| IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
|
+39ALEXCFR sp59 Vale_ntin Adirmvl laurentzu baiazid kristi kkk riciu calatorul marius_catalin84 ldh80 didinul marius664 florin29sv Mihay Dutzu Hurricane florin.lifticariu cardinal DUAL Jurnal Feroviar Adrian78 bubu razvan - trenuri Vitosa cristy79 Dr2005 dan tm mielutu zburator Andrey_tm 92Dragos spiderpc Katalyn AndiCFR Katalin4653 cosmin br IonutCFR2009 bobi Nesebar 43 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Dum 7 Feb - 4:32 | |
| - calatorul a scris:
- GL-BC, GL-Roman, Gl-Adjud
Nu mi-as face atatea probleme, sunt legaturi foarte bune si multe in Marasesti. E adevarat ca si mie mi se pare ca Galati Marasesti face o vesnicie, si sunt atat de multe statii... - calatorul a scris:
- Tecuciul are legături relativ bune cu restul țării însă cele mai multe ocolesc Galați-Brăila. Lucrul ăsta mi se pare absurd pt. că Tecuciul e un oraș mic cu 34000 locuitori, ?
Ce e atat de absurd? Tecuciul e in drumul Bucuresti Iasi, nu in drumul Galati Braila. |
|
| |
marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6193 Data de inscriere : 23/08/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Dum 7 Feb - 16:10 | |
| Am impresia ca unii colegi o tin langa cu mutarea trenului IR 1861\1862 prin Braila,respectiv Galati...datorita numarului mare de locuitori a celor doua orase;oare insa s-au intrebat vreodata cam cat ar ocoli daca s-ar realiza mutarea fata de traseul actual al acestui tren?
Si inca ceva...Galatiul este statie terminus pentru trenurile de calatori,asa ca va intreb unde ar putea merge acei calatori,ipotetic vorbind din Galati? Pe cand datorita actualei trase...acest tren are mult mai multi calatori din acele orase mentionate in mesajele anterioare,dar care insa au un numar mai mic de locuitori insumat fata de cele doua. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Dum 7 Feb - 19:08 | |
| Nu ai citit cu atenție, nu s-a spus nimic de "mutarea" prin Galați, ci doar rebrusare în Barboși. Și nu "respectiv" ci ambele prin Barboși , Brăila. |
|
| |
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7654 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Dum 7 Feb - 19:34 | |
| Statistica nu se pupă întotdeauna cu realitatea! Vorbim de 2 orașe ce azi sunt „moarte” economic. Conform INS, în 2011 Galațiul avea 231204 locuitori, în scădere față de 1992 când avea 326000. Brăila are 169000 locuitori după ultimul recesământ, scădere de la 230000 în 1992. Demografia pe minus arată că situația financiară a locuitorilor din cele 2 județe/orașe nu e roz, coloșii economici comuniști s-au prăbușit iar veniturile celor de aici s-au diminuat. Oamenii care au rămas aici nu știu cât de „avuți” sunt, posibil ca numărul pensionarilor să fie apropiat de al salariaților, probabil nu sunt amatori de călătorii la Constanța sau Iași, mai ales că vorbim de 2 municipii reședință de județ, au instituțiile local iar orașele sus-numite nu sunt capitala țării! Probabil că trenul direct de vară e suficient pentru litoral, prețul nu e tocmai ok iar dubele fac concurență acerbă! Un ocol în plus pentru tren mărește timpul de deplasare și prețul pentru cei care merg pe întrega distanță! |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Dum 7 Feb - 21:17 | |
| Pai asta e jmekeria, ca nu e distanta mai mare. Acum, Tecuci Nord Faurei, prin Buzau, sunt 149 km, cf mersultrenurilor.cfr.ro
Prin Barbosi, sunt 73 km Tecuci Barbosi, + 79 Barbosi Faurei, face total 152 km. 3 km in plus nu omoara pe nimeni. Deci aprox. la fel ! Daca ocoleste Faureiul, e chiar mai aproape prin Barbosi.Referitor la timp, se scapa de nenorocirea Buzau Faurei.
|
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Dum 7 Feb - 21:36 | |
| Sper poate vreodata (stiu- suna fantezist- dar speranta moare ultima) se va reface linia Tecuci- Faurei la parametri din 1990, si sa circule din nou in tot cursul anului IR Iasi- Mangalia pe aceasta linie! Iar daca se va realiza vreodata asa ceva, pentru locuitorii din Galati sau Braila care vor sa ajunga in sezonul estival pe litoral, e suficienta o grupa sezoniera Galati- Faurei , care din Faurei sa fie cuplata la un sezonier Suceava- Buzau Sud HM- Faurei- Constanta- Mangalia. |
|
| |
calatorul
Numarul mesajelor : 15 Reputatie : 3680 Data de inscriere : 16/11/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 8 Feb - 17:27 | |
| - cardinal a scris:
Nu mi-as face atatea probleme, sunt legaturi foarte bune si multe in Marasesti. Ce e atat de absurd? Tecuciul e in drumul Bucuresti Iasi, nu in drumul Galati Braila.
Între 19.45 și 4.30 din Galați nu pleacă nici un tren. Brăila-Mărășești, de asemenea, nimic. - riciu a scris:
Simplu, pentru ca mai departe nu are unde sa mai mearga trenul...
Păi tocmai, că are. Înțeleg, stația Galați e înfundată și nu se merită să fie stație de tranzit. Dar stația Barboși nu e. Și ghiciți ce, dacă s-ar vrea, s-ar putea trece dinspre Tecuci spre Brăila chiar și fără rebrusare. Sunt 2 ramuri, nu știu, ce-i drept, în ce stare, care permit asta. Poate doar să fie nevoie să se mai prelungească un pic un peron. Cum ar fi să se compună 1856 cu 1862 în Tecuci și de acolo să meargă Barboși - Brăila - Cireșu - Constanța fără nici o rebrusare ? - kristi kkk a scris:
Statistica nu se pupă întotdeauna cu realitatea! Vorbim de 2 orașe ce azi sunt moarte economic.[...] probabil nu sunt amatori de călătorii la Constanța sau Iași, [...] Un ocol în plus pentru tren mărește timpul de deplasare și prețul pentru cei care merg pe întrega distanță!
Dacă chiar nu contează numărul locuitorilor ci starea economică, chiar nu văd cu ce sunt mai presus orașele din Vrancea-Buzău decât Galați și Brăila unde, de bine de rău, tot mai avem un șantier naval, vreo 2-3 secții de combinat rămase, o filială Intel, o fabrică de ulei, un Braiconf etc. Spre Iași sunt studenții, spre Constanța nr. mare de dube arată că sunt, de asemenea. Ah, că nu știe/nu vrea Cfr-ul să-i atragă e altceva. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mar 9 Feb - 7:19 | |
| Spre Constanta chiar nu are CFR ul ce sa faca, pe sosea sunt 200 km, pe calea ferata 250. Spre Moldova probabil ca nu e cerere pentru trenuri de noapte. Daca ocolesti Barbosi ul, unde schimbi loco ?! |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mar 9 Feb - 7:33 | |
| La Tecuci se pot schimba locomotivele dar asta implica o reorganizare de turnusuri locomotive si mecanici. Parerea mea e ca se creeaza mult off-topic pe seama acestui sezonier caruia ii prevad acelasi traseu ca si vara trecuta si tot limitat la Constanta. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mar 9 Feb - 8:14 | |
| Nu stiu cum e cu electrificarea, dar am inteles ca intre Tecuci si Barbosi nu prea e putere electrica disponibila, ar fi urat sa ramana IR ul ala pe la Hanu Conachi In Tecuci, cred ca e mai incomod, ca nu rebruseaza. Si daca eviti Barbosi-ul pierzi ceva calatori din Galati.per total, timp nu prea castigi, am inteles ca pe podurile din Barbosi se merge cu 5 km/h. Ce off topic ? Vad ca e vorba numai de acest IR. |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 20 Iun - 13:49 | |
| Aseara la IR1962 a fost tot 41-731 la tractiune , iar la IR1961 a fost EA1-310. https://web.facebook.com/pkv.kgv/videos/pcb.899348060190849/899347543524234/?type=3&theater https://web.facebook.com/pkv.kgv/videos/pcb.899343096858012/899342786858043/?type=3&theater |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 20 Iun - 17:20 | |
| Nu se poate vizualiza videoul, este personalizat. |
|
| |
Katalin4653 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1575 Localizare : Braila M 700 Reputatie : 6319 Data de inscriere : 30/12/2011
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mar 21 Iun - 2:17 | |
| - 92Dragos a scris:
- Nu se poate vizualiza videoul, este personalizat.
Acum se pot vedea! |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mar 21 Iun - 11:33 | |
| Pacat ca nu se pot da like-uri
|
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mar 21 Iun - 17:12 | |
| Locuri disponibile pentru 23 iunie la trenul 1962:
Vag cls 1: 54 locuri (din 60)... 10% Vag cls 2a: 37 locuri (din 240)... 84,58% Vag cuseta: 21 locuri (din 60)... 65%
E nevoie de o suplimentare cu vagoane la acest tren. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
| |
|
| |
| IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
|