost utilizat 120% azi, deci e clar ca s-au scos prea devreme.
Ce circulă acum pe Constanţa - Mangalia? Au revenit 700-urile sau se ard în continuare sute de litri de motorină cu DA/LDH şi 1 - 2 vagoane? Bine, la 700 e problema că unele sunt scadente la RG şi încă nu s-a organizat licitaţia.
40 de persoane nu umplu nici măcar o Malaxa 900... sunt cam puţini ca să justifice un tren direct.
_________________ :TTT:
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 12 Sept 2017, 22:39
Inca sunt turisti, inca sunt oameni la naveta deci nu baga mortaciunile, bine ele nici nu sunt prin Constanta locul lor e la muzeu la urma urmei.
Nici pe Tulcea nu merg ca doar unu mai functioneaza restul sunt moarte si asteapta sa fie impaiate ca de altceva nu mai sunt bune, eventual cotet de gaini sa faci in ele. Pe Tulcea se merge cu DA+1 vag 20-55 Pe Mangalia inca e un GM si un DA care penduleaza cu 2-3 vagoane.
_________________
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar 12 Sept 2017, 23:35
Au expirat reviziile! E momentul pentru RG, dar încă nu s-a făcut licitaţia pentru aşa ceva. Probabil o să urmeze în viitorul apropiat, dar asta înseamnă că cel puţin până în ianuarie se va merge cu DA. 200 litri pe oră ca să tragi un vagon sau două... dacă nu era atât de uşor de muls motorina din DA cred că nici mecanicii nu mai voiau să audă de ele. Nu-i plăcut să îţi vibreze locomotiva din toate încheieturile şi să şuiere curentul prin cabină iarna ori să te coci vara la 50 de grade C. Eventual să trebuiască să stai pe un taburet de tablă, că scaunul mecanicului e rupt. Da, aşa e în majoritatea cabinelor de DA.
Pentru comparaţie, ţinuta de drum a unui AM700 e mult mai bună, nu te zdruncină compresorul şi nu-ţi hârâie motorul în urechi.
_________________ :TTT:
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier 13 Sept 2017, 00:14
De ce nu lasă un singur tren direct București - Mangalia, pus la o oră la care se constată afluență de călători la legătură? Serios acum, cât de greu o fi să ții un DA la Constanța care să facă trenul ăsta și încă o pereche de regio, iar restul de regiouri să fie cu Desiro? Un singur tren direct nu omoară pe nimeni, omoară ei 500 l/cursă cu un vagon spre Tulcea, ce-i costă să lase permanent directul ăsta? Hai, înțeleg, DA-ul nu bagă climă vara dar vara s-a dus, și acum cât încă e cald deschizi geamurile... a, am uitat că proiectanții noștri nu au prevăzut vagoanele moderne cu așa ceva ca măsură de siguranță.
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier 13 Sept 2017, 07:08
Dr2005 a scris:
Au expirat reviziile! E momentul pentru RG, dar încă nu s-a făcut licitaţia pentru aşa ceva. Probabil o să urmeze în viitorul apropiat, dar asta înseamnă că cel puţin până în ianuarie se va merge cu DA. 200 litri pe oră ca să tragi un vagon sau două... dacă nu era atât de uşor de muls motorina din DA cred că nici mecanicii nu mai voiau să audă de ele. Nu-i plăcut să îţi vibreze locomotiva din toate încheieturile şi să şuiere curentul prin cabină iarna ori să te coci vara la 50 de grade C. Eventual să trebuiască să stai pe un taburet de tablă, că scaunul mecanicului e rupt. Da, aşa e în majoritatea cabinelor de DA.
Pentru comparaţie, ţinuta de drum a unui AM700 e mult mai bună, nu te zdruncină compresorul şi nu-ţi hârâie motorul în urechi.
malaxorul 700 care te da cu capul de toti peretii e superb ce sa zic, zici ca esti in epoca de piatra, culmea ca nimeni nu le place, nici un angajat, toata lumea le injura atat mecanicii cat si sefiid e tren si mai ales calatorii, dar acum incepe povestea ta vesnica antica si de pe vremea razboiului cum ca se fura motorina si etc etc. Nu se fura si nu mai e ce crezi tu, era pe vremuri dar lumea se mai schimba timpurile sunt altele doar tu ai ramas blocat in timp.
_________________
Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6559 Data de inscriere : 30/01/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier 13 Sept 2017, 07:39
Si eu sunt de acord sa dispara vechiturile... Au fost bune la vremea lor. tehnologia a avansat si cred ca sa fac eforturi pentru a se produce locomotive si automotoare cu motoare puternice, economice si mai putin poluante. Poate in viitor va fi doar electric Si eu acasa de exemplu am inceput a inlocui aparatele vechi cu unele noi. Televizoarele cu tub le am adunat in podul casei si am cumparat LCD uri. un exemplu Asa trebuie sa faca si CFR ul
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier 13 Sept 2017, 08:32
Kapпaтй a scris:
malaxorul 700 care te da cu capul de toti peretii e superb ce sa zic, zici ca esti in epoca de piatra, culmea ca nimeni nu le place, nici un angajat, toata lumea le injura atat mecanicii cat si sefiid e tren si mai ales calatorii, dar acum incepe povestea ta vesnica antica si de pe vremea razboiului cum ca se fura motorina si etc etc. Nu se fura si nu mai e ce crezi tu, era pe vremuri dar lumea se mai schimba timpurile sunt altele doar tu ai ramas blocat in timp.
Vorbeşti ca să te afli în treabă. Ai mers vreodată cu AM700? Eu pun pariu că nu. Eu am mers de n ori la Tulcea. Când mergeam cu Desiro trebuia să stau cu mâna pe bicicletă, pentru că Desiro e al naibii de instabil pe linia aia (după ce m-am dus la budă am găsit bicicleta răsturnată). În schimb, ţinuta de drum a AM700 e net superioară. Dezavantajul e că nu are aer condiţionat, vara se simte. Dar se rezolvă cu câteva geamuri deschise, dacă nu dai de nişte babe pe care să le tragă curentul.
Din nou nu înţeleg de ce acum 25 de ani, CFR a preferat să caseze 700-urile şi să păstreze 900-urile.
_________________ :TTT:
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier 13 Sept 2017, 08:34
Dintr-un AM700:
Dacă era Desiro, nu s-ar fi putut face filmarea asta, cameramanul nu ar fi putut să îşi ţină echilibrul.