|
| Lucruri negative ( - ) | |
|
+20alinx3330 AndreiCFRbv Adirmvl IonutCFR2009 Adisoft1991s cristi ar Alextasy Vitosa marius664 The Legend Dr2005 mielutu zburator Adrian78 dan tm Grigor Katalyn ciprian71 Rarau Simply18 Nesebar 24 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Lucruri negative ( - ) Mar 03 Ian 2017, 15:26 | |
| |
| | | Simply18 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1085 Varsta : 30 Localizare : Bacau Reputatie : 5678 Data de inscriere : 25/06/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative ( - ) Mier 04 Ian 2017, 18:18 | |
| -Schema , nu prea imi place verdele acela cu galben . Dar , imi place in schimb ca totul merge fluid pe tot trenul ( care observ ca nu este scurt deloc , posibil cand o sa circule sa fie unu din singurele trenuri care au mai mult de 4 vagoane ) -Din ce observ , intr-un articol pe Specialarad.ro ( linkul aici : http://specialarad.ro/mandria-aradului-a-intrat-pe-sine-cum-arata-noul-tren-al-astra-vagoane-calatori-fabricat-la-arad/ ) ori au omis astia sa fotografieze un vagon restaurant , ori chiar nu exista asa ceva . Un mare minus , daca ar fi pentru plimbari pe plaiuri mioritice , in curs de tren special si nu tren normal de la un alt-operator . O mica observatie , mi-ar placea , ca trenul sa mearga in rang special de 2 ori pe an sau de mai multe ori la preturi bune , pe intreaga suprafata a Romaniei , un tur care sigur , sunt absolut sigur ca ar atrage turisti din toata lumea , cu o propaganda si prezentare ca atare . Nu vreau ca un tren de genul asta , cu atat potential , pe care il putem compara dupa lux cel putin cu un Transiberian , Blue train si alte trenuri de genul asta . |
| | | Rarau V.I.P Member
Numarul mesajelor : 742 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5454 Data de inscriere : 23/01/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative ( - ) Mier 04 Ian 2017, 19:57 | |
| eu sper sa nu circule pe Craiova , Rosiori sau daca circula sa nu opreasca in toata catunele gen Strehaia, Rosiori, Videle si oricare alta localitate din Teleorman. Sper sa nu dea voie blatistilor in el.
De ar fi dupa mine ar trebui sa circule pe Deva, Brasov sau macar Craiova - Pitesti - Bucuresti sa evite Videle.
Daca totusi circula prin Teleorman sa nu opreasca in Videle si preferabil nici la Rosiori. Ar trebui sa se gandeasca si la confortul celor ce vin de la Arad, Timisoara. (este imposibil sa fie un nas la fiecare vagon la opriri) sau macar sa blocheze majoritatea vagoanelor si sa dea voie intr-unul singur maxim 2 |
| | | ciprian71
Numarul mesajelor : 1682 Varsta : 53 Localizare : BUCURESTI Reputatie : 4751 Data de inscriere : 19/07/2016
| Subiect: Lucruri negative ( - ) Mier 04 Ian 2017, 20:12 | |
| Daca vrea sa aibe calatori, trebuie sa aibe putine opriri, daca la capitolul viteza nu poate face nimic undeva la 9h. ARAD/TIMISOARA/LUGOJ/CARANSEBES/DROBETA TURNU SEVERIN/ORSOVA/BALOTA/CRAIOVA/BUCURESTI. Apoi usile se pot bloca.La VD si cuseta se deschid doar daca insotitorul are informatia ca in gara x sunt calatori.Iar la cele clasa controlorii nu iarta, am vazut cum urmaresc cei de la SOFTRANS, ca vulturii sunt la fiecare statie. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative ( - ) Mier 04 Ian 2017, 20:32 | |
| Umbla vorba prin targ ca ar circula cu 4-5-6 vagoane din care 2 vor fi sigur de clasa 2-a. Daca ma urc la clasa 2-a din Timisoara si nu stiu ca are cuseta si imi spune seful de tren pot sa merg prin vagoane daca sunt de acord cu pretul, nu cred ca vor sti insotitori de vagon de dormit ca in statia x urca 10 calatori din care 3 la dormitor decat daca vor face ceva onnline pe site la ei.
Tot o vorba umbla prin acelasi targ ca ar circula pe ruta Arad-Timisoara-DTS-Craiova-Videle-Buc.Nord iar returul pe Videle-Craiova-Tg.Jiu-Deva-Arad acum vom vedea cand vor publica mersul.
Tren de noapte asta inseamna ca in seara asta pleaca din Arad ajunge maine dimineata la Buc.Nord sta pana seara in Grivita apoi pleaca maine seara inapoi si ajunge poimaine dimineata la Arad. 2 EC-uri unul in zile pare si altul in zile impare. Dar cum am zis astea sunt la stadiu de zvon. Insa vin cu o intrebare panta de la Balota si cea de la Banita pe ce sensuri sunt ? Se descurca bobica cu 6 vagoane ca pe FB am vazut multe comentarii.
Cumva panta de urcare de la Balota e dinspre Craiova spre DTS pe sensul acesta ? Dar cea de pe Banita e dinspre Filiasi spre Simeria ?
La dus va fi la concurenta cu IR 1696 iar la intoarcere cu IR 1821. Totusi atatea ore in Grivita parca sunt prea multe cand te gandesti ca pana la Constanta mai faci 5 ore dus-intors, poate la vara cine stie...
Tot pe FB spunea cineva ca va avea maxim 6 opriri la dus, eu nu cred asa ceva si sa vedem cineva va face RTT-ul probabil o cabina de la cuseta va fi rezervata personalului. |
| | | Grigor
Numarul mesajelor : 355 Reputatie : 5133 Data de inscriere : 09/11/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative ( - ) Mier 04 Ian 2017, 21:27 | |
| De ce sa nu urce EC-ul cu 5-6 vagoane? Pe vremuri vad ca a urcat si pe Predeal cu mai multe ( poze vechi de ici colo ). Doar ca in tara asta , numai EA-ul poate tot , triiiiist..... ( ma refer aici cu inaltarea masinii de spalat la ranguri inalte , colt cu Rai-ul). |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative ( - ) Mier 04 Ian 2017, 21:47 | |
| In livretul de calatori pe Simeria Petrosani si invers nu e dat 400 tone cu EC?
La Balota urcarea e dinspre Drobeta Turnu Severin.
Sigla pare desprinsa direct din anii constructiei socialismului, e stearsa si destul de grosiera. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24329 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative ( - ) Mier 04 Ian 2017, 22:48 | |
| - dan tm a scris:
- In livretul de calatori pe Simeria Petrosani si invers nu e dat 400 tone cu EC?
La Balota urcarea e dinspre Drobeta Turnu Severin.
Sigla pare desprinsa direct din anii constructiei socialismului, e stearsa si destul de grosiera. La marfă Pui-Petrosani este 500t dar la Calatori cred că 400t dar la EC1 sunt mecanici care spun că trebuie scăzut tonajul mai ales la 2024 2 etajate plus EC la Roata și 3 vagoane |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative ( - ) Joi 05 Ian 2017, 00:57 | |
| Să vezi pe sârbi ce urcă cu bobica, cu 10 vagoane după ea, de n-are aer, și apoi să spună x și y că ne trebuie EA pentru orice rampă de peste 20 la mie. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative ( - ) Joi 05 Ian 2017, 01:20 | |
| Noi traim in Romania avem alte reguli, regulamente invechite si daca modernizezi 202 ca pe M800 tot nu poate bobica, te doare capul ce e la noi. Cica pentru siguranta... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative ( - ) Joi 05 Ian 2017, 08:52 | |
| Mersul e făcut pe baza caracteristicilor tehnice ale locomotivei şi a profilului secţiei. Problema mare, care nu e numai la noi, ci şi prin alte părţi, e modul de calcul al procentului de masă frânată necesar. Calculele s-au făcut acum mulţi ani şi nu mai ştie nimeni cum s-au făcut, doar se calculează procentul pentru fiecare tren şi se compară cu instrucţia.
Şi mai e o diferenţă: fiecare ţară are alt drum maxim de frânare, la noi pe pante mari parcă trebuie să opreşti în 750m, ceea ce îţi limitează mult tonajul. La sârbi poate trebuie să opreşti în 2 km, caz în care îţi permiţi să urci ceva gen Predeal cu un EC şi 12 vagoane (că de urcat, locomotiva poate fără probleme să urce, buba e la frână la coborâre) şi să îl şi cobori. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13008 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative ( - ) Joi 05 Ian 2017, 09:01 | |
| Asta cu procentul de frinare nu o mai stie chiar nimeni. E o prostie cu necesar si cu real si cu nu stiu ce procent.
Un bun exemplu sint malaxele 1000 care au viteza maxima 100km, au mers asa pina de curind cind un destept a calculat acuma ca pot merge doar cu 70 km/h.
Asa ca cine sa mai actualizeze instructiile? sintem cam cum e India care are instructiile ramase de pe la Imperiul Britanic. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative ( - ) Joi 05 Ian 2017, 11:04 | |
| - dan tm a scris:
- Asta cu procentul de frinare nu o mai stie chiar nimeni. E o prostie cu necesar si cu real si cu nu stiu ce procent.
Necesarul e cel din livret, realul e cel ce rezultă din calculul făcut la vagoanele din tren (masa trenului împărţită la masa frânată şi totul înmulţit cu 100)*. Metoda asta de calcul e folosită peste tot. Ce nu se mai cunoaşte e modul de stabilire a procentului de masă frânată necesar a fi asigurat pentru o anumită secţie. Iar în condiţiile în care vagoanele moderne nu mai au frână nemoderabilă la slăbire (sau, mai rău, nemoderabilă la frânare) şi avem frâne cu disc, frâne cu saboţi din materiale sinterizate, ba chiar şi frâne electrice. Bun, să zicem că, de dragul siguranţei, rămânem doar la frâna automată (frâna pneumatică indirectă). În condiţiile în care multe trenuri de călători pot asigura procente de masă frânată de 120%, de ce dracu' livretele cer 80% sau 105% pentru multe trenuri? Acelaşi Desiro folosit la R are procent de frânare 85% şi la IR are 120%... cum dracu'? Nu mai zic că un Desiro care circulă pe un R cu mers de IR (gen R9351) are tot 85%, deşi un Desiro la IR pe aceeaşi rută, cu aceleaşi opriri, are 120%! De aia 9351 are cu 6 minute în plus pe Bucureşti - Videle faţă de 1521, deşi e acelaşi model de automotor, cu aceleaşi opriri, cu aceeaşi viteză maximă, pe aceeaşi secţie! Un DH2 care merge la Ploieşti trebuie să facă un procent de masă frânată de 105%, dar spre Târgovişte doar 85%... păi e acelaşi automotor, o să aibă acelaşi procent de masă frânată indiferent de secţie, pentru că procentul de masă frânată e o caracteristică a materialului rulant, nu a infrastructurii! De aia avem trenuri care o lălăie pe traseu şi care ajung cu ţ'şpe minute mai devreme în gări. Prevederea asta probabil s-a moştenit de pe vremea comunismului, unde era musai ca personalul să fie mai lent decât acceleratul, chiar dacă avea mers de accelerat pe anumite relaţii. *)Şi nu mă luaţi iar cu tonajul în tone cum mai făcea unul. Poate eu vreau să calculez masele în grame... şi procentul de masă frânată îmi va ieşi la fel. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative ( - ) Joi 05 Ian 2017, 11:34 | |
| Domnule expert in toata ma scuzati ca imi permit sa intru in discutie dar ati mers de n ori cu trenul care are nr 9351 si din cate imi aduc eu aminte avea 2 Desiro pana la Videle, primul se scotea si intra peste Desiroul venit ca 9340 de la Giurgiu si plecau 2 la Buc.Nord pentru navetisti de pe Videle-Buc.Nord iar cel de-al doilea Desiro de la 9351 pleca la Giurgiu ca 9341 in vreme ce 1521 merge zilnic cu un singur Desiro, exceptie 3 zile pe an in ajunul marilor sarbatori. Acum 9351 merge cu un singur Desiro ca 9340 e din GM si 2 vagoane din lipsa de Desiro dar cand vor mai iesi Desiro cu R8 o sa dispara GM-ul si cele 2 vagoane de la 9340/7 plus perechea care o face de seara de la Giurgiu la Videle si la inapoi.
Aveam pretenti la tine sa iei in calcul si aceasta varianta chiar daca e sau nu buna mai ales ca ai fost de n ori cu 9351, nu cred ca mai e cineva pe tot forumul sau din lumea pasionatilor care sa fi mers mai mult ca tine cu acest tren.
Una e sa mearga Desiro singur si alta e sa mearga doua legat e la mintea cocosului nu ?
Nu stiu ma mai gandesc daca sa iti mai dau o bila neagra sau nu, ca deja s-a umplut sacul de negre. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative ( - ) Joi 05 Ian 2017, 12:42 | |
| Sârbii probabil au drum de frânare mai mare, la 1 km. Instrucțiile, procedurile, etc. sunt similare cu cele de la noi, diferența fiind că la ei sunt numeroase secții unde se circulă la cale liberă, secții care sunt însă dotate cu semnale luminoase. În anumite poze postate de mine și alți utilizatori vei vedea semnale de ieșire de pe directă care indică ori roșu, ori verde - altceva nu se poate. Când am mers la ei, bobica fugea de n-avea aer cu 7 vagoane după ea, iar frânarea începea abia la trecerea peste aparatele de cale de la intrare. La un moment dat, la o cruce cu un tren sezonier de Bar, m-am mirat și eu că nu credeam bobica capabilă să urce cu 70 km/h cu 14 vagoane după ea: 11 de călători și 3 de mașini. Coborârea cea mai accentuată este cea de după Kolașin (în Muntenegru), și acolo se coboară cu EA, dar asta și din cauză că muntenegrinii nu au alte mașini electrice. Hârtiile și regulamentele astea învechite ne omoară, ne îngroapă de-a binelea și-ncepi să te-ntrebi dacă nu cumva e făcut dinadins. Mersul e mai prost de la an la an. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative ( - ) | |
| |
| | | | Lucruri negative ( - ) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |