Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66  Urmatorul
AutorMesaj
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 64 Icon_minitimeVin 21 Oct 2011, 13:15

In articolul de ziar scrie ca se va taxa identic ca o calatorie la RATB, adica intre doua capete de linie pretul unei calatorii, iar capetele vor fi de genul:
Bucuresti Nord - Mogosoaia - Pantelimon
Pantelimon - Bucuresti Sud Gr. Calatori (poate chiar Titan Sud Hm.)
Bucuresti Sud Gr. Calatori - Berceni - Bucuresti Progresul
Bucuresti Progresul - Bucuresti Vest - Bucuresti Nord
Deci echivalentul a 4 bilete RATB, adica 6 lei pe intreg inelul.
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 64 Icon_minitimeVin 21 Oct 2011, 16:29

Si ca sa fac o completare, poate vor fi montate in Desiro cititoare carduri, poate chiar compostoare, si calatorii vor fi controlati de personalul RATB. (luati-o ca pe o gluma!)
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5519
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 64 Icon_minitimeVin 21 Oct 2011, 21:17

COSTACHE MIHAIL a scris:
Si ca sa fac o completare, poate vor fi montate in Desiro cititoare carduri, poate chiar compostoare, si calatorii vor fi controlati de personalul RATB. (luati-o ca pe o gluma!)

De ce s-o luam ca pe o gluma? Ar fi o solutie civilizata de tarifare, poate chiar cea mai civilizata posibila. Se poate taxa la 'portofel electronic', si se poate include intr-un tip de abonament urban! Sistemul se practica in cel putin 10 orase mari europene (printre care Londra, Paris, Stockholm...) si sistemul de tarifare RATB poate permite pana la 31 de operatori de servicii (momentan sunt cel mult 6 incarcati)
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 64 Icon_minitimeDum 23 Oct 2011, 21:11

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/cum-a-crescut-timpul-petrecut-in-tren-din-1977-si-pana-in-2011-155144.html
Sus In jos
eu
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 408
Reputatie : 5729
Data de inscriere : 05/05/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: proiect   Revista presei (partea I) - Pagina 64 Icon_minitimeDum 23 Oct 2011, 23:11

Stati linistiti ca acest proiect cu linia de centura, se va termina inainte sa inceapa. Sunt doar vorbe in vant. Ei nu sunt in stare sa repare Magistralele, care sunt la pamant. Ce Pantelimon, Cernica etc???? cand se fac 11 ore pana la CLUJ... ma mir cum nu au renuntat la ruta spre Otopeni , ca trenurile se plimba toata ziua goale... Marele proiect al lui Berceanu, cand cu autobuzele RATB ajungi si mai repede si mai ieftin si nu te transbordeaza. Stiti foarte bine ca ce a prezentat Boagiu este doar SF.
Sus In jos
Gabry Gabriel
V.I.P Member
V.I.P Member
Gabry Gabriel


Numarul mesajelor : 491
Varsta : 46
Localizare : Peciu Nou.Jud Timis
Reputatie : 6228
Data de inscriere : 06/04/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 64 Icon_minitimeMar 25 Oct 2011, 23:16

Pentru prima dată în ultimii 20 de ani, noul Mers al Trenurilor va aduce o reducere a timpului de călătorie pe calea ferată, care nu se datorează, însă, investiţiilor în infrastructură.
http://www.evz.ro/detalii/stiri/cum-scade-cfr-durata-calatoriei-opriri-mai-putine-trenuri-scurte-951099.html
:shock: Mha astia glumesc cumva?Voi ce ziceti?Lasa ca o sa vedem de la noul mers. Very Happy
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 64 Icon_minitimeMar 25 Oct 2011, 23:32

Nu nu glumeste chiar asa este , durata calatoriei a scazut fata de mersul actual , pe unele rute chiar foarte mult . Un lucru bun momentan , normal ar fis a se apuce de treaba si sa ridice viteza de circulatie in toata tara sa dispara zonele cu probleme si asa vom avea o viteza de circulatie buna cum era in '89 .

_________________
595423Revista presei (partea I) - Pagina 64 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 64 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 64 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Ionutz
Moderator
Moderator
Ionutz


Numarul mesajelor : 1493
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 7936
Data de inscriere : 16/04/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 64 Icon_minitimeMar 25 Oct 2011, 23:44

Poi si eu am ramas masca la vederea livretului...

Iata urmatorul exemplu: A 1642 Baia Mare Bucuresti face in prezent 13 ore si 52 de minute. Motive principale:
- Multe opriri tehnologice (2 rebrusari, 3 statii in care se ataseaza vagoane)
- Infrastructura subreda pe M400 in special intre Deda si Toplita
- La vremea realizarii actualului mers,lucrarile pe Campina-Predeal erau in toi.

Din noul mers, A 1642 va face 11 ore si 40 de minute, adica cu mai bine de 2 ore mai putin. Motive principale:
- Timpii intre Brasov si Bucuresti s-au imbunatatit simtitor.
- Va creste viteza pe Deda - Toplita, se va face cu ~ 20 de min. mai putin.
- Nu vor mai fii stationari prelungite in Deda si Saratel, fiindca va atasa vagoane doar la Jibou(grupa Zalau), asta deoarece se va introduce un nou tren Buc-Bistrita, ce va avea grupa de Targu Mures. Practic va fi un A1641/1642 impartit in doua trenuri.

Sa speram ca acest plan de reducere al timpilor, sa fie un succes.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: o veste   Revista presei (partea I) - Pagina 64 Icon_minitimeMar 25 Oct 2011, 23:52

Din pacate o alta veste rea a facut mai multa audienta in ziare :


http://www.cancan.ro/showbiz/showbiz-intern/madalina-secuianu-a-fost-agresata-in-tren-vezi-aici-ce-a-patit-189924.html

Mad
Sus In jos
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 20/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 64 Icon_minitimeMier 26 Oct 2011, 00:18

razvan - trenuri a scris:
Din pacate o alta veste rea a facut mai multa audienta in ziare :


http://www.cancan.ro/showbiz/showbiz-intern/madalina-secuianu-a-fost-agresata-in-tren-vezi-aici-ce-a-patit-189924.html

Mad
probabil sa intors cu 1694 Smile)
Sus In jos
Nk11

Nk11


Numarul mesajelor : 290
Varsta : 28
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5380
Data de inscriere : 28/12/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 64 Icon_minitimeMier 26 Oct 2011, 01:06

razvan - trenuri a scris:
Din pacate o alta veste rea a facut mai multa audienta in ziare :


http://www.cancan.ro/showbiz/showbiz-intern/madalina-secuianu-a-fost-agresata-in-tren-vezi-aici-ce-a-patit-189924.html

Mad

sa zicem ca povestea e reala, si, .. probabil chiar este .

Citat :
" "Am fost la Timişoara la un eveniment şi, la întoarcere, am dat de un domn controlor care a vrut şi el de o bere. Nu mi se pare normal, pentru că aveam bilete în ordine. Biletele le-am cumpărat de la o agenţie, nu erau din carton. Am făcut plângere la poliţie", "

Cand a agresat-o... ?
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 64 Icon_minitimeMier 26 Oct 2011, 02:14

Intrebare la articolul de la inceputul paginii: presupunand 1.ca ce scrie acolo chiar se va aplica si 2. ca reporterul nu a inflorit de la el...ca se-ntampla destul de des... ce clasificare vor avea trenurile Iasi-Timisoara prin zona -Vama-Iacobeni-Vatra Dornei-Ilva Mica? regio? la cate opriri au, nu sunt sigur ca scot 45 hm/h viteza.
Dar trenurile de rang superior care merg pe Buzau-Faurei? acolo se fac in momentul actual se fac 56 sau 57 minute pentru 40 km.
Dar segmentul Sinaia -Brasov, fix 46 km, care prin traditie nu iesea niciodata mai jos de 60 de minute? si acuma iese la 1h20... sare de 45 km/h cu oprire in Busteni, Azuga si Predeal dupa ce se termina reparatiile? si pana se termina reparatiile IC-urile si rapidele vor circula ca regio pentru sinaienii care merg la Brasov?

Ceea ce vreau sa subliniez e ca-i simplu sa retrogradeze trenurile pe segmentul final/ramuri/vagoane directe, nu ar fi prima data cand se face asta. Dar cand esti cu trenul la jum'atea distantei, ce faci, ii schimbi regimul sau mergi pe burta si speri sa nu vada carcotasii?

In related items, salutam confirmarea a ce spunea un coleg coforumist acum cateva zile, ca se reactiveaza Brasovia Express dar, mai ales, ca se va introduce un tren Constanta-Satu Mare. Personal, astept cu nerabdare sa vad satmareanul pe hartie iar apoi la drum zilnic- am o...vaga suspiciune...c-o fi vreo trasa activata doar de sarbatori/sezon sau , daca-l baga permanent, ca nu prea o sa reziste mult...sau, cine stie, sa fie cuplat cu vreun alt tren (si ma gandesc aici la trasa Constanta-Adjud cu A1851 de Suceava, precum si la trasa Adjud-Deda cu un eventual 1971 de Targu Mures si 1745 pe Dej-Satu Mare...hmmm, oi fi eu paranoic...). Oricum, ar fi lucru mare sa fie intr-adevar o ditai trasa interegionala cu totul noua si permanenta, demult n-am mai vazut asa ceva. Ultima trasa interegionala cu adevarat LUNGA ar fi, dupa socotelile mele, aparitia lui R739 (Iasi/Galati-Tm) in 95 si A455 (Galati-Bistrita) in 94, iar astea nu au rezistat in timp.

Urmatorul punct de discutie, scaderea tonajelor de la 800 to la 500 to. Din ce am dedus eu din Livrete, un vagon e calculat la 50 de tone. Sa inteleg ca nu vom mai avea de acum never-ever trenuri mai lungi de 10 vagoane? ma rog, nu ca am avea multe, dar...

Si nu in ultimul rand, nu ma pot impiedica sa nu remarca faptul ca se mai arunca cu nitelus praf in ochii calatorilor. Trasa Constanta-Oradea exista de cativa ani , si presupun ca nu vor introduce in tren cu totul nou la dublaj, ci mareata trasa care se va introduce face de fapt referire la cunoscutul deja 1631... care circula bine-mersi acum 2 zile, avand 8 vagoane in compunere.
Iar partea cu Intercity-urile astept sa o vad pe hartie ...si sa ma lamuresc daca nu cumva alea 8 Intercity-uri noi or fi de fapt Rapide existente deja si ridicate-n rang...ca daca da, n-am facut nici o treaba.
Sus In jos
Razvan

Razvan


Numarul mesajelor : 567
Varsta : 38
Localizare : Nehoiu-BZ
Reputatie : 5937
Data de inscriere : 14/04/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 64 Icon_minitimeMier 26 Oct 2011, 12:02

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/grup-feroviar-roman-infiinteaza-case-de-expeditii-in-kazakhstan-si-china-155283.html
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 64 Icon_minitimeMier 26 Oct 2011, 13:02

ATM a scris:
Intrebare la articolul de la inceputul paginii: presupunand 1.ca ce scrie acolo chiar se va aplica si 2. ca reporterul nu a inflorit de la el...ca se-ntampla destul de des... ce clasificare vor avea trenurile Iasi-Timisoara prin zona -Vama-Iacobeni-Vatra Dornei-Ilva Mica? regio? la cate opriri au, nu sunt sigur ca scot 45 hm/h viteza.
Dar trenurile de rang superior care merg pe Buzau-Faurei? acolo se fac in momentul actual se fac 56 sau 57 minute pentru 40 km.
Dar segmentul Sinaia -Brasov, fix 46 km, care prin traditie nu iesea niciodata mai jos de 60 de minute? si acuma iese la 1h20... sare de 45 km/h cu oprire in Busteni, Azuga si Predeal dupa ce se termina reparatiile? si pana se termina reparatiile IC-urile si rapidele vor circula ca regio pentru sinaienii care merg la Brasov?

Ceea ce vreau sa subliniez e ca-i simplu sa retrogradeze trenurile pe segmentul final/ramuri/vagoane directe, nu ar fi prima data cand se face asta. Dar cand esti cu trenul la jum'atea distantei, ce faci, ii schimbi regimul sau mergi pe burta si speri sa nu vada carcotasii?

In related items, salutam confirmarea a ce spunea un coleg coforumist acum cateva zile, ca se reactiveaza Brasovia Express dar, mai ales, ca se va introduce un tren Constanta-Satu Mare. Personal, astept cu nerabdare sa vad satmareanul pe hartie iar apoi la drum zilnic- am o...vaga suspiciune...c-o fi vreo trasa activata doar de sarbatori/sezon sau , daca-l baga permanent, ca nu prea o sa reziste mult...sau, cine stie, sa fie cuplat cu vreun alt tren (si ma gandesc aici la trasa Constanta-Adjud cu A1851 de Suceava, precum si la trasa Adjud-Deda cu un eventual 1971 de Targu Mures si 1745 pe Dej-Satu Mare...hmmm, oi fi eu paranoic...). Oricum, ar fi lucru mare sa fie intr-adevar o ditai trasa interegionala cu totul noua si permanenta, demult n-am mai vazut asa ceva. Ultima trasa interegionala cu adevarat LUNGA ar fi, dupa socotelile mele, aparitia lui R739 (Iasi/Galati-Tm) in 95 si A455 (Galati-Bistrita) in 94, iar astea nu au rezistat in timp.

Urmatorul punct de discutie, scaderea tonajelor de la 800 to la 500 to. Din ce am dedus eu din Livrete, un vagon e calculat la 50 de tone. Sa inteleg ca nu vom mai avea de acum never-ever trenuri mai lungi de 10 vagoane? ma rog, nu ca am avea multe, dar...

Si nu in ultimul rand, nu ma pot impiedica sa nu remarca faptul ca se mai arunca cu nitelus praf in ochii calatorilor. Trasa Constanta-Oradea exista de cativa ani , si presupun ca nu vor introduce in tren cu totul nou la dublaj, ci mareata trasa care se va introduce face de fapt referire la cunoscutul deja 1631... care circula bine-mersi acum 2 zile, avand 8 vagoane in compunere.
Iar partea cu Intercity-urile astept sa o vad pe hartie ...si sa ma lamuresc daca nu cumva alea 8 Intercity-uri noi or fi de fapt Rapide existente deja si ridicate-n rang...ca daca da, n-am facut nici o treaba.

Deci Constanta-Satu Mare va pleca dimineata la 5:00 din CT singurel nu va fi combinat cu nimic pana in SM cand ajunge la 0:11 la intoarcere va fi combinat cu 1746 pe relatia SM-Dej deunde va circula singurel pana in CT prin Deda , M. Ciuc , Comanesti , Buzau Sud , Fetesti .
Este prevazut sa circule zilnic , si normal ar fi sa aibe calatori ca taie tara si face legatura foarte buna intre multe orase de pe traseu . Va fi cu rangul de IR .

Trenurile IS-TM-IS vor fi catalogate IR , daca pe un segment se merge cu 30km/h nu conteaza , se calculeaza per total daca din TM pana in IS a mers cu peste 45 km/h atunci e ok . Asa se calculeaza si la BUC-GL pana in Ploiesti se merge cu 120 sau 130 apoi cu 80 si pe Buzau-Faurei 50 apoi pana in GL cu 100 nu e problema trenul a depasit minimul de 45km/h din Buc pana la GL , asa se calculeaza .



_________________
595423Revista presei (partea I) - Pagina 64 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 64 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 64 Bdeem_8496_a
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6390
Data de inscriere : 16/09/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 64 Icon_minitimeMier 26 Oct 2011, 19:28

http://www.libertatea.ro/detalii/articol/Noul-Mers-al-trenurilor-vine-cu-durate-mai-scurte-de-calatorie-361494.html
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 64 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 64 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 63, 64, 65, 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: