| IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
|
+39ALEXCFR sp59 Vale_ntin Adirmvl laurentzu baiazid kristi kkk riciu calatorul marius_catalin84 ldh80 didinul marius664 florin29sv Mihay Dutzu Hurricane florin.lifticariu cardinal DUAL Jurnal Feroviar Adrian78 bubu razvan - trenuri Vitosa cristy79 Dr2005 dan tm mielutu zburator Andrey_tm 92Dragos spiderpc Katalyn AndiCFR Katalin4653 cosmin br IonutCFR2009 bobi Nesebar 43 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mar 21 Iun 2016, 22:41 | |
| Trebuie făcut ceva cu rangu asta de clasa 1 are prețuri prohibitive |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mar 21 Iun 2016, 23:49 | |
| - Adrian78 a scris:
- Trebuie făcut ceva cu rangu asta de clasa 1 are prețuri prohibitive
Sau/si confort si servicii proaste.... |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6736 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 22 Iun 2016, 11:33 | |
| - Adrian78 a scris:
- Trebuie făcut ceva cu rangu asta de clasa 1 are prețuri prohibitive
Stie cineva cam cate vagoane de clasa 1 exista acum in circulatie pe toate trenurile IR ? |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Dum 26 Iun 2016, 04:23 | |
| Am fost sa vad perechea de sezoniere in Barbosi. Vine politia, fara jandarmerie.(deocamdata). Ce e schimbat fata de anul trecut, e ca GM ul nu mai vine cu unul din trenuri si pleaca cu celalalt, ci sunt diferite. Vin/pleaca doua perechi de locomotive dinspre si spre Galati, electricele tractand GM urile. In trenul spre Constanta au urcat vreo 5 persoane + 2 politisti,dinspre Constanta vreo 4. Dinspre Iasi au coborat 2 persoane. Trenurile stau pe linii alaturate, 2 si 3, cam greu sa urci cobori din cel de pe linia 3. In rest, tantarii te mananca de viu, cred ca nu doarme nimeni in trenul ala, unde se deschid usile sau geamurile. |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Dum 26 Iun 2016, 06:02 | |
| Totusi acest tren inteleg ca are calatori. Multi se plang ca ar vrea sa mearga pana la Mangalia si le scriu CFR Calatori si pe pagina lor in acest sens. Nu inteleg de ce este practic singurul tren sezonier de lung parcurs limitat la Constanta. Nu este normal sa trambalezi atatia oameni cu copii si bagaje voluminoase dintr-un tren in altul in Gara Constanta - inteleg ca cel putin teoretic exista legatura. Totusi - stie cineva pana la urma de ce este singurul limitat si nu circula pana la Mangalia? |
|
| |
bubu
Numarul mesajelor : 319 Varsta : 53 Localizare : constanta Reputatie : 5811 Data de inscriere : 11/11/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Dum 26 Iun 2016, 10:03 | |
| - cristy79 a scris:
- Totusi acest tren inteleg ca are calatori. Multi se plang ca ar vrea sa mearga pana la Mangalia si le scriu CFR Calatori si pe pagina lor in acest sens. Nu inteleg de ce este practic singurul tren sezonier de lung parcurs limitat la Constanta. Nu este normal sa trambalezi atatia oameni cu copii si bagaje voluminoase dintr-un tren in altul in Gara Constanta - inteleg ca cel putin teoretic exista legatura. Totusi - stie cineva pana la urma de ce este singurul limitat si nu circula pana la Mangalia?
Pe timpul zilei cu vagoanele din sezonier formeaza alte trenuri (Mangalia si Buzau). |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13006 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Dum 26 Iun 2016, 12:20 | |
| Si daca e ca anul trecut legatura e la peron comun pe linia alaturata, personalul CFR indruma pasagerii si transferul se face foarte repede.
Am mers cu trenul asta si totul s-a derulat foarte repde in gara Constanta, nu cred ca trebuie reluata discutia lunga din alte sezoane, mai ales ca avem si raspunsul la intrebarea de ce e limitat. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Dum 26 Iun 2016, 12:26 | |
| - bubu a scris:
- cristy79 a scris:
- Totusi acest tren inteleg ca are calatori. Multi se plang ca ar vrea sa mearga pana la Mangalia si le scriu CFR Calatori si pe pagina lor in acest sens. Nu inteleg de ce este practic singurul tren sezonier de lung parcurs limitat la Constanta. Nu este normal sa trambalezi atatia oameni cu copii si bagaje voluminoase dintr-un tren in altul in Gara Constanta - inteleg ca cel putin teoretic exista legatura. Totusi - stie cineva pana la urma de ce este singurul limitat si nu circula pana la Mangalia?
Pe timpul zilei cu vagoanele din sezonier formeaza alte trenuri (Mangalia si Buzau). Nu formeaza niciun Buzau. Vagoanele stau in revizia Constantei |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Dum 26 Iun 2016, 12:31 | |
| Pai tocmai ca nu e ca anul trecut. Dupa cate stiu eu anul trecut legatura era cu Trenul Tineretului fostul RE 2801 care nu prea avea intarziere in Constanta pe cand acum - cel putin cf site-ului www.cfrcalatori.ro exista o legatura la IR 1944 si una la IR 1992 care sigur vor avea intarziere tinand cont de unde vin. Deci practic e cam subreda acea legatura... Si nu - nu este in regula din moment ce sunt persoane care ridica aceasta problema pe pagina de FB a CFR Calatori. Evident nu au primit niciun raspuns... Pe mine personal nu ma intereseaza pentru ca nu voi merge niciodata cu el - dar intrebam pentru ca mi-a sarit in ochi ca celelalte s-a putut sa fie prelungite la Mangalia si asta nu. Sunt convins ca explicatii sunt pt orice - dar as trece asta la un minus pt actualul program Trenurile Soarelui care per ansamblu nu este rau deloc, chiar s-au straduit sa conecteze toate orasele si regiunile importante ale tarii cu litoralul. PS: Mi-am dat seama ulterior ca la cum merge CFR-ul pe Constanta-Mangalia li se face un bine oamenilor ca sunt trimisi la dube si nu mai fac 2 ore in arsita pana la destinatie. E o rusine ce se intampla pe aia 43 de km - e un calvar drumul, erau copii care plangeau de caldura, iar trenul se tara cu 20-30 de km/h... Deci mai bine asa - legatura la dube |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Dum 26 Iun 2016, 14:29 | |
| Tinand cont cum se face circulatia intre Constanta si Mangalia dar si de cum e mersul actual de trenuri nu se puteau gasii solutiile pentru acest sezonier iesean 1962 decat urmatoarele: prima solutie era sa plece din Iasi la ~21.15, Constanta 5.25-5.40, Eforie Nord 6.10 cruce cu 8800, Eforie Sud 6.21 (re)avizare 1952 statia Costinesti pentru ca nu exista BLA si se circula la cale libera, Tuzla h 6.29, Costinesti 6.44 (re)avizare 1952 statia Neptun, Costinesti Tabara hc 6.50, Neptun hc 7.02, Neptun 7.12 cruce cu 8802, Mangalia 7.20 . Am fost la fata locului, am vazut si chiar am intrebat cativa ceferisti una alta si am tras urmatoarele concluzii: nu se pune problema cu lipsa spatiu garare trenuri la Mangalia pe parcursul zilei cu atat mai putin acest 1962 ce se putea duce la Constanta legat de garnitura lui 1952 ce formeaza 8806/8805 minus cusetele si vagoanele clasa/salon ce ar depasii 15 vag din totalul ambelor garnituri acestea ramanand in Mangalia pe parcursul zilei pe o linie din grupa tehnica, ori dus 1962 garnitura goala pe timpul zilei in Neptun dar asta e mai putin probabil sa se intample ca iti trebuie personal de paza (nasii ar baga paza) si plus ca tre' sa mai tii si un diesel blocat acolo, si-mi continui ideea de baza, si nici in problemele cu lipsa diesele ori mecanici contanteni ca poate renunta SELC Constanta pe timpul verii la o trasa a lor spre Bucuresti ori Tandarei sau Fetesti. Sunt destui mecanici bucuresteni si fetesteni ce pot suplinii trenurile pe M800. A doua varianta pentru acest sezonier ar fi Iasi plecare 23.55, Constanta 8.18-8.43, Eforie Nord 9.08, Eforie Sud 9.16, Costinesti 9.44 cruce cu 8804, Costinesti Tabara hc 9.50, Neptun 10.02, Mangalia 10.12 . @IonutCFR2009, in relatia Tandarei-Fetesti pentru navetistii orelor 5-6 se pot infiinta doua trenuri formate din malaxa 700 ce sta de rezerva la Fetesti. Pentru 3 luni cat tine sezonul estival n-o fi paguba pentru CFR Calatori mai exact pentru Regionala Constanta sa plimbe o malaxa chit ca e GG Fetesti-Tandarei pentru ca isi scot parleala din incasarile sezonierelor ce circula full inca de pe acum si pentru care pe multe dintre ele e musai o suplimentare de vagoane. Imi cer scuze ca devin plictisitor an de an cand vine vorba de trase dar incerc si eu atat cat ma pricep sa va fac sa intelegeti ce se poate si ce nu dar si de ce. Si problema nu e doar in gradina CFR Calatori (material rulant, resurse umane dar si cheltuieli) cat mai ales la CFR SA dar cu putina intelegere si mai multa convingere incununatata si cu vointa se pot schimba multe, si daca anul asta nu, speram la anul. Si nu in ultimul rand mai ramane de rezolvat si trasa lui 1961 dinspre Mangalia. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| |
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Dum 26 Iun 2016, 20:23 | |
| - bubu a scris:
- cristy79 a scris:
- Totusi acest tren inteleg ca are calatori. Multi se plang ca ar vrea sa mearga pana la Mangalia si le scriu CFR Calatori si pe pagina lor in acest sens. Nu inteleg de ce este practic singurul tren sezonier de lung parcurs limitat la Constanta. Nu este normal sa trambalezi atatia oameni cu copii si bagaje voluminoase dintr-un tren in altul in Gara Constanta - inteleg ca cel putin teoretic exista legatura. Totusi - stie cineva pana la urma de ce este singurul limitat si nu circula pana la Mangalia?
Pe timpul zilei cu vagoanele din sezonier formeaza alte trenuri (Mangalia si Buzau). Esti tu atat de sigur ca si in mersul actual 1962-1 mai formeaza in Constanta 8202 ? Dincolo te mai cred ca rupea din el 2 vag sa formeze 8801/8390 dar gata s-a terminat si cu 8390 de doua zile de cand circula 1931-2. Mai mergem si noi pe teren sa vedem ce si cum sau traim din amintiri aidoma stim noi cui de pe acest forum ? |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Iasi-Constanta Lun 27 Iun 2016, 17:39 | |
| - cardinal a scris:
- Am fost sa vad perechea de sezoniere in Barbosi. Vine politia, fara jandarmerie.(deocamdata).
Ce e schimbat fata de anul trecut, e ca GM ul nu mai vine cu unul din trenuri si pleaca cu celalalt, ci sunt diferite. Vin/pleaca doua perechi de locomotive dinspre si spre Galati, electricele tractand GM urile. In trenul spre Constanta au urcat vreo 5 persoane + 2 politisti,dinspre Constanta vreo 4. Dinspre Iasi au coborat 2 persoane. Trenurile stau pe linii alaturate, 2 si 3, cam greu sa urci cobori din cel de pe linia 3. In rest, tantarii te mananca de viu, cred ca nu doarme nimeni in trenul ala, unde se deschid usile sau geamurile. Am auzit intamplator la radio ieri , ca erau date toate biletele la trenul Is-Constanta. Asta e un lucru imbucurator. |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 27 Iun 2016, 18:32 | |
| Da - dar se mai spunea si ca marea majoritate erau studenti cu cupoane care plateau cca 45 de lei. Nici nu merita mai mult acest drum de aproape 9 (noua) ore si posibil fara AC. Pretul intreg este pur si simplu amuzant: 91.50 lei. Nu e problema pt CFR ca isi recupereaza diferenta, dar totusi... |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Cupoane - Reducere Lun 27 Iun 2016, 20:33 | |
| - cristy79 a scris:
- Da - dar se mai spunea si ca marea majoritate erau studenti cu cupoane care plateau cca 45 de lei. Nici nu merita mai mult acest drum de aproape 9 (noua) ore si posibil fara AC. Pretul intreg este pur si simplu amuzant: 91.50 lei. Nu e problema pt CFR ca isi recupereaza diferenta, dar totusi...
Pai si daca sunt studenti care au cupoane care e problema? Cfr primeste restul de bani de la Bugetul de stat sau Ministerul Educatiei. Multi din studenti , care nu isi vor putea lua masina in timp, vor folosi tot trenul si nu dubele. Oriunde in lume studentii primesc diferit ajutor de la stat sau de la primarii etc (i.e. vezi abonamentele pentru transport local). In plus gandeste-te ca in grupul de studenti sunt unii si la cu taxa, care nu au reducere. Si uite asa se aduna calatorii. Asta e cumva cum am critica pe cei care isi iau bilete la reducere de pana la 35% daca iti iei cu vreo luna in avans. Decat sa mearga trenurile goale sau sa fie scoase mai bine sa mearga pline fie si cu studenti. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
| |
|
| |
| IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
|