Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia

In jos 
+39
ALEXCFR
sp59
Vale_ntin
Adirmvl
laurentzu
baiazid
kristi kkk
riciu
calatorul
marius_catalin84
ldh80
didinul
marius664
florin29sv
Mihay
Dutzu
Hurricane
florin.lifticariu
cardinal
DUAL
Jurnal Feroviar
Adrian78
bubu
razvan - trenuri
Vitosa
cristy79
Dr2005
dan tm
mielutu zburator
Andrey_tm
92Dragos
spiderpc
Katalyn
AndiCFR
Katalin4653
cosmin br
IonutCFR2009
bobi
Nesebar
43 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 20 ... 28  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 01 Oct 2015, 12:27

http://www.forumtrenuri.com/t4431p180-ir-1961-1962-iasi-vaslui-barbosi-braila-tandarei-constanta

Mi s-a raspuns mie ca Barbosi e mai aproape de centrul de greutate al orasului Galati.

Comparatia cu Apahida nu se sustine.
Incepind de la Jucu, trecind prin Apahida pina la Cluj Napoca zona a cunoscut o dezvoltare exploziva, practic abia mai gasesti loc de construit intre sosea si calea ferata, dezvoltare care continua si din Cluj Napoca spre Floresti, de fapt si un mol e in Floresti nu in Cluj Napoca.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 01 Oct 2015, 12:29

dan tm a scris:

Incepind de la Jucu, trecind prin Apahida pina la Cluj Napoca zona a cunoscut o dezvoltare exploziva, practic abia mai gasesti loc de construit intre sosea si calea ferata, dezvoltare care continua si din Cluj Napoca spre Floresti, de fapt si un mol e in Floresti nu in Cluj Napoca.

Cluj e nr. 1 dupa Bucuresti, si la poluatie si la tot, de asta Cluj trebuie sa aibe legatura cu toata tara. Wink

_________________
595423IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Bdeem_8496_aIR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Bdeem_8496_aIR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 01 Oct 2015, 12:55

Pai atunci de ce nu opresc IR urile in Apahida, daca e cerere ?!
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4627
Data de inscriere : 06/05/2014

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 01 Oct 2015, 12:55

La populatie nu mai este, INS a publicat estimarile pentru 2013 si 2015, A trecut pe 2 -Iasul.
Iar ca venituri, uite harta actuala:

http://adevarul.ro/economie/bani/infografie-harta-salariilor-ia-statul-bani-angajatorul-plateste-3000-lei-salariatul-ia-1700-lei-1_56096a4ef5eaafab2c186c9c/index.html?utm_source=capital&utm_medium=http://adevarul.ro/economie/bani/infografie-harta-salariil
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 01 Oct 2015, 12:57

dan tm a scris:
http://www.forumtrenuri.com/t4431p180-ir-1961-1962-iasi-vaslui-barbosi-braila-tandarei-constanta
Mi s-a raspuns mie ca Barbosi e mai aproape de centrul de greutate al orasului Galati.
Pai eu am spus asta, si e adevarat.
Chiar duminica seara, cand am venit de la Brasov la Barbosi, o masina a venit sa ia doua doamne sa le duca spre Tecuci, deci chiar in partea opusa Galatiului.
Daca nu oprea in Barbosi, ar fi trebuit sa intre in oras, sa piarda o ora.
M-am lipit de ei, sa ma duca pana la soseaua DN2.
Mai sunt si ceva braileni care vin pe dig si apoi pe centura, sa ia pasageri de la trenurile dinspre Tecuci. Si acestia evita intrarea in oras.


Ultima editare efectuata de catre cardinal in Joi 01 Oct 2015, 13:05, editata de 3 ori
Sus In jos
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member
marius_catalin84


Numarul mesajelor : 579
Reputatie : 6193
Data de inscriere : 23/08/2009

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 01 Oct 2015, 12:58

bobi a scris:
Karpaty a scris:
Tocmai ca trece in miez de noapte prin gara aia parasita Barbosi, trenu asta trebuie sa intre in gara mare, gara principala din GL nu Barbosi, cine e Barbosi? Un ciot, gara principala si moderna este Galati nu Barbosi! Poate sa ii faca oprire la Dus in Barbosi si la intors sa treaca fara oprire, simplu si gata, oricum nu are mare flux gara aia ca e la capatul orasului in gunoaie ca am vazut eu ce e pe acolo, gunoaie si caini.

Asa este ,cu siguranta daca ar intra in gara mare ,ar lua si mai multi calatori care doresc sa ajunga la mare dimineata.

In sezon ar trebui sa opreasca doar Nicolina-Buhaesti-Vaslui-Crasna-Barlad-Tecuci-Barbosi-Galati-Braila-Tandarei-Fetesti-Cernavoda-Medgidia-Constanta-Eforie N si S -Costinesti Tabara-Neptun .
Ce treaba au Liesti si Barnova ,plus catunele dinspre Constanta, precum si Agigea cu mersul de IR estival???!!!

Alo...domnu'!!!
Barnova e varf de panta,de aceea are oprire pentru a efectua revizia in tranzit
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 01 Oct 2015, 13:13

Karpaty a scris:
Tocmai ca trece in miez de noapte prin gara aia parasita Barbosi, trenu asta trebuie sa intre in gara mare, gara principala din GL nu Barbosi, cine e Barbosi? Un ciot, gara principala si moderna este Galati nu Barbosi! Poate sa ii faca oprire la Dus in Barbosi si la intors sa treaca fara oprire, simplu si gata, oricum nu are mare flux gara aia ca e la capatul orasului in gunoaie ca am vazut eu ce e pe acolo, gunoaie si caini.
Depinde de unde te uiti, mie gara principala mi se pare la capatul lumii. Se vad campiile Ucrainei de sus Razz
Plus ca imprejurimile sunt sinistre, paraseli, golani, oameni cu papornite la autogara.


Ultima editare efectuata de catre cardinal in Joi 01 Oct 2015, 13:16, editata de 1 ori
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4627
Data de inscriere : 06/05/2014

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 01 Oct 2015, 13:21

[quote="marius_catalin84"]
bobi a scris:


Asa este ,cu siguranta daca ar intra in gara mare ,ar lua si mai multi calatori care doresc sa ajunga la mare dimineata.

In sezon ar trebui sa opreasca doar Nicolina-Buhaesti-Vaslui-Crasna-Barlad-Tecuci-Barbosi-Galati-Braila-Tandarei-Fetesti-Cernavoda-Medgidia-Constanta-Eforie N si S -Costinesti Tabara-Neptun .
Ce treaba au Liesti si Barnova ,plus catunele dinspre Constanta, precum si Agigea cu mersul de IR estival???!!!

Alo...domnu'!!!
Barnova e varf de panta,de aceea are oprire pentru a efectua revizia in tranzit[/quo

Nu cred ca intr-un minut -MAXIM CAT STATIONEAZA- ii face revizia pentru panta!
Nu mai face nici o revizie la Barnova , nici la dus ,nici la intors;trenuriel stationeaza maxim 1 minut.
Revizia i-o facea pe vremuri doar la sensul inspre Iasi.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20625
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25565
Data de inscriere : 17/08/2011

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 01 Oct 2015, 13:48

Nu se face nicio revizie la Bârnova. Acolo urcă agentul autorizat în manipularea robinetului KD-2 în locomotivă, pentru că pe pantele cu declivitate mare nu este permisă conducerea simplificată. De aia e oprirea de 1 minut, ca să se ducă şeful de tren în locomotivă, la fel se face şi la Balota şi la Mestecăniş şi la Predeal. Dacă nu se face oprirea, înseamnă că agentul autorizat e deja în locomotivă la momentul ăla.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 01 Oct 2015, 13:53

marius_catalin84 a scris:
bobi a scris:
Karpaty a scris:
Tocmai ca trece in miez de noapte prin gara aia parasita Barbosi, trenu asta trebuie sa intre in gara mare, gara principala din GL nu Barbosi, cine e Barbosi? Un ciot, gara principala si moderna este Galati nu Barbosi! Poate sa ii faca oprire la Dus in Barbosi si la intors sa treaca fara oprire, simplu si gata, oricum nu are mare flux gara aia ca e la capatul orasului in gunoaie ca am vazut eu ce e pe acolo, gunoaie si caini.

Asa este ,cu siguranta daca ar intra in gara mare ,ar lua si mai multi calatori care doresc sa ajunga la mare dimineata.

In sezon ar trebui sa opreasca doar Nicolina-Buhaesti-Vaslui-Crasna-Barlad-Tecuci-Barbosi-Galati-Braila-Tandarei-Fetesti-Cernavoda-Medgidia-Constanta-Eforie N si S -Costinesti Tabara-Neptun .
Ce treaba au Liesti si Barnova ,plus catunele dinspre Constanta, precum si Agigea cu mersul de IR estival???!!!

Alo...domnu'!!!
Barnova e varf de panta,de aceea are oprire pentru a efectua revizia in tranzit

Aloooo nu se face revizie in tranzit aia e cu totul altceva se face doar verificare aerului la ultimul vagon asa se face la Balota la trenurile de marfa
Sus In jos
bobi

bobi


Numarul mesajelor : 733
Localizare : Iasi
Reputatie : 4627
Data de inscriere : 06/05/2014

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 01 Oct 2015, 16:55

cardinal a scris:
Karpaty a scris:
Tocmai ca trece in miez de noapte prin gara aia parasita Barbosi, trenu asta trebuie sa intre in gara mare, gara principala din GL nu Barbosi, cine e Barbosi? Un ciot, gara principala si moderna este Galati nu Barbosi! Poate sa ii faca oprire la Dus in Barbosi si la intors sa treaca fara oprire, simplu si gata, oricum nu are mare flux gara aia ca e la capatul orasului in gunoaie ca am vazut eu ce e pe acolo, gunoaie si caini.
Depinde de unde te uiti, mie gara principala mi se pare la capatul lumii. Se vad campiile Ucrainei de sus Razz
Plus ca imprejurimile sunt sinistre, paraseli, golani, oameni cu papornite la autogara.



La fel cum intra pe vremuri( la inceputurile sale vreo 2 ani) acceleratul Iasi-Craiova in Sibiu,practic parcurgea distanta Podu Olt-Sibiu-Podu Olt de 2 ori ;ulterior era format din 2 grupe respectiv Iasi-Craiova si Iasi-Sibiu(detasata in Podu Olt,unde atasa grupa venita de la Sibiu pentru Craiova).
Sus In jos
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 01 Oct 2015, 18:00

Ar fi o ticalosie ca sa ii pui pe ieseni, vasluieni, barladeni, tecuceni sau ce mai vin cu trenul ala, sa plateasca si cei 24 km in plus.
Plus timpul pierdut, vreo jumatate de ora in plus, fata de Barbosi.
Ma gandesc ca biletele ar fi mai ieftine, deci ar fi mai atractiv trenul.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Icon_minitimeJoi 01 Oct 2015, 22:22

@bobi
Pentru statia Barnova se justifica opririle din ambele sensuri. Un aspect l-a punctat Dr2005 iar al doilea e ca in data de 10 august IR 1962 a circulat cu 11 vagoane depasind cu 45 tone cele 500 maxime stabilite in livret. Pe langa minutul stabilit stationarii din Barnova au mai fost adaugate inca cateva ca minute intarziere, recuperate apoi in parcurs, pentru detasarea primului EGM din cele doua care au adus trenul de la Iasi pana la Barnova. (vezi postarea lui IonutCFR2009 de la pagina 16).

@dan tm
Nu doar in 23 august cand ai circulat tu cu sezonierul asta a avut un vagon etajat in compunere. Userul Dutzu ne semnaleaza acest aspect si in postarea sa din data de 9 august (pagina 15). Asta apropo de unele discutii...

@cardinal
In loc sa-i reducem durata calatoriei ce facem, ii mai adaugam minute bune ocolului prin Galati ? (~50, de fapt ai dreptate ar fi ~35 in plus pe langa cele 15 din Barbosi pentru schimbul de locomotive).
Nu e mai bine ca in loc de trasa de locomotiva izolata de la Galati la Barbosi si invers CFR Calatori sa introduca un tren eventual cu numar suplimentar compus din 1-2-3 vagoane in functie de cerinte ?

In alta ordine de idei atata timp cat sectia Tecuci-Faurei ramane neinteroperabila si inchisa traficului de calatori sezonierul Iasi-Constanta(-Mangalia, speram la anul) e bine sa ramana prin Barbosi-Braila si despartit de cel de Suceava Nord. Se justifica din multe puncte de vedere, timp de mers mai scurt, vagoane mai multe pentru fiecare iar calatorii cat de cat multumiti de cefereu Smile si poate la anul n-o mai vad nici pe manuela nemultumita ca-i buluceste cefereuu calatorii in gara Constanta Very Happy
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Icon_minitimeVin 02 Oct 2015, 00:04

Dr2005 a scris:
Nu se face nicio revizie la Bârnova. Acolo urcă agentul autorizat în manipularea robinetului KD-2 în locomotivă, pentru că pe pantele cu declivitate mare nu este permisă conducerea simplificată. De aia e oprirea de 1 minut, ca să se ducă şeful de tren în locomotivă, la fel se face şi la Balota şi la Mestecăniş şi la Predeal. Dacă nu se face oprirea, înseamnă că agentul autorizat e deja în locomotivă la momentul ăla.

Și la Livezi Ciuc nu tot de-asta se oprește trenul indiferent de rang sau operator?
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
cardinal

cardinal


Numarul mesajelor : 3333
Reputatie : 8736
Data de inscriere : 08/04/2010

IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Icon_minitimeVin 02 Oct 2015, 01:02

Mario 076 a scris:

@cardinal
In loc sa-i reducem durata calatoriei ce facem, ii mai adaugam minute bune ocolului prin Galati ? (~50, de fapt ai dreptate ar fi ~35 in plus pe langa cele 15 din Barbosi pentru schimbul de locomotive).
Nu e mai bine ca in loc de trasa de locomotiva izolata de la Galati la Barbosi si invers CFR Calatori sa introduca un tren eventual cu numar suplimentar compus din 1-2-3 vagoane in functie de cerinte ?
Citeste cu atentie.
Nu eu am spus sa il duca prin Galati, ba dimpotriva, prin Barbosi pare OK, dpdv al majoritatii calatorilor. La fel,si eu am scris sa care 2 vagoane.
Sus In jos
Continut sponsorizat





IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Empty
MesajSubiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia   IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia - Pagina 13 Icon_minitime

Sus In jos
 
IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia
Sus 
Pagina 13 din 28Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 20 ... 28  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» IR 1970/1971: Galati - Braila - Tandarei - Fetesti - Constanta
» IR 1964/1963 Iasi-Vaslui-Tecuci-Focsani-Buzau(Suceava)-Mangalia
» Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2016-2017
» IR 1862/1856: Iasi/Suceava N. - Marasesti - Buzau - Fetesti - Mangalia
» IR 1983/1984 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: TRENURI SEZONIERE-
Mergi direct la: