| IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
|
+39ALEXCFR sp59 Vale_ntin Adirmvl laurentzu baiazid kristi kkk riciu calatorul marius_catalin84 ldh80 didinul marius664 florin29sv Mihay Dutzu Hurricane florin.lifticariu cardinal DUAL Jurnal Feroviar Adrian78 bubu razvan - trenuri Vitosa cristy79 Dr2005 dan tm mielutu zburator Andrey_tm 92Dragos spiderpc Katalyn AndiCFR Katalin4653 cosmin br IonutCFR2009 bobi Nesebar 43 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Vin 02 Oct 2015, 08:33 | |
| - bobi a scris:
- Lasa ca nu se intampla nimic daca merge 24 km in plus,abia nu mai sta la Barbosi, in camp 15 minute pentru rebrusare;pe Apahida-Cluj Napoca-Apahida , cu 1837/1838 si 1765/1766 se procedeaza la fel.
Si la Galati tot rebrusare trebuie |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 07 Dec 2015, 12:43 | |
| De la noul sezon, astea vor rebrusa in Faurei. Nu puteau sa mearga pe racordarea Ciresu ? castigau vreo 25 minute.
|
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 07 Dec 2015, 16:19 | |
| Ajungeau prea timpuriu la Ianca hc si bloca firul de circulatie, asa la Faurei e altceva. In plus poate cobori calatorul la o cafea fierbinte sau bere rece la terasa garii. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 07 Dec 2015, 20:21 | |
| Întrebarea intrebatoare e de ce ieșeanul rebruseaza prin statia Făurei iar gălățeanul 1970/1971 evita statia asta si circula direct pe racordarea Ciresu ? Cumva răspunsul e ca sa ajungă mai târziu in Constanta iar cu ocazia asta trenul lui de legătură spre Mangalia sa fie imediat sătmăreanul 1944 ? Am impresia ca si lui 1970 i-am găsit răspunsul de ce evita statia Făurei, ca sa ajungă la legatura spre Mangalia, IR 1932-1. Sunt doar niste presupuneri personale, răspunsul adevărat poate-l aflam la vara... |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 07 Dec 2015, 22:17 | |
| Da' de ce trebuie sa astepti pana la vara ? Nu a aparut mersul ? Ma gandeam ca, la 8 ore cat face ieseanul pana la CT, nu mai conteaza o treime de ora in plus, pe cand la 4 ore, cat face galateanu', acea treime conteaza, mai ales cu concurenta atroce a dubelor. E ceva pisicologic |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 07 Dec 2015, 23:10 | |
| Nu mai înțeles. Nu putem știi după acum motivul adevărat pentru care ieșeanul la vara rebruseaza in Faurei. In lipsa unui reprezentant al CFR Calatori precum avem aici pe forum la topicele despre operatorii privati sa așteptam iunie-iulie 2016 ca atunci de bine de rau mai aflam cate ceva de mecanici ori nasi |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 07 Dec 2015, 23:50 | |
| M-am uitat pe mersul trenurilor, si nu am vazut nici legaturi bune spre sau dinspre Buzau. Asa ca, vb ta, mai bine asteptam vara, si concediul PS Nu stiu de ce, aveam impresia ca sunt pe aici destui mecanici, probabil si nasi. |
|
| |
calatorul
Numarul mesajelor : 15 Reputatie : 3680 Data de inscriere : 16/11/2014
| Subiect: Barbosi Mier 27 Ian 2016, 18:54 | |
| Există vreun motiv serios pt. care Iasi-Constanta nu trece prin Barboși tot timpul anului?
În primul rând că ar avea timp de parcurs mai mic. În al doilea rând am avea și noi, gălățenii, un tren de noapte atât spre Moldova, cât și spre Constanța. Iar în al treilea rând mi se pare absurd că din Galați/Barboși vara sunt 2 trenuri directe spre Constanta iar în restul anului nici unul.
Dacă problema e că trebuie să primească vagoane de Suceava în Mărășești, cred s-ar putea face lejer cuplarea asta și în Făurei.
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 27 Ian 2016, 19:02 | |
| Si eu sunt de parere ca trebuia sa ramana tot timpul anului prin Barbosi iar in Faurei sa treaca pe racord fara sa intre in statie. Grupa de la Suceava putea sa vina Suceava-Tecuci si aici sa se cupleze la Iasi-Tecuci-Constanta. Acum merge prin Buzau deci pe timp de noapte ai 2 trenuri unu dupa altu pe relatia Buzau-Iasi/Suceava si retur iar din Braila/Barbosi(Galati) nimic. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 04 Feb 2016, 01:58 | |
| Ar ramane focsanenii fara legatura cu Constanta, hai sa spunem ca buzoienii au regiourile alea doua. Nu prea vad galatenii inghesuindu se spre Constanta, cu atatea dube, in extrasezon. Si poate sunt paranoic, dar cred ca e greu sa acoperi cu politia locala si gara Barbosi, si cartierul Dunarea. Cred ca in intervalul ala de noapte cartierul ramane nepazit |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 04 Feb 2016, 02:36 | |
| Focsaneni au si IR 195X Suceava-Buzau-Mangalia plus legaturile prin Buzau si chiar Buc.Nord si de ce nu si varianta cea mai ieftina cu Regio Buzau-Constanta.
Buzoienii se ingramadeau la Suceava-Mangalia si 1944 Satu.Mare-Mangalia dar cum acesta din urma nu mai circula prin Buzau s-au orientat spre Suceava-Mangalia sau cele 2 perechi de Regio desi cunosc cazuri de buzoieni care mergeau la mare via Buc.Nord cand nu mai prindeau locuri la Suceava-Mangalia. |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3332 Reputatie : 8735 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 04 Feb 2016, 08:25 | |
| Ma refeream la ce spunea cineva mai sus, ca sa se combine Suceava si Iasi in Tecuci. Focsanii ar ramane fara tren direct. Desi pare logic, ar veni direct Suceava Tecuci, cu EA. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 04 Feb 2016, 08:50 | |
| Si care ar fi traseul Suceava-Adjud-Tecuci-Barbosi-Faurei-Fetesti-Constanta/Mangalia, Suceava-Adjud-Tecuci-Faurei-Fetesti-CT/Mangalia ? Niciuna din variante nu e este buna lasi Focsani, Ramnicu Sarat si Buzau fara tren direct spre litoral. |
|
| |
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6889 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12286 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 04 Feb 2016, 09:09 | |
| In primul rand, este necesara separarea celor doua trasee spre litoral- cel prin Iasi- Vaslui- Bârlad- Tecuci, respectiv cel prin Suceava- Bacau- Buzau- Faurei, si existenta a doua trenuri distincte, astfel
1. Un tren sezonier Suceava- Bacau- Buzau Sud HM (pentru evitarea rebrusarii in statia Buzau)- Faurei- Fetesti- Constanta- Mangalia
2. Un tren permanent, care sa circule astfel
IR 1861/1961, respectiv IR 1862/1962, sa circule pe sensul Constanta- Iasi, intre statiile Barbosi Calatori si Iasi, combinat cu IR 1866 Galati- Iasi. De asemenea, sa circule in tot cursul anului prin Tecuci- Barbosi Calatori- Plopu- pe racordarea Faurei (pentru a nu mai rebrusa in statia Faurei). Este cel mai scurt drum posibil, daca in viitorul apropiat nu exista planuri concrete de reabilitare a liniei Tecuci- Faurei. De asemenea, sa circule in tot cursul anului pana la Mangalia.
Se poate aveea in vedere si introducerea unui vagon de dormit sau cuseta la acest tren.
Avantajele unei astfel de propunere
-S-ar reveni in cea mai mare parte la situatia clasica din anii 1990 (cu exceptia tronsonului Tecuci- Faurei), iar de la Constanta/Mangalia s-ar ajunge in Iasi pe la 9 seara, si in acest fel ar fi necesara o singura garnitura (cu plecarea din Iasi spre Constanta/Mangalia pastrata cum este acum- 22.35).
-S-ar utiliza cel mai scurt drum posibil (in imposibilitatea utilizarii deocamdata a liniei Tecuci- Faurei)- prin Barbosi Calatori, in tot cursul anului.
-S-ar elibera trasa trenului IR 1861/1961 intre Tecuci si Iasi (pe sensul Mangalia/Constanta- Iasi), evitandu-se ocolurile si rebrusarile in statiile Buzau si Marasesti.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 04 Feb 2016, 09:48 | |
| - ldh80 a scris:
- In primul rand, este necesara separarea celor doua trasee spre litoral- cel prin Iasi- Vaslui- Bârlad- Tecuci, respectiv cel prin Suceava- Bacau- Buzau- Faurei, si existenta a doua trenuri distincte,
În sezonul trecut am avut două trenuri diferite. Şi tot s-au găsit unii să comenteze că nu mai merge trenul de Iaşi până la Mangalia şi că nu va avea călători. Evident, n-a stat CFR Călători în ăia 5 care se plângeau pe forum şi pe Facebook, iar rezultatul a fost foarte bun, trenul a circulat plin. În extrasezon nu ştiu cât s-ar renta două trenuri, Constanţa e aproape moartă economic, dacă nu avea portul ar fi ajuns un fel de Urziceni. - Citat :
- -S-ar utiliza cel mai scurt drum posibil (in imposibilitatea utilizarii deocamdata a liniei Tecuci- Faurei)- prin Barbosi Calatori, in tot cursul anului.
Linia Făurei - Tecuci nu deserveşte nimic. Şi cei de la CFR S.A. ştiu asta, la fel şi cei de la CFR Călători. Slabe speranţe să mai vedem vreodată trenuri de călători pe acolo, poate doar dacă se rupe vreun pod pe Tecuci - Galaţi. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
| |
|
| |
| IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
|