Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18747
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24323
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 65 Icon_minitimeMier 26 Oct 2011, 20:59

CFR Călători a atribuit contractul pentru modernizarea de locomotive electrice

CFR Călători a atribuit prin negociere directă contractul cadru pentru modernizarea de locomotive electrice. Astfel în cadrul contractului vor fi modernizate minim 4, maxim 15 locomotive electrice. Contractul a fost atribuit firmei Softronic din Craiova. Valoarea finala a serviciilor este de 53 mil lei (12 mil EUR), fără TVA. Contractul va fi semnat după trecerea perioadei legale pentru depunerea contestaţiilor.
Sursa: www.e-licitatie.ro

Ce ii face la o locomotiva 1 mil de euro daca un TRAXX nou e 3,5 mil?
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 65 Icon_minitimeMier 26 Oct 2011, 21:33

adrian78hd a scris:
CFR Călători a atribuit contractul pentru modernizarea de locomotive electrice
Ce ii face la o locomotiva 1 mil de euro daca un TRAXX nou e 3,5 mil?

Exact asta fac, decat sa cumpere 3 Traxx mai bine aduc 12 EA la performanele lui Traxx sau mai bine( Traxx are 5600KW iar EA va avea 6600KW) la mai putin de 1/3 din pretul unui Traxx nou. Ca sa nu mai vorbim de pretul reviziilor ulterioare care sunt net in favoarea EA. Greutatea pe osie e aceeasi, poate si un sistem antipatinare ca sa nu mai carcoteasca altii cum ca Traxx e zeu si EA copilul urat care trebuie omorat.
Sus In jos
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 263
Reputatie : 5121
Data de inscriere : 09/08/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 65 Icon_minitimeMier 26 Oct 2011, 22:00

sunt pt EA doar din prisma locurilor de munca pt romani.In alta ordine de idei Taurusul este net peste batrana EA........
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 65 Icon_minitimeMier 26 Oct 2011, 22:10

...dar nici liniile noastre nu dau voie unui Traxx/Taurus sa arate ce poate. Asa ca, deocamdata, EA modernizat in apropiere de performantele unui Traxx mi se pare o alegere cat-de-cat Ok.
Sus In jos
nenuandrei
V.I.P Member
V.I.P Member
nenuandrei


Numarul mesajelor : 1542
Varsta : 33
Localizare : Bucuresti Nord
Reputatie : 6390
Data de inscriere : 16/09/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 65 Icon_minitimeMier 26 Oct 2011, 22:18

Spunetimi si mie cat are pe bord un Traxx si cat prinde
Sus In jos
https://www.youtube.com/user/nenuandrei1
bostanesku gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 263
Reputatie : 5121
Data de inscriere : 09/08/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 65 Icon_minitimeMier 26 Oct 2011, 22:19

nenule intrebi parca e masina mica sa te uiti pe geam la kilometraj.Asta e locomotiva nu BMW.Eu stiam ca merge cu 140 pt marfa
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member
decward


Numarul mesajelor : 2594
Varsta : 27
Localizare : Bükreş
Reputatie : 7997
Data de inscriere : 15/08/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 65 Icon_minitimeJoi 27 Oct 2011, 00:36

bostanesku gigel a scris:
nenule intrebi parca e masina mica sa te uiti pe geam la kilometraj.Asta e locomotiva nu BMW.Eu stiam ca merge cu 140 pt marfa
a27 140 la marfa ? Smile) Traim deja in mileniul IV ? Smile)
Sus In jos
040EC100

040EC100


Numarul mesajelor : 175
Varsta : 37
Localizare : P.O. Frunzanesti, sectia 801
Reputatie : 5059
Data de inscriere : 14/07/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 65 Icon_minitimeJoi 27 Oct 2011, 08:47

E vorba de VITEZA MAXIMA a masinii, nu de viteza cu care se circula pe caile noastre ferate, ca asta-i altceva Wink
Sus In jos
http://www.railnet.ro
lovekomotive
V.I.P Member
V.I.P Member
lovekomotive


Numarul mesajelor : 751
Varsta : 36
Localizare : Piatra Neamt
Reputatie : 6375
Data de inscriere : 20/08/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 65 Icon_minitimeJoi 27 Oct 2011, 09:48

Traxx F140 prinde 140 km/h. In Germania se merge la marfa si cu 120 km/h. Iar versiunile pt calatori(F160 si P160) sunt de 160 km/h si 200 km/h. La fel si in cazul TRAXX DE. Cu 1 milion de euro pe cap de EA, probabil vor scoate niste transmontane, sau macar vor imprumuta partea tehnica de pe ele, daca nu si designul.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 65 Icon_minitimeJoi 27 Oct 2011, 13:10

ATM a scris:
...dar nici liniile noastre nu dau voie unui Traxx/Taurus sa arate ce poate. Asa ca, deocamdata, EA modernizat in apropiere de performantele unui Traxx mi se pare o alegere cat-de-cat Ok.

Eu spun ca e mai mult decat OK tinand cont de costurile ulterioare. Mie unul nu imi place designul lui montana, prefer sa lase EAul intreg si sa-i modernizeze maruntaiele, daca i-ar aplica o schema moderna de vopsire gen schema clasica ar arata minunat cu albastru si argintiu pe ele mai ales ca s-ar pupa la culori ci cu vagoanele. Sau cine stie poate scot astia EA cu 4 osii a21
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 65 Icon_minitimeJoi 27 Oct 2011, 18:14

bostanesku gigel a scris:
sunt pt EA doar din prisma locurilor de munca pt romani.In alta ordine de idei Taurusul este net peste batrana EA........
Nu vorbi pe langa .. batranul EA inca trage mai mult decat un taurus cu 30 de ani mai tanar .. si vorbesc de masinile din clasa 40/474..
Vezi ca exista niste posturi ale domnului MariusD care explica ce si cum.. si nu este un nestiutor in domeniu ... si aici e vorba de CoCo BoBo
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 65 Icon_minitimeJoi 27 Oct 2011, 18:17

eu a scris:
Stati linistiti ca acest proiect cu linia de centura, se va termina inainte sa inceapa. Sunt doar vorbe in vant. Ei nu sunt in stare sa repare Magistralele, care sunt la pamant. Ce Pantelimon, Cernica etc???? cand se fac 11 ore pana la CLUJ... ma mir cum nu au renuntat la ruta spre Otopeni , ca trenurile se plimba toata ziua goale... Marele proiect al lui Berceanu, cand cu autobuzele RATB ajungi si mai repede si mai ieftin si nu te transbordeaza. Stiti foarte bine ca ce a prezentat Boagiu este doar SF.
Saptamana trecuta am vazut trenul catre Otopeni Plin de oameni si bagaje, stateau oameni si in picioare, spre surprinderea mea.
Sus In jos
tuborgtnp

tuborgtnp


Numarul mesajelor : 166
Varsta : 34
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5262
Data de inscriere : 05/12/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 65 Icon_minitimeJoi 27 Oct 2011, 19:54

Luna a scris:
eu a scris:
Stati linistiti ca acest proiect cu linia de centura, se va termina inainte sa inceapa. Sunt doar vorbe in vant. Ei nu sunt in stare sa repare Magistralele, care sunt la pamant. Ce Pantelimon, Cernica etc???? cand se fac 11 ore pana la CLUJ... ma mir cum nu au renuntat la ruta spre Otopeni , ca trenurile se plimba toata ziua goale... Marele proiect al lui Berceanu, cand cu autobuzele RATB ajungi si mai repede si mai ieftin si nu te transbordeaza. Stiti foarte bine ca ce a prezentat Boagiu este doar SF.
Saptamana trecuta am vazut trenul catre Otopeni Plin de oameni si bagaje, stateau oameni si in picioare, spre surprinderea mea.

cu ce tren acum ? ca acele trenuri strict pentru aeroport, merg goale golute Smile)
Sus In jos
http://pasionatiferoviari.ro
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 20/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 65 Icon_minitimeJoi 27 Oct 2011, 20:05

http://www.monitorulsv.ro/Ultima-ora/2011-10-26/CFR-Calatori-si-CFR-Infrastructura-vor-primi-subventii-pentru-plata-datoriilor-la-electricitate

An electoral sau ce?
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea I) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 65 Icon_minitimeJoi 27 Oct 2011, 20:17

poate a vazut o alta sageata de Pitesti, acuma depinde in ce locatie a vazut-o.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 65 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 65 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 65 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 34 ... 64, 65, 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: