|
| IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
|
+39ALEXCFR sp59 Vale_ntin Adirmvl laurentzu baiazid kristi kkk riciu calatorul marius_catalin84 ldh80 didinul marius664 florin29sv Mihay Dutzu Hurricane florin.lifticariu cardinal DUAL Jurnal Feroviar Adrian78 bubu razvan - trenuri Vitosa cristy79 Dr2005 dan tm mielutu zburator Andrey_tm 92Dragos spiderpc Katalyn AndiCFR Katalin4653 cosmin br IonutCFR2009 bobi Nesebar 43 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 19 Iun 2017, 23:06 | |
| - sp59 a scris:
- pt dantm:
Scuza-mi ignoranta de "sudist", dar la voi asa e pluralul de la "buda", "buzi" ? Acuma chiar prin toata zona nu stiu, dar pe o arie larga aici unde locuiesc nu am auzit altfel. @Vitosa daca-l tin in Neptun inseamna ca tin blocate acolo vagoane si locomotiva plus partida de tren.Chiar ziceai ceva de genul asta cu citeva pagini in urma la discutiile de anul trecut parca? Tot intervalul asta de stationare in Mangalia nu ar putea fi folosit sa compuna vagoanele alt tren? Sa zicem repede un Bucuresti dus-intors? @bobi eu nu am nimic cu ,,normalitatea" de care vorbesti tu, fiecare isi vede normal interesul, prin urmare nu am motive sa incep demersuri de limitare a Timisoarei la Constanta, dar poti sa o faci tu. Cu conditia sa nu mai opreasca de la Craiova la Constanta doar in Bucuresti Baneasa, la fel si la retur. Crezi ca ar fi o mare problema pentru calatori?Ar ramine asa si peste citiva ani aia ar fi ,,normalitatea" |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 19 Iun 2017, 23:13 | |
| Dane, eu am zis multe pe forumul asta insa multi ori nu le-ati inteles (unii chiar nu se pricep la chichitele caii ferate in schimb isi dau cu parerea!), ori nu le-ati dat atentie cei care va mai pricepeti cat de cat. As vrea sa conturezi tu trenul ala spre Bucuresti dar sa tii cont de graficele celorlalte trenuri, incepand de la 1992-1, 1924-1 si terminand cu 1981 care nu se pot modifica! Si cele de seara la fel! |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 19 Iun 2017, 23:17 | |
| Daca garnitura ar sta in Neptun nu vad de ce ar sta si partida, partida trenului merge la dormitor in Mangalia, iar garnitura merge de la Mangalia la Neptun cu partida de manevra, se incuie si ne mai vedem diseara, e foarte simplu. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 19 Iun 2017, 23:26 | |
| Păi şi partida de manevră ce face? ) La ce situaţie e în Mangalia, atât mai trebuie, partida de manevră să facă paza garniturii la Neptun. Nu mai zic de mecanic, care trebuie să vină pe jos înapoi la Mangalia. Sau lasă doar vagoanele şi vine înapoi cu locomotiva izolată? _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 19 Iun 2017, 23:35 | |
| Nu e panica, solutii sunt. Oricum opresc trenuri in acea statie si au cu ce sa se intoarca. nu trebuie atata tragedie ca toate au o rezolvare. Conteaza ca s-a bagat direct asa cum era normal. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 19 Iun 2017, 23:40 | |
| - Kapпaтй a scris:
- Oricum opresc trenuri in acea statie si au cu ce sa se intoarca. nu trebuie atata tragedie ca toate au o rezolvare. Conteaza ca s-a bagat direct asa cum era normal.
Da, aşa e, peste 5 ore au tren până la Mangalia... sau pot merge pe jos cei 4 km. În niciun caz nu e normal ce se întâmplă. Rămâne de văzut ce costuri suplimentare va aduce schimbarea asta, că prelungirea la Mangalia nu e în pachetul minim de servicii... apoi avem personalul, TUI, tariful de staţionare ş.a.. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 19 Iun 2017, 23:49 | |
| Nu inteleg ce atata tam tam cand efectiv nu e treaba ta. Ramane de vazut daca il duce sau nu in Neptun, poate nu il duce dar ce e important este calatorul, trebuie sa faci multumit calatorul sa asiguri legaturi bune, directe, si decente, fara schimbari cat mai simplu si mai rapid in conditii de siguranta! Il transporti de la plecare pana la sosire, asta e important iar ca si costuri nu e problema nimanui din afara CFR, chiar nu e treaba ta sau a altora ce costuri implica. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 19 Iun 2017, 23:52 | |
| Astea sint detalii.
Nu cred ca garnitura se incuie pur si simplu.
@vitosa
interesanta idee sa le trasez eu. O sa ma spal pe miini ca doar nu am programul lor de trasat trenuri.
Oricum la cit se spune ca nu sint vagoane, sa tii o garnitura 10 ore degeaba nu cea mai buna alegere. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 19 Iun 2017, 23:54 | |
| - dan tm a scris:
Oricum la cit se spune ca nu sint vagoane, sa tii o garnitura 10 ore degeaba nu cea mai buna alegere. Si in C-ta daca ramanea limitat, garnitura statea toata ziua in revizia de vagoane. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mar 20 Iun 2017, 00:07 | |
| Pai tot rau era in cazul asta. Parerea mea, desi se pare ca unele vagoane au niste turnusuri de nu stau deloc, pe cind altele stau bine mersi la ,,cupla" adica stau in revizia de vagoane cuplate la reteaua de curent cit e ziua de lunga.
Achiesez si eu ,,bine ca s-a bagat" puteau sa il duca pina in Vama Veche sar nu am stabilit a cui este linia. |
| | | Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4668 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mar 20 Iun 2017, 01:04 | |
| - cardinal a scris:
- Pai am simulat cumpararea unui bilet de bicicleta online, de la Barbosi la Tecuci, si pare ca merge.
Daca iei biletul si te urci cu bicicleta in tren, ce se intampla, te da jos ? Cu bilet platit ? Da, merge să iei bilet de bicicletă. Am studiat ceva poze cu vagoanele și din ce am văzut așa din mers pe lângă ele nu prea ai unde băga bicicleta. Poate m-or băga la cușetă, dacă au locuri libere, că mi s-a mai întâmplat pe Galați - București să-mi dea loc la vagon de clasa 1 (eram fără bicicletă) la preț de clasa 2 pentru că se ocupaseră toate locuri atribuite pentru Galați. Odată cu Galați-București, unde la fel era loc de bicicletă și nu aveai loc de bicicletă, m-au băgat în compartimentul nașilor. Trebuie neapărat să fac tura asta până la Bârlad. Nasol că sunt singurul nebun, că la mai mulți pe trenul ăsta nu știu cum s-ar fi descurcat. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mar 20 Iun 2017, 02:35 | |
| Hai că sunteți culmea cum sa te dea jos din tren cu bilet de bicicleta ? Păi și fără bilet de bicicleta și nu te poate da jos așa la cheremul șefului de tren, fiți mai stăpâni pe voi că sunt și ei tot oamenii nu sunt extratereștri și nici roboți. Totul pleacă de la voi daca te pierzi cu firea te miroase că ești slab apoi dansezi după cum vrea el. Trenul are in sistem posibilitatea vânzări/cumpărări a biletelor de bicicleta încă de anul trecut, eu chiar am trimis oameni pe teren să îl pozeze credeam că e vreun 84-96 dar de fapt nu mi-am dat seama că sunt beat și trebuia 4 vagoane de bicicleta câte 1 pe fiecare garnitură a trenurilor Iași-CTA și Suceava-CTA. Ei bine trenul ăsta nu a avut și nu va avea vagon de biciclete dar poți să cumperi biletul. În schimb există și situația viceversa cu vagon pentru biciclete dar la care nu există simbolul Bike deci nu poți cumpăra biletul. Dacă la Iași-CTA de poate fara a avea vagon de biciclete de ce naiba nu extinde această "manevră" discriminatorie și la alte trenuri ? Dar mai pe românește de ce nu bagă vagaonele de biciclete la trenurile frecventate de bicicliști ? Preferă să piardă călători și bani ?
În plus puteți călători cu bicicleta in orice tren, nașul e om are acasă o familie, un nepot, o rată de plătit etc...dacă nici aici in România nu ne descurcăm, atunci in alte țări ce facem ne mănâncă câini ?
Până și un UK se merge cu "atenție" toată lumea vai cel mai tare club din oraș ( nu m-am dat deloc pe spate nici muzica, nici cum era aranjat și organizat nimic doar fetele erau aproape dezbrăcate și trebuie să îți scaneze un act la intrare nu intra oricine sau mai ales minori. Dar ce te faci când vrei sa intri cu buletinul de RO că nu ti-l poate scana, trebuie musai permis cum eram 5 doar șoferul a avut permisul la el și încă una, ceilalți 3 am plătit spaga la un bodyguard ( care între timp aflasem că era român ) ca sa putem intra, am plătit 20Ł pentru 3 persoane dar tot raul spre bine că ne-a băgat fără să mai plătim intrarea. Deci intrarea era 4Ł ( 20 lei ) iar noi fără acte am intrat și gratis, 5 inși ne costa 20Ł ( 100 lei ) deci cum o dai tot bine am ieșit.
Păi in Romania și mai ales la CFR Călători la orice ora și pe orice tren poți să te descurci și pot demonstra oricând asta conducerii CFR Călători. Toată treabă e să ai vrăjeală sa fi la fel de puternic în vorbe precum șeful de tren că dacă lași garda jos poți pierde ( ori nu te înțelegi la bani cu el și te dă jos, ori îi dai cât nu face adică 75% din valoarea biletului practic nu faci nicio șmecherie că, cu nașul de merge maxim 50% din valoarea biletului )
Cât despre club vreau sa spun că la ora 02:45 ploua mocănește exact cum plouă in 70% din cazuri și tinerii stăteau la rand in ploaie îmbrăcați subțire că sa le scaneze actele. Tricouri ude cum se făcea vara la mare e nimic...
Trenul ăsta are toate șansele să fie din nou cu etajate intercalate că și ani trecuți deși sincer sa fiu Galați-CTA ar fi trebuit compus din 3 etajate nu Iași-Mangalia cu etajate suplimentare. |
| | | Vale_ntin
Numarul mesajelor : 178 Varsta : 44 Localizare : Galati Reputatie : 4668 Data de inscriere : 11/08/2012
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mar 20 Iun 2017, 04:13 | |
| Da, mi s-a întâmplat la Galați-Iași la un Desiro cu semnul de bicicletă ras cu cheia, să-mi spună că nu urc în tren cu bicicleta. După ce am urcat m-a pus s-o demontez, deși era loc. Cred că biletul luat în avans online era problema, dacă mă gândesc bine acum. Jos nu cred că are cum să te dea, decât dacă n-ai bilet pentru tine ca persoană, sau dacă faci scandal, încât să te ia poliția să te ducă la Socola. Să nu bei, cred. De asta este bine să ai trenuri de noapte cu cușetă, iar cele de zi cu bar. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mar 20 Iun 2017, 06:58 | |
| @bobi
eu nu am nimic cu ,,normalitatea" de care vorbesti tu, fiecare isi vede normal interesul, prin urmare nu am motive sa incep demersuri de limitare a Timisoarei la Constanta, dar poti sa o faci tu. Cu conditia sa nu mai opreasca de la Craiova la Constanta doar in Bucuresti Baneasa, la fel si la retur. Crezi ca ar fi o mare problema pentru calatori?Ar ramine asa si peste citiva ani aia ar fi ,,normalitatea"
Stai linistit Dan TM, nu fac nici un demers, era vorba ca unii dintre voi , tare va mai bucurati de raul altora.Chiar nu realizati ca pe litoralul romaesc, si in special in statiunile din sud, merg preponderent familisti?Chiar nu realizati cat este de greu, ca dupa o noapte de mers cu trenul, sa cobori in Constanta , cu bagaje , cu copii mici si sa ai grija de ei pe peron, iar apoi sa te urci in alta garnitura? Chiar nu conteaza deloc confortul calatorilor, in secolul 21????
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mar 20 Iun 2017, 08:07 | |
| Nu ma bucur de raul altora, dar am incercat sa explic ca nu e un capat de tara sa schimbi trenul, daca totul e bine pus la punct.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
| |
| | | | IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |