Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)

In jos 
+61
marius_catalin84
M.I.C.I.
CristyanC
Sabik
laur 133
ciprian71
cristi CFR
neluadi
lifetec
ets2oltromânia
AndreiSV
baiazid
nokia2010
johnsmoke
TonyGFR
alliens
92Dragos
Spartan1948
impuls
Rarau
kristi kkk
marius664
mihaitzateo
cristi ar
alex.barac.5
rizelgeorgel2004
cardinal
Dionis
@ndrey
Nk11
KQQ
alex.alexus.tm
florin.lifticariu
bobi
didinul
dan tm
TVlad
mureseanu_976
Dr2005
COSTACHE MIHAIL
Luna
Adrian78
NicuS
DPS
AeroX
mielutu zburator
Nesebar
alex1987
cristy79
Andrey_tm
DB Robert
Adirmvl
Katalyn
kuepall
Vitosa
ATM
ldh80
IonutCFR2009
Teodor
Jurnal Feroviar
DUAL
65 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Icon_minitimeLun Aug 31, 2015 7:49 pm

Pai pe 1932 ieri in Eforie Nord l-au anuntat ca numerotarea incepe cu numarul 17 de la locomotiva dar trenul avea doar 15 vagoane.
Am deschis pe manual usa ca sa putem respira pina la Constanta.

In Constanta am asteptat pe 1588, m-am speriat citi calatori pentru Bucuresti erau la peron.In fine la ora 19.00 au impins trenul la peron anuntind ca numerotarea incepe cu numarul 8 de la locomotiva. cutoate acestea niumeni nu s-a obosit sa se mute pe peron ca sa fie cumva in dreptul vagonului. Ba mai rau am constatat ca multi confunda cifrele 1 si 2 ale claselor cu numarul vagonului.

Distractia a continuat si in tren unde au inceput trambalarile si unde in mod normal multe trolere nu incap in locul de bagaje si nu la capatul vagonului.

Vagonul in care urc si am loc e cu bar, locuri chir linga bar. Barmanul discuta cu cineva ca la venire nu a fost clima deloc. Adica vara in Baragan.
Apar doi politisti care pleaca prin vagon chestioneaza oamenii despre fiecare loc liber si distribuie pasagerii pe locurile goale.
dau o raita prin tren , se intorc la bar si zic ca e destul de plin citez,, nu ca pe Videle dar e plin" citat inchis.

Incepe insa alta vinzoleala: desi face doua ore pina la Bucuresti pasagerii asalteaza barul, cafea 5 lei bere Krombacher 10 lei cipsuri, sanviciuri, alune, sticsuri la 4 lei, o sticla mica (ca o mostra) de Campari 10 lei, tot absolut tot se vinde de parca trenul mergea la Zalau si nu mai oprea nicaieri.

Vine partida trenului si un calator intreaba conductoarea de ce clima merge atit de slab si de ce dimineata nu a mers. Raspunsul e halucinant, clima nu face fata la numarul mare de calatori din vagon si pleaca. Omul de buna seama mi-a spus ca el nu crede ca clima functioneaza in functie de calatorii din vagon, si ca daca e totusi asa e o prostie si o greseala de proiectare.

trenul a plecat cu 10 minute intirziere din Constanta si a ajuns cu 6 minute mai tirziu in Bucuresti Nord. Exista totusi o portiune lunga cam de pe la Baneasa de unde trenul merge ca melcul.

Calatoria a continuat cu 1695.
La ora 21.30 jumatate din peronul 4 este plin de lume cu sacose, trolere, plase de rafie etc. De ce jumatate? peronul este asfaltat spre linia 4 si are 2 scari coborire spre linia 5.
In fine se impinge trenul la peron dar surpriza, mecanicul opreste cu locomotiva la capatul copertinei deci trenul ramine undeva la junatatea peronului. Va puteti imagina buluceala care a urmat si care a continuat in tren unde nu mai era loc pentru oameni si bagaje.CHiar si partida trenului vorbea ca era necesar macar un vagon suplimentar daca s-au vindut atitea bilete.
va imaginati un vagon 87 plin de bagaje, oameni, mirosuri de transpiratie, miros de la clima sau mai stiu de unde?
Pina la destinatie trenul a intirziat o ora.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Icon_minitimeLun Aug 31, 2015 8:47 pm

Eu zic ca depinde clima si de numarul da calatori din vagon altfel nebunii aia de nemti nu ar fi indrumat calatorii din ICE sa mearga la alte trenuri dar la noi nici nasii nu stiu sa regleze clima ca degeaba o da la 15 grade cand afara is 38 nu o sa faca fata
Sus In jos
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8092
Data de inscriere : 07/02/2009

Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Icon_minitimeDum Sept 13, 2015 11:04 pm

Raspunsul este NU MALAXE, NU ANULARE TRENURI ! Ori Desiro reparate din fondurile Malaxelor, ori vagoane reparate din fondurile Malaxelor. Ca cu 180.000 EUR repui in starea initiala minim 30 vagoane suburbane 21-47 trecute prin RP si MACAR cu tapiteria schimbata la banchete si 2 WC-uri modernizate sa fie mai contemporane !

Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Icon_minitimeDum Sept 13, 2015 11:30 pm

mureseanu_976 a scris:
Raspunsul este NU MALAXE, NU ANULARE TRENURI ! Ori Desiro reparate din fondurile Malaxelor, ori vagoane reparate din fondurile Malaxelor. Ca cu 180.000 EUR repui in starea initiala minim 30 vagoane suburbane 21-47

Am dubii că faci un vagon 21-47 să arate omenește cu 6000 de euro. Plus că multe au caroseria mâncată de rugină, vopseaua căzută, garniturile de la geamuri nu mai izolează nimic și bate vântul prin ele. Ar trebui să le schimbi budele, geamurile, tapițeria, ușile, să le revopsești CA LUMEA, ori toate astea nu le-ncapi în 6000 de euro. De banii ăia faci revizii la etajatele din Basarab și la ce mai e prin Grivița mai bine.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8092
Data de inscriere : 07/02/2009

Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Icon_minitimeDum Sept 13, 2015 11:37 pm

Sunt inca destule vagoane 21-47 / 11-47 cu tablaria buna si cu an de productie mai recent (dupa '78 incolo). Au de unde face selectie. 20-50 / 19-50 / 39-50 ar trebui pastrate pentru modernizarea "Railjet", eventual din 20-57 si 20-59 daca se mai pot gasi carcase (ca anumite revizii de vagoane au dat jos geamurile pentru a nu facilita stabilimentele aurolacilor in vagoane expirate, dar au omis intemperiile naturale care dauneaza starii tehnice a vagoanelor astfel expuse).

Si faza cu "De ce sa stea cand mai poate face kilometri" nu mi se pare oportuna. Daca vrei sa faca kilometri, da vagoanele ca tren de noapte pentru Arad - Budapesta. Ah am uitat, nu sunt apte RIC si mai trebuie WizzFail si Orangeways sa traiasca din naivi / pretentiosi. Iar daca ar da imprejuru' sa se intoarca noaptea la Bucuresti iar nu-i bine, ca trebuie sa se rezolve si situatia navetistilor pentru Reghin si iarasi n-au vagoane de Regio cu care sa le combine si sa oblige platitorul de abonament sa stea in vagonul de sine statator pentru Regio Laughing
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Icon_minitimeLun Sept 14, 2015 1:50 am

"Clientul va fi întotdeauna nemulţumit de produsele şi serviciile pe care i le oferi"
(Legile lui Murphy).

_________________
595423Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Bdeem_8496_aLucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Bdeem_8496_aLucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Icon_minitimeLun Sept 14, 2015 4:40 am

Un vagon modernizat dintr-un hârb de 21-47, fie el şi complet (deci nu cutie abandonată în staţia Slobozia de 5 ani), te duce pe la vreo 3-400.000 euro şi asta cu (multă) indulgenţă. RK-ul făcut la Malaxe a fost relativ ieftin, ţinând cont că s-a obţinut un produs aproape nou şi care corespunde tehnic normelor actuale (pentru comparaţie, un autobuz urban cu dotări aproximativ similare costă undeva la 250.000 euro). La un drum de navetă nu-ţi trebuie mai mult (nici în unele oraşe nu sunt autobuze cu scaune tapiţate), nu-ţi trebuie dotări de IC.

Nu poţi să faci discriminare între călătorii din acelaşi tren. De fapt, teoretic, plătitorul de abonament ar trebui să aibă prioritate, pentru că el achită serviciul cu avans mai mare decât călătorul ocazional, care-şi ia bilet cu juma' de oră înainte să plece trenul. Iar pentru lung parcurs există vagoane cuşetă şi de dormit, care se încuie la capete şi în care nu urcă decât cei cu bilet la ele. Un bilet la cuşetă nu e cu mult mai scump, iar dacă ai pe cineva să te ducă cu maşina de la Tg. Mureş la Sighişoara e şi mai bine, că scuteşti vreo 150 km de ocol pe la Deda (deh, aşa au făcut ungurii reţeaua de căi ferate la 1900, ca să ajungi uşor la Budapesta, nu la Bucureşti).

Vezi că poate se declară secţia neinteroperabilă şi se aduc nişte Malaxa 1000 (alea de la Arad, că ăia şi aşa nu prea au ce face cu ele acolo).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Icon_minitimeLun Sept 14, 2015 9:19 am

Ce vorbesti? Navetistul isi achita calatoria la jumatate de pret sau chiar mai ieftin, in timp ce calatorul ocazional suporta pretul nesimtit calculat chiar de ministerul de resort Mad Pana si pe vremea impuscatului era diferenta neta intre categoriile de tren: Trenul C (cursa muncitoreasca) si Trenul P (de persoane, pentru calatoria ocazionala sau in alte interese decat muncitoresti), evident conditiile erau diferite, dar acum nu se mai stie de nimic, se baga vagoane de IR la trenuri de navetisti si invers iar apoi ne miram de ce ramân fara cotiere, tetiere samd.. Mad
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11655
Data de inscriere : 08/09/2011

Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Icon_minitimeLun Sept 14, 2015 9:25 am

Aici îi dau dreptate lui mureșeanu. AM avut ocazia să văd vagoanele IR-ului de București. Majoritatea scaunelor au mult jeg pe ele, unele cotiere sunt rupte. Vagoanele pentru IR trebuie să rămână pe IR, iar celle pentru regio trebuie să rămână pentru regio. Că nu îi convine la nimeni să plătească biletul de IR și să călătorească într-un vagon distrus și murdărit de navetiști.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Icon_minitimeLun Sept 14, 2015 9:52 am

Am mers pe 502 cu IR tarifat ca R şi nu a ajuns plin de jeg la Suceava. După aia am mers cu IR până la Bucureşti şi la Mărăşeşti deja era infect. Gunoaie peste tot, bude înfundate ş.a., naşul era un nesimţit... şi ăia din vagon aveau bilete, nu erau d'ăia de mergeau o staţie cu 2 lei. Depinde şi de calitatea oamenilor. De exemplu, IR 1634, taxat ca R, cu vagoane de IR, ajunge destul de curat la destinaţie. La fel şi diversele R-uri formate de Galaţi, uneori în compuneri gen EA + 10-70 + 19-83.

Înainte erau numai 20-47... care făceau şi personal şi accelerat, probabil le mai ţineţi minte. Numai că alea de accelerat aveau şi perdele şi se mai măturau din când în când, dar tot mai scăpau vagoane de accelerat pe personal şi invers.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Icon_minitimeLun Sept 14, 2015 11:41 am

Dr2005 a scris:
Un vagon modernizat dintr-un hârb de 21-47, fie el şi complet (deci nu cutie abandonată în staţia Slobozia de 5 ani), te duce pe la vreo 3-400.000 euro şi asta cu (multă) indulgenţă. RK-ul făcut la Malaxe a fost relativ ieftin, ţinând cont că s-a obţinut un produs aproape nou şi care corespunde tehnic normelor actuale (pentru comparaţie, un autobuz urban cu dotări aproximativ similare costă undeva la 250.000 euro). La un drum de navetă nu-ţi trebuie mai mult (nici în unele oraşe nu sunt autobuze cu scaune tapiţate), nu-ţi trebuie dotări de IC.

Nu poţi să faci discriminare între călătorii din acelaşi tren. De fapt, teoretic, plătitorul de abonament ar trebui să aibă prioritate, pentru că el achită serviciul cu avans mai mare decât călătorul ocazional, care-şi ia bilet cu juma' de oră înainte să plece trenul. Iar pentru lung parcurs există vagoane cuşetă şi de dormit, care se încuie la capete şi în care nu urcă decât cei cu bilet la ele. Un bilet la cuşetă nu e cu mult mai scump, iar dacă ai pe cineva să te ducă cu maşina de la Tg. Mureş la Sighişoara e şi mai bine, că scuteşti vreo 150 km de ocol pe la Deda (deh, aşa au făcut ungurii reţeaua de căi ferate la 1900, ca să ajungi uşor la Budapesta, nu la Bucureşti).

Vezi că poate se declară secţia neinteroperabilă şi se aduc nişte Malaxa 1000 (alea de la Arad, că ăia şi aşa nu prea au ce face cu ele acolo).
Aici te contrazic pentru ca vorbesti in nestire de cauza. Imi pare rau dar degeaba ai 8000 de km pe calea ferata daca circuli doar de dragul de a-i urmarii pe nasi daca iau sau nu spaga. Malaxele 1000 de la depoul Arad (1008/1009, 1017/1019, 1018/1029, 1021/1031) presteaza (3 active si unul de rezerva) pe trenurile Arad-Oradea (3111/3114), Arad-Nadab (3111/3728), Arad-Chisineu Cris (3745/3746, 3747/3118), Arad-Timisoara (2608/2611), Arad-Curtici (2201...2216).
Iar dintre cele din seria 900 mai erau pe-acolo 956, 963 si 973, asta daca intre timp n-au ajuns pe la alte depouri. N-am reusit sa vad daca mai erau mortaciuni d-astea si prin hala.
Cel putin prin luna august se aflau in circulatie toate Malaxele aflate in stare de functionare. Asa ca n-ai de unde sa aduci tu Malaxe decat daca se mai repara cele din parcul rece. Poate de la Medgidia (seria 700) sa mai "rupi" cateva dar nici de acolo nu mai poti ca ies acum din circulatie sezonierele de Mangalia plus IR-ul Bucuresti-Tulcea basca mai presteaza si pe Ciulnita-Slobozia.
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11655
Data de inscriere : 08/09/2011

Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Icon_minitimeLun Sept 14, 2015 11:52 am

Mario, trenurile 2608/2611 sunt compuse de ceva timp din EA + vagoane. Nu mai sunt Malaxe. Restul treurilor încă sunt formate din Malaxa 1000. De asemenea, nu am mai văzut tren care să meargă cu GM/DA/DHC între Timișoara și Arad. Toate trenurile care merg de la Timișoara spre Oradea schimbă locomotiva în Arad.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Icon_minitimeLun Sept 14, 2015 11:53 am

Cel de pe Arad - Curtici e împotriva firii, ar trebui să le dea un Z6100 (stai, aveau vreo 3, toate inactive). De fapt, să le repare pe alea 3, să facă unul Curtici, unul să facă trenuri cadenţate Arad - Timişoara şi unul rezervă. Rămâne un AM 1000 disponibil.
3111/3114 se pot prelungi la/de la Timişoara, făcute cu Desiro de acolo (parcă au mai fost acum câţiva ani aşa) şi îţi mai rămâne încă un AM 1000 disponibil.

Le iei pe astea 2, le duci la Mureş şi faci tren cadenţat cu unul din ele Tg. Mureş - Deda sau Tg. Mureş - Războieni şi al doilea rezervă sau dublură la orele de vârf.

900-urile fără motor Volvo nu mi se mai par necesare în trafic...

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Icon_minitimeLun Sept 14, 2015 12:38 pm

Sa nu ia Malaxele 1000 de la noi ci sa duca acolo Desiro si LVT ca acusi aud ca nici alora nu le plac Malaxele aidoma depoului Suceava. Ca la CFR merge pe placute si pe vrute.S-au daca tot le strica tiganii de pe la Ludus si Reghin atunci sa le puna Malaxe fara motor Volvo.


Eu tot nu pricep cum e asta ca n-au malaxe, n-au LVT, n-au vagoane, n-au nimic dupa ce s-au retras de pe atitea linii.

Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Icon_minitimeLun Sept 14, 2015 12:42 pm

3111/3114 au fost de cand le stiu eu Arad-Oradea-Arad si atat, nu au mers la Timisoara. Pe vremuri erau si astea cu vagoane acum s-au prostit la cap si baga mortaciuni.
Lasa malaxele tale acolo pe unde sunt, nu le mai repartiza cum vrei si cum iti place ca nu e cazul, la Tg Mures e nevoie de vagoane ca acolo trenurile trebuie sa continue spre Miercurea Ciuc, sunt multi calatori care din Mures merg mai departe de Deda si invers deci pentru asta exista trenurile directe Mures-Miercurea Ciuc si retur. Ai impresia ca sti dar nu sti adevarul din teren.

dan tm a scris:


Eu tot nu pricep cum e asta ca n-au malaxe, n-au LVT, n-au vagoane, n-au nimic dupa ce s-au retras de pe atitea linii.


Scuze de 2 bani marca CFR, ei au dar nu vor sa opereze pe secundare. Wink

_________________
595423Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Bdeem_8496_aLucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Bdeem_8496_aLucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Empty
MesajSubiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)   Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) - Pagina 6 Icon_minitime

Sus In jos
 
Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)
Sus 
Pagina 6 din 67Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 5, 6, 7 ... 36 ... 67  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Lucruri pozitive (+) la CFR !!!
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (3)
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (1)
» Lucruri negative ( - )
» Lucruri negative (-) la CFR !!! (4)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: DESPRE CFR :: PLUS(+) SI MINUS(-) LA CFR-
Mergi direct la: