|
| IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
|
+39ALEXCFR sp59 Vale_ntin Adirmvl laurentzu baiazid kristi kkk riciu calatorul marius_catalin84 ldh80 didinul marius664 florin29sv Mihay Dutzu Hurricane florin.lifticariu cardinal DUAL Jurnal Feroviar Adrian78 bubu razvan - trenuri Vitosa cristy79 Dr2005 dan tm mielutu zburator Andrey_tm 92Dragos spiderpc Katalyn AndiCFR Katalin4653 cosmin br IonutCFR2009 bobi Nesebar 43 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 12:27 | |
| http://www.forumtrenuri.com/t4431p180-ir-1961-1962-iasi-vaslui-barbosi-braila-tandarei-constanta
Mi s-a raspuns mie ca Barbosi e mai aproape de centrul de greutate al orasului Galati.
Comparatia cu Apahida nu se sustine. Incepind de la Jucu, trecind prin Apahida pina la Cluj Napoca zona a cunoscut o dezvoltare exploziva, practic abia mai gasesti loc de construit intre sosea si calea ferata, dezvoltare care continua si din Cluj Napoca spre Floresti, de fapt si un mol e in Floresti nu in Cluj Napoca. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 12:29 | |
| - dan tm a scris:
Incepind de la Jucu, trecind prin Apahida pina la Cluj Napoca zona a cunoscut o dezvoltare exploziva, practic abia mai gasesti loc de construit intre sosea si calea ferata, dezvoltare care continua si din Cluj Napoca spre Floresti, de fapt si un mol e in Floresti nu in Cluj Napoca. Cluj e nr. 1 dupa Bucuresti, si la poluatie si la tot, de asta Cluj trebuie sa aibe legatura cu toata tara. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 12:55 | |
| Pai atunci de ce nu opresc IR urile in Apahida, daca e cerere ?! |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 12:55 | |
| La populatie nu mai este, INS a publicat estimarile pentru 2013 si 2015, A trecut pe 2 -Iasul. Iar ca venituri, uite harta actuala:
http://adevarul.ro/economie/bani/infografie-harta-salariilor-ia-statul-bani-angajatorul-plateste-3000-lei-salariatul-ia-1700-lei-1_56096a4ef5eaafab2c186c9c/index.html?utm_source=capital&utm_medium=http://adevarul.ro/economie/bani/infografie-harta-salariil |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 12:57 | |
| - dan tm a scris:
- http://www.forumtrenuri.com/t4431p180-ir-1961-1962-iasi-vaslui-barbosi-braila-tandarei-constanta
Mi s-a raspuns mie ca Barbosi e mai aproape de centrul de greutate al orasului Galati.
Pai eu am spus asta, si e adevarat. Chiar duminica seara, cand am venit de la Brasov la Barbosi, o masina a venit sa ia doua doamne sa le duca spre Tecuci, deci chiar in partea opusa Galatiului. Daca nu oprea in Barbosi, ar fi trebuit sa intre in oras, sa piarda o ora. M-am lipit de ei, sa ma duca pana la soseaua DN2. Mai sunt si ceva braileni care vin pe dig si apoi pe centura, sa ia pasageri de la trenurile dinspre Tecuci. Si acestia evita intrarea in oras.
Ultima editare efectuata de catre cardinal in Joi 01 Oct 2015, 13:05, editata de 3 ori |
| | | marius_catalin84 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 579 Reputatie : 6193 Data de inscriere : 23/08/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 12:58 | |
| - bobi a scris:
- Karpaty a scris:
- Tocmai ca trece in miez de noapte prin gara aia parasita Barbosi, trenu asta trebuie sa intre in gara mare, gara principala din GL nu Barbosi, cine e Barbosi? Un ciot, gara principala si moderna este Galati nu Barbosi! Poate sa ii faca oprire la Dus in Barbosi si la intors sa treaca fara oprire, simplu si gata, oricum nu are mare flux gara aia ca e la capatul orasului in gunoaie ca am vazut eu ce e pe acolo, gunoaie si caini.
Asa este ,cu siguranta daca ar intra in gara mare ,ar lua si mai multi calatori care doresc sa ajunga la mare dimineata.
In sezon ar trebui sa opreasca doar Nicolina-Buhaesti-Vaslui-Crasna-Barlad-Tecuci-Barbosi-Galati-Braila-Tandarei-Fetesti-Cernavoda-Medgidia-Constanta-Eforie N si S -Costinesti Tabara-Neptun . Ce treaba au Liesti si Barnova ,plus catunele dinspre Constanta, precum si Agigea cu mersul de IR estival???!!! Alo...domnu'!!! Barnova e varf de panta,de aceea are oprire pentru a efectua revizia in tranzit |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 13:13 | |
| - Karpaty a scris:
- Tocmai ca trece in miez de noapte prin gara aia parasita Barbosi, trenu asta trebuie sa intre in gara mare, gara principala din GL nu Barbosi, cine e Barbosi? Un ciot, gara principala si moderna este Galati nu Barbosi! Poate sa ii faca oprire la Dus in Barbosi si la intors sa treaca fara oprire, simplu si gata, oricum nu are mare flux gara aia ca e la capatul orasului in gunoaie ca am vazut eu ce e pe acolo, gunoaie si caini.
Depinde de unde te uiti, mie gara principala mi se pare la capatul lumii. Se vad campiile Ucrainei de sus Plus ca imprejurimile sunt sinistre, paraseli, golani, oameni cu papornite la autogara.
Ultima editare efectuata de catre cardinal in Joi 01 Oct 2015, 13:16, editata de 1 ori |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 13:21 | |
| [quote="marius_catalin84"] - bobi a scris:
Asa este ,cu siguranta daca ar intra in gara mare ,ar lua si mai multi calatori care doresc sa ajunga la mare dimineata.
In sezon ar trebui sa opreasca doar Nicolina-Buhaesti-Vaslui-Crasna-Barlad-Tecuci-Barbosi-Galati-Braila-Tandarei-Fetesti-Cernavoda-Medgidia-Constanta-Eforie N si S -Costinesti Tabara-Neptun . Ce treaba au Liesti si Barnova ,plus catunele dinspre Constanta, precum si Agigea cu mersul de IR estival???!!! Alo...domnu'!!! Barnova e varf de panta,de aceea are oprire pentru a efectua revizia in tranzit[/quo Nu cred ca intr-un minut -MAXIM CAT STATIONEAZA- ii face revizia pentru panta! Nu mai face nici o revizie la Barnova , nici la dus ,nici la intors;trenuriel stationeaza maxim 1 minut. Revizia i-o facea pe vremuri doar la sensul inspre Iasi. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 13:48 | |
| Nu se face nicio revizie la Bârnova. Acolo urcă agentul autorizat în manipularea robinetului KD-2 în locomotivă, pentru că pe pantele cu declivitate mare nu este permisă conducerea simplificată. De aia e oprirea de 1 minut, ca să se ducă şeful de tren în locomotivă, la fel se face şi la Balota şi la Mestecăniş şi la Predeal. Dacă nu se face oprirea, înseamnă că agentul autorizat e deja în locomotivă la momentul ăla. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 13:53 | |
| - marius_catalin84 a scris:
- bobi a scris:
- Karpaty a scris:
- Tocmai ca trece in miez de noapte prin gara aia parasita Barbosi, trenu asta trebuie sa intre in gara mare, gara principala din GL nu Barbosi, cine e Barbosi? Un ciot, gara principala si moderna este Galati nu Barbosi! Poate sa ii faca oprire la Dus in Barbosi si la intors sa treaca fara oprire, simplu si gata, oricum nu are mare flux gara aia ca e la capatul orasului in gunoaie ca am vazut eu ce e pe acolo, gunoaie si caini.
Asa este ,cu siguranta daca ar intra in gara mare ,ar lua si mai multi calatori care doresc sa ajunga la mare dimineata.
In sezon ar trebui sa opreasca doar Nicolina-Buhaesti-Vaslui-Crasna-Barlad-Tecuci-Barbosi-Galati-Braila-Tandarei-Fetesti-Cernavoda-Medgidia-Constanta-Eforie N si S -Costinesti Tabara-Neptun . Ce treaba au Liesti si Barnova ,plus catunele dinspre Constanta, precum si Agigea cu mersul de IR estival???!!! Alo...domnu'!!! Barnova e varf de panta,de aceea are oprire pentru a efectua revizia in tranzit Aloooo nu se face revizie in tranzit aia e cu totul altceva se face doar verificare aerului la ultimul vagon asa se face la Balota la trenurile de marfa |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 16:55 | |
| - cardinal a scris:
- Karpaty a scris:
- Tocmai ca trece in miez de noapte prin gara aia parasita Barbosi, trenu asta trebuie sa intre in gara mare, gara principala din GL nu Barbosi, cine e Barbosi? Un ciot, gara principala si moderna este Galati nu Barbosi! Poate sa ii faca oprire la Dus in Barbosi si la intors sa treaca fara oprire, simplu si gata, oricum nu are mare flux gara aia ca e la capatul orasului in gunoaie ca am vazut eu ce e pe acolo, gunoaie si caini.
Depinde de unde te uiti, mie gara principala mi se pare la capatul lumii. Se vad campiile Ucrainei de sus Plus ca imprejurimile sunt sinistre, paraseli, golani, oameni cu papornite la autogara.
La fel cum intra pe vremuri( la inceputurile sale vreo 2 ani) acceleratul Iasi-Craiova in Sibiu,practic parcurgea distanta Podu Olt-Sibiu-Podu Olt de 2 ori ;ulterior era format din 2 grupe respectiv Iasi-Craiova si Iasi-Sibiu(detasata in Podu Olt,unde atasa grupa venita de la Sibiu pentru Craiova). |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 18:00 | |
| Ar fi o ticalosie ca sa ii pui pe ieseni, vasluieni, barladeni, tecuceni sau ce mai vin cu trenul ala, sa plateasca si cei 24 km in plus. Plus timpul pierdut, vreo jumatate de ora in plus, fata de Barbosi. Ma gandesc ca biletele ar fi mai ieftine, deci ar fi mai atractiv trenul. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 22:22 | |
| @bobi Pentru statia Barnova se justifica opririle din ambele sensuri. Un aspect l-a punctat Dr2005 iar al doilea e ca in data de 10 august IR 1962 a circulat cu 11 vagoane depasind cu 45 tone cele 500 maxime stabilite in livret. Pe langa minutul stabilit stationarii din Barnova au mai fost adaugate inca cateva ca minute intarziere, recuperate apoi in parcurs, pentru detasarea primului EGM din cele doua care au adus trenul de la Iasi pana la Barnova. (vezi postarea lui IonutCFR2009 de la pagina 16). @dan tm Nu doar in 23 august cand ai circulat tu cu sezonierul asta a avut un vagon etajat in compunere. Userul Dutzu ne semnaleaza acest aspect si in postarea sa din data de 9 august (pagina 15). Asta apropo de unele discutii... @cardinal In loc sa-i reducem durata calatoriei ce facem, ii mai adaugam minute bune ocolului prin Galati ? (~50, de fapt ai dreptate ar fi ~35 in plus pe langa cele 15 din Barbosi pentru schimbul de locomotive). Nu e mai bine ca in loc de trasa de locomotiva izolata de la Galati la Barbosi si invers CFR Calatori sa introduca un tren eventual cu numar suplimentar compus din 1-2-3 vagoane in functie de cerinte ? In alta ordine de idei atata timp cat sectia Tecuci-Faurei ramane neinteroperabila si inchisa traficului de calatori sezonierul Iasi-Constanta(-Mangalia, speram la anul) e bine sa ramana prin Barbosi-Braila si despartit de cel de Suceava Nord. Se justifica din multe puncte de vedere, timp de mers mai scurt, vagoane mai multe pentru fiecare iar calatorii cat de cat multumiti de cefereu si poate la anul n-o mai vad nici pe manuela nemultumita ca-i buluceste cefereuu calatorii in gara Constanta |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Vin 02 Oct 2015, 00:04 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu se face nicio revizie la Bârnova. Acolo urcă agentul autorizat în manipularea robinetului KD-2 în locomotivă, pentru că pe pantele cu declivitate mare nu este permisă conducerea simplificată. De aia e oprirea de 1 minut, ca să se ducă şeful de tren în locomotivă, la fel se face şi la Balota şi la Mestecăniş şi la Predeal. Dacă nu se face oprirea, înseamnă că agentul autorizat e deja în locomotivă la momentul ăla.
Și la Livezi Ciuc nu tot de-asta se oprește trenul indiferent de rang sau operator? |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Vin 02 Oct 2015, 01:02 | |
| - Mario 076 a scris:
-
@cardinal In loc sa-i reducem durata calatoriei ce facem, ii mai adaugam minute bune ocolului prin Galati ? (~50, de fapt ai dreptate ar fi ~35 in plus pe langa cele 15 din Barbosi pentru schimbul de locomotive). Nu e mai bine ca in loc de trasa de locomotiva izolata de la Galati la Barbosi si invers CFR Calatori sa introduca un tren eventual cu numar suplimentar compus din 1-2-3 vagoane in functie de cerinte ? Citeste cu atentie. Nu eu am spus sa il duca prin Galati, ba dimpotriva, prin Barbosi pare OK, dpdv al majoritatii calatorilor. La fel,si eu am scris sa care 2 vagoane. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
| |
| | | | IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |