|
| IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
|
+39ALEXCFR sp59 Vale_ntin Adirmvl laurentzu baiazid kristi kkk riciu calatorul marius_catalin84 ldh80 didinul marius664 florin29sv Mihay Dutzu Hurricane florin.lifticariu cardinal DUAL Jurnal Feroviar Adrian78 bubu razvan - trenuri Vitosa cristy79 Dr2005 dan tm mielutu zburator Andrey_tm 92Dragos spiderpc Katalyn AndiCFR Katalin4653 cosmin br IonutCFR2009 bobi Nesebar 43 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 04 Feb 2016, 10:16 | |
| Ideea pe acest forum, in mai multe rinduri, nu era ca linia 601 sa deserveasca ceva de pe linie ci sa deserveasca PRIN linie, adica fiind in cimpie si relativ dreapta sa fie folosita ca alternativa pentru anumite trenuri Iasi -Bucuresti cu viteze de macar 100 km/h. Dar dupa cum vedem faptul ca nu e electrificata o scaoate din carti. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 04 Feb 2016, 10:43 | |
| Intradevar, sa tii in tot cursul anului doua trenuri distincte din zona Moldovei spre litoral nu se renteaza!
Solutia optima, asa cum am spus
-Iasi- Vaslui- Crasna- Bârlad- Tecuci- Barbosi Calatori- Braila- racordare Faurei- Fetesti- Constanta- Mangalia, permanent, in tot cursul anului *la intoarcere, pe sensul Mangalia- Iasi, intre statiile Barbosi Calatori- Iasi, sa circule combinat cu IR 1866 Galati-Iasi.
-Suceava- Pascani- Bacau- Focsani- Buzau Sud HM- Faurei- Fetesti- Constanta- Mangalia, numai in sezon.
*Pentru extrasezon, pentru cei de pe M500, exista destule trenuri IR Suceava- Bucuresti si apoi IR Bucuresti- Constanta. |
| | | calatorul
Numarul mesajelor : 15 Reputatie : 3680 Data de inscriere : 16/11/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 04 Feb 2016, 16:14 | |
| - cardinal a scris:
- Ma refeream la ce spunea cineva mai sus, ca sa se combine Suceava si Iasi in Tecuci.
Focsanii ar ramane fara tren direct. Desi pare logic, ar veni direct Suceava Tecuci, cu EA. În prezent cele 2 trenuri, 1862 (IS-CT), respectiv 1856 (SV-CT) se combină în Mărășești în extrasezon. Asta generează un ocol nejustificat pt. 1862. La acestea se adaugă un alt neajuns, faptul că nu există nici un tren de noapte, spre nici o direcție, în zona Galați-Brăila, în condițiile în care ele reprezintă cea mai mare zonă urbană a țării după București. Până acum s-au vehiculat aici 2 posibile soluții: 1. să se combine în Tecuci: pe lângă problemele semnalate anterior, ar rezolva încă o problemă: am avea și noi, gălățenii, un tren direct spre Bacău, Roman și alte orașe din Moldova + alte posibile legături cu schimbare. De asemenea, nici brăilenii nu cred că s-ar supăra să aibă legătură directă cu Iașul, Suceava ș.a. Dezavantaj: n-ar mai avea Focșaniul și Rm. Sărat legătură directă cu Constanța. Totuși, având în vedere că numai Galațiul singur, fără Brăila, are mai mulți locuitori decât Buzău, Focșani și Rm. Sărat la un loc (cf. wikipedia) s-ar putea rezolva prin asigurarea unei legături convenabile în Mărășești folosindu-se trenurile deja existente. 2. să se combine în Făurei: ar rezolva mai puține probleme dar ar păstra legătura directă a celor 3 orașe cu CT. Cât despre 1866, din partea mea n-au decât să-l combine și pe el cu trenurile astea, deși se complică treaba, pt. că ar trebui să se întoarcă singur. |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8371 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 04 Feb 2016, 16:17 | |
| Constanta-Iasi s-ar putea sa ajunga la Vatra Dornei sau Cluj , cuplat cu 1833 atat dus cat si intors si iata avem legatura intre Ardeal/Bucovina si Marea Neagra dar... ne asculta cineva ? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 04 Feb 2016, 16:44 | |
| - calatorul a scris:
Până acum s-au vehiculat aici 2 posibile soluții:
1. să se combine în Tecuci: pe lângă problemele semnalate anterior, ar rezolva încă o problemă: am avea și noi, gălățenii, un tren direct spre Bacău, Roman și alte orașe din Moldova + alte posibile legături cu schimbare. De asemenea, nici brăilenii nu cred că s-ar supăra să aibă legătură directă cu Iașul, Suceava ș.a. Dezavantaj: n-ar mai avea Focșaniul și Rm. Sărat legătură directă cu Constanța. Totuși, având în vedere că numai Galațiul singur, fără Brăila, are mai mulți locuitori decât Buzău, Focșani și Rm. Sărat la un loc (cf. wikipedia) s-ar putea rezolva prin asigurarea unei legături convenabile în Mărășești folosindu-se trenurile deja existente.
Asta mi se pare cel mai corect, Suceava-Tecuci si Iasi-Tecuci, aici se combina si merg la Constanta prin Barbosi. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 04 Feb 2016, 18:19 | |
| - Karpaty a scris:
- calatorul a scris:
Până acum s-au vehiculat aici 2 posibile soluții:
1. să se combine în Tecuci: pe lângă problemele semnalate anterior, ar rezolva încă o problemă: am avea și noi, gălățenii, un tren direct spre Bacău, Roman și alte orașe din Moldova + alte posibile legături cu schimbare. De asemenea, nici brăilenii nu cred că s-ar supăra să aibă legătură directă cu Iașul, Suceava ș.a. Dezavantaj: n-ar mai avea Focșaniul și Rm. Sărat legătură directă cu Constanța. Totuși, având în vedere că numai Galațiul singur, fără Brăila, are mai mulți locuitori decât Buzău, Focșani și Rm. Sărat la un loc (cf. wikipedia) s-ar putea rezolva prin asigurarea unei legături convenabile în Mărășești folosindu-se trenurile deja existente.
Asta mi se pare cel mai corect, Suceava-Tecuci si Iasi-Tecuci, aici se combina si merg la Constanta prin Barbosi. Cum sa lasi atatea orase cu un singur tren de la Barbosi?Mi se pare ca ocoleste trenul din Suceava prin Tecuci |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 04 Feb 2016, 18:22 | |
| Doar ti se pare, in schimb ia hai sa gandim logic, din Buzau si Focsani ai x trenuri pe zi spre Suceava in schimb din Tecuci/Barbosi/Braila nu ai nimic, acest tren ar rezolva problema. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 04 Feb 2016, 18:27 | |
| Ai 1833/1834 Nu prea o sa gasesti multi calatori pentru Galati-Suceava |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 04 Feb 2016, 19:28 | |
| 1833/1834 nu ajunge la Galati. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 04 Feb 2016, 19:34 | |
| |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 04 Feb 2016, 22:49 | |
| - Karpaty a scris:
- Doar ti se pare, in schimb ia hai sa gandim logic, din Buzau si Focsani ai x trenuri pe zi spre Suceava in schimb din Tecuci/Barbosi/Braila nu ai nimic, acest tren ar rezolva problema.
Pai sa gandim logic, din Focsani si Buzau ai atatea trenuri spre Suceava pentru ca ruta e pe acolo :p Tecuciul e pe ruta Bucuresti Iasi, deci ai multe trenuri intre Tecuci si Iasi :p |
| | | calatorul
Numarul mesajelor : 15 Reputatie : 3680 Data de inscriere : 16/11/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Vin 05 Feb 2016, 14:29 | |
| - Adrian78 a scris:
Cum sa lasi atatea orase cu un singur tren de la Barbosi?Mi se pare ca ocoleste trenul din Suceava prin Tecuci Am calculat eu și ar însemna 40km în plus prin Tecuci. Adică în loc de 527km, ar fi 567. Ca și preț ar fi la fel (pt. distanța întreagă SV-CT), ca și timp de parcurs, de asemenea, pt. că nu ar mai avea restricțiile de pe Buzău-Făurei. - Adrian78 a scris:
Ai 1833/1834 Nu prea o sa gasesti multi calatori pentru Galati-Suceava
Problema nu se pune să se creeze un tren nou special pt. ei, ci să se modifice unul deja existent. Cei din Buzău, Focșani, Rm. Sărat etc. au în prezent pt. Suceava 1775 și 1861 la 30min unul după altul. Galați-Brăila nu are nimic în timpul ăsta. 1831 este nou introdus și e f. bun, dar nu acoperă și GL-BC, GL-Roman, Gl-Adjud, Brăila-Moldova. - cardinal a scris:
Pai sa gandim logic, din Focsani si Buzau ai atatea trenuri spre Suceava pentru ca ruta e pe acolo :p Tecuciul e pe ruta Bucuresti Iasi, deci ai multe trenuri intre Tecuci si Iasi :p
Tecuciul are legături relativ bune cu restul țării însă cele mai multe ocolesc Galați-Brăila. Lucrul ăsta mi se pare absurd pt. că Tecuciul e un oraș mic cu 34000 locuitori, în vreme ce atât Galați cât și Brăila sunt ambele reședințe de județ și au 249000, respectiv 180000 locuitori. Pe de altă parte, Focșaniul are 79000, Buzăul 115000 iar Rm Sărat 33000. Deci nici nu se compară. Dacă ele au atâtea legături spre Moldova, Galațiul și Brăila de ce n-ar avea? |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Vin 05 Feb 2016, 14:35 | |
| Simplu, pentru ca mai departe nu are unde sa mai mearga trenul... |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Vin 05 Feb 2016, 14:38 | |
| @calatorul, foarte bine punctat. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Vin 05 Feb 2016, 14:39 | |
| Pana la urma eu ma refeream ca de la Barbosi ai avea numai un singur tren fata de numarul de calatori pe care ai putea sa ii ai numai din Iasi Vaslui Galati Braila lejer 15 vagoane plus ce s-ar strange de pe M500 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
| |
| | | | IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |