|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
+61marius_catalin84 M.I.C.I. CristyanC Sabik laur 133 ciprian71 cristi CFR neluadi lifetec ets2oltromânia AndreiSV baiazid nokia2010 johnsmoke TonyGFR alliens 92Dragos Spartan1948 impuls Rarau kristi kkk marius664 mihaitzateo cristi ar alex.barac.5 rizelgeorgel2004 cardinal Dionis @ndrey Nk11 KQQ alex.alexus.tm florin.lifticariu bobi didinul dan tm TVlad mureseanu_976 Dr2005 COSTACHE MIHAIL Luna Adrian78 NicuS DPS AeroX mielutu zburator Nesebar alex1987 cristy79 Andrey_tm DB Robert Adirmvl Katalyn kuepall Vitosa ATM ldh80 IonutCFR2009 Teodor Jurnal Feroviar DUAL 65 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Dum 23 Aug 2015, 18:12 | |
| Păi te plângi că CFR Călători nu te lasă să anticipezi o călătorie fără să cumperi loc pentru noul tren şi să treci pe la casa de bilete. Şi eu te-am întrebat dacă la Regiotrans poţi face treaba asta simplu. Dacă tu ai bilet la 14069 şi vrei să pleci cu 14038, o poţi face fără să achiţi diferenţele tarifare? Adică să mergi cu 18 lei în loc de 24 lei? Că e acelaşi rang (IR), trenul are aceleaşi opriri. Dar invers, dacă ai bilet la 14038 şi vrei cu 14069 mai îţi dă cineva banii înapoi? Eu zic că nu. Înainte să arunci cu noroi în CFR Călători, mai aruncă o privire şi pe la concurenţă. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Dum 23 Aug 2015, 18:17 | |
| Nu baga RT in mocirla in care se scalda CFR pentru ca, comparatile si exemplele date de tine nu isi au rostul. Am rugamintea sa raspunzi unde te pricepi unde nu lasa pe alti, nu-ti mai da cu parerea peste tot, stim cu toti ca esti aparatorul NR 1 al CFR si nu mai devia de la subiect cum o faci mereu, exemplul de atunci cu IR 1631 ca ai verificat tu tot trenul si eu nu eram in el cand discutia a fost cu totul alta nicidecum eu nu am spus ca as fi fost sau vroiam sa merg cu trenul ala. Mai spala-te pe fata daca ti-e cald sau bea mai putin ca sa nu mai deviezi de la subiect. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Dum 23 Aug 2015, 19:29 | |
| Mi-aduc aminte de povestea aia cu budele, unde ai fost de-a dreptul scandalizat că sunt 2 bude blocate din 12 câte avea trenul, deşi ţi s-a demonstrat că alţi operatori au o budă la mai multe locuri. Aşa şi aici, faci din ţânţar armăsar (bea o bere mai puţin şi o să ai 4 lei să plăteşti locul şi să iei alt tren), deşi în alte părţi e mai rău. Mie mi se pare mai grav că circulă trenuri cu intercomunicaţia de la ultimul vagon deschisă, că se fumează la greu în trenuri, că există trenuri de noapte fără cuşetă/vagon de dormit, că există trenuri de lung parcurs fără vagon bar/restaurant, că sunt garnituri compuse dintr-un vagon sau două pe motiv că depoul Piteşti/Suceava/Medgidia nu vrea să folosească automotoarele sau că depoul BC/Sibiu are automotoarele la gard, că încă există staţii fără peron sau cu peroane care sunt chiar sub nivelul superior al şinei, că sunt staţii mari fără măcar o bancă pe motiv că nu sunt de tranzit (Sibiu, de exemplu), că pentru reduceri trebuie o groază de cupoane, legitimaţii şi permise (numai la noi mai e birocraţia asta, în afară te duci doar cu carnetul de elev/student cu poză şi vizat la zi, iar biletele reduse le poţi lua şi de la automate sau de pe net), că nu toţi operatorii oferă posibilitatea achiztiţiei on-line a biletelor (deşi e obligatoriu la toate trenurile IR), că administratorul de infrastructură distruge toate legăturile pe motiv că ,,nu sunt linii în gară". Pe lângă astea, faptul că ai găsit tu 2 bude blocate în tren sau că nu te-a lăsat sufletul să dai 4 lei ca să rezervi un loc la alt tren sunt chestii nesemnificative. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Dum 23 Aug 2015, 20:24 | |
| Omule nu e vorba de 4 lei, eu am spus in cazul in care aveam bilete la 1688+1667 si 1688 ajungea intarziat la Buc.Nord iar 1667 pleca fara sa-l mai astepte nu trebuia sa iau urmatorul tren adica 1755 ? Tu ai spus ceva de genul ca sa ma duc sa mai dau inca 4 lei pe un loc la 1755 cand eu am pierdut legatura din vina CFR. Poate ca eu doar vroiam sa ajung mai repede acasa fara sa am pretentia sa stau jos in 1755 dar tu ai spus ca si cum vezi daca vine nasul si te prinde cu bilet la 1667 in 1755 esti pasibil de 4 lei locul.
Si ca tot m-ai enervat afla ca duminica seara nasu a spus ca cei cu bilete la 1755 se pot urca in 1667 doar daca plateste cate 5 lei pentru un loc, care loc nici nu exista ca erau toate ocupate si vreo 20 de insi in tren fara locuri, dar daca vroaia sa mergi cu nasul se putea. Mai lasa-ma cu teoriile tale si cu exemplele tale ca habar n-ai ce e pe teren ( in trenuri ) traiesti doar din experientele care le ai cand pleci in week-end cu bicla la ture sau acum in concediu. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 31 Aug 2015, 00:10 | |
| Primul vagon 20-49.2 din compunerea lui 11512 este într-o stare deplorabilă, pur și simplu nu mi-a venit să cred cât era de murdar la interior, iar cireașa de pe tort a fost mirosul sublim care a început să se simtă în momentul închiderii aerului condiționat. Un miros care nu provenea de la bude (una era încuiată, cealaltă într-o stare deplorabilă însă mirosul din ea era parfum pe lângă cel din salon), ceva iz de cadavru putrezind combinat cu duhoarea de budă ecologică. Geamurile erau toate încuiate (!!!) iar nașul a refuzat să le descuie spunând că nu poate deși se știe bine că oricine cu o pătrată poate descuia orice într-un vagon, dar din fericire a repornit aerul condiționat... Alt lucru negativ, pe trenul IR 1944, în care am urcat la Brașov către Băneasa, am avut discotecă gratis și nedorită, oferită de un grup de tineri care plecau la mare, care s-au amețit grozav de la aproximativ o bere și jumătate/cap (la doză), au început să facă dedicații (boxa portabilă avea inclusiv un microfon atașat) și glume "foarte amuzante" când m-au văzut (BĂ, ARE CINEVA O FOARFECĂ?!!!, glumă la care a râs doar autorul ei). Au deranjat tot trenul, iar la Ploiești Vest unde s-au urcat o groază de oameni au început să se manifeste și mai barbar (mai băuseră aproximativ 2 doze de bere în 10 oameni), urlând că cei ce dorm sunt bu**ngii, și urându-le nevinovaților ploieșteni un bine ați venit în trenul distracției! de s-au mutat mai toți la alt vagon. Nașul le-a zis să înceteze, dar după ce a ieșit tărăboiul a continuat și mai intens. Oare chiar nu pot avea și ei mai multă autoritate în fața a astfel de grupuri?! Recenziile călătorilor nu erau deloc favorabile trenului IR 1944 |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 31 Aug 2015, 00:38 | |
| De ce nu i-ai zis nasului ca-l reclami daca nu-i potoleste? Poate suna la TF-ul din urmatoarea statie, nu trebuie sa-i ia el de gat. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 31 Aug 2015, 00:53 | |
| La 10652 a îndrăznit cineva să deschidă un geam într-un compartiment dintr-un 22-96. Naşul a fost atât de deranjat (că doar el e şefu' de tren, nu?!) încât a dat climatizarea pe băgat aer de afară... evident, după câteva minute toate geamurile din vagon erau deschise, că s-a prins lumea că aerul băgat frigea (afară erau vreo 38 grade C după termometrul de pe panoul instalaţiei de climatizare). Oamenii s-au dus la naş, iar ăla a început să urle că pasagerii nu ştiu să citească, că scrie peste tot să nu deschidă geamul (deşi geamurile fuseseră deschise după ce oprise el climatizarea să îi facă în ciudă celui din compartiment)... s-a lăsat cu scandal, până la urmă a fost pornită climatizarea. L-am întrebat de ce nu încuie geamurile, dacă e atât de deranjat că oamenii le mai şi deschid... şi cică ,,dacă nu se deschid, le rupe mânerele şi e 80 lei unu' nou". Păi cin' l-a pus să se facă naş, dacă nici cu geamul deschis nu-i bine, nici cu el încuiat nu-i bine? _________________ :TTT:
|
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 31 Aug 2015, 01:00 | |
| Ii gasesc eu manere ieftine si la 10-15 lei foarte rezistente in magazinele cu componente pentru mobila. Nu inteleg de ce se isterizeaza ca deschizi un geam la un 22-96 prevazut cu climatizare, ca vrei sa admiri ceva si nu poti de geamul murdar, sau vrei sa faci fotografii. Oricum nu se strica aerul conditionat fiindca vagonul teoretic isi ia aer de afara pe care-l raceste cu freon. Parca chiar tu ai explicat frumos ca nu exista asemenea risc. Si vorba vine, mai au si polonezii vagoane cu AC / ventilatie si geamuri mobile, le deschid polonezii si acolo si nu face nimeni scandal pentru atata. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 31 Aug 2015, 01:40 | |
| AC-ul nu se strica, doar ca exista un termostat setat pe la 23 de grade. Daca deschizi geamul sau usa (aici nu vorbesc doar de trenuri) merge mai tare aerul ca sa pastreze temperatura programata, deci consuma mai mult curent. Aia e toata schema. |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 31 Aug 2015, 01:46 | |
| Ar fi ineficient sa ia aer de afara si sa-l raceasca. Doar masinile au acest sistem atunci cand nu e apasat butonul de recirculare care are o masina si o sagetuta rotunda pe el . Trenurile fiind ecologice si avand AC de putere mare preiau in jur de 20 % aport de aer de afara... ca sa nu te intoxici tu cu monoxid de carbon, si ca sa fie si eficiente Ne scunfundam iar in @adirmvl freonul e un gaz daunator atmosferei,mai exact ozonului, iar folosirea intensiva a AC ului e foarte ne-ecologica.. La noi nasii sunt ecologisti fara sa vrea, pentru ca e scump gazul.. Daca Brasovul isi permite sa trimita vagoane pe sezonier 'spotless' atunci e o problema cu firmele spagare pe la diverse revizii ale partidului.. PS din Bucuresti acum 4,5 ani Dacia pleca cu 21-90 impecabile.. si am circulat ani de zile cu el, nu erau gauri in scaune si nu putea in vagoane.. Era mizierie cand venea de la unguri, dar aia e alta mancare de peste... Buzile alea sunt net superioare la 21-76/86 iar prizele, well.. compartimentul 10 +si mi ajungea laptopul de pe scaun pana in priza de la buda.
Ultima editare efectuata de catre DUAL in Lun 31 Aug 2015, 01:50, editata de 1 ori |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 31 Aug 2015, 01:49 | |
| Tot urla că îi stricăm instalaţia de climatizare. Dar la 22-96 climatizarea e independentă pe zone (fiecare compartiment şi cele 3 saloane din mijloc au reglare separată), un geam deschis într-un compartiment nu chinuie prea mult instalaţia. Iar ,,freonul" e agent de răcire ecologic. Apropo de 10652, circulă destul de plin... şi are mers de tren cu vagoane transpuse , aşa că face Ploieşti - Bucureşti în 50 minute (V.max = 100 km/h) şi ajunge cu 3-4 minute mai devreme în toate staţiile. Ca orice tren dinspre Moldova, este plin de paporniţe şi bagaje, dispuse inclusiv pe scaune, astfel că cine nu are locuri alăturate se împrăştie prin tren ca potârnichile, că doar n-o să-şi ia cineva geanta de pe scaun ca să stea cineva acolo. Mai sunt şi alţii care ţin morţiş să stea pe locurile de pe bilet, aşa că se ceartă cu cei cu bagajele pe scaune. Componentele utilizate în domeniul feroviar trebuie să fie agrementate de AFER. Nu m-aş mira ca şi mânerele să trebuiască agrementate... iar asta îl costă mult pe producătorul lor, iar taxele astea se regăsesc şi în preţul produselor (plus că atunci când ai un singur client, îţi permiţi să vinzi mai scump). _________________ :TTT:
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 31 Aug 2015, 12:42 | |
| Cu nașii uneori te înțelegi precum cu prietenii tăi, dar alteori te doare mintea când discuți cu ei. La un moment dat, la un 84-83 pe Galați - București via Urziceni, nu mergeau prizele iar nașul îi explica tipei care a reclamat că ar putea fi din cauza zonelor neutre (bine, nu i-a zis de zone neutre ci că în fir există zone fără tensiune). Zone neutre când noi eram cu GM 1295 pe sub catenară!!! I-am atras atenția că n-are treabă și că poate că e de la locomotivă, că trenurile care o au pe 1295 mai au probleme cu prizele, iar el a sărit că să tac, că nu-i treaba mea ci e a lui.
|
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 31 Aug 2015, 13:09 | |
| Pe data de 28 august 2015 am fost martorul unei situatii neplacute in gara Vaslui! la sosirea trenului IR 1664 in statia Vaslui, seful de tren- destul de suparat- s-a dus la mecanic si l-a intrebat ce se intampla de nu merge climatizarea in vagoane, ca-i sar calatorii in cap! La rândul lui si mecanicul destul de suparat i-a spus ca locomotiva (un GM) i-a facut probleme tot drumul de la plecarea din Iasi, si ca nu pleaca mai departe fara dispozitie de la operator si la o adica da defecta locomotiva! Pana la urma seful de tren l-a sunat pe operator, care i-a dat dispozitie sa-si continuie drumul in conditiile existente, si cu pretul unei intarzieri de cca 5 minute trenul a plecat mai departe spre Bucuresti (sunt curios cum s-o fi comportat mai departe GM-ul pana la Marasesti!)
Din pacate- circul aproape in fiecare saptamana- pe trenul R 6441 Iasi- Pascani am observat ca se mai merge cu nasul destul de des, iar uneori are numai doua vagoane 26-16 sau 36-16 , care uneori se dovedesc insuficiente!
Mult mai confortabile mi se par vagoanele compartimentate 20-49 sau 20-54 care sunt pe trenurile R Tecuci- Bârlad- Vaslui- Iasi! |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8413 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 31 Aug 2015, 15:46 | |
| Nu stiu daca s-a mai discutat pe aici dar va intreb: am eu impresia sau majoritatea covirsitoare a calatorilor nu au idee ca inscriptiile alea de la usile vagoanelor cu "Nr. loc 11-58" sau "Nr loc 61-116" le arata usa pe care sa urce ca sa parcurga cel mai scurt drum pina la locul rezervat? De fiecare data cind merg cu trenul si e aglomerat constat ca exista (multi) care se fitiie de colo in colo cu bagajele cautindu-si locul, urcind, evident, pe la capatul gresit al vagonului (in cazul in care se urca in vagonul corect). Aici isi are locul un alt - mare - aspect negativ care de data asta nu e imputabil calatorilor: nu exista in aproape nici o statie o schema cu amplasarea vagoanelor in compunerea trenului. Iata cum arata schema de la Costinesti: Spuneti-mi si mie, ce sa inteleaga un calator obisnuit din chestia aia? Unde mai pui ca nici nu corespunde: ieri IR 1932 avind doua vagoane in plus. Sa va mai spun ca foarte multi s-au urcat (cu tonele de bagaje aferente) la intimplare intr-un vagon de unde n-au mai putut avansa catre vagonul corect pentru ca pusesera cusetele in mijlocul trenului si le tin incuiate. E o mare batjocura. Chiar daca inaintezi, poti pati ca mine, sa te prinda in offside o usa automatica de tip romanesc: se inchide indiferent daca simte sau nu rezistenta. M-a storcosit cu tot cu rucsac...m-a prins in asa fel incit nu am putut apasa pe nici un buton sa ma eliberez, noroc cu unul mai milostiv care m-a ajutat sa scap.
Ultima editare efectuata de catre TVlad in Lun 31 Aug 2015, 16:01, editata de 1 ori |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Lun 31 Aug 2015, 15:51 | |
| La Brasov exista acele panouri la peron si parca la Cluj.Napoca. In rest trenurile sunt anuntate in bataie de joc de cand nu mai sunt birouri de informati. La Ploiesti Vest se anuntau aproape toate statile la trenurile de lung parcurs daca nu chiar toate plus cum se face numaratoarea vagoanelor acum iti spune doar numarul trenului care vine de la Bucuresti in directia Brasov Oradea Satu Mare la 1741. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |