Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 49 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
membru inactiv
User Dezactivat
User Dezactivat



Numarul mesajelor : 898
Varsta : 48
Reputatie : 6551
Data de inscriere : 10/10/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 33 Icon_minitimeMar Apr 26, 2011 9:02 pm

brandiburu a scris:
[b]Potrivit reprezentanţilor CES, ministrul va trebui să elaboreze programe pentru întreţinerea liniilor ce se închid şi a staţiilor aferente acestora.

Sursa: Evenimentul Zilei http://www.evz.ro/detalii/stiri/analiza-pe-calea-ferata-orice-calatorie-poate-deveni-periculoasa-927867.html

Studii peste para-studii, programe peste para-programe, vrajeli peste para-prajeli. Cine inghite cretinatatile astea...treaba lui. Iar fituica asta de ziar aservit 100% basescului si gastii de pd-l-isti, logic ca trebuia iarasi bagata asta ca -vezi Doamne!- mare stire. Nu trec doua luni sau sase luni, pac!- bagam iarasi o vrajeala cu ,,studii si programe, etc" si iarasi i-am prostit pe fraieri adica...noi!!!
Eu nu dau doi bani pe prostiile astea.
S-au bagat miliarde de lei in studii si programe iar in final avem ,,marea autostrada" Turda---Gilau si careia oligofrenul de Boc s-a pus sa-i taie panglica! Dar si telegondola in...Petrosani care sta degeaba nefiind buna la absolut nimic.....Suntem demni de rasul Europei si mai ales a curcilor...de sub lemne!
Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6524
Data de inscriere : 12/06/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 33 Icon_minitimeJoi Apr 28, 2011 9:08 pm

http://www.libertatea.ro/detalii/articol/electrocutat-in-timp-ce-lucra-la-calea-ferata-332949.html
Sus In jos
Semaca




Numarul mesajelor : 147
Varsta : 32
Localizare : Buftea
Reputatie : 5552
Data de inscriere : 14/03/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 33 Icon_minitimeJoi Apr 28, 2011 10:21 pm

Amiralul a scris:
http://www.libertatea.ro/detalii/articol/electrocutat-in-timp-ce-lucra-la-calea-ferata-332949.html

Vai ! Dumnezeu sa-l ierte !
Trec mereu prin zona aia , mereu ! Crying or Very sad
Sus In jos
http://masinimari.com
brandiburu




Numarul mesajelor : 45
Varsta : 40
Reputatie : 5019
Data de inscriere : 11/04/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 33 Icon_minitimeSam Apr 30, 2011 9:50 am


CFR Călători şi CFR Marfă, Termoelectrica, Metrorex şi Poşta Română se numără printre companiile de stat care urmează să facă restructurări sau să se închidă. Cele 18 societăţi prevăzute în memorandumul cu Fondul Monetar Internaţional (FMI) vor preda, până la sfârşitul lunii aprilie, programele de restructurare, de privatizare sau de închidere, urmând să fie discutate cu reprezentanţii Fondului, transmite Agerpres.

Pe lista companiilor monitorizate se află, printre altele, Compania Naţională de Căi Ferate CFR, Societatea Naţională de Transport CFR Călători, Compania Naţională a Huilei, Termoelectrica, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale, Metrorex, CFR Marfă, Electrocentrale Bucureşti, Societatea Comercială Electrificare CFR şi Administraţia Naţională a Îmbunătăţirilor Funciare şi Compania Naţională Poşta Română.

"Până la sfârşitul acestei luni, cele 18 companii trebuiau să raporteze, nouă companii la Ministerul Transporturilor, opt la Ministerul Economiei şi Compania Naţională Poşta Română la Ministerul Comunicaţiilor. A existat o analiză comună cu experţii de la Fond şi Comisia Europeană şi cu directorii companiilor respective. Ministerele vor prezenta programele de restructurare şi împreună cu FMI şi Comisia vom stabili ce vom face cu fiecare companie ", a explicat ministrul Finanţelor, Gheorghe Ialomiţianu.

Sursa: http://www.antena3.ro/romania/alte-18-companii-de-stat-vor-face-restructurari-sau-se-vor-inchide-vezi-lista-lor-123977.html

Cu restructurarea inteleg, dar sa se inchida? Si, daca ne uitam mai bine, cel mai vizat este CFR-ul. Oare care companie este vizata pentru inchidere?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 33 Icon_minitimeSam Apr 30, 2011 10:21 am

Se incearca voit sa mearga spre faliment ca dupa sa ciuguleasca toti ce a mai ramas din ele..Oricum statul e cel mai cunoscator administrator sau sunt pusi oameni in conducerea societatilor fara legatura cu domeniul (am vazut reportajul de pe antena 3 cel cu domeniu feroviar m-am crucit cand am vazut reactia directorului de la CFR Infra ala trebuia zburat a doua zi )..Nu inteleg unde se duc banii de la TUI daca CFR SA nu isi plateste datoriile catre Electrica si nici macar nu se incearca sa se reabiliteze nimic numai se carpeste si banii europeni stau bine mersi..


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Sam Apr 30, 2011 11:22 am, editata de 1 ori
Sus In jos
brandiburu




Numarul mesajelor : 45
Varsta : 40
Reputatie : 5019
Data de inscriere : 11/04/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 33 Icon_minitimeSam Apr 30, 2011 11:19 am

adrian78hd a scris:
Se incearca voit sa mearga spre faliment ca dupa sa ciuguleasca toti ce a mai ramas din ele..Oricum statul e cel mai cunoscator administrator sau sunt pusi oameni in conducerea societatilor fara legatura cu domeniul (am vazut reportajul de pe antena 3 cel cu domeniu feroviar m-am crucit cand am vazut reactia directorului de la CFR Infra ala trebuia zburat a doua zi )..Nu inteleg unde se duc banii de la TUI daca CFR SA nu isi plateste datoriile catre Electrica si nici macar nu se incearca sa se reabiliteze nimic numai se carpeste si banii europeni stau bine mersi..

Iti dai seama cat de ironic ar fi sa ramanem practic fara trenuri, fara cai ferate? Tinand cont cat de mare a fost CFR-ul (cu tot ce insemna el, de la prima sina de cale ferata pana la ultima femeie de serviciu dintr-o gara oarecare), sa ajungi intr-un asemenea hal... dom`le necesita o adevarata arta. Sa distrugi atata amar de patrimoniu, de dotari, sa vinzi la fier vechi sau pe mai nimic unor companii particulare bunuri care au costat o gramada de bani, sa desfiintezi practic Electroputere Craiova (ca tot se fac mall-uri in fostele hale mai nou si lumea vad ca e foarte extaziata), sa nu fii in stare sa faci niste amarate de poduri de pe niste magistrale (nu mai zic de liniile secundare), sa nu fii in stare sa intretii, nu neaparat sa mai construiesti... asta nu este INCOMPETENTA, asta este REA VOINTA. Este determinare in a distruge caile ferate pentru a putea castiga, pe termen scurt, niste baieti care, mai apoi, apar la televizor in posturi de mari oameni de afaceri si ne dau noua, prostilor (cum suntem priviti in viziunea lor) mari sfaturi despre "cum sa faci bussines in Romania".

Pacat ca n-avem justitie in tarisoara asta.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 33 Icon_minitimeSam Apr 30, 2011 1:04 pm

Directorul Regionalei CFR Bucureşti a fost demis după ce trenurile au avut întârzieri

Directorul CFR Bucureşti a fost demis, după ce mai multe trenuri au avut întârzieri în această dimineaţă. Printre motivele demiterii numărându-se şi coordonarea defectuoasă a lucrărilor de reparaţii programate în Gara de Nord, care a dus la pertubarea traficului de călători.

Gavrilă Mănăilă a fost demis din funcţia de director al Regionalei CFR Bucureşti. El este acuzat că a organizat defectuos reparaţiile la macazul din Gara de Nord.

Atribuţiile lui Gavrilă Mănăilă vor fi preluate de Laurenţiu Maraloi.

"Motivele demiterii sunt organizarea necorespunzătoare a lucrărilor de întreţinere şi reparaţii din staţia Bucureşti Nord, nerespectarea dispoziţiilor care prevedeau fluidizarea traficului feroviar în weekend-ul de 1 mai şi coordonarea defectuoasă a lucrărilor de reparaţii programate în Gara de Nord, ceea ce a dus la pertubarea traficului de călători", se arată într-un comunicat al CFR SA.

Trenurile au plecat şi au ajuns în Capitală cu întârzieri de 580 de minute, sâmbătă dimineaţă. În cursul nopţii de vineri ' s-au desfaşurat lucrări de înlocuire a celui mai solicitat macaz din Gara de Nord, care au fost finalizate la 7.45.

Potrivit CFR SA, macazul la care au fost făcute lucrările de înlocuire şi recentralizare în instalaţie permite circulaţia a peste 80% din trenurile care intră şi ies din Bucureşti Nord.

Un lucru pozitiv oricum sunt prea multi directori la societatile feroviare
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 33 Icon_minitimeDum Mai 01, 2011 12:14 am

adrian78hd a scris:
[b]
Trenurile au plecat şi au ajuns în Capitală cu întârzieri de 580 de minute, sâmbătă dimineaţă. În cursul nopţii de vineri ' s-au desfaşurat lucrări de înlocuire a celui mai solicitat macaz din Gara de Nord, care au fost finalizate la 7.45.

Potrivit CFR SA, macazul la care au fost făcute lucrările de înlocuire şi recentralizare în instalaţie permite circulaţia a peste 80% din trenurile care intră şi ies din Bucureşti Nord.

Cum adica "macazul la care au fost făcute lucrările de înlocuire şi recentralizare în instalaţie permite circulaţia a peste 80% din trenurile care intră şi ies din Bucureşti Nord" ?

Din "grosul traficului", de la Nord se iese pe 1K si 3K (M900 si M1000) si se intra pe 2K si 3K, care e macazul ala care tine 80% din trenurile de la Nord ? Cel incercuit din poza asta ?

Revista presei (partea I) - Pagina 33 18191356
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: REVISTA PRESEI   Revista presei (partea I) - Pagina 33 Icon_minitimeDum Mai 01, 2011 10:52 am

Nu este asta, afecteaza intrari /iesiri cu acces liniile 7-14, altfel nu mai pleca 1822-1 la 7.30 in loc de 6.00, iar 80% din trenurile ce vin si pleaca nu inseamna ca trec peste acel macaz prezentat de tine, se refera la alt macaz probabil cel limitat la 10 km/h (mai spre dreapta pozei facuta de tine si mai spre noul pod hobanat), nu te supara!
Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6524
Data de inscriere : 12/06/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 33 Icon_minitimeLun Mai 02, 2011 10:02 am

http://www.adevarul.ro/financiar/CFR_Calatori_incaseaza_ilegal_tichete_de_viteza_0_472753001.html
Sus In jos
Ciprian




Numarul mesajelor : 116
Reputatie : 5293
Data de inscriere : 20/09/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 33 Icon_minitimeMar Mai 03, 2011 12:35 am

http://www.adevarul.ro/financiar/Restructurari_la_sange_in_industria_feroviara_0_473353101.html
Sus In jos
brandiburu




Numarul mesajelor : 45
Varsta : 40
Reputatie : 5019
Data de inscriere : 11/04/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 33 Icon_minitimeMar Mai 03, 2011 12:53 pm

http://www.jurnalul.ro/special/anchete/se-fura-sinele-de-sub-tren-576783.html
Sus In jos
Marius
V.I.P Member
V.I.P Member
Marius


Numarul mesajelor : 390
Varsta : 30
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5420
Data de inscriere : 04/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 33 Icon_minitimeMier Mai 11, 2011 7:12 pm

http://www.click.ro/actualitate/bucuresti/femeie-Calarasi-nascut-Gara-Nord_0_1173482719.html
Sus In jos
http://autoloco.forum777.com/
Nk11

Nk11


Numarul mesajelor : 290
Varsta : 28
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5380
Data de inscriere : 28/12/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 33 Icon_minitimeVin Mai 13, 2011 8:46 am

http://www.mediafax.ro/economic/16-statii-de-cale-ferata-vor-fi-modernizate-cu-peste-280-milioane-euro-8262551/
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18745
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24321
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 33 Icon_minitimeVin Mai 13, 2011 8:52 am

Din care si Calarasi Sud unde bate vantul..
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 33 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 33 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 33 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 49 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: