|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
membru inactiv User Dezactivat
Numarul mesajelor : 898 Varsta : 48 Reputatie : 6551 Data de inscriere : 10/10/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar Apr 26, 2011 9:02 pm | |
| - brandiburu a scris:
- [b]Potrivit reprezentanţilor CES, ministrul va trebui să elaboreze programe pentru întreţinerea liniilor ce se închid şi a staţiilor aferente acestora.
Sursa: Evenimentul Zilei http://www.evz.ro/detalii/stiri/analiza-pe-calea-ferata-orice-calatorie-poate-deveni-periculoasa-927867.html Studii peste para-studii, programe peste para-programe, vrajeli peste para-prajeli. Cine inghite cretinatatile astea...treaba lui. Iar fituica asta de ziar aservit 100% basescului si gastii de pd-l-isti, logic ca trebuia iarasi bagata asta ca -vezi Doamne!- mare stire. Nu trec doua luni sau sase luni, pac!- bagam iarasi o vrajeala cu ,,studii si programe, etc" si iarasi i-am prostit pe fraieri adica...noi!!! Eu nu dau doi bani pe prostiile astea. S-au bagat miliarde de lei in studii si programe iar in final avem ,,marea autostrada" Turda---Gilau si careia oligofrenul de Boc s-a pus sa-i taie panglica! Dar si telegondola in...Petrosani care sta degeaba nefiind buna la absolut nimic.....Suntem demni de rasul Europei si mai ales a curcilor...de sub lemne! |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi Apr 28, 2011 9:08 pm | |
| http://www.libertatea.ro/detalii/articol/electrocutat-in-timp-ce-lucra-la-calea-ferata-332949.html |
| | | Semaca
Numarul mesajelor : 147 Varsta : 32 Localizare : Buftea Reputatie : 5552 Data de inscriere : 14/03/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi Apr 28, 2011 10:21 pm | |
| - Amiralul a scris:
- http://www.libertatea.ro/detalii/articol/electrocutat-in-timp-ce-lucra-la-calea-ferata-332949.html
Vai ! Dumnezeu sa-l ierte ! Trec mereu prin zona aia , mereu ! |
| | | brandiburu
Numarul mesajelor : 45 Varsta : 40 Reputatie : 5019 Data de inscriere : 11/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam Apr 30, 2011 9:50 am | |
| CFR Călători şi CFR Marfă, Termoelectrica, Metrorex şi Poşta Română se numără printre companiile de stat care urmează să facă restructurări sau să se închidă. Cele 18 societăţi prevăzute în memorandumul cu Fondul Monetar Internaţional (FMI) vor preda, până la sfârşitul lunii aprilie, programele de restructurare, de privatizare sau de închidere, urmând să fie discutate cu reprezentanţii Fondului, transmite Agerpres.
Pe lista companiilor monitorizate se află, printre altele, Compania Naţională de Căi Ferate CFR, Societatea Naţională de Transport CFR Călători, Compania Naţională a Huilei, Termoelectrica, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale, Metrorex, CFR Marfă, Electrocentrale Bucureşti, Societatea Comercială Electrificare CFR şi Administraţia Naţională a Îmbunătăţirilor Funciare şi Compania Naţională Poşta Română.
"Până la sfârşitul acestei luni, cele 18 companii trebuiau să raporteze, nouă companii la Ministerul Transporturilor, opt la Ministerul Economiei şi Compania Naţională Poşta Română la Ministerul Comunicaţiilor. A existat o analiză comună cu experţii de la Fond şi Comisia Europeană şi cu directorii companiilor respective. Ministerele vor prezenta programele de restructurare şi împreună cu FMI şi Comisia vom stabili ce vom face cu fiecare companie ", a explicat ministrul Finanţelor, Gheorghe Ialomiţianu.
Sursa: http://www.antena3.ro/romania/alte-18-companii-de-stat-vor-face-restructurari-sau-se-vor-inchide-vezi-lista-lor-123977.html
Cu restructurarea inteleg, dar sa se inchida? Si, daca ne uitam mai bine, cel mai vizat este CFR-ul. Oare care companie este vizata pentru inchidere?
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam Apr 30, 2011 10:21 am | |
| Se incearca voit sa mearga spre faliment ca dupa sa ciuguleasca toti ce a mai ramas din ele..Oricum statul e cel mai cunoscator administrator sau sunt pusi oameni in conducerea societatilor fara legatura cu domeniul (am vazut reportajul de pe antena 3 cel cu domeniu feroviar m-am crucit cand am vazut reactia directorului de la CFR Infra ala trebuia zburat a doua zi )..Nu inteleg unde se duc banii de la TUI daca CFR SA nu isi plateste datoriile catre Electrica si nici macar nu se incearca sa se reabiliteze nimic numai se carpeste si banii europeni stau bine mersi..
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Sam Apr 30, 2011 11:22 am, editata de 1 ori |
| | | brandiburu
Numarul mesajelor : 45 Varsta : 40 Reputatie : 5019 Data de inscriere : 11/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam Apr 30, 2011 11:19 am | |
| - adrian78hd a scris:
- Se incearca voit sa mearga spre faliment ca dupa sa ciuguleasca toti ce a mai ramas din ele..Oricum statul e cel mai cunoscator administrator sau sunt pusi oameni in conducerea societatilor fara legatura cu domeniul (am vazut reportajul de pe antena 3 cel cu domeniu feroviar m-am crucit cand am vazut reactia directorului de la CFR Infra ala trebuia zburat a doua zi )..Nu inteleg unde se duc banii de la TUI daca CFR SA nu isi plateste datoriile catre Electrica si nici macar nu se incearca sa se reabiliteze nimic numai se carpeste si banii europeni stau bine mersi..
Iti dai seama cat de ironic ar fi sa ramanem practic fara trenuri, fara cai ferate? Tinand cont cat de mare a fost CFR-ul (cu tot ce insemna el, de la prima sina de cale ferata pana la ultima femeie de serviciu dintr-o gara oarecare), sa ajungi intr-un asemenea hal... dom`le necesita o adevarata arta. Sa distrugi atata amar de patrimoniu, de dotari, sa vinzi la fier vechi sau pe mai nimic unor companii particulare bunuri care au costat o gramada de bani, sa desfiintezi practic Electroputere Craiova (ca tot se fac mall-uri in fostele hale mai nou si lumea vad ca e foarte extaziata), sa nu fii in stare sa faci niste amarate de poduri de pe niste magistrale (nu mai zic de liniile secundare), sa nu fii in stare sa intretii, nu neaparat sa mai construiesti... asta nu este INCOMPETENTA, asta este REA VOINTA. Este determinare in a distruge caile ferate pentru a putea castiga, pe termen scurt, niste baieti care, mai apoi, apar la televizor in posturi de mari oameni de afaceri si ne dau noua, prostilor (cum suntem priviti in viziunea lor) mari sfaturi despre "cum sa faci bussines in Romania". Pacat ca n-avem justitie in tarisoara asta. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam Apr 30, 2011 1:04 pm | |
| Directorul Regionalei CFR Bucureşti a fost demis după ce trenurile au avut întârzieri
Directorul CFR Bucureşti a fost demis, după ce mai multe trenuri au avut întârzieri în această dimineaţă. Printre motivele demiterii numărându-se şi coordonarea defectuoasă a lucrărilor de reparaţii programate în Gara de Nord, care a dus la pertubarea traficului de călători.
Gavrilă Mănăilă a fost demis din funcţia de director al Regionalei CFR Bucureşti. El este acuzat că a organizat defectuos reparaţiile la macazul din Gara de Nord.
Atribuţiile lui Gavrilă Mănăilă vor fi preluate de Laurenţiu Maraloi.
"Motivele demiterii sunt organizarea necorespunzătoare a lucrărilor de întreţinere şi reparaţii din staţia Bucureşti Nord, nerespectarea dispoziţiilor care prevedeau fluidizarea traficului feroviar în weekend-ul de 1 mai şi coordonarea defectuoasă a lucrărilor de reparaţii programate în Gara de Nord, ceea ce a dus la pertubarea traficului de călători", se arată într-un comunicat al CFR SA.
Trenurile au plecat şi au ajuns în Capitală cu întârzieri de 580 de minute, sâmbătă dimineaţă. În cursul nopţii de vineri ' s-au desfaşurat lucrări de înlocuire a celui mai solicitat macaz din Gara de Nord, care au fost finalizate la 7.45.
Potrivit CFR SA, macazul la care au fost făcute lucrările de înlocuire şi recentralizare în instalaţie permite circulaţia a peste 80% din trenurile care intră şi ies din Bucureşti Nord.
Un lucru pozitiv oricum sunt prea multi directori la societatile feroviare |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum Mai 01, 2011 12:14 am | |
| - adrian78hd a scris:
- [b]
Trenurile au plecat şi au ajuns în Capitală cu întârzieri de 580 de minute, sâmbătă dimineaţă. În cursul nopţii de vineri ' s-au desfaşurat lucrări de înlocuire a celui mai solicitat macaz din Gara de Nord, care au fost finalizate la 7.45.
Potrivit CFR SA, macazul la care au fost făcute lucrările de înlocuire şi recentralizare în instalaţie permite circulaţia a peste 80% din trenurile care intră şi ies din Bucureşti Nord.
Cum adica "macazul la care au fost făcute lucrările de înlocuire şi recentralizare în instalaţie permite circulaţia a peste 80% din trenurile care intră şi ies din Bucureşti Nord" ? Din "grosul traficului", de la Nord se iese pe 1K si 3K (M900 si M1000) si se intra pe 2K si 3K, care e macazul ala care tine 80% din trenurile de la Nord ? Cel incercuit din poza asta ? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: REVISTA PRESEI Dum Mai 01, 2011 10:52 am | |
| Nu este asta, afecteaza intrari /iesiri cu acces liniile 7-14, altfel nu mai pleca 1822-1 la 7.30 in loc de 6.00, iar 80% din trenurile ce vin si pleaca nu inseamna ca trec peste acel macaz prezentat de tine, se refera la alt macaz probabil cel limitat la 10 km/h (mai spre dreapta pozei facuta de tine si mai spre noul pod hobanat), nu te supara! |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun Mai 02, 2011 10:02 am | |
| http://www.adevarul.ro/financiar/CFR_Calatori_incaseaza_ilegal_tichete_de_viteza_0_472753001.html |
| | | Ciprian
Numarul mesajelor : 116 Reputatie : 5293 Data de inscriere : 20/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar Mai 03, 2011 12:35 am | |
| http://www.adevarul.ro/financiar/Restructurari_la_sange_in_industria_feroviara_0_473353101.html
|
| | | brandiburu
Numarul mesajelor : 45 Varsta : 40 Reputatie : 5019 Data de inscriere : 11/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar Mai 03, 2011 12:53 pm | |
| http://www.jurnalul.ro/special/anchete/se-fura-sinele-de-sub-tren-576783.html |
| | | Marius V.I.P Member
Numarul mesajelor : 390 Varsta : 30 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5420 Data de inscriere : 04/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier Mai 11, 2011 7:12 pm | |
| http://www.click.ro/actualitate/bucuresti/femeie-Calarasi-nascut-Gara-Nord_0_1173482719.html |
| | | Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5380 Data de inscriere : 28/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin Mai 13, 2011 8:46 am | |
| http://www.mediafax.ro/economic/16-statii-de-cale-ferata-vor-fi-modernizate-cu-peste-280-milioane-euro-8262551/ |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18745 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24321 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin Mai 13, 2011 8:52 am | |
| Din care si Calarasi Sud unde bate vantul.. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |