|
| Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
+61marius_catalin84 M.I.C.I. CristyanC Sabik laur 133 ciprian71 cristi CFR neluadi lifetec ets2oltromânia AndreiSV baiazid nokia2010 johnsmoke TonyGFR alliens 92Dragos Spartan1948 impuls Rarau kristi kkk marius664 mihaitzateo cristi ar alex.barac.5 rizelgeorgel2004 cardinal Dionis @ndrey Nk11 KQQ alex.alexus.tm florin.lifticariu bobi didinul dan tm TVlad mureseanu_976 Dr2005 COSTACHE MIHAIL Luna Adrian78 NicuS DPS AeroX mielutu zburator Nesebar alex1987 cristy79 Andrey_tm DB Robert Adirmvl Katalyn kuepall Vitosa ATM ldh80 IonutCFR2009 Teodor Jurnal Feroviar DUAL 65 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Mier 20 Iul 2016, 21:54 | |
| Nici Hyperionul nu e 2.5 milioane de euro Ce iei de la Siemens în banii ăștia?Un Deșiro ML 3 unități tip OBB si Gysev e 6 mil de euro Bombardier au Talent 2 cu interior de Deșiro poate la 10 mil de euro să ia EMU Twindex etajat |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 21 Iul 2016, 00:10 | |
| Cât era un Stadler KISS de 4 unități? Nu mai găsesc tabelul cu prețuri. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 21 Iul 2016, 09:36 | |
| - mielutu zburator a scris:
- Cât era un Stadler KISS de 4 unități? Nu mai găsesc tabelul cu prețuri.
http://www.railwaypro.com/wp/georgian-railway-acquires-new-trains/ Suedezii au comandat 33 de bucăți cu 375 mil de euro http://www.railwaypro.com/wp/stadlers-win-in-tender-for-malab-upheld-in-court/ La noi Remarul Cluj a tepuit CFR Calatori cu câteva sute de milioane de euro
Ultima editare efectuata de catre Adrian78 in Joi 21 Iul 2016, 09:40, editata de 1 ori |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 21 Iul 2016, 09:37 | |
| Am editat gresit, e 4,5mil E in loc de 2,5, iar bugetul CFR Calatori e de 6 milioane de Euro/unitate, si nu 5 milioane, aici imi fac mea culpa ca nu mi-am amintit exact ce scrie in Master Plan...
Dar e inevitabil, ca raspund pe vreo trei forumuri in acelasi timp, de multe ori de pe mobil, fac asta in viteza, de foarte multe ori la ore tarzii, voua chiar nu vi s-a intamplat niciodata sa gresiti ?
Insa e bine ca s-a intamplat asa ceva, ca sa vedeti si voi cum sunt hartuit, urmarit, atacat pe toate subforumurile, si asta de zile bune, fara sa se ia absolut nicio masara de acest Katalyn...
Comentariul lui sta bine-mersi de o ora fara sa fie sters, fara sa fie atentionat. Si va mai intrebati de ce rasar conflicte pe forum... |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 21 Iul 2016, 09:44 | |
| - Adrian78 a scris:
- mielutu zburator a scris:
- Cât era un Stadler KISS de 4 unități? Nu mai găsesc tabelul cu prețuri.
http://www.railwaypro.com/wp/georgian-railway-acquires-new-trains/ Suedezii au comandat 33 de bucăți cu 435 mil de euro Da ? Foarte interesant.. Si georgienii au achizitionat 4 bucati cu 39mil E, adica sub 10mil E/bucata... http://www.railwaygazette.com/news/traction-rolling-stock/single-view/view/georgian-railway-buys-stadler-kiss-emus.html Si asta pentru ca in afara de numarul de unitati mai conteaza si configuratia, si unde le fabrici, si cand le comanzi, si cate comanzi, si in cat timp iti vin...Ca daca iei Bombardier poate le faci la Cluj mai ieftin... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 21 Iul 2016, 09:56 | |
| Railjet nu este ramă, este garnitură push-pull, compatibilă cu locomotivele Taurus. Se găsesc destule poze pe Railfaneurope cu Railjet-uri OeBB cuplate la locomotive Taurus vopsite normal şi care funcţionează fără probleme.
Hyperionul costă vreo 3 milioane de lei fără TVA. Restul până la 2 milioane de euro sau cu cât vor ei să îl vândă e TVA, profit şi tarif pentru diversele servicii asigurate de Softrans, gen monitorizare de la distanţă.
_________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 21 Iul 2016, 10:04 | |
| - Dr2005 a scris:
- Railjet nu este ramă, este garnitură push-pull, compatibilă cu locomotivele Taurus. Se găsesc destule poze pe Railfaneurope cu Railjet-uri OeBB cuplate la locomotive Taurus vopsite normal şi care funcţionează fără probleme.
Practic e o rama impinsa si tractata, ca cele 7 unitati nu sunt vagoane, ci alcatuiesc un tot unitar. Iar locomotiva e separata, si are doar un post de conducere... Produsul cand se vinde, se vinde fara locomotiva, deci doar rama e de vanzare... |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3515 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 21 Iul 2016, 10:28 | |
| Asa este. Railjet este o rama de sine statatoare cu un vagon cu post de comanda. La ea se ataseaza Taurus cu push sau pull.. Normal sa se vanda separat. Se fabrica in Germania si Austria si au deja o flota impresionanta la OeBB. Dar suntem prea mici sa ne cumparam asa ceva. Ritmul de crestere este mare, avand in vedere ca primele au intrat in serviciu in urma cu 6 ani, odata cu reabilitarea la 220 km/ora a liniei Viena-Salzburg, parte a coridorului spre Munchen. La noi la CFR ne chinuim cu Vintu de Jos-Coslariu de zici ca e in Alpi, iar Simeria-Vintu de Jos mai un pic si devanseaza istoricele Coslariu-Sighisoara. Mare punct negativ pentru cei implicati. Pana vedem si Predeal-Brasov-Sighisoara mai trec doua cincinale. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 21 Iul 2016, 11:13 | |
| - baiazid a scris:
- Iar locomotiva e separata, si are doar un post de conducere...
Locomotiva este un ES64U2 (seria 1116) sau ES64U4 (seria 1216) absolut normal, cu 2 posturi de conducere. Ţinând cont că Taurusul nu se mai produce, oare următoarea generaţie de Railjet-uri va fi cu Vectron? _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 21 Iul 2016, 11:19 | |
| - neluadi a scris:
- Dar suntem prea mici sa ne cumparam asa ceva.
Nu e vorba de asta, eu nu cred ca ne trebuie, viteza maxima deocamdata in Romania este de 160km/h. Daca va fi un parteneriat Oeb-Mav-CFR, aia e altceva, ca pe viitor Viena-Budapesta se va upgrada la 200km/h... - neluadi a scris:
- Ritmul de crestere este mare, avand in vedere ca primele au intrat in serviciu in urma cu 6 ani, odata cu reabilitarea la 220 km/ora a liniei Viena-Salzburg, parte a coridorului spre Munchen.
Linia Viena -Salzbburg a fost reabilitata la viteze de pana la 250km/h, evident ca nu toata, ca proiectul e facut pe tronsoane si inca se va mai construi in continuare...[/quote] - neluadi a scris:
- La noi la CFR ne chinuim cu Vintu de Jos-Coslariu de zici ca e in Alpi, iar Simeria-Vintu de Jos mai un pic si devanseaza istoricele Coslariu-Sighisoara. Mare punct negativ pentru cei implicati.
Pana vedem si Predeal-Brasov-Sighisoara mai trec doua cincinale. Construim functie de buget, sa nu uitam ca avem si autostrazi de realizat, suntem o tara in reconstructie... Totusi, sa nu uitam ca se face practic o cale ferata de la zero, nu este o reabilitare ci o reconstructia totala, ca variantele de traseu rectificate sau noi totalizeaza cca 60%, ca sunt lucrari noi de arta care se fac, ca se construieste sub trafic, ca se instaleaza un sistem de semnalizare nou si performant.. Predeal-Brasov se reabiliteaza acum pe acelasi traseu. Brasov-Sighisoara a obtinut finantare completa si are termen de finalizare 2023, mai pui doi ani si e pe-acolo.... |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 21 Iul 2016, 11:24 | |
| - Dr2005 a scris:
- Locomotiva este un ES64U2 (seria 1116) sau ES64U4 (seria 1216) absolut normal, cu 2 posturi de conducere.
M-ai inteles gresit, nu la locomotiva ma refeream, ci la rama ca are un singur post de conducere, deoarece in capatul celalalalt trage/impinge locomotiva... - Dr2005 a scris:
- Ţinând cont că Taurusul nu se mai produce, oare următoarea generaţie de Railjet-uri va fi cu Vectron?
Personal nu cred ca va mai exista o generatie viitoare de Railjet... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 21 Iul 2016, 11:44 | |
| - baiazid a scris:
- M-ai inteles gresit, nu la locomotiva ma refeream, ci la rama ca are un singur post de conducere, deoarece in capatul celalalalt trage/impinge locomotiva...
E fix acelaşi principiu pe care îl vedem şi la RIO de la Regiotrans, adică locomotivă într-un capăt şi vagon cu post de conducere în celălalt. Dar asta nu înseamnă că, la nevoie, nu poţi să scoţi locomotiva şi să o pui în faţa vagonului cu post de conducere. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 21 Iul 2016, 11:47 | |
| - baiazid a scris:
- Dr2005 a scris:
- Locomotiva este un ES64U2 (seria 1116) sau ES64U4 (seria 1216) absolut normal, cu 2 posturi de conducere.
M-ai inteles gresit, nu la locomotiva ma refeream, ci la rama ca are un singur post de conducere, deoarece in capatul celalalalt trage/impinge locomotiva...
- Dr2005 a scris:
- Ţinând cont că Taurusul nu se mai produce, oare următoarea generaţie de Railjet-uri va fi cu Vectron?
Personal nu cred ca va mai exista o generatie viitoare de Railjet... Există doar o generație de vagoane Viagiocomfort de 230 km/h în intervalul 200-250 Siemens nu prea au ce să ofere în afară de generația de ICX care e doar pentru Germania |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Joi 21 Iul 2016, 11:55 | |
| - Dr2005 a scris:
E fix acelaşi principiu pe care îl vedem şi la RIO de la Regiotrans, adică locomotivă într-un capăt şi vagon cu post de conducere în celălalt. Dar asta nu înseamnă că, la nevoie, nu poţi să scoţi locomotiva şi să o pui în faţa vagonului cu post de conducere. Da, corect. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) Vin 22 Iul 2016, 16:35 | |
| - lifetec a scris:
Logica ta nu prea functioneaza. Un exemplu eu tocmai ce-am scapat de o laringita. Si fac alpinism si dorm si iarna in cort/refugii sau bivuac. Si am si amici parteneri de ture care nu tolereaza AC-ul Functioneaza foarte bine, sunt alte cauze sau autosugestia (efectul de placebo) in cazurile enumerate de tine. Nu are treaba cu aerul conditionat, eu de primavara pana toamna dorm cu el pornit pe limita constructiva (17-18 grade), si nu am nimic, la fel si altii, spre exemplu americanii care au aer conditionat de pe vremea cand noi nici nu stiam ce e ala. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
| |
| | | | Lucruri negative (-) la CFR !!! (4) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |