| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 20 Oct 2011, 12:35 | |
| MT reia lucrările pentru redeschiderea podului de cale ferată de la Grădiştea
Ministerul transporturilor a publicat în vederea dezbaterii publice proiectul de hotărâre de guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici în vederea reluării lucrărilor pentru reluarea traficului pe podul nou de la Grădiştea, în vederea redeschiderii circulaţiei feroviare pe tronsonul Bucureşti – Giurgiu prin Vidra – Grădiştea. Valoarea estimată a investiţiei este de 308.588 mii RON . Lungimea totală a traseului pe care se vor efectua lucrări este de 4,5 km, viteza maximă de circulaţie cu care se va putea circula fiind de maxim 95 km/h. Durata de realizare a investiţiei va fi de 12 luni de la demararea lucrărilor. Propunerile pot fi depuse până la data de 27 octombrie 2011. Sursa: www.mt.ro
|
|
| |
traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5135 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 20 Oct 2011, 21:24 | |
| CFR modernizeaza statia Slobozia Veche cu 22 milioane de lei: http://www.dailybusiness.ro/stiri-companii/cfr-modernizeaza-o-statie-cu-22-mil-lei-69689/ Ce parere aveti? Cat de necesara e investitia asta intr-o gara prin care trec doar personale si care nu e de mare importanta, nici nod feroviar? Se toaca niste bani in prostie numai in gari din asta no-name doar-doar sa aiba cu ce se lauda cretinii care ne conduc "uite, am facut si noi ceva", ne vor scoate pe nas in 2012. In timpul asta, gari istorice sau de importanta majora inainte de '89 sunt lasate deliberat in paragina si uitare, te-apuca si jalea cand stii ce trenuri treceau odinioara pe acolo. |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 20 Oct 2011, 21:31 | |
| Asa auzeam si de gara din Piatra Neamt ca vor s-o faca eurogara sau nush ce... Eu unul nu-s de acord, s-o lase asa cum e, ca e foarte frumoasa, sa-i mai igienizeze spatiile interioare, salile de asteptare ca alea-s vai de mama lor si sa mai curate buruienile din fata garii, dar in rest e inutila o asemenea investitie. Referitor la Slobozia, intr-adevar cam multi bani bagati pt o gara uitata, mai bine s-ar axa pe garile de pe magistralele importante unde este trafic. |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6390 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 20 Oct 2011, 21:36 | |
| http://www.click.ro/news/bucuresti/vreti-treaca-trenul_0_1270073151.html |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 20 Oct 2011, 21:58 | |
| Abia astept sa ma plimb cu el, va fi un mijloc anti-stres interesant Na ca am postat si eu. |
|
| |
Cobra
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5441 Data de inscriere : 28/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 20 Oct 2011, 22:23 | |
| Inca un articol al unui ziar numa' bun de tinut la toaleta. Nu stiam ca sageata albastra e tren de mare viteza. De asemenea, nu stiam nici de statia Grivita. De fapt, exista o halta cu numele asta pe sectia 703, da' ma-ndoiesc ca domnii jurnalisti au auzit de ea. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 20 Oct 2011, 22:24 | |
| Sigur ca da, mai ales ca va circula cu 30 km/h pe mai mult de jumatate din traseu. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 20 Oct 2011, 22:26 | |
| Nu e adevarat, am vazut cu ochii mei cum s-a adaugat terasament si s-a burat linia de arata ca noua de la Otopeni spre Cernica. Linia de centura arata chiar bine, pot spune ca a fost un avantaj ca au crescut buruienile pe ea, ne fiind folosita s-a pastrat cat de cat decent in anumite locuri, daca o bureaza toata s-au scos bine astia din CFR. Daca o sa mearga trenurile cu 60-80km/h ar fi super. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 20 Oct 2011, 22:34 | |
| Bine si cu 3 lei biletul sa mearga sa inconjoare 80 de kilometri va fi foarte rentabil.. |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 20 Oct 2011, 23:18 | |
| In articol se spune ca vor fi introduse Sageti albastre. Atunci de ce se mai omara ei sa electrifice linia? Si inca un aspect. Din harta postata in acel articol de la click, arata ca incepand de la nord la sud dupa Bucuresti Sud vine Pantelimon si apoi Pasarea. Nu mai inteleg nimic! |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 20 Oct 2011, 23:28 | |
| Harta e gresita. Dupa Voluntari Hm. vine direct Bucuresti Sud Gr. Tehnica si apoi directia Berceni Hm. Ori daca vor neaparat oprire in Pantelimon, se va face cu rebrusare si apoi urmeaza Bucuresti Sud Gr. Calatori si din nou rebrusare spre Bucuresti Sud Gr. Tehnica (dar asta inseamna 15 minute pierdere de timp pentru schimbarea sensului de mers). Cel mai probabil, se va folosi racordul direct Voluntari - Bucuresti Sud Gr. Tehnica |
|
| |
popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 21 Oct 2011, 00:25 | |
| Hmmm , un reportaj foto cu linia de centura ar fi foarte bun , poate asa ne edificam asupra planurilor celor de la CFR... |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 21 Oct 2011, 08:31 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- In articol se spune ca vor fi introduse Sageti albastre. Atunci de ce se mai omara ei sa electrifice linia?
Se electrifica pentru transportul de marfa si alternativa la calatori, datorita faptului ca M800 e gata si M300 aproape gata majoritatea transportatorilor din zona vor trece pe calea ferata. Am impresia ca pentru asta se electrifica inapoi. Bucurestiul va fi principalul nod feroviar de marfa si consumator din zona de sud a tarii si probabil vor sa mai elibereze din trenurile de marfa care trec prin zonele cu probleme de la Baneasa. E mai simplu sa vina trenul de marfa sa il traga intr-unul din triajele/garile de pe centura cum sunt in zona Otopeni-Cernica am vazut "statii" si cu 6-8 linii in apropiere de A2 cum vi de la Voluntari pe centura, le-am vazut din mers din masina, pana acum cateva luni de zile nu stiam de ele dar ultima oara cand am trecut pe acolo au mai curatat din boschieti si s-a vazut ceva.
Ultima editare efectuata de catre AlexD in Vin 21 Oct 2011, 10:05, editata de 1 ori |
|
| |
COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 21 Oct 2011, 08:58 | |
| Si mersul cum va fi pe linia de centura? Caci am vazut in harta din reportaj ca toate trenurile pleaca si sosesc din Bucuresti Nord. Probabil unele vor circula intr-un sens si altele in celalalt , precum circula linia 1 in Bucuresti, sau fosta linie 26, adica in forma de inel. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 21 Oct 2011, 09:55 | |
| O sa vedem cand le da drumul. Cred ca un bilet intreg pe toata distanta va fi cam 5 lei, posibil sa se taie bilete pe distanta in tren. Mi-ar placea sa dau o tura de la Gara de Nord-Linia CB-Gara de nord |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea I) | |
|