Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia

In jos 
+39
ALEXCFR
sp59
Vale_ntin
Adirmvl
laurentzu
baiazid
kristi kkk
riciu
calatorul
marius_catalin84
ldh80
didinul
marius664
florin29sv
Mihay
Dutzu
Hurricane
florin.lifticariu
cardinal
DUAL
Jurnal Feroviar
Adrian78
bubu
razvan - trenuri
Vitosa
cristy79
Dr2005
dan tm
mielutu zburator
Andrey_tm
92Dragos
spiderpc
Katalyn
AndiCFR
Katalin4653
cosmin br
IonutCFR2009
bobi
Nesebar
43 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22 ... 28  Urmatorul
AutorMesaj
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Icon_minitimeDum 7 Feb - 4:32

calatorul a scris:
GL-BC, GL-Roman, Gl-Adjud
Nu mi-as face atatea probleme, sunt legaturi foarte bune si multe in Marasesti.
E adevarat ca si mie mi se pare ca Galati Marasesti face o vesnicie, si sunt atat de multe statii...
calatorul a scris:
Tecuciul are legături relativ bune cu restul țării însă cele mai multe ocolesc Galați-Brăila. Lucrul ăsta mi se pare absurd pt. că Tecuciul e un oraș mic cu 34000 locuitori, ?
Ce e atat de absurd? Tecuciul e in drumul Bucuresti Iasi, nu in drumul Galati Braila.
Sus In jos
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member
marius_catalin84


Numarul mesajelor : 579
Reputatie : 6193
Data de inscriere : 23/08/2009

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Icon_minitimeDum 7 Feb - 16:10

Am impresia ca unii colegi o tin langa cu mutarea trenului IR 1861\1862 prin Braila,respectiv Galati...datorita numarului mare de locuitori a celor doua orase;oare  insa s-au intrebat  vreodata cam cat ar ocoli daca s-ar realiza mutarea fata de traseul actual al acestui tren?

Si inca ceva...Galatiul este statie terminus pentru trenurile de calatori,asa ca  va intreb unde ar  putea merge acei calatori,ipotetic vorbind din Galati?
Pe cand datorita actualei trase...acest tren are mult mai multi calatori din acele orase mentionate  in mesajele anterioare,dar care insa au un numar  mai mic de locuitori insumat fata de cele doua.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Icon_minitimeDum 7 Feb - 19:08

Nu ai citit cu atenție, nu s-a spus nimic de "mutarea" prin Galați, ci doar rebrusare în Barboși.
Și nu "respectiv" ci ambele prin Barboși , Brăila.
Sus In jos
kristi kkk
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 1697
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 7654
Data de inscriere : 25/08/2008

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Icon_minitimeDum 7 Feb - 19:34

Statistica nu se pupă întotdeauna cu realitatea! Vorbim de 2 orașe ce azi sunt „moarte” economic. Conform INS, în 2011 Galațiul avea 231204 locuitori, în scădere față de 1992 când avea 326000. Brăila are 169000 locuitori după ultimul recesământ, scădere de la 230000 în 1992. Demografia pe minus arată că situația financiară a locuitorilor din cele 2 județe/orașe nu e roz, coloșii economici comuniști s-au prăbușit iar veniturile celor de aici s-au diminuat. Oamenii care au rămas aici nu știu cât de „avuți” sunt, posibil ca numărul pensionarilor să fie apropiat de al salariaților, probabil nu sunt amatori de călătorii la Constanța sau Iași, mai ales că vorbim de 2 municipii reședință de județ, au instituțiile local iar orașele sus-numite nu sunt capitala țării! Probabil că trenul direct de vară e suficient pentru litoral, prețul nu e tocmai ok iar dubele fac concurență acerbă! Un ocol în plus pentru tren mărește timpul de deplasare și prețul pentru cei care merg pe întrega distanță!
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Icon_minitimeDum 7 Feb - 21:17

Pai asta e jmekeria, ca nu e distanta mai mare.
Acum, Tecuci Nord Faurei, prin Buzau, sunt 149 km, cf mersultrenurilor.cfr.ro

Prin Barbosi, sunt 73 km Tecuci Barbosi, + 79 Barbosi Faurei, face total 152 km. 3 km in plus nu omoara pe nimeni.
Deci aprox. la fel !
Daca ocoleste Faureiul, e chiar mai aproape prin Barbosi.Referitor la timp, se scapa de nenorocirea Buzau Faurei.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Icon_minitimeDum 7 Feb - 21:36

Sper poate vreodata (stiu- suna fantezist- dar speranta moare ultima) se va reface linia Tecuci- Faurei la parametri din 1990, si sa circule din nou in tot cursul anului IR Iasi- Mangalia pe aceasta linie! Iar daca se va realiza vreodata asa ceva, pentru locuitorii din Galati sau Braila care vor sa ajunga in sezonul estival pe litoral, e suficienta o grupa sezoniera Galati- Faurei , care din Faurei sa fie cuplata la un sezonier Suceava- Buzau Sud HM- Faurei- Constanta- Mangalia.
Sus In jos
calatorul




Numarul mesajelor : 15
Reputatie : 3680
Data de inscriere : 16/11/2014

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Icon_minitimeLun 8 Feb - 17:27

cardinal a scris:

Nu mi-as face atatea probleme, sunt legaturi foarte bune si multe in Marasesti.
Ce e atat de absurd? Tecuciul e in drumul Bucuresti Iasi, nu in drumul Galati Braila.

Între 19.45 și 4.30 din Galați nu pleacă nici un tren. Brăila-Mărășești, de asemenea, nimic.

riciu a scris:

Simplu, pentru ca mai departe nu are unde sa mai mearga trenul...

Păi tocmai, că are. Înțeleg, stația Galați e înfundată și nu se merită să fie stație de tranzit. Dar stația Barboși nu e. Și ghiciți ce, dacă s-ar vrea, s-ar putea trece dinspre Tecuci spre Brăila chiar și fără rebrusare. Sunt 2 ramuri, nu știu, ce-i drept, în ce stare, care permit asta. Poate doar să fie nevoie să se mai prelungească un pic un peron.

Cum ar fi să se compună 1856 cu 1862 în Tecuci și de acolo să meargă Barboși - Brăila - Cireșu - Constanța fără nici o rebrusare ?

kristi kkk a scris:


Statistica nu se pupă întotdeauna cu realitatea! Vorbim de 2 orașe ce azi sunt „moarte” economic.[...] probabil nu sunt amatori de călătorii la Constanța sau Iași, [...] Un ocol în plus pentru tren mărește timpul de deplasare și prețul pentru cei care merg pe întrega distanță!
Dacă chiar nu contează numărul locuitorilor ci starea economică, chiar nu văd cu ce sunt mai presus orașele din Vrancea-Buzău decât Galați și Brăila unde, de bine de rău, tot mai avem un șantier naval, vreo 2-3 secții de combinat rămase, o filială Intel, o fabrică de ulei, un Braiconf etc.
Spre Iași sunt studenții, spre Constanța nr. mare de dube arată că sunt, de asemenea. Ah, că nu știe/nu vrea Cfr-ul să-i atragă e altceva.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Icon_minitimeMar 9 Feb - 7:19

Spre Constanta chiar nu are CFR ul ce sa faca, pe sosea sunt 200 km, pe calea ferata 250.
Spre Moldova probabil ca nu e cerere pentru trenuri de noapte.
Daca ocolesti Barbosi ul, unde schimbi loco ?!
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Icon_minitimeMar 9 Feb - 7:33

La Tecuci se pot schimba locomotivele dar asta implica o reorganizare de turnusuri locomotive si mecanici.
Parerea mea e ca se creeaza mult off-topic pe seama acestui sezonier caruia ii prevad acelasi traseu ca si vara trecuta si tot limitat la Constanta.
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Icon_minitimeMar 9 Feb - 8:14

Nu stiu cum e cu electrificarea, dar am inteles ca intre Tecuci si Barbosi nu prea e putere electrica disponibila, ar fi urat sa ramana IR ul ala pe la Hanu Conachi Razz
In Tecuci, cred ca e mai incomod, ca nu rebruseaza.
Si daca eviti Barbosi-ul pierzi ceva calatori din Galati.per total, timp nu prea castigi, am inteles ca pe podurile din Barbosi se merge cu 5 km/h.
Ce off topic ? Vad ca e vorba numai de acest IR.
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6319
Data de inscriere : 30/12/2011

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Icon_minitimeLun 20 Iun - 13:49

Aseara la IR1962 a fost tot 41-731 la tractiune , iar la IR1961 a fost EA1-310.
https://web.facebook.com/pkv.kgv/videos/pcb.899348060190849/899347543524234/?type=3&theater
https://web.facebook.com/pkv.kgv/videos/pcb.899343096858012/899342786858043/?type=3&theater
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 24/05/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Icon_minitimeLun 20 Iun - 17:20

Nu se poate vizualiza videoul, este personalizat.

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Cats_zpsc4hgwatz

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Cats11
Sus In jos
Katalin4653
V.I.P Member
V.I.P Member
Katalin4653


Numarul mesajelor : 1575
Localizare : Braila M 700
Reputatie : 6319
Data de inscriere : 30/12/2011

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Icon_minitimeMar 21 Iun - 2:17

92Dragos a scris:
Nu se poate vizualiza videoul, este personalizat.

Acum se pot vedea!
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/servtrans888
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Icon_minitimeMar 21 Iun - 11:33

Pacat ca nu se pot da like-uri
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Icon_minitimeMar 21 Iun - 17:12

Locuri disponibile pentru 23 iunie la trenul 1962:

Vag cls 1: 54 locuri (din 60)... 10%
Vag cls 2a: 37 locuri (din 240)... 84,58%
Vag cuseta: 21 locuri (din 60)... 65%

E nevoie de o suplimentare cu vagoane la acest tren.
Sus In jos
Continut sponsorizat





IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 16 Icon_minitime

Sus In jos
 
IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia
Sus 
Pagina 16 din 28Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22 ... 28  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta
» IR 1964/1963 Iasi-Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau(Suceava)-Mangalia
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017
» IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia
» IR 1983/1984 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-
Mergi direct la: