Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2011, 12:35

MT reia lucrările pentru redeschiderea podului de cale ferată de la Grădiştea

Ministerul transporturilor a publicat în vederea dezbaterii publice proiectul de hotărâre de guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici în vederea reluării lucrărilor pentru reluarea
traficului pe podul nou de la Grădiştea, în vederea redeschiderii circulaţiei feroviare pe tronsonul Bucureşti – Giurgiu prin Vidra – Grădiştea. Valoarea estimată a investiţiei este de 308.588 mii RON . Lungimea totală a traseului pe care se vor efectua lucrări este de 4,5 km, viteza maximă de circulaţie cu care se va putea circula fiind de maxim 95 km/h. Durata de realizare a investiţiei va fi de 12 luni de la demararea lucrărilor. Propunerile pot fi depuse până la data de 27 octombrie 2011.
Sursa: www.mt.ro
Sus In jos
traian

traian


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 40
Localizare : Eforie Sud
Reputatie : 5135
Data de inscriere : 23/06/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2011, 21:24

CFR modernizeaza statia Slobozia Veche cu 22 milioane de lei:
http://www.dailybusiness.ro/stiri-companii/cfr-modernizeaza-o-statie-cu-22-mil-lei-69689/
Ce parere aveti? Cat de necesara e investitia asta intr-o gara prin care trec doar personale si care nu e de mare importanta, nici nod feroviar? Se toaca niste bani in prostie numai in gari din asta no-name doar-doar sa aiba cu ce se lauda cretinii care ne conduc "uite, am facut si noi ceva", ne vor scoate pe nas in 2012.
In timpul asta, gari istorice sau de importanta majora inainte de '89 sunt lasate deliberat in paragina si uitare, te-apuca si jalea cand stii ce trenuri treceau odinioara pe acolo. Crying or Very sad
Sus In jos
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6375
Data de inscriere : 20/08/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2011, 21:31

Asa auzeam si de gara din Piatra Neamt ca vor s-o faca eurogara sau nush ce... Eu unul nu-s de acord, s-o lase asa cum e, ca e foarte frumoasa, sa-i mai igienizeze spatiile interioare, salile de asteptare ca alea-s vai de mama lor si sa mai curate buruienile din fata garii, dar in rest e inutila o asemenea investitie. Referitor la Slobozia, intr-adevar cam multi bani bagati pt o gara uitata, mai bine s-ar axa pe garile de pe magistralele importante unde este trafic.
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6390
Data de inscriere : 16/09/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2011, 21:36

http://www.click.ro/news/bucuresti/vreti-treaca-trenul_0_1270073151.html
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2011, 21:58

Abia astept sa ma plimb cu el, va fi un mijloc anti-stres interesant a21 Na ca am postat si eu.
Sus In jos
Cobra




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5441
Data de inscriere : 28/09/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2011, 22:23

Inca un articol al unui ziar numa' bun de tinut la toaleta. Nu stiam ca sageata albastra e tren de mare viteza. De asemenea, nu stiam nici de statia Grivita. De fapt, exista o halta cu numele asta pe sectia 703, da' ma-ndoiesc ca domnii jurnalisti au auzit de ea.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2011, 22:24

Sigur ca da, mai ales ca va circula cu 30 km/h pe mai mult de jumatate din traseu. Laughing
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2011, 22:26

Nu e adevarat, am vazut cu ochii mei cum s-a adaugat terasament si s-a burat linia de arata ca noua de la Otopeni spre Cernica. Linia de centura arata chiar bine, pot spune ca a fost un avantaj ca au crescut buruienile pe ea, ne fiind folosita s-a pastrat cat de cat decent in anumite locuri, daca o bureaza toata s-au scos bine astia din CFR.
Daca o sa mearga trenurile cu 60-80km/h ar fi super.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2011, 22:34

Bine si cu 3 lei biletul sa mearga sa inconjoare 80 de kilometri va fi foarte rentabil..
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2011, 23:18

In articol se spune ca vor fi introduse Sageti albastre. Atunci de ce se mai omara ei sa electrifice linia?
Si inca un aspect. Din harta postata in acel articol de la click, arata ca incepand de la nord la sud dupa Bucuresti Sud vine Pantelimon si apoi Pasarea. Nu mai inteleg nimic!
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 63 Icon_minitimeJoi 20 Oct 2011, 23:28

Harta e gresita. Dupa Voluntari Hm. vine direct Bucuresti Sud Gr. Tehnica si apoi directia Berceni Hm. Ori daca vor neaparat oprire in Pantelimon, se va face cu rebrusare si apoi urmeaza Bucuresti Sud Gr. Calatori si din nou rebrusare spre Bucuresti Sud Gr. Tehnica (dar asta inseamna 15 minute pierdere de timp pentru schimbarea sensului de mers). Cel mai probabil, se va folosi racordul direct Voluntari - Bucuresti Sud Gr. Tehnica
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 63 Icon_minitimeVin 21 Oct 2011, 00:25

Hmmm , un reportaj foto cu linia de centura ar fi foarte bun , poate asa ne edificam asupra planurilor celor de la CFR...
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 63 Icon_minitimeVin 21 Oct 2011, 08:31

COSTACHE MIHAIL a scris:
In articol se spune ca vor fi introduse Sageti albastre. Atunci de ce se mai omara ei sa electrifice linia?
Se electrifica pentru transportul de marfa si alternativa la calatori, datorita faptului ca M800 e gata si M300 aproape gata majoritatea transportatorilor din zona vor trece pe calea ferata. Am impresia ca pentru asta se electrifica inapoi. Bucurestiul va fi principalul nod feroviar de marfa si consumator din zona de sud a tarii si probabil vor sa mai elibereze din trenurile de marfa care trec prin zonele cu probleme de la Baneasa.
E mai simplu sa vina trenul de marfa sa il traga intr-unul din triajele/garile de pe centura cum sunt in zona Otopeni-Cernica am vazut "statii" si cu 6-8 linii in apropiere de A2 cum vi de la Voluntari pe centura, le-am vazut din mers din masina, pana acum cateva luni de zile nu stiam de ele dar ultima oara cand am trecut pe acolo au mai curatat din boschieti si s-a vazut ceva.


Ultima editare efectuata de catre AlexD in Vin 21 Oct 2011, 10:05, editata de 1 ori
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 63 Icon_minitimeVin 21 Oct 2011, 08:58

Si mersul cum va fi pe linia de centura? Caci am vazut in harta din reportaj ca toate trenurile pleaca si sosesc din Bucuresti Nord. Probabil unele vor circula intr-un sens si altele in celalalt , precum circula linia 1 in Bucuresti, sau fosta linie 26, adica in forma de inel.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 63 Icon_minitimeVin 21 Oct 2011, 09:55

O sa vedem cand le da drumul. Cred ca un bilet intreg pe toata distanta va fi cam 5 lei, posibil sa se taie bilete pe distanta in tren.
Mi-ar placea sa dau o tura de la Gara de Nord-Linia CB-Gara de nord a21
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 63 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 63 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 63 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64, 65, 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: