| IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
|
+39ALEXCFR sp59 Vale_ntin Adirmvl laurentzu baiazid kristi kkk riciu calatorul marius_catalin84 ldh80 didinul marius664 florin29sv Mihay Dutzu Hurricane florin.lifticariu cardinal DUAL Jurnal Feroviar Adrian78 bubu razvan - trenuri Vitosa cristy79 Dr2005 dan tm mielutu zburator Andrey_tm 92Dragos spiderpc Katalyn AndiCFR Katalin4653 cosmin br IonutCFR2009 bobi Nesebar 43 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 03 Aug 2015, 16:33 | |
| 1 cuseta, 1 dormitor, asa era in Iulie. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6911 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Lun 03 Aug 2015, 19:09 | |
| - Dr2005 a scris:
Liniile 1, 2 şi 3 nu mai au ieşire către Mangalia. E absolut logic ca trenurile care merg doar până la Constanţa să fie trase acolo. Pai daca este o chestie absolut logica de ce nu se intampla in fiecare zi??? Si daca nu stii raspunsul ti-l ofer tot eu:pentru ca nu in fiecare zi lucreaza acel IDM, care nu e deloc ambitios cum a zis stimabilul bubu, ci doar puturos si probabil plictisit sa mai manevreze cateva macazuri si sa dea dispozitii prin radio. Poate ar fi bine ,daca tot vorbim de logica absoluta ca acel IDM sa fie transferat in Bucuresti Nord,si asa sosirea si plecarea trenurilor sa fie facuta doar prin liniile 2,5,8,10 si 12 ca doar alea sunt mai directe, iar daca e prea aglomerat la sosire trenurile pot debarca pasagerii la podul Grand sau Basarab sa fie oamenii mai aproape de tramvai...Absolut logic, nu?!? Un pic |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 05 Aug 2015, 01:49 | |
| - Citat :
- http://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/foto-calatorie-de-cosmar-timp-de-8-ore-cu-trenul-iasi-constanta-pentru-94-5-lei--102927.html
Călătoria Iași Constanța, un coșmar |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5868 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 05 Aug 2015, 06:44 | |
| Am citit si eu si m-am ingrozit... Problema este ca toti se plang pe Facebook si pe internet, de ce nu fac reclamatii scrise la toate institutiile ca sa ii cocoseze cu amenzile ca asta e nesimtire crasa deja. Amenzi in fiecare zi sa ploua pe capul lor ca numai asa se misca ceva. Altfel cu articole in presa si comentarii pe Facebook - ii doare fix in spatele garii. Totusi eu nu inteleg de ce oamenii merg cu asa ceva: orarul acestui tren este gresit gandit, conditiile sunt de toata jena, preturile sunt de avion, transbordarea in Mangalia la RE 2801 este revoltatoare si nesimtita. Si cu toate astea sunt sigur ca este plin. In aceste conditii - de ce s-ar deranja sa faca ceva? Daca ar fi amendati in fiecare zi cu cateva zeci de mii de lei alta ar fi situatia. Din cate am auzit pana acum acest tren va fi rusinea actualului sezon estival din toate punctele de vedere. Iar sa pedepsesti iesenii din cauza lui Necolaiciuc - sper ca e o gluma. Adica Necolaiciuc e liber si tot oamenii au de suferit... |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 05 Aug 2015, 08:27 | |
| Este o rusine ce se intampla, deja raspunsurile lui Dr2005 si ai aparatorilor lui nu mai au nicio valoare aici pe forum. Daca ar fi fost forumul lui ar fi avut cei mai putini membri ca i-ar fi banat zilnic pe toti care aduc vorbe urate la adresa CFR.
Interesanta treaba cu acest tren si e de urmarit odata la 4 zile daca povestea se repeta atunci acel IDM ar trebui sanctionat, problema e sa nu fie unul din acei angajati cu pile puternice sa-l doara in cot de tot si toate.
@cristy79 cu ce ai vrea sa mearga zilnic 400 de insi spre mare ? Cu autocarul ? Nu cred ca e vreunul cu capul sa faca Iasi/Vaslui/Barlad/Braila-litoral cu atatea autocare, nu cred ca o firma ar avea atata putere nici daca ar anula trenul de tot. Cand mergi Bucuresti-Onesti cu IR pana la Adjud si apoi cu R pana la Onesti nu tot cobori sa schimbi trenul ?
Mult a fost putin a mai ramas pana la finele acestui sezon, cate injuraturi a luat CFR si angajati CFr pentru magariile si prostiile din acest sezon legat de trenul Iasi-Constanta o sa le ajunga pentru 10 ani. Curios ca la sfarsitul anului vor trage linie si vor spune ca au realizat un profit x cand ar fi putut face un profit si mai mare, dar cu cine ?
Ca tot spunea Dr2005 la un alt topic ca nu mai e secret de stat ca, calatori ar trebui sa stie ce putere are locomotiva, a carui depou apartine, unde se schimba mecanici, cum se calculeaza procentul de franare al unu tren, in ce an e fabricat vagonul, cum arata un livret, ce e ala oridn de circulatie etc etc poate ca ar trebui sa stie sa ca acel tren ar trebui tras la peronul comun cu IR 1687 ( RE 2801 ) si sa se duca gramada peste IDM sa-l faca ou si cu otet sa vedem daca ar avea curaj sa comenteze.
CFR isi bate joc de toti calatori de ani de zile prin diferite metode scopul este sa-i alunge de la tren catre alte mijloace de transport sa circule cu trenul doar angajati CFR, MT si pensionari.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 05 Aug 2015, 09:21 | |
| - cristy79 a scris:
- Problema este ca toti se plang pe Facebook si pe internet, de ce nu fac reclamatii scrise la toate institutiile ca sa ii cocoseze cu amenzile ca asta e nesimtire crasa deja. Amenzi in fiecare zi sa ploua pe capul lor ca numai asa se misca ceva. Altfel cu articole in presa si comentarii pe Facebook - ii doare fix in spatele garii.
Totusi eu nu inteleg de ce oamenii merg cu asa ceva: orarul acestui tren este gresit gandit, conditiile sunt de toata jena, preturile sunt de avion, transbordarea in Mangalia la RE 2801 este revoltatoare si nesimtita. Si cu toate astea sunt sigur ca este plin. In aceste conditii - de ce s-ar deranja sa faca ceva? Daca ar fi amendati in fiecare zi cu cateva zeci de mii de lei alta ar fi situatia. Autorul articolului se plânge că era vagonul vandalizat, nu că s-a transbordat în Constanţa. Dar vagonul ăla nu-l vandalizează ceferiştii în revizie... _________________ :TTT:
|
|
| |
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6028 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 05 Aug 2015, 09:58 | |
| - Dr2005 a scris:
- cristy79 a scris:
- Articolul
Autorul articolului se plânge că era vagonul vandalizat, nu că s-a transbordat în Constanţa. Dar vagonul ăla nu-l vandalizează ceferiştii în revizie... Aici tin sa-i dau dreptate lui Dr2005 dar in foarte putina masura. Acel vagon este o cazatura de pe R6412/3 unde fauna cu 3% capacitate mintala isi fac de cap acolo rup cotiere placute si alte chestii de prin vagoane. Totusi vina apartine CFR-ului cum dracu sa pui un vagon atat de vandalizat pe un tren IR de noapte? Sunt atatea vagoane 19/20-76 19/21-80 si muulte altele care stau cu revizia expirata si noi punem cazaturi din aceastea pe trenurile IR Rusine CFR |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9099 Reputatie : 13004 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 05 Aug 2015, 10:58 | |
| Acuma si voi stiti ca inainte de schimbarea mersului de tren se intocmeste si tabloul de garare al trenurilor care se avizeaza de DFGTR se trmite la JUYTC care il avizeaza spre trimitere la GDEEWC apoi in vizeaza spre neschimbare CFDREA. Inainte de schimbarea mersului d etren apare o brosura cu toate informatiile despre schimbarile aparute, tot acolo scrie ca livretele vechi se aduna de catre responsabilii BUFGTA si se remita la PTVSD ca sa nu existe confuzii. Asta e si motivul pentru care livretele au mereu alta culoare.
Asadar cel care manevreaza macazele si primeste trenurile la linia 11 cind liniile 2-3 sint libere, o face pentru ca asa prevede planul de exploare al statiei.
Ce nu stiu eu e daca cei din turn (operatorii aia cred ca tot IDM se numesc nu?) au vreun rol in stabilirea liniile de primire expediere.
Vorba e ca nu vede nimeni, ba aici e la mare lumea vine cu bagaje cu familie, dupa un drum lung de noapte, nu e tocmai bine sa ii trambalam pe la pasajul subteran cu toate alea hai sa primim astea doua trenuri la platforma de peron comuna. Nimeni nu vede? nimeni nu gindeste? ce fel de angajati sint aia care iau contact cu injuraturile oamenilor daca nu transmit zilnic sefilor acete aspecte? ce fel de sefi sint aia care nu se gindesc dincolo de aspetele tehnice ale operarii trenurilor?
Cum zice kerpeten acusi e gata sezonul, incasari au fost e pe plus cu 0.1? este deci plus ce conteaza ca putea fi plus 100? nu ii pasa nimanui de conditiile in care s-a obtinut acel plus de 0.1.
despre vandalizarea vagoanelor, da nu le vandalizeaza ceferistii ci tot calatorii.Care ar fi solutia? |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 05 Aug 2015, 12:20 | |
| Solutia ar fi ca cei responsabili sa constate si sa repare sau sa retraga vagonul respectiv sa puna altul in loc.
Daca il vandalizeaza Jean de la Vaslui ce vina are Ion de la Iasi de primeste acest tratament ? Se merge pe varianta da-i dracu l-au vandalizat asa sa mearga cu el.
Adica Dr2005 daca se duce cu bicla pe TransBucegi si Doamne fereste se accidenteaza rau, acuma salvarea si salvamontul nu vine sa-i acorde primul ajutor si sa-l salveze ? Ce o sa zica aia ? Lasa-l sa sufere daca i-a placut viteza sa sune acasa sa vina ai lui sa-i acorde primul ajutor, cam asa s-ar traduce.
Cfr-isti nu vandalizeaza desi as putea sa povestesc un episod de acum cativa ani din R 3007 cu vodka la ei, cu picioarele pe banchetele etajatelor 26-16 cu galagie de si cu seminte pe jos ca doar aveau autorizati si nimeni nu le putea face nimic. Cand a venit nasul le-a atras atentia si aia l-au trimis la plimbare ca e trenul lor.
La Regiotrans am plecat din Floresti nu am mers 30 secunde cu trenul de cand s-a pus in miscare si a venit nasul si ne-a inchis usa care oricum o inchideam noi dupa ce prindea putina viteza, la IR 1634 duminica la ultimul vagon doi draci de copii de maxim 4 ani se jucau la capatul vagonului, deranjau calatori care stateau in picioare si apasau pe butonul usilor de trecere in urmatorul vagon, noroc ca era ultimul si era blocat si tacsu unul cu plete cu castile in urechi nici nu se uita la ei, pe urma ne intrebam de ce cad prosti din tren. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 05 Aug 2015, 12:51 | |
| - kerpeten ali a scris:
- Adica Dr2005 daca se duce cu bicla pe TransBucegi si Doamne fereste se accidenteaza rau, acuma salvarea si salvamontul nu vine sa-i acorde primul ajutor si sa-l salveze ? Ce o sa zica aia ? Lasa-l sa sufere daca i-a placut viteza sa sune acasa sa vina ai lui sa-i acorde primul ajutor, cam asa s-ar traduce.
La un accident rutier, cheltuielile cu spitalizarea le plăteşte vinovatul... dacă e şofer le plăteşte asiguratorul, dacă e biciclist sau pieton le plăteşte din buzunarul propriu, deci există o metodă de a se acoperi cheltuielile cu intervenţia şi spitalizarea. Pe când cei care vandalizează vagoanele nu sunt prinşi şi paguba rămâne neacoperită. _________________ :TTT:
|
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 05 Aug 2015, 13:37 | |
| Cand am plecat eu, in Barbosi s-a urcat un intreg grup, la vagonul etajat de la coada(devenit cap). Oi fi prins eu o zi mai aglomerata... |
|
| |
florin29sv
Numarul mesajelor : 102 Reputatie : 4428 Data de inscriere : 28/01/2013
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 05 Aug 2015, 15:07 | |
| Tocmai de aceea au separat trenul de Suceava de cel de Iaşi ca să nu mai pună etajate nu? acum nu mai sunt limitaţi la opt vagoane de tren .... atunci de ce au pus etajat? Cel de Suceava are 10 vagoane si slavă Domnului nu etajate |
|
| |
Dutzu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1597 Varsta : 28 Localizare : Iasi Reputatie : 6028 Data de inscriere : 29/12/2012
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 05 Aug 2015, 15:26 | |
| - florin29sv a scris:
- Tocmai de aceea au separat trenul de Suceava de cel de Iaşi ca să nu mai pună etajate nu? acum nu mai sunt limitaţi la opt vagoane de tren .... atunci de ce au pus etajat?
Cel de Suceava are 10 vagoane si slavă Domnului nu etajate Apropo vagoanele 21-31 unde sunt? |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 05 Aug 2015, 15:48 | |
| Etajatul ala are 120 echivalentul a 2 vagoane 20-54. Au rupt si ei de unde au putut.
Cate locuri are un vagon 21-31, 60 sau 66 ?
La inceputul luni trecute una din garnituri era cu 20-54 iar cealalta cu 21-31.
11-31 au fost facute 4 bucati si 21-31 11 bucati din care 6 erau pe una din garniturile acestui tren la inceputul luni trecute.
Etajatul ala da bine doar in poze/filmarile cu acest tren daca e serie mica si sigur este atunci nici prize nu are ca etajatele 26-16 de la 097 la 120 sunt dotate cu prize.
Daca acest tren are in continuare vagoane 20-54 fara aer conditionat, masute si prize cum au celelalte sezoniere adaugandu-se faptul ca circula numai pana la Constanta plus toate aspectele negative semnalate la acest topic dar si pe internet as putea spune cu 10 guri ca acest tren este rusinea sezonului 2015 la CFR. Si intrebarea amaruta de ce tocmai ieseni sa aiba parte de acest tratament ? |
|
| |
cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia Mier 05 Aug 2015, 22:41 | |
| L-am vazut acum 2 ani, cand mergea prin Suraia, in Tecuci. Avea multe etajate, si mergea ziua. Noaptea trebuie AC ? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
| |
|
| |
| IR 1962/1961 Iasi-Vaslui-Barbosi-Braila-Tandarei-Constanta-Mangalia | |
|