|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 21 Oct 2011, 13:15 | |
| In articolul de ziar scrie ca se va taxa identic ca o calatorie la RATB, adica intre doua capete de linie pretul unei calatorii, iar capetele vor fi de genul: Bucuresti Nord - Mogosoaia - Pantelimon Pantelimon - Bucuresti Sud Gr. Calatori (poate chiar Titan Sud Hm.) Bucuresti Sud Gr. Calatori - Berceni - Bucuresti Progresul Bucuresti Progresul - Bucuresti Vest - Bucuresti Nord Deci echivalentul a 4 bilete RATB, adica 6 lei pe intreg inelul. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 21 Oct 2011, 16:29 | |
| Si ca sa fac o completare, poate vor fi montate in Desiro cititoare carduri, poate chiar compostoare, si calatorii vor fi controlati de personalul RATB. (luati-o ca pe o gluma!) |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 21 Oct 2011, 21:17 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- Si ca sa fac o completare, poate vor fi montate in Desiro cititoare carduri, poate chiar compostoare, si calatorii vor fi controlati de personalul RATB. (luati-o ca pe o gluma!)
De ce s-o luam ca pe o gluma? Ar fi o solutie civilizata de tarifare, poate chiar cea mai civilizata posibila. Se poate taxa la 'portofel electronic', si se poate include intr-un tip de abonament urban! Sistemul se practica in cel putin 10 orase mari europene (printre care Londra, Paris, Stockholm...) si sistemul de tarifare RATB poate permite pana la 31 de operatori de servicii (momentan sunt cel mult 6 incarcati) |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 23 Oct 2011, 21:11 | |
| http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/cum-a-crescut-timpul-petrecut-in-tren-din-1977-si-pana-in-2011-155144.html |
| | | eu V.I.P Member
Numarul mesajelor : 408 Reputatie : 5729 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: proiect Dum 23 Oct 2011, 23:11 | |
| Stati linistiti ca acest proiect cu linia de centura, se va termina inainte sa inceapa. Sunt doar vorbe in vant. Ei nu sunt in stare sa repare Magistralele, care sunt la pamant. Ce Pantelimon, Cernica etc???? cand se fac 11 ore pana la CLUJ... ma mir cum nu au renuntat la ruta spre Otopeni , ca trenurile se plimba toata ziua goale... Marele proiect al lui Berceanu, cand cu autobuzele RATB ajungi si mai repede si mai ieftin si nu te transbordeaza. Stiti foarte bine ca ce a prezentat Boagiu este doar SF. |
| | | Gabry Gabriel V.I.P Member
Numarul mesajelor : 491 Varsta : 46 Localizare : Peciu Nou.Jud Timis Reputatie : 6228 Data de inscriere : 06/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 25 Oct 2011, 23:16 | |
| Pentru prima dată în ultimii 20 de ani, noul Mers al Trenurilor va aduce o reducere a timpului de călătorie pe calea ferată, care nu se datorează, însă, investiţiilor în infrastructură. http://www.evz.ro/detalii/stiri/cum-scade-cfr-durata-calatoriei-opriri-mai-putine-trenuri-scurte-951099.html :shock: Mha astia glumesc cumva?Voi ce ziceti?Lasa ca o sa vedem de la noul mers. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 25 Oct 2011, 23:32 | |
| Nu nu glumeste chiar asa este , durata calatoriei a scazut fata de mersul actual , pe unele rute chiar foarte mult . Un lucru bun momentan , normal ar fis a se apuce de treaba si sa ridice viteza de circulatie in toata tara sa dispara zonele cu probleme si asa vom avea o viteza de circulatie buna cum era in '89 . |
| | | Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7936 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 25 Oct 2011, 23:44 | |
| Poi si eu am ramas masca la vederea livretului...
Iata urmatorul exemplu: A 1642 Baia Mare Bucuresti face in prezent 13 ore si 52 de minute. Motive principale: - Multe opriri tehnologice (2 rebrusari, 3 statii in care se ataseaza vagoane) - Infrastructura subreda pe M400 in special intre Deda si Toplita - La vremea realizarii actualului mers,lucrarile pe Campina-Predeal erau in toi.
Din noul mers, A 1642 va face 11 ore si 40 de minute, adica cu mai bine de 2 ore mai putin. Motive principale: - Timpii intre Brasov si Bucuresti s-au imbunatatit simtitor. - Va creste viteza pe Deda - Toplita, se va face cu ~ 20 de min. mai putin. - Nu vor mai fii stationari prelungite in Deda si Saratel, fiindca va atasa vagoane doar la Jibou(grupa Zalau), asta deoarece se va introduce un nou tren Buc-Bistrita, ce va avea grupa de Targu Mures. Practic va fi un A1641/1642 impartit in doua trenuri.
Sa speram ca acest plan de reducere al timpilor, sa fie un succes. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: o veste Mar 25 Oct 2011, 23:52 | |
| Din pacate o alta veste rea a facut mai multa audienta in ziare : http://www.cancan.ro/showbiz/showbiz-intern/madalina-secuianu-a-fost-agresata-in-tren-vezi-aici-ce-a-patit-189924.html |
| | | cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5391 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 26 Oct 2011, 00:18 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Din pacate o alta veste rea a facut mai multa audienta in ziare :
http://www.cancan.ro/showbiz/showbiz-intern/madalina-secuianu-a-fost-agresata-in-tren-vezi-aici-ce-a-patit-189924.html
probabil sa intors cu 1694 ) |
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5380 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 26 Oct 2011, 01:06 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Din pacate o alta veste rea a facut mai multa audienta in ziare :
http://www.cancan.ro/showbiz/showbiz-intern/madalina-secuianu-a-fost-agresata-in-tren-vezi-aici-ce-a-patit-189924.html
sa zicem ca povestea e reala, si, .. probabil chiar este . - Citat :
- " "Am fost la Timişoara la un eveniment şi, la întoarcere, am dat de un domn controlor care a vrut şi el de o bere. Nu mi se pare normal, pentru că aveam bilete în ordine. Biletele le-am cumpărat de la o agenţie, nu erau din carton. Am făcut plângere la poliţie", "
Cand a agresat-o... ? |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 26 Oct 2011, 02:14 | |
| Intrebare la articolul de la inceputul paginii: presupunand 1.ca ce scrie acolo chiar se va aplica si 2. ca reporterul nu a inflorit de la el...ca se-ntampla destul de des... ce clasificare vor avea trenurile Iasi-Timisoara prin zona -Vama-Iacobeni-Vatra Dornei-Ilva Mica? regio? la cate opriri au, nu sunt sigur ca scot 45 hm/h viteza. Dar trenurile de rang superior care merg pe Buzau-Faurei? acolo se fac in momentul actual se fac 56 sau 57 minute pentru 40 km. Dar segmentul Sinaia -Brasov, fix 46 km, care prin traditie nu iesea niciodata mai jos de 60 de minute? si acuma iese la 1h20... sare de 45 km/h cu oprire in Busteni, Azuga si Predeal dupa ce se termina reparatiile? si pana se termina reparatiile IC-urile si rapidele vor circula ca regio pentru sinaienii care merg la Brasov?
Ceea ce vreau sa subliniez e ca-i simplu sa retrogradeze trenurile pe segmentul final/ramuri/vagoane directe, nu ar fi prima data cand se face asta. Dar cand esti cu trenul la jum'atea distantei, ce faci, ii schimbi regimul sau mergi pe burta si speri sa nu vada carcotasii?
In related items, salutam confirmarea a ce spunea un coleg coforumist acum cateva zile, ca se reactiveaza Brasovia Express dar, mai ales, ca se va introduce un tren Constanta-Satu Mare. Personal, astept cu nerabdare sa vad satmareanul pe hartie iar apoi la drum zilnic- am o...vaga suspiciune...c-o fi vreo trasa activata doar de sarbatori/sezon sau , daca-l baga permanent, ca nu prea o sa reziste mult...sau, cine stie, sa fie cuplat cu vreun alt tren (si ma gandesc aici la trasa Constanta-Adjud cu A1851 de Suceava, precum si la trasa Adjud-Deda cu un eventual 1971 de Targu Mures si 1745 pe Dej-Satu Mare...hmmm, oi fi eu paranoic...). Oricum, ar fi lucru mare sa fie intr-adevar o ditai trasa interegionala cu totul noua si permanenta, demult n-am mai vazut asa ceva. Ultima trasa interegionala cu adevarat LUNGA ar fi, dupa socotelile mele, aparitia lui R739 (Iasi/Galati-Tm) in 95 si A455 (Galati-Bistrita) in 94, iar astea nu au rezistat in timp.
Urmatorul punct de discutie, scaderea tonajelor de la 800 to la 500 to. Din ce am dedus eu din Livrete, un vagon e calculat la 50 de tone. Sa inteleg ca nu vom mai avea de acum never-ever trenuri mai lungi de 10 vagoane? ma rog, nu ca am avea multe, dar...
Si nu in ultimul rand, nu ma pot impiedica sa nu remarca faptul ca se mai arunca cu nitelus praf in ochii calatorilor. Trasa Constanta-Oradea exista de cativa ani , si presupun ca nu vor introduce in tren cu totul nou la dublaj, ci mareata trasa care se va introduce face de fapt referire la cunoscutul deja 1631... care circula bine-mersi acum 2 zile, avand 8 vagoane in compunere. Iar partea cu Intercity-urile astept sa o vad pe hartie ...si sa ma lamuresc daca nu cumva alea 8 Intercity-uri noi or fi de fapt Rapide existente deja si ridicate-n rang...ca daca da, n-am facut nici o treaba. |
| | | Razvan
Numarul mesajelor : 567 Varsta : 38 Localizare : Nehoiu-BZ Reputatie : 5937 Data de inscriere : 14/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 26 Oct 2011, 12:02 | |
| http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/grup-feroviar-roman-infiinteaza-case-de-expeditii-in-kazakhstan-si-china-155283.html |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 26 Oct 2011, 13:02 | |
| - ATM a scris:
- Intrebare la articolul de la inceputul paginii: presupunand 1.ca ce scrie acolo chiar se va aplica si 2. ca reporterul nu a inflorit de la el...ca se-ntampla destul de des... ce clasificare vor avea trenurile Iasi-Timisoara prin zona -Vama-Iacobeni-Vatra Dornei-Ilva Mica? regio? la cate opriri au, nu sunt sigur ca scot 45 hm/h viteza.
Dar trenurile de rang superior care merg pe Buzau-Faurei? acolo se fac in momentul actual se fac 56 sau 57 minute pentru 40 km. Dar segmentul Sinaia -Brasov, fix 46 km, care prin traditie nu iesea niciodata mai jos de 60 de minute? si acuma iese la 1h20... sare de 45 km/h cu oprire in Busteni, Azuga si Predeal dupa ce se termina reparatiile? si pana se termina reparatiile IC-urile si rapidele vor circula ca regio pentru sinaienii care merg la Brasov?
Ceea ce vreau sa subliniez e ca-i simplu sa retrogradeze trenurile pe segmentul final/ramuri/vagoane directe, nu ar fi prima data cand se face asta. Dar cand esti cu trenul la jum'atea distantei, ce faci, ii schimbi regimul sau mergi pe burta si speri sa nu vada carcotasii?
In related items, salutam confirmarea a ce spunea un coleg coforumist acum cateva zile, ca se reactiveaza Brasovia Express dar, mai ales, ca se va introduce un tren Constanta-Satu Mare. Personal, astept cu nerabdare sa vad satmareanul pe hartie iar apoi la drum zilnic- am o...vaga suspiciune...c-o fi vreo trasa activata doar de sarbatori/sezon sau , daca-l baga permanent, ca nu prea o sa reziste mult...sau, cine stie, sa fie cuplat cu vreun alt tren (si ma gandesc aici la trasa Constanta-Adjud cu A1851 de Suceava, precum si la trasa Adjud-Deda cu un eventual 1971 de Targu Mures si 1745 pe Dej-Satu Mare...hmmm, oi fi eu paranoic...). Oricum, ar fi lucru mare sa fie intr-adevar o ditai trasa interegionala cu totul noua si permanenta, demult n-am mai vazut asa ceva. Ultima trasa interegionala cu adevarat LUNGA ar fi, dupa socotelile mele, aparitia lui R739 (Iasi/Galati-Tm) in 95 si A455 (Galati-Bistrita) in 94, iar astea nu au rezistat in timp.
Urmatorul punct de discutie, scaderea tonajelor de la 800 to la 500 to. Din ce am dedus eu din Livrete, un vagon e calculat la 50 de tone. Sa inteleg ca nu vom mai avea de acum never-ever trenuri mai lungi de 10 vagoane? ma rog, nu ca am avea multe, dar...
Si nu in ultimul rand, nu ma pot impiedica sa nu remarca faptul ca se mai arunca cu nitelus praf in ochii calatorilor. Trasa Constanta-Oradea exista de cativa ani , si presupun ca nu vor introduce in tren cu totul nou la dublaj, ci mareata trasa care se va introduce face de fapt referire la cunoscutul deja 1631... care circula bine-mersi acum 2 zile, avand 8 vagoane in compunere. Iar partea cu Intercity-urile astept sa o vad pe hartie ...si sa ma lamuresc daca nu cumva alea 8 Intercity-uri noi or fi de fapt Rapide existente deja si ridicate-n rang...ca daca da, n-am facut nici o treaba. Deci Constanta-Satu Mare va pleca dimineata la 5:00 din CT singurel nu va fi combinat cu nimic pana in SM cand ajunge la 0:11 la intoarcere va fi combinat cu 1746 pe relatia SM-Dej deunde va circula singurel pana in CT prin Deda , M. Ciuc , Comanesti , Buzau Sud , Fetesti . Este prevazut sa circule zilnic , si normal ar fi sa aibe calatori ca taie tara si face legatura foarte buna intre multe orase de pe traseu . Va fi cu rangul de IR . Trenurile IS-TM-IS vor fi catalogate IR , daca pe un segment se merge cu 30km/h nu conteaza , se calculeaza per total daca din TM pana in IS a mers cu peste 45 km/h atunci e ok . Asa se calculeaza si la BUC-GL pana in Ploiesti se merge cu 120 sau 130 apoi cu 80 si pe Buzau-Faurei 50 apoi pana in GL cu 100 nu e problema trenul a depasit minimul de 45km/h din Buc pana la GL , asa se calculeaza . |
| | | nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6390 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 26 Oct 2011, 19:28 | |
| http://www.libertatea.ro/detalii/articol/Noul-Mers-al-trenurilor-vine-cu-durate-mai-scurte-de-calatorie-361494.html |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |