| IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
|
+39ALEXCFR sp59 Vale_ntin Adirmvl laurentzu baiazid kristi kkk riciu calatorul marius_catalin84 ldh80 didinul marius664 florin29sv Mihay Dutzu Hurricane florin.lifticariu cardinal DUAL Jurnal Feroviar Adrian78 bubu razvan - trenuri Vitosa cristy79 Dr2005 dan tm mielutu zburator Andrey_tm 92Dragos spiderpc Katalyn AndiCFR Katalin4653 cosmin br IonutCFR2009 bobi Nesebar 43 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 27 Aug 2015, 20:42 | |
| - Dutzu a scris:
- In seara asta sezonierul IAsi-Mangalia este compus din
Loco+Dormitor+Cuseta+ 21-31 21-31 21-31 11-21 21-31 21-31 26-16 20-49 Vai de mine abia acum observ ! Oare cum a circulat intre Ovidiu-Dunarea, Saligny-Dorobantu si Basarabi-Palas cu 140 km/h avand vagon 26-16 in compunere ??! |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6467 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 27 Aug 2015, 21:13 | |
| - Mario 076 a scris:
- Dutzu a scris:
- In seara asta sezonierul IAsi-Mangalia este compus din
Loco+Dormitor+Cuseta+ 21-31 21-31 21-31 11-21 21-31 21-31 26-16 20-49 Vai de mine abia acum observ ! Oare cum a circulat intre Ovidiu-Dunarea, Saligny-Dorobantu si Basarabi-Palas cu 140 km/h avand vagon 26-16 in compunere ??! L-a limitat cu ordin de circulaţie, cred. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 27 Aug 2015, 22:25 | |
| - Mario 076 a scris:
- Dutzu a scris:
- In seara asta sezonierul IAsi-Mangalia este compus din
Loco+Dormitor+Cuseta+ 21-31 21-31 21-31 11-21 21-31 21-31 26-16 20-49 Vai de mine abia acum observ ! Oare cum a circulat intre Ovidiu-Dunarea, Saligny-Dorobantu si Basarabi-Palas cu 140 km/h avand vagon 26-16 in compunere ??! E pacat ca nu au gasit o solutie pentru etajate sa circule la 140.. Problema nu e ca ar deraia la viteza aia, ci ca nu respecta distanta de franare.. Sunt curios de prototipurile Astra, atat de proaste erau in exploatare de nu s-au preluat de acolo boghiurile ? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 31 Aug 2015, 16:18 | |
| In 23 august am circulat cu trenul asta. Avea un etajat la urma, in vagonul unde eram s-au urcat oameni si din Galati, restul nu am urmarit. trenul a ajuns regulat in Constanta si a fost garat la peron comun cu 1687 care a preluat toti calatorii si a plecat regulat. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 02 Sept 2015, 00:45 | |
| Poate s-au urcat din Barboși, că prin Galați nu trece, sezonierul Iași Constanța... |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 02 Sept 2015, 08:47 | |
| Da in Barbosi dar aceea nu e gara a orasului Galati? Deci calatorii erau galateni am prezumat. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 02 Sept 2015, 09:24 | |
| Am crezut ca te-ai referit la locul de imbarcare cand ai spus "s-au urcat oameni si din Galati". Daca am gresit, imi cer scuze. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 02 Sept 2015, 09:46 | |
| Cateva consideratii legate de acest tren
-In primul rand, nu pot decat sa ma bucur ca are calatori si ca este necesar a fi compus din atatea vagoane.
-Traseul actual prin Barbosi este evident mult mai potrivit decat cel prin Marasesti-Buzau. Insa poate se va reveni la formula clasica a fostului accelerat Iasi-Mangalia (care sa circule de la Iasi la Mangalia pe tot parcursul anului, nu sezonier). In privinta traseului, poate vreodata se va reveni la traseul cel mai scurt prin Tecuci-Faurei (dar asta ar insemna si reabilitarea liniei Tecuci-Faurei pentru VS de 100 km/h), iar pentru asigurarea legaturii Galati- Constanta- Mangalia, din Faurei sa se ataseze o grupa directa Galati-Mangalia (in 1984 asa se proceda, din Faurei trenul avand atunci 18 vagoane!)
-Pe distanta Tecuci- Barbosi trenul este remorcat cu locomotiva electrica ? In zona Barbosi, pentru evitarea rebrusarii in statia Barbosi-Calatori, s-ar putea utiliza racordul (electrificat) Ram. Barbosi Triaj Post 14- pasaj peste M700- Ram. Barbosi Siret. Iar pentru calatorii din municipiul Galati, trenul ar putea opri in statia Sendreni (din oras pana in statia Sendreni legatura putând fi asigurata cu autobuzele , asa cum de altfel este asigurata si acum din oras pana in statia Barbosi-Calatori). |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 02 Sept 2015, 09:51 | |
| Nu circula cu electrica pe Barbosi-Tecuci-Barbosi. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 02 Sept 2015, 10:11 | |
| - ldh80 a scris:
- Iar pentru calatorii din municipiul Galati, trenul ar putea opri in statia Sendreni (din oras pana in statia Sendreni legatura putând fi asigurata cu autobuzele , asa cum de altfel este asigurata si acum din oras pana in statia Barbosi-Calatori).
Gresesti, la ora aia din noapte nu sunt autobuze din sau spre Galati. La Sendreni se duce din Galati. |
|
| |
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 02 Sept 2015, 10:11 | |
| ,,Traseul actual prin Barbosi este evident mult mai potrivit decat cel prin Marasesti-Buzau. Insa poate se va reveni la formula clasica a fostului accelerat Iasi-Mangalia (care sa circule de la Iasi la Mangalia pe tot parcursul anului,,
Nu a circulat niciodata in timpul anului pana la Mangalia, ci doar pana la Constanta -zilnic. Au fost ani cand circula pana la Mangalia de la 1 iunie pana la 20 septembrie dar atat, in rest se limita la Constanta. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 02 Sept 2015, 10:34 | |
| S-ar putea introduce un autobuz urban de catre Transurb Galati, care sa ajunga la ora aia din noapte pe traseul Gara CFR- Centru- Statia Sendreni (oricum si acum pana in statia Barbosi-Calatori ca sa ajungi din centrul Galatiului tot este necesar un autobuz!). |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 02 Sept 2015, 12:29 | |
| - bobi a scris:
- ,,Traseul actual prin Barbosi este evident mult mai potrivit decat cel prin Marasesti-Buzau.
Insa poate se va reveni la formula clasica a fostului accelerat Iasi-Mangalia (care sa circule de la Iasi la Mangalia pe tot parcursul anului,,
Nu a circulat niciodata in timpul anului pana la Mangalia, ci doar pana la Constanta -zilnic. Au fost ani cand circula pana la Mangalia de la 1 iunie pana la 20 septembrie dar atat, in rest se limita la Constanta. Nu se revine. Din 15 septembrie va circula tot via Faurei-Buzau-Marasesti, cu grupa de Suceava atasata la semnal. |
|
| |
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 02 Sept 2015, 12:51 | |
| Cel mai bine ar fi fost ca de pe 15 sa circule tot prin Braila,eventual Barbosi-Galati-Barbosi-Braila ca in cazul lui 1837/1838 si 1765/1766 pe bucata Apahida-Cluj-Apahida), sa-l duca pana in Faurei unde sa-i ataseze grupa de la Suceava. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 02 Sept 2015, 13:15 | |
| Cel mai normal ar fi să rămână pe traseul actual tot anul. Din Galați oricum trenul spre mare ar avea 10-15 călători. Pe șine distanța e de 260 km aproape, pe șosea 170-180-190, depinde pe unde merge, și dube sunt cu gârla. Vara mai sunt cei cu reduceri și care pleacă în gașcă la mare la beții, dar iarna... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
| |
|
| |
| IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
|