|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
+61marius_catalin84 M.I.C.I. CristyanC Sabik laur 133 ciprian71 cristi CFR neluadi lifetec ets2oltromânia AndreiSV baiazid nokia2010 johnsmoke TonyGFR alliens 92Dragos Spartan1948 impuls Rarau kristi kkk marius664 mihaitzateo cristi ar alex.barac.5 rizelgeorgel2004 cardinal Dionis @ndrey Nk11 KQQ alex.alexus.tm florin.lifticariu bobi didinul dan tm TVlad mureseanu_976 Dr2005 COSTACHE MIHAIL Luna Adrian78 NicuS DPS AeroX mielutu zburator Nesebar alex1987 cristy79 Andrey_tm DB Robert Adirmvl Katalyn kuepall Vitosa ATM ldh80 IonutCFR2009 Teodor Jurnal Feroviar DUAL 65 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Dum Iul 17, 2016 5:09 pm | |
| Off-topic : Am mers ieri intr-o excursie de 100 lei dar pe care nu am platito cineva a avut o datorie la mine nu in bani si mi-a facut cadou aceasta excursie. Plecat la 06:10 din Ploiesti pe traseul Ploiesti-Targoviste-Pitesti-Curtea.de.Arges-Transfagarasan-Lacul.Balea-Cartisoara-Man.Sambata.de.Sus-Fagaras-Brasov-Ploiesti unde am ajuns la ira 20:55 cu 5 minute inainte sa i se termine programul soferului de microbuz. Tot drumul am avut aer conditionat iar in microbuz am avut si 5 persoane de varsta 3-a nimeni nu a comentat nimic. A fost asa de bine ca azi noapte am dormit 12 ore linistit. Daca te duci cu RATP-ul pana in centru acuma pe canicula asta fara sa ai tiate geamurule deschise in autobuz nu ai facut nimic. Mai e cate un batran care mai face galagie dar e invitat sa coboare la prima sa se duca acasa daca nu-i convine 10 minute de "corent".
Aerul conditionat e bun si nu dauneaza sanatati desi sunt persoane care nu le plac si i doare capul si au impresia ca din cauza aerului. Mie mi-a batut toata ziua aerul in cap si nu am nimic ba din contra noaptea tropicala ce a trecut nici nu am simtito am dormit 12 ore. La munca am aer conditionat la birou dar e foiala tot timpul pe usa si il setez la 16-17 grade e racoare si nimeni nu se plange desi afara e cu 20 grade mai mult.
La ce preturi sunt la trenurile IR raportat la viteza de circulatie si confort oblugatoriu trebuie aer confitionat si o priza la 2 persoane. De fapt daca va aduceti aminte de comparatile pe care le-am tot facut intre CFR si BDZ am fit spus ca la viteza comerciala intre cele 2 tari nu sunt diferente insa la tarife diferentele reprezinta tocmai aerul, masuta si priza.
CFR : 225 km parcursi in 2 ore pe Buc-CT sau 4 ore pe BUC-Galati la pret de 60 lei cu aer masuta si priza.
BDZ : 225 km parcursi in 3 ore si 10 minute fara aer masuta si priza desi au si ei cateva vagoane moderne la pretul de 33 lei adica la jumatate de pret fata de CFR.
Dar ce sa vedeti sunt trenuri IR care nu ofera aceste conditi dar tot pretul de IR il cer. |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4735 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Dum Iul 17, 2016 11:30 pm | |
| - Luna a scris:
- lifetec a scris:
De unde stii tu ca nu dauneaza sanatatii? ) Mai ales AC-ul? Logica: Daca iarna nu mori cand sunt si -15 grade sigur nu mori nici de la 16-20 cu plus cat face un aer conditionat. Apoi daca dauna aerul conditionat multi erau morti, dar uite traim sanatosi. Logica ta nu prea functioneaza. Un exemplu eu tocmai ce-am scapat de o laringita. Si fac alpinism si dorm si iarna in cort/refugii sau bivuac. Si am si amici parteneri de ture care nu tolereaza AC-ul |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar Iul 19, 2016 8:53 pm | |
| Azi dimineață în vagonul 89-87-002 pe 1821 |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mar Iul 19, 2016 10:59 pm | |
| Mie mi-ar plăcea enorm ca ăștia care distrug prin trenuri sau fac mizerie cu nemiluita să fie obligați să curețe câteva luni vagoanele de prin Grivița. Nu e așa greu să nu tragi cu piciorul în ușile de la vagon, nu e imposibil să nu borăști pe jos, și e la fel de ușor să strângi după tine resturile de mâncare. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier Iul 20, 2016 7:43 am | |
| Aici mai vorbim si de nepăsarea angajaților SNCFR de la mersul cu nasul furatul motorinei si altele Când se mergea cu nasul pe Hunedoara-Simeria zicea un nas ca daca se închide linia si il da afară se angajează la privat În Ungaria a mâncat un lăcătuș de revizie semințe pe jos i-a adus impegatu matura si foras sa le mature iar la noi când i-au pus polițiștii locali pe niște liceeni să își mature cojiile de lângă banca în parc au sărit toți in sus ca vai si-o bătut joc de ei |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3515 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier Iul 20, 2016 10:45 am | |
| - Katalyn a scris:
La ce preturi sunt la trenurile IR raportat la viteza de circulatie si confort oblugatoriu trebuie aer confitionat si o priza la 2 persoane. De fapt daca va aduceti aminte de comparatile pe care le-am tot facut intre CFR si BDZ am fit spus ca la viteza comerciala intre cele 2 tari nu sunt diferente insa la tarife diferentele reprezinta tocmai aerul, masuta si priza.
CFR : 225 km parcursi in 2 ore pe Buc-CT sau 4 ore pe BUC-Galati la pret de 60 lei cu aer masuta si priza.
BDZ : 225 km parcursi in 3 ore si 10 minute fara aer masuta si priza desi au si ei cateva vagoane moderne la pretul de 33 lei adica la jumatate de pret fata de CFR.
Dar ce sa vedeti sunt trenuri IR care nu ofera aceste conditi dar tot pretul de IR il cer. PKP: subsemnatul acum o saptamana, 252 km. Kielce-Varsovia 2 ore si 40 de minute IC cu EMU Stadler FLIRT. Are AC, monitoare functionale, radioficare, si prize sub fiecare scaun = 39,90 Zloti (aprox. 45 Lei). Si e tarif de IC, pret local, fara nicio facilitate La trenurile TLK - un fel de low cost, am gasit 8 locuri/compartiment si fara AC. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3515 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier Iul 20, 2016 11:57 am | |
| https://www.youtube.com/watch?v=4s8KkNLfcRY
Am gasit si asta pe YTB, de acum un an, la intrarea in exploatare a ramelor EMU Flirt ale PKP. Cand calatoresti cu ele cu doar 45 de lei la cl. 2 si faci 250 Km te poti intreba cum ar fi si in Romanika sa ai asa confort si la pret identic. Despre diferentele de venituri ale populatiei PL vs. RO nu mai spun. Ca atunci chiar incep si eu cu CFR tarife High si servicii Under Low. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier Iul 20, 2016 1:24 pm | |
| In Romania nu confortul e problema pe Bucuresti-Constanta, ci pretul...
Evident ca trebuie sa achizitioneze si niste rame electrice pe care sa le puna in afara orelor de varf, insa sper ca atunci cand vorbim de achizitie de rame electrice sa aleaga altceva... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier Iul 20, 2016 3:10 pm | |
| In Romania preturile pe calea ferata sunt mari si din cauza trenurilor cu vagoane putine. Nu cred ca circula in afara trenuri IR cu locomotiva electrica + 2 vagoane pe distanta de 469 km (cum e cazul IR 1540/1541) |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier Iul 20, 2016 3:19 pm | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- In Romania preturile pe calea ferata sunt mari si din cauza trenurilor cu vagoane putine. Nu cred ca circula in afara trenuri IR cu locomotiva electrica + 2 vagoane pe distanta de 469 km (cum e cazul IR 1540/1541)
In Romania preturile sunt mari datorita frecventei mici in programarea trenurilor. Trenuri putine per directie inseamna preturi mari, trenuri multe per directie, de preferat orar cadentat, inseamna oferte si reduceri, ca sa nu plimbi trenuri goale. Prin frecventa densa oferi si ceeea ce se numeste serviciu social... Si sa nu uitam ca pana sa isi modernizeze flota, si PKP avea foarte multe trenuri interregio cu trei vagoane.. De asemenea, in Germania anilor 90'-2000, era destul de obisnuit sa vezi trenuri regio formate din 1-2 vagoane plus electrica.. Cam asta e avantajul ramelor, frecventa mare in programare, consum mic, dar nu si confort... Si nu e vorba doar de scaun sau spatiul fata de vecinul, ci de bagaje, faptul ca la o trecere, in caz de accident, se poate intampla ceva major, apoi zgomotul samd... |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3515 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier Iul 20, 2016 4:23 pm | |
| - baiazid a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- In Romania preturile pe calea ferata sunt mari si din cauza trenurilor cu vagoane putine. Nu cred ca circula in afara trenuri IR cu locomotiva electrica + 2 vagoane pe distanta de 469 km (cum e cazul IR 1540/1541)
In Romania preturile sunt mari datorita frecventei mici in programarea trenurilor. Trenuri putine per directie inseamna preturi mari, trenuri multe per directie, de preferat orar cadentat, inseamna oferte si reduceri, ca sa nu plimbi trenuri goale. Prin frecventa densa oferi si ceeea ce se numeste serviciu social...
Si sa nu uitam ca pana sa isi modernizeze flota, si PKP avea foarte multe trenuri interregio cu trei vagoane..
De asemenea, in Germania anilor 90'-2000, era destul de obisnuit sa vezi trenuri regio formate din 1-2 vagoane plus electrica..
Cam asta e avantajul ramelor, frecventa mare in programare, consum mic, dar nu si confort...
Si nu e vorba doar de scaun sau spatiul fata de vecinul, ci de bagaje, faptul ca la o trecere, in caz de accident, se poate intampla ceva major, apoi zgomotul samd... In ultimele veri am asistat, pe toate administratiile feroviare pe care am calatorit, ca la trenurile de zi de mediu si lung parcurs se renunta in mod constant la loco+vagoane in favoarea ramelor. OBB si MAV au trecut masiv pe RAILJET pe traseele dintre Budapesta-Viena-Munchen/Innsbruck/Graz/Zurich. FS are pe mediu si lung doar ramele FRECCIA (Bianca, Argenta, Rossa) alaturi de multe rame cadentate RV (Reggio Veloce-un fel de RE la noi). PKP tinde sa inlocuiasca umilele TLK cu material rulant vechi, cu ramele Flirt care leaga extremitatile Poloniei trecand sau nu prin Varsovia. MAV este cam in situatia noastra cu localele, dar a modernizat si reabilitat recent traseul Szolnok-Bekescaba. Si au deja multe rame electrice de tipuri diferite. Si de mentionat ca trenurile cu loco+vagoane au strict si aproape fara exceptie saloanele ziua si compartimentele la trenurile de noapte. Exact cum se solicita de atata timp si cu atata vehementa pe forum. Dar la noi stau la gard si imbatranesc zeci si zeci de vagoane bune, dar fara revizie. Oricat am fi de patrioti, lumea civilizata feroviara europeana se cam termina la Curtici si Episcopia. La Sud, spre Serbia si Bulgaria, mai rau. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier Iul 20, 2016 4:36 pm | |
| Neluadi, tu ai zis ca ramele electrice sunt confortabile. Nu te-am contrazis ca nu trebuie sa achizitionam asa ceva, ti-am zis doar ca eu personal nu as lua Flirt, si ca ramele electrice sunt mai putin confortabile decat ce avem noi acum garnituri clasice pe unele trenuri.
Si asta nu e numai parerea mea, daca intri la unguri pe forumuri, nici ei nu apreciaza tramvaiele comparativ cu alte garnituri...
Flirt este un tren conceput initial ca regio, si apoi upgradat pentru alte servicii, nu se compara cu ce mai au polonezii, de exemplu cu Pendolino...
Iar trenul Railjet nu e chiar o rama electrica, confortul acestuia fiind mult peste Flirt si multe altele...
Inevitabil CFR Calatori va initia o licitatie pentru achizitie de rame electrice, pana in 2022 trebuie rezolvata treaba, ca e achizitie cu fonduri europene.. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3515 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier Iul 20, 2016 5:28 pm | |
| Ai dreptate Baiazid. In comparatie cu alte tipuri de trenuri nu sunt cele mai grozave. La PKP sunt vreo 6 (sase) categorii de trenuri, din care IC cu acest tip de rame sunt undeva la mijloc. Deci la nivel de Accelerat cand aveam si Personale si Intercity. Pretul e foarte bun, viteza max de 160 si sunt si noi. Este accentuat in multe locuri in forum ca lumea calatoare se uita mult la pret. Si una sa platesti pe GDN-Constanta sau Filiasi cate 60 de lei in conditii bune si alta 40 de lei. La noi, la CFR trebuie sa rezolvam problema vagoanelor in trenuri de noapte si a celor lung parcurs de zi. Acolo suntem catastrofa. Reteaua CFR e extinsa si un GDN-CT/BV/BZ este atat de putin. Iar calatorii de pe SM-Jibou platesc de pe acelasi plan tarifar ca si GDN-Buzau, au si acestia dreptul sa calatoreasca civilizat. Nu lux, dar decent. In legatura stricta cu ramele EMU sunt sigur ca nu vor cumpara Pendolino sau Freccia sau Italo, sau Railjet ca CD. La DMU cu Desiro ne-am prajit aruncandu-le pe BUC-Iasi/Galati si au ramas fara calatori la tren. Acum, care mai sunt, fac toate Regio pe Oradea sau se inhama pe TM-Baia Mare sau Iasi-Galati. Extraterestre pt moldovenii care de mici umbla cu Ganz-urile din '70. Baiazid, de ce mi-e teama este ca vor lua iarasi rame proiectate ca regionale, fara optiuni si fara upgrade. Sa incapa numarul la banii alocati. De aceea scriam ca se migreaza progresiv de la trenuri cu loco pe rame electrice, de la MAV mai incolo. Sa fim sanatosi si sa vedem ce va fi. Carcoteli oricum vor fi, dar sa speram ca va fi totusi o adevarata flota modernizata. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier Iul 20, 2016 7:30 pm | |
| Lasati ca se modernizeaza si se revizuiesc la greu malaxe la Petroutilaj Campina. Inca 20 de ani cu motorul seria 900. Pe anumite sectii cam asta e cererea de transport la momentul de fata, calatori care incap cu indulgenta intr-o malaxa 900. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier Iul 20, 2016 9:13 pm | |
| - neluadi a scris:
Baiazid, de ce mi-e teama este ca vor lua iarasi rame proiectate ca regionale, fara optiuni si fara upgrade. Sa incapa numarul la banii alocati. De aceea scriam ca se migreaza progresiv de la trenuri cu loco pe rame electrice, de la MAV mai incolo. Sa fim sanatosi si sa vedem ce va fi. Carcoteli oricum vor fi, dar sa speram ca va fi totusi o adevarata flota modernizata. Bugetul era undeva la 5mil Euro/bucata, deci pica varianta cu ramele regio gen Talent sau Siemens, ca alea sunt mai ieftine undeva la 2,5mil Euro... Sper sa ia ceva confortabil chiar si pentru o rama electrica, chiar daca e vorba despre distante de maximum 400km (Craiova-Bucuresti-Brasov/Constanta). Eu nu prea sunt de acord cu Stadler pe rute intercity/interregio, prefer Alstom si Bombardier... Si evident ca nu e vorba acum de Railjet, ca ala e cam 12mil Euro doar rama de 7 vagoane fara locomotiva, si asta la comanda substantiala... Railjet vom avea cu siguranta dupa finalizarea completa pe Curtici-Sighisoara plus Arad-Timisoara, probabil va fi un joint CFR-MAV-Oebb care va duce toate trenurile din Romania pana la Viena.. Pana atunci vor termina si ungurii lucrarea de la Budapesta la Lokoshaza, plus un upgrade pe Budapesta-Hegyeshalom, intram si in Schengen, si timpii de parcurs devin competitivi.. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |