|
| IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
|
+39ALEXCFR sp59 Vale_ntin Adirmvl laurentzu baiazid kristi kkk riciu calatorul marius_catalin84 ldh80 didinul marius664 florin29sv Mihay Dutzu Hurricane florin.lifticariu cardinal DUAL Jurnal Feroviar Adrian78 bubu razvan - trenuri Vitosa cristy79 Dr2005 dan tm mielutu zburator Andrey_tm 92Dragos spiderpc Katalyn AndiCFR Katalin4653 cosmin br IonutCFR2009 bobi Nesebar 43 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6890 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12291 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 03 Sept 2015, 22:59 | |
| In anii 1990, Acceleratul 1862/1861 Iasi-Mangalia circula pe acest traseu tot timpul anului! Solutia optima pentru acest tren (dar si pentru alte doua- unul dintre IR Iasi-Bucuresti si internationalul "Prietenia") este reabilitarea linie Faurei-Tecuci pentru VS de 100 km/h!
Pentru trenul Iasi-Constanta este cel mai logic si scurt traseu posibil (e ridicol sa-l pui sa ocoleasca prin Marasesti- Buzau- Faurei sau prin Barbosi) doar pentru ca CFR-Infrastructura nu este in stare sa reabiliteze pentru 100 km/h cei nici macar 100 km ai liniei Tecuci-Faurei! Iar daca sunt cereri si cei din Galati sau Braila vor tren direct spre mare, se poate atasa in Faurei o grupa directa Galati- Constanta/Mangalia sau daca cererea este mai mare mentinut un tren distinct Galati-Constanta/Mangalia.
De asemenea, reabilitarea tronsonului Bucuresti-Faurei a M700 (care sa se poata parcurge cu o singura oprire in Urziceni in 2 ore, asa cum era in 1988/1989) pentru VS DE 100 km/h, ar permite unui tren interegio Iasi-Bucuresti via Faurei sa scoate maxim 5 h si 45 minute de la Iasi la Bucuresti (2 ore Bucuresti- Urziceni-Faurei, cca 1 h si 15 minute Faurei-Tecuci si 2 h si 30 minute Tecuci-Iasi cat facea R Moldova in 1988/1989- timp posibil de obtinut si astazi avand in vedere starea buna a M600), fara rebrusare si fara schimbarea locomotivei, un timp de mers cu mult mai bun fata de cele cca 7 ore care se fac astazi de la Iasi la Bucuresti via Ploiesti. Oricum, cei mai buni timpi de mers Iasi-Bucuresti au fost obtinuti tot via Faurei, in 2003 de acele IC (compuse atunci din pacate de automotoare Desiro si care din pacate nu opreau in Crasna, dar nici in Faurei), de cca 5 h si 40 minute (oricum, daca s-ar putea merge de la Tecuci- Faurei-Bucuresti constant cu 100 km/h fara restrictii si cu opriri numai in Nicolina, Vaslui, Crasna, Barlad, Tecuci, Faurei si Urziceni un tren chiar compus din vagoane ar putea probabil obtine 5 h ore si 30 minute Iasi- Bucuresti, iar in acel moment probabil nimeni nu ar mai utiliza microbuzul de la Iasi la Bucuresti). |
| | | didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6471 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 03 Sept 2015, 23:38 | |
| Ăştia nu sunt în stare să schimbe şina aia 49 distrusă de pe Buzău- Făurei şi tu visezi la reabilitarea unei secţii închise? Nu zici tu rău ce zici, dar coada la reparaţii e luungă şi în fiacare an se măreşte în loc să scadă. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4631 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 23 Sept 2015, 15:58 | |
| Bine ca s-a terminat cu panarama asta de tren spre ,,semi-nicaieri,, . De la anul poate or fi in stare sa il faca Iasi-Galati-Braila-Mangalia iar celui de la Suceava sa ii bage grupa de Botosani;de asemenea sa reinfiinteze Bicaz/Comanesti-Mangalia |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 23 Sept 2015, 16:16 | |
| S-a terminat din pacate, unii regretând si acum ca n-a fost trasat sa ramâna si in extrasezon macar asa de proba 1-2 luni, dupa care la cu el daca n-avea calatori. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4631 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 23 Sept 2015, 16:22 | |
| De acord cu tine, putea sa ramana in extrasezon pana la Constanta.Eu am zis bine ca s-a terminat cu el in varianta in care a fost limitat in plin sezon!
Oare nu ar fi mai bine prelungirea lui 1861/1862 pe distanta Galati-Braila-Constanta si retur? |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 23 Sept 2015, 17:13 | |
| Panarama de tren ? Hmm dar calatori care veneau cu Regio de la Buzau, Fetesti, Buc.Obor sau Calarasi nu tot schimbau la Constanta ? Calatori de la trenurile IR cu capat la CT cum au fost 14038, 1985, 10804, 1585, 87, si 89 nu tot schimbau cu alt tren sau autocar ? De bine de rau la asta era legatura imediata la etajate dar Suceveanul ca ajungea inainte de rasarit cand alti abia se bagau la somn, ala nu mai era panarama de tren ca erai obligat sa mergi cu catel si purcel pe plaja pana la 12 cand primeai camera la hotel ?
Suntem cu toti nemultumiti dar poate ca se putea si mai rau de atat si sa speram ca sezonul viitor va fi un mers mai bun principalul este sa ramana trenul tineretului cu etajate si oferta la tarife. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 23 Sept 2015, 17:34 | |
| Normal asa este, ca ajungi dimineata si la hotel nu te primeste, ba chiar sa vezi la plecare ca intr-un sfert de ora ne-a batut la usa ca nu am predat camera.
Am mers de la Vaslui si am schimbat foarte OK cu etajatul de la Sibiu, a trecut IDM( o femeie) si le-a spus tuturor ca asta e trenul care merge la Eforie Nord, Sud, Costinesti, a fost OK am avut peron comun , nu am trambalat bagajele si in 5 minute am plecat, a venit supracontrol, a spus cu voce tare ordinea statiilor pina la Mangalia.
Ce sa vrei mai mult? Atita e vorba lui Moromete.
Daca era direct cred ca trebuia scurtat ca lumea iasa cu gramada din gara Constanta nu toti merg cu trenul mai departe. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 23 Sept 2015, 23:18 | |
| - bobi a scris:
- De acord cu tine, putea sa ramana in extrasezon pana la Constanta.Eu am zis bine ca s-a terminat cu el in varianta in care a fost limitat in plin sezon!
Oare nu ar fi mai bine prelungirea lui 1861/1862 pe distanta Galati-Braila-Constanta si retur? Trenul ăla trebuia să rămână prin Barboși, pe trasa sezonierului. Partea de Suceava a trenului să i-o lege la Tecuci și basta. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 24 Sept 2015, 08:21 | |
| S-a mai propus dar cica ce facem cu ceilalti de mai jos de Marasesti. Plus ca n-ar fi in regula sa ii devieze pe aia prin Galati. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 24 Sept 2015, 08:24 | |
| Sa puna un IR Buzau - Fetesti - Constanta, grupa de la un IR Suceava - Bucuresti, cel mai indicat, Iasi-Constanta sa circule pe trasa lui separata prin Barbosi |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 24 Sept 2015, 08:58 | |
| Tot timpul anului trebuie sa fie Iasi-Barbosi-Constanta iar in sezon DIRECT la Mangalia scurt si fara comentarii, stai sa trambalezi lumea din tren in tren cu catel si purcel, e usor sa vorbesti din fata calculatorului si la 20 de ani dar in teren la 50 de ani nu iti arde sa tot trambalezi din tren in tren. Suceava-Constanta, in sezon la Mangalia iar restul timpului grupa la asta de la Iasi cu atasare/detasare in Faurei, ca asta il lasa prin Focsani/Buzau, deci in sezon Iasi-Constanta trece pe racord la Faurei iau in extra sezon intra in Faurei sa ia grupa de la Suceava, e cel mai simplu. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 24 Sept 2015, 09:13 | |
| Dar tu karpaty esti indaratnic rau de tot, sint cazuri in care o tii degeaba cu ideea ta. E bine sa ramina trenul asta pe ruta prin Barbosi dar cu trenurile directe cred ca propui chiar si legaturi asa dupa imaginatia ta. Si asta la 50 de ani cum zici, nu a fost mare scofala sa se trambaleze lumea in trenul de legatura. Poate anul viitor o sa il lase direct. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 24 Sept 2015, 09:21 | |
| Nu stiu pe ce lume traiesti tu si ce oameni te inconjoara dar eu am colegi la munca care mereu ma intreaba "cum de mergi cu trenurile in tara asta, sa stai asa in tren care de abea se taraie, conditii de 2 bani, si cu alti prosti prin tren, betivi si nebuni" asta imi zic colegii. Sa nu mai zic ca o tipa la 55 de ani a zis ca nu ar urca in tren nici platita nu mai zic ca daca ar fi gratis, ca nu are rabdare sa mai mearga cu trenu iar cand ii spun ca mai si schimb trenu, deja o lasa rece si e peste puterea ei de a intelege cine suporta sa mai stea dupa trenuri sa le si schimbe cu bagaje in spate. Am caz pe mama, trecuta de 55 de ani care nu a vrut sa mearga la mare cu trenu cu schimbare in CT, om bolnav, cum am zis trecuta de 55 de ani nu ii convine sa stea sa schimbe trenuri cu bagaje in spate, a preferat sa o duc eu cu masina direct din fata blocului in fata hotelului, deci nu stiu voi cei care sariti din tren in tren ce prieteni, cunostinte aveti de vedeti viata asa roz dar aici in Bucuresti si colegii pe care ii am, persoanele ce le cunosc, nu am pe nimeni care sa iubeasca mersul cu trenul iar schimbarea lor in parcurs e deja de domeniul "epoca de aur, anii'80".
Ultima editare efectuata de catre Karpaty in Joi 24 Sept 2015, 09:34, editata de 1 ori |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4631 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 24 Sept 2015, 09:33 | |
| - Karpaty a scris:
- Tot timpul anului trebuie sa fie Iasi-Barbosi-Constanta iar in sezon DIRECT la Mangalia scurt si fara comentarii, stai sa trambalezi lumea din tren in tren cu catel si purcel, e usor sa vorbesti din fata calculatorului si la 20 de ani dar in teren la 50 de ani nu iti arde sa tot trambalezi din tren in tren.
Suceava-Constanta, in sezon la Mangalia iar restul timpului grupa la asta de la Iasi cu atasare/detasare in Faurei, ca asta il lasa prin Focsani/Buzau, deci in sezon Iasi-Constanta trece pe racord la Faurei iau in extra sezon intra in Faurei sa ia grupa de la Suceava, e cel mai simplu. Exact la asta m-am gandit si eu si asa ar fi corect! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 24 Sept 2015, 09:37 | |
| Galaţi - Constanţa a tot circulat zilnic până prin primăvară. Căra aer. Iar economia de material rulant realizată cu trenul de la Iaşi o pierzi când îl faci pe cel de la Suceava, pentru că nici Iaşi, nici Suceava nu generează atât de mulţi călători cât să facă tren de 15 vagoane. - karpaty a scris:
- ,,cum de mergi cu trenurile in tara asta, sa stai asa in tren care de abea se taraie, conditiid e 2 bani, si cu alti prosti prin tren, betivi si nebuni"
Aşa-i românul, niciodată nu îi convine ce i se oferă. Acum 20 de ani încă se mergea cu 20-47 pe IR de lung parcurs, cu banchetele slinoase, fără încălzire iarna, fără aer condiţionat, cu buda care puţea de la 1km, cu fum de ţigară la greu pe culoare, cu toţi jegoşii prin compartimente, cu naşul, cu uşile deschise în mers la vagon. Când voiai bilet la accelerat sau rapid trebuia să mergi cu 3 ore înainte la gară sau cu o zi înainte la agenţia de voiaj (dacă o aveai în oraşul tău), după aia te trezeai în tren că mai e unul cu bilet pe acelaşi loc, să nu mai zic că decontul biletelor era imposibil, pentru că nu aveau nici CUI, nu se dădea nici bon sau factură, de fapt nici măcar numele complet al SNCFR-ului nu era trecut pe bilet. Acum, de bine, de rău, avem vagoane noi/modernizate, avem aer condiţionat inclusiv pe multe trenuri R, avem nişte bude ceva mai decente (măcar din staţia de formare are săpun şi hârtie în 99% din cazuri), putem lua bilete de la aproape orice gară, cu 30 zile anticipaţie, le putem lua şi online, nu mai sunt cazuri de locuri dublate, biletul are cod de bare şi CUI trecut şi se poate uşor deconta la firmă. - bobi a scris:
- gasesti ca a fost mai mult decat minunat ca cei din Craiova sa aiba TREI trenuri pentru Mangalia iar 1961/1962 sa fie limitat la Constanta???
3 trenuri, din care unul de la Timişoara şi unul de la Arad. Plus că zona generează mai mulţi călători pentru Mangalia, iar trenurile respective trec şi prin Bucureşti, care e de vreo 10 ori mai mare decât Galaţiul. _________________ :TTT:
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
| |
| | | | IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |