Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia

In jos 
+39
ALEXCFR
sp59
Vale_ntin
Adirmvl
laurentzu
baiazid
kristi kkk
riciu
calatorul
marius_catalin84
ldh80
didinul
marius664
florin29sv
Mihay
Dutzu
Hurricane
florin.lifticariu
cardinal
DUAL
Jurnal Feroviar
Adrian78
bubu
razvan - trenuri
Vitosa
cristy79
Dr2005
dan tm
mielutu zburator
Andrey_tm
92Dragos
spiderpc
Katalyn
AndiCFR
Katalin4653
cosmin br
IonutCFR2009
bobi
Nesebar
43 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21 ... 28  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 04 Feb 2016, 10:16

Ideea pe acest forum, in mai multe rinduri, nu era ca linia 601 sa deserveasca ceva de pe linie ci sa deserveasca PRIN linie, adica fiind in cimpie si relativ dreapta sa fie folosita ca alternativa pentru anumite trenuri Iasi -Bucuresti cu viteze de macar 100 km/h.
Dar dupa cum vedem faptul ca nu e electrificata o scaoate din carti.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6889
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12286
Data de inscriere : 03/11/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 04 Feb 2016, 10:43

Intradevar, sa tii in tot cursul anului doua trenuri distincte din zona Moldovei spre litoral nu se renteaza!

Solutia optima, asa cum am spus

-Iasi- Vaslui- Crasna- Bârlad- Tecuci- Barbosi Calatori- Braila- racordare Faurei- Fetesti- Constanta- Mangalia, permanent, in tot cursul anului
*la intoarcere, pe sensul Mangalia- Iasi, intre statiile Barbosi Calatori- Iasi, sa circule combinat cu IR 1866 Galati-Iasi.


-Suceava- Pascani- Bacau- Focsani- Buzau Sud HM- Faurei- Fetesti- Constanta- Mangalia, numai in sezon.

*Pentru extrasezon, pentru cei de pe M500, exista destule trenuri IR Suceava- Bucuresti si apoi IR Bucuresti- Constanta.
Sus In jos
calatorul




Numarul mesajelor : 15
Reputatie : 3680
Data de inscriere : 16/11/2014

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 04 Feb 2016, 16:14

cardinal a scris:
Ma refeream la ce spunea cineva mai sus, ca sa se combine Suceava si Iasi in Tecuci.
Focsanii ar ramane fara tren direct.
Desi pare logic, ar veni direct Suceava Tecuci, cu EA.

În prezent cele 2 trenuri, 1862 (IS-CT), respectiv 1856 (SV-CT) se combină în Mărășești în extrasezon. Asta generează un ocol nejustificat pt. 1862. La acestea se adaugă un alt neajuns, faptul că nu există nici un tren de noapte, spre nici o direcție, în zona Galați-Brăila, în condițiile în care ele reprezintă cea mai mare zonă urbană a țării după București.


Până acum s-au vehiculat aici 2 posibile soluții:

1. să se combine în Tecuci: pe lângă problemele semnalate anterior, ar rezolva încă o problemă: am avea și noi, gălățenii, un tren direct spre Bacău, Roman și alte orașe din Moldova + alte posibile legături cu schimbare. De asemenea, nici brăilenii nu cred că s-ar supăra să aibă legătură directă cu Iașul, Suceava ș.a.
Dezavantaj: n-ar mai avea Focșaniul și Rm. Sărat legătură directă cu Constanța. Totuși, având în vedere că numai Galațiul singur, fără Brăila, are mai mulți locuitori decât Buzău, Focșani și Rm. Sărat la un loc (cf. wikipedia) s-ar putea rezolva prin asigurarea unei legături convenabile în Mărășești folosindu-se trenurile deja existente.

2. să se combine în Făurei: ar rezolva mai puține probleme dar ar păstra legătura directă a celor 3 orașe cu CT.

Cât despre 1866, din partea mea n-au decât să-l combine și pe el cu trenurile astea, deși se complică treaba, pt. că ar trebui să se întoarcă singur.
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8371
Data de inscriere : 24/05/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 04 Feb 2016, 16:17

Constanta-Iasi s-ar putea sa ajunga la Vatra Dornei sau Cluj , cuplat cu 1833 atat dus cat si intors si iata avem legatura intre Ardeal/Bucovina si Marea Neagra dar... ne asculta cineva ?

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Cats_zpsc4hgwatz

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Cats11
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 04 Feb 2016, 16:44

calatorul a scris:

Până acum s-au vehiculat aici 2 posibile soluții:

1. să se combine în Tecuci: pe lângă problemele semnalate anterior, ar rezolva încă o problemă: am avea și noi, gălățenii, un tren direct spre Bacău, Roman și alte orașe din Moldova + alte posibile legături cu schimbare. De asemenea, nici brăilenii nu cred că s-ar supăra să aibă legătură directă cu Iașul, Suceava ș.a.
Dezavantaj: n-ar mai avea Focșaniul și Rm. Sărat legătură directă cu Constanța. Totuși, având în vedere că numai Galațiul singur, fără Brăila, are mai mulți locuitori decât Buzău, Focșani și Rm. Sărat la un loc (cf. wikipedia) s-ar putea rezolva prin asigurarea unei legături convenabile în Mărășești folosindu-se trenurile deja existente.


Asta mi se pare cel mai corect, Suceava-Tecuci si Iasi-Tecuci, aici se combina si merg la Constanta prin Barbosi.

_________________
595423IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Bdeem_8496_aIR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Bdeem_8496_aIR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 04 Feb 2016, 18:19

Karpaty a scris:
calatorul a scris:

Până acum s-au vehiculat aici 2 posibile soluții:

1. să se combine în Tecuci: pe lângă problemele semnalate anterior, ar rezolva încă o problemă: am avea și noi, gălățenii, un tren direct spre Bacău, Roman și alte orașe din Moldova + alte posibile legături cu schimbare. De asemenea, nici brăilenii nu cred că s-ar supăra să aibă legătură directă cu Iașul, Suceava ș.a.
Dezavantaj: n-ar mai avea Focșaniul și Rm. Sărat legătură directă cu Constanța. Totuși, având în vedere că numai Galațiul singur, fără Brăila, are mai mulți locuitori decât Buzău, Focșani și Rm. Sărat la un loc (cf. wikipedia) s-ar putea rezolva prin asigurarea unei legături convenabile în Mărășești folosindu-se trenurile deja existente.


Asta mi se pare cel mai corect, Suceava-Tecuci si Iasi-Tecuci, aici se combina si merg la Constanta prin Barbosi.

Cum sa lasi atatea orase cu un singur tren de la Barbosi?Mi se pare ca ocoleste trenul din Suceava prin Tecuci
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 04 Feb 2016, 18:22

Doar ti se pare, in schimb ia hai sa gandim logic, din Buzau si Focsani ai x trenuri pe zi spre Suceava in schimb din Tecuci/Barbosi/Braila nu ai nimic, acest tren ar rezolva problema.

_________________
595423IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Bdeem_8496_aIR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Bdeem_8496_aIR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 04 Feb 2016, 18:27

Ai 1833/1834
Nu prea o sa gasesti multi calatori pentru Galati-Suceava
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 04 Feb 2016, 19:28

1833/1834 nu ajunge la Galati. Very Happy

_________________
595423IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Bdeem_8496_aIR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Bdeem_8496_aIR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 04 Feb 2016, 19:34

Sorry 1831/1832
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Icon_minitimeJoi 04 Feb 2016, 22:49

Karpaty a scris:
Doar ti se pare, in schimb ia hai sa gandim logic, din Buzau si Focsani ai x trenuri pe zi spre Suceava in schimb din Tecuci/Barbosi/Braila nu ai nimic, acest tren ar rezolva problema.
Pai sa gandim logic, din Focsani si Buzau ai atatea trenuri spre Suceava pentru ca ruta e pe acolo :p
Tecuciul e pe ruta Bucuresti Iasi, deci ai multe trenuri intre Tecuci si Iasi :p
Sus In jos
calatorul




Numarul mesajelor : 15
Reputatie : 3680
Data de inscriere : 16/11/2014

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Icon_minitimeVin 05 Feb 2016, 14:29

Adrian78 a scris:

Cum sa lasi atatea orase cu un singur tren de la Barbosi?Mi se pare ca ocoleste trenul din Suceava prin Tecuci

Am calculat eu și ar însemna 40km în plus prin Tecuci. Adică în loc de 527km, ar fi 567. Ca și preț ar fi la fel (pt. distanța întreagă SV-CT), ca și timp de parcurs, de asemenea, pt. că nu ar mai avea restricțiile de pe Buzău-Făurei.

Adrian78 a scris:

Ai 1833/1834
Nu prea o sa gasesti multi calatori pentru Galati-Suceava
Problema nu se pune să se creeze un tren nou special pt. ei, ci să se modifice unul deja existent. Cei din Buzău, Focșani, Rm. Sărat etc. au în prezent pt. Suceava 1775 și 1861 la 30min unul după altul. Galați-Brăila nu are nimic în timpul ăsta.

1831 este nou introdus și e f. bun, dar nu acoperă și GL-BC, GL-Roman, Gl-Adjud, Brăila-Moldova.

cardinal a scris:

Pai sa gandim logic, din Focsani si Buzau ai atatea trenuri spre Suceava pentru ca ruta e pe acolo :p
Tecuciul e pe ruta Bucuresti Iasi, deci ai multe trenuri intre Tecuci si Iasi :p

Tecuciul are legături relativ bune cu restul țării însă cele mai multe ocolesc Galați-Brăila. Lucrul ăsta mi se pare absurd pt. că Tecuciul e un oraș mic cu 34000 locuitori, în vreme ce atât Galați cât și Brăila sunt ambele reședințe de județ și au 249000, respectiv 180000 locuitori.
Pe de altă parte, Focșaniul are 79000, Buzăul 115000 iar Rm Sărat 33000. Deci nici nu se compară. Dacă ele au atâtea legături spre Moldova, Galațiul și Brăila de ce n-ar avea?
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6663
Data de inscriere : 27/06/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Icon_minitimeVin 05 Feb 2016, 14:35

Simplu, pentru ca mai departe nu are unde sa mai mearga trenul...
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Icon_minitimeVin 05 Feb 2016, 14:38

@calatorul, foarte bine punctat.

_________________
595423IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Bdeem_8496_aIR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Bdeem_8496_aIR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Icon_minitimeVin 05 Feb 2016, 14:39

Pana la urma eu ma refeream ca de la Barbosi ai avea numai un singur tren fata de numarul de calatori pe care ai putea sa ii ai numai din Iasi Vaslui Galati Braila lejer 15 vagoane plus ce s-ar strange de pe M500
Sus In jos
Continut sponsorizat





IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 15 Icon_minitime

Sus In jos
 
IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia
Sus 
Pagina 15 din 28Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 21 ... 28  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta
» IR 1964/1963 Iasi-Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau(Suceava)-Mangalia
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017
» IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia
» IR 1983/1984 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-
Mergi direct la: