|
| IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
|
+39ALEXCFR sp59 Vale_ntin Adirmvl laurentzu baiazid kristi kkk riciu calatorul marius_catalin84 ldh80 didinul marius664 florin29sv Mihay Dutzu Hurricane florin.lifticariu cardinal DUAL Jurnal Feroviar Adrian78 bubu razvan - trenuri Vitosa cristy79 Dr2005 dan tm mielutu zburator Andrey_tm 92Dragos spiderpc Katalyn AndiCFR Katalin4653 cosmin br IonutCFR2009 bobi Nesebar 43 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 24 Sept 2015, 10:06 | |
| - Dr2005 a scris:
- Galaţi - Constanţa a tot circulat zilnic până prin primăvară. Căra aer. Iar economia de material rulant realizată cu trenul de la Iaşi o pierzi când îl faci pe cel de la Suceava, pentru că nici Iaşi, nici Suceava nu generează atât de mulţi călători cât să facă tren de 15 vagoane.
- karpaty a scris:
- ,,cum de mergi cu trenurile in tara asta, sa stai asa in tren care de abea se taraie, conditiid e 2 bani, si cu alti prosti prin tren, betivi si nebuni"
Aşa-i românul, niciodată nu îi convine ce i se oferă. Acum 20 de ani încă se mergea cu 20-47 pe IR de lung parcurs, cu banchetele slinoase, fără încălzire iarna, fără aer condiţionat, cu buda care puţea de la 1km, cu fum de ţigară la greu pe culoare, cu toţi jegoşii prin compartimente, cu naşul, cu uşile deschise în mers la vagon. Când voiai bilet la accelerat sau rapid trebuia să mergi cu 3 ore înainte la gară sau cu o zi înainte la agenţia de voiaj (dacă o aveai în oraşul tău), după aia te trezeai în tren că mai e unul cu bilet pe acelaşi loc, să nu mai zic că decontul biletelor era imposibil, pentru că nu aveau nici CUI, nu se dădea nici bon sau factură, de fapt nici măcar numele complet al SNCFR-ului nu era trecut pe bilet. Acum, de bine, de rău, avem vagoane noi/modernizate, avem aer condiţionat inclusiv pe multe trenuri R, avem nişte bude ceva mai decente (măcar din staţia de formare are săpun şi hârtie în 99% din cazuri), putem lua bilete de la aproape orice gară, cu 30 zile anticipaţie, le putem lua şi online, nu mai sunt cazuri de locuri dublate, biletul are cod de bare şi CUI trecut şi se poate uşor deconta la firmă.
- bobi a scris:
- gasesti ca a fost mai mult decat minunat ca cei din Craiova sa aiba TREI trenuri pentru Mangalia iar 1961/1962 sa fie limitat la Constanta???
3 trenuri, din care unul de la Timişoara şi unul de la Arad. Plus că zona generează mai mulţi călători pentru Mangalia, iar trenurile respective trec şi prin Bucureşti, care e de vreo 10 ori mai mare decât Galaţiul. Craiova-Mangalia puteau sa-l limiteze la Constanta ca nu murea nimeni;existau celelalte 2 pentru Mangalia. Iar bucurestenii au trenuri garla pentru mare. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 24 Sept 2015, 11:11 | |
| @bobi tot nu vrei sa intelegi ca se putea si mai rau decat ce-a fost in vara ? Sa schimbi trenul la Constanta pentru ultimi 14, 17, 26 sau 43 km nu e capat de tara, era mai rau daca il schimbai la jumatatea drumului hai sa zic ca exemplu si luat doar ca exemplu la Galati/Barbosi cum era atunci ? Si cu etajatul o ti lunga, daca eram moderator iti dadeam ban daca mai continuai cu etajatul care a circulat doar cateva zile asta vara pe Iasi-Constanta. Suceava-Mangalia un alt tren de care si-au batut joc, eu stau si ma intreb cine a facut mersul sezonierelor in halul asta de a avut de suferit doar moldoveni ?
@Karpaty sti ca ti-am mai spus ca la mine in cartier toti merg cu trenul doar pana la Bucuresti ca e aproape gara, trenurile merg repede si sunt ieftine altfel pentru ei reprezinta o rusine sa mearga cu trenul. Aseara m-a sunat un vecin care are bmw decapotabil, plin de bani sa ma intrebe "Bai Cataline mai circula Regiotransul ala de 08:30 spre Bucuresti" si i-am confirmat si a plecat cu el.
La mine in cartier stau de vorba cu toata lumea indiferent de varsta noi suntem toti o mare familie, pentru toti trenul reprezinta ceva rusinos, il folosesc doar pentru Bucuresti sau cand se duc in gasca la mare sau la munte atat si nimic mai mult, le povesteam la unii de Hyperion nu le venea sa creada ca in Romania s-a putut face ceva dar alti spuneau ca e un jeg de tren pe langa ce-au vazut ei in Europa.
Duminica la Gara de Vest am urcat o vecina la R 3001 dar pana sa vina trenul pe peron erau vreo 100 de insi care asteptau trenul si ma intreaba vecina ( venita dupa 12 ani dintr-o tara din Orient ) unde scrie pe bilet la ce linie e trenul, m-a bufnit rasul si pe mine si pe cativa care erau langa noi si au auzit intrebarea, apoi i-am explicat cum sta treaba la noi in Romania si de ce nu se merita sa mearga la Brasov cu IR-ul dus-intors si de ce i-am recomandata 3001/3012 cu doar 29 lei dus-intors fata de 66 lei cat platea la IR pentru doar 30 minute diferenta. A zis ca i-a placut la R 3001 la etaj, a vazut lumea cum se folosea de prizele vagonului, vagonul plin de turisti de o zi iar la intoarcere a pus piciorul in tren cand a inceput urgia aia de furtuna cu grindina de a inundat Brasovul, una peste alta i-a placut dar a zis ca suntem in urma cu foarte multi ani fata de ce trenuri circula in tara ei.
Asta inseamna sa folosesti trenul in Romania ori pe distante scurte, ori unde e ieftin ori din lipsa de altceva atat si nimic mai mult, ca fata vroia autocar pana la Brasov i-am explicat ca nu exista direct decat duba pana la Sinaia si de acolo CDI pana la Brasov. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 24 Sept 2015, 11:25 | |
| kerpeten ali:
Pot sa-ti spun acelasi lucru si anume ca si tu o tii una si buna cu ,,normalitatea,, schimbatului si a etajatelor!!!!! Cat despre interdictie, nu ma sperie cu nimic, nu o sa-mi schimbe mentalitatea vizavi de bataia de joc a CFR-ului fata de calatori! Cu deviza ,,se poate si mai rau,, nu o sa evoluam ca natie,din pacate!!! |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 24 Sept 2015, 12:05 | |
| Eu ti-am tot prezentat realitatea dar nu vrei sa intelegi. Fratemiu a plecat cu cumnata in Anglia 100 Euro autocarul la 06:00 dimineata din Ploiesti sosire poimaine la 03:00 in Londra firma Brianna Tour la TG.Mures au coborat cu tot cu bagaje si au asteptat vreo 2 ore pana a venit autocarul de la Tirgu Neamt care avea sa mearga in Anglia, cum crezi ca a fost sa cobori dupa 6 ore de mers cu tot cu bagaje si sa stai 2 ore dupa celalalt autocar ? Si tu o ti intruna ca au coborat calatori dimineata, deci nu noaptea, deci nu intr-o gara cu peroane varza si lumini slabe ca sa schimbe trenul pentru ultimi 14,17,26 sau 43 km. S-a umplut forumul cu atatea pagini despre Constanta-Mangalia asta e situatia de acolo nu se poate electrifica ca e nu se amortizeaza investitia, nu se poate dubla ca nu e spatiu si la fel nu poti amortiza investitia doar cu trenuri care sa circule 3 luni si tot asa, tot nu vrei sa intelegi dar in schimb cand a avut 10 vagoane ati stiut sa laudati ca sezonierul Iasi-Constanta are 10 vagoane 2 cusete sau ce mai avea el pe acolo. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 24 Sept 2015, 17:59 | |
| Dar pina la urma oamenii chiar au folosit trenul chiar asa cu schimbare, daca trenul de legatura a fost chiar alaturat si nu s-a stat cu orele dupa el care a fost problema? Ca doar lumea se trambaleaza si asa.
Si exemplul dat de kerpeten dovedeste faptul ca trenul are nevoie de viteza pentru a avea pasageri.
|
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 00:51 | |
| Dacă se repară linia Făurei - Buzău (chiar sunt curios de minunea asta), probabil că va rămâne prin Buzău și în sezon. Poate se mută și 1945 prin Făurei.
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 01:33 | |
| - cardinal a scris:
- Dacă se repară linia Făurei - Buzău (chiar sunt curios de minunea asta), probabil că va rămâne prin Buzău și în sezon.
Poate se mută și 1945 prin Făurei.
Mai bine nu, 1961 sa il lase prin Barbosi iar 1945 prin Baneasa, e cel mai ok. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 01:59 | |
| Whatever... Mie personal oricum nu imi foloseste nici unul din aceste trenuri, nici macar nu am putut sa ma duc sa il vad pe 1961/1962, asa cum am mai spus, a fost pazit de politie si jandarmerie noaptea in Barbosi. Cand mergea 1945 prin Marasesti, am fost o singura data cu el. Dar repararea lui Faurei Buzau ma intereseaza in cel mai inalt grad. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 09:15 | |
| - Karpaty a scris:
- cardinal a scris:
- Dacă se repară linia Făurei - Buzău (chiar sunt curios de minunea asta), probabil că va rămâne prin Buzău și în sezon.
Poate se mută și 1945 prin Făurei.
Mai bine nu, 1961 sa il lase prin Barbosi iar 1945 prin Baneasa, e cel mai ok. Asa ar fi cel mai bine,iar parerea mea este ca nu se intampla nimic daca ar face si o bucla prin Galati-gara mare si bineinteles in sezon sa circule la Mangalia-eventual sa plece cu 45 minute mai devreme din Iasi.pentru a nu mai avea motiv sa spuna ca se bulucesc dimimeata prea multe trenuri!!!! |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 10:54 | |
| Mai coerent decat sa cari ditamai trenul Barbosi Galati si inapoi(24 km), mi se pare sa aduca electrica care vine oricum de la Galati, unul, doua vagoane, in chip de ramura. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 11:26 | |
| Lasa ca nu se intampla nimic daca merge 24 km in plus,abia nu mai sta la Barbosi, in camp 15 minute pentru rebrusare;pe Apahida-Cluj Napoca-Apahida , cu 1837/1838 si 1765/1766 se procedeaza la fel. |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 11:46 | |
| Pai nu e acelasi lucru, Barbosi e gara importanta,in Galati, cu multi clienti, cu autobuz din jumatate ora catre Galati, nu stiu cum e Apahida, dar pare o comuna. Bine, la ora aia oamenii vin cu ceva masini, sau taxiuri, si oricum am mai spus, nu ma afecteaza trenul ala |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 12:01 | |
| Tocmai ca trece in miez de noapte prin gara aia parasita Barbosi, trenu asta trebuie sa intre in gara mare, gara principala din GL nu Barbosi, cine e Barbosi? Un ciot, gara principala si moderna este Galati nu Barbosi! Poate sa ii faca oprire la Dus in Barbosi si la intors sa treaca fara oprire, simplu si gata, oricum nu are mare flux gara aia ca e la capatul orasului in gunoaie ca am vazut eu ce e pe acolo, gunoaie si caini. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 12:04 | |
| Apahida e sat, dar are mai multe autobuze decât are Barboşiul, care e cartier al unei reşedinţe de judeţ ) http://ctpcj.ro/index.php/ro/orare-linii/linii-metropolitane/linia-m41 Faptul că trece prin Barboşi arată clar de unde vine fluxul principal de călători (adică nu de la Galaţi)... probabil s-a considerat că nu are rost să adauge o oră în plus la mers doar de dragul de a intra în gara mare a Galaţiului. Iar în miez de noapte, taxiul până la ambele gări probabil costă la fel. _________________ :TTT:
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Joi 01 Oct 2015, 12:21 | |
| - Karpaty a scris:
- Tocmai ca trece in miez de noapte prin gara aia parasita Barbosi, trenu asta trebuie sa intre in gara mare, gara principala din GL nu Barbosi, cine e Barbosi? Un ciot, gara principala si moderna este Galati nu Barbosi! Poate sa ii faca oprire la Dus in Barbosi si la intors sa treaca fara oprire, simplu si gata, oricum nu are mare flux gara aia ca e la capatul orasului in gunoaie ca am vazut eu ce e pe acolo, gunoaie si caini.
Asa este ,cu siguranta daca ar intra in gara mare ,ar lua si mai multi calatori care doresc sa ajunga la mare dimineata. In sezon ar trebui sa opreasca doar Nicolina-Buhaesti-Vaslui-Crasna-Barlad-Tecuci-Barbosi-Galati-Braila-Tandarei-Fetesti-Cernavoda-Medgidia-Constanta-Eforie N si S -Costinesti Tabara-Neptun . Ce treaba au Liesti si Barnova ,plus catunele dinspre Constanta, precum si Agigea cu mersul de IR estival???!!! |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
| |
| | | | IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |