| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 26 Oct 2011, 20:59 | |
| CFR Călători a atribuit contractul pentru modernizarea de locomotive electrice
CFR Călători a atribuit prin negociere directă contractul cadru pentru modernizarea de locomotive electrice. Astfel în cadrul contractului vor fi modernizate minim 4, maxim 15 locomotive electrice. Contractul a fost atribuit firmei Softronic din Craiova. Valoarea finala a serviciilor este de 53 mil lei (12 mil EUR), fără TVA. Contractul va fi semnat după trecerea perioadei legale pentru depunerea contestaţiilor. Sursa: www.e-licitatie.ro
Ce ii face la o locomotiva 1 mil de euro daca un TRAXX nou e 3,5 mil? |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 26 Oct 2011, 21:33 | |
| - adrian78hd a scris:
- CFR Călători a atribuit contractul pentru modernizarea de locomotive electrice
Ce ii face la o locomotiva 1 mil de euro daca un TRAXX nou e 3,5 mil? Exact asta fac, decat sa cumpere 3 Traxx mai bine aduc 12 EA la performanele lui Traxx sau mai bine( Traxx are 5600KW iar EA va avea 6600KW) la mai putin de 1/3 din pretul unui Traxx nou. Ca sa nu mai vorbim de pretul reviziilor ulterioare care sunt net in favoarea EA. Greutatea pe osie e aceeasi, poate si un sistem antipatinare ca sa nu mai carcoteasca altii cum ca Traxx e zeu si EA copilul urat care trebuie omorat. |
|
| |
bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5121 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 26 Oct 2011, 22:00 | |
| sunt pt EA doar din prisma locurilor de munca pt romani.In alta ordine de idei Taurusul este net peste batrana EA........ |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 26 Oct 2011, 22:10 | |
| ...dar nici liniile noastre nu dau voie unui Traxx/Taurus sa arate ce poate. Asa ca, deocamdata, EA modernizat in apropiere de performantele unui Traxx mi se pare o alegere cat-de-cat Ok. |
|
| |
nenuandrei V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1542 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Nord Reputatie : 6390 Data de inscriere : 16/09/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 26 Oct 2011, 22:18 | |
| Spunetimi si mie cat are pe bord un Traxx si cat prinde |
|
| |
bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5121 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 26 Oct 2011, 22:19 | |
| nenule intrebi parca e masina mica sa te uiti pe geam la kilometraj.Asta e locomotiva nu BMW.Eu stiam ca merge cu 140 pt marfa |
|
| |
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7997 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 27 Oct 2011, 00:36 | |
| - bostanesku gigel a scris:
- nenule intrebi parca e masina mica sa te uiti pe geam la kilometraj.Asta e locomotiva nu BMW.Eu stiam ca merge cu 140 pt marfa
140 la marfa ? ) Traim deja in mileniul IV ? ) |
|
| |
040EC100
Numarul mesajelor : 175 Varsta : 37 Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801 Reputatie : 5059 Data de inscriere : 14/07/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 27 Oct 2011, 08:47 | |
| E vorba de VITEZA MAXIMA a masinii, nu de viteza cu care se circula pe caile noastre ferate, ca asta-i altceva |
|
| |
lovekomotive V.I.P Member
Numarul mesajelor : 751 Varsta : 36 Localizare : Piatra Neamt Reputatie : 6375 Data de inscriere : 20/08/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 27 Oct 2011, 09:48 | |
| Traxx F140 prinde 140 km/h. In Germania se merge la marfa si cu 120 km/h. Iar versiunile pt calatori(F160 si P160) sunt de 160 km/h si 200 km/h. La fel si in cazul TRAXX DE. Cu 1 milion de euro pe cap de EA, probabil vor scoate niste transmontane, sau macar vor imprumuta partea tehnica de pe ele, daca nu si designul. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 27 Oct 2011, 13:10 | |
| - ATM a scris:
- ...dar nici liniile noastre nu dau voie unui Traxx/Taurus sa arate ce poate. Asa ca, deocamdata, EA modernizat in apropiere de performantele unui Traxx mi se pare o alegere cat-de-cat Ok.
Eu spun ca e mai mult decat OK tinand cont de costurile ulterioare. Mie unul nu imi place designul lui montana, prefer sa lase EAul intreg si sa-i modernizeze maruntaiele, daca i-ar aplica o schema moderna de vopsire gen schema clasica ar arata minunat cu albastru si argintiu pe ele mai ales ca s-ar pupa la culori ci cu vagoanele. Sau cine stie poate scot astia EA cu 4 osii |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 27 Oct 2011, 18:14 | |
| - bostanesku gigel a scris:
- sunt pt EA doar din prisma locurilor de munca pt romani.In alta ordine de idei Taurusul este net peste batrana EA........
Nu vorbi pe langa .. batranul EA inca trage mai mult decat un taurus cu 30 de ani mai tanar .. si vorbesc de masinile din clasa 40/474.. Vezi ca exista niste posturi ale domnului MariusD care explica ce si cum.. si nu este un nestiutor in domeniu ... si aici e vorba de CoCo BoBo |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 27 Oct 2011, 18:17 | |
| - eu a scris:
- Stati linistiti ca acest proiect cu linia de centura, se va termina inainte sa inceapa. Sunt doar vorbe in vant. Ei nu sunt in stare sa repare Magistralele, care sunt la pamant. Ce Pantelimon, Cernica etc???? cand se fac 11 ore pana la CLUJ... ma mir cum nu au renuntat la ruta spre Otopeni , ca trenurile se plimba toata ziua goale... Marele proiect al lui Berceanu, cand cu autobuzele RATB ajungi si mai repede si mai ieftin si nu te transbordeaza. Stiti foarte bine ca ce a prezentat Boagiu este doar SF.
Saptamana trecuta am vazut trenul catre Otopeni Plin de oameni si bagaje, stateau oameni si in picioare, spre surprinderea mea. |
|
| |
tuborgtnp
Numarul mesajelor : 166 Varsta : 34 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5262 Data de inscriere : 05/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 27 Oct 2011, 19:54 | |
| - Luna a scris:
- eu a scris:
- Stati linistiti ca acest proiect cu linia de centura, se va termina inainte sa inceapa. Sunt doar vorbe in vant. Ei nu sunt in stare sa repare Magistralele, care sunt la pamant. Ce Pantelimon, Cernica etc???? cand se fac 11 ore pana la CLUJ... ma mir cum nu au renuntat la ruta spre Otopeni , ca trenurile se plimba toata ziua goale... Marele proiect al lui Berceanu, cand cu autobuzele RATB ajungi si mai repede si mai ieftin si nu te transbordeaza. Stiti foarte bine ca ce a prezentat Boagiu este doar SF.
Saptamana trecuta am vazut trenul catre Otopeni Plin de oameni si bagaje, stateau oameni si in picioare, spre surprinderea mea. cu ce tren acum ? ca acele trenuri strict pentru aeroport, merg goale golute ) |
|
| |
cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5391 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 27 Oct 2011, 20:05 | |
| http://www.monitorulsv.ro/Ultima-ora/2011-10-26/CFR-Calatori-si-CFR-Infrastructura-vor-primi-subventii-pentru-plata-datoriilor-la-electricitate
An electoral sau ce? |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 27 Oct 2011, 20:17 | |
| poate a vazut o alta sageata de Pitesti, acuma depinde in ce locatie a vazut-o. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea I) | |
|