| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 20 Sept 2011, 01:56 | |
| Nu-i bai, sa le dea prime paznicilor pentru rezultatele muncii lor. Ce pana corbului, asa am pierdut si una din garniturile Sagetii Albastre originale, tot prin zona aia. |
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 22 Sept 2011, 08:56 | |
| http://www.realitatea.net/incendiu-pe-calea-ferata-o-locomotiva-a-luat-foc_872821.html |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7573 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 22 Sept 2011, 11:04 | |
| - adrian78hd a scris:
- evz.ro: Încă şapte ani cu 12 ore de la Bucureşti la Arad
"În cel mai optimist scenariu, România va reuşi abia peste şapte ani să reducă timpul de deplasare cu trenul de la Bucureşti până la Arad la şase-şapte ore." Asta cu conditia ca sectoarele deja modernizate sa se mentina la parametri tehnici initiali. "Între timp, nici pe singurul sector modernizat deja, Bucureşti – Câmpina, nu s-a investit mai nimic. În rezultat, au apărut restricţii de viteză, aşa-numitele "puncte periculoase"". Intr-adevar, vara asta a fost tragica pentru M1000, pe portiuni mari pe firul 1 e restrictie de 70 plus alte restrictii locale pe ambele fire. "În primăvară se dă startul la noi şantiere" Citez de pe site-ul CFR: Compania Natională de Căi Ferate “CFR” SA organizează pe 20 octombrie a.c. licitaţie deschisă în vederea atribuirii contractului Execuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii pe tronsonul Coşlariu - Sighişoara, între staţiile Sighişoara şi Aţel. Valoarea estimată a lucrării este de 1.095.695.887 RON, fără TVA (257.265.999 euro, fără TVA), iar termenul de finalizare va fi de maximum 46 luni de la data atribuirii contractului. Deci 28 de km se reabiliteaza in 4 ani ? Imi scapa ceva mie ? |
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5521 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 22 Sept 2011, 12:41 | |
| http://www.realitatea.net/hoti-impuscati-in-gara-din-ploiesti_872907.html |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 22 Sept 2011, 20:49 | |
| - ravers75 a scris:
- http://www.realitatea.net/hoti-impuscati-in-gara-din-ploiesti_872907.html
Mai exact ploiesti triaj, fura fier din vagon si nu a stat la somatie, si nu a fost decat unul singur impuscat... |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 26 Sept 2011, 19:56 | |
| Inceputut sfarsitului se apropie, exact cum am preconizat acum ceva timp. Totul incepe cu CFR Marfa...
http://www.realitatea.net/csat-a-avizat-prima-etapa-a-strategiei-de-privatizare-a-cfr-marfa_874049.html |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 26 Sept 2011, 22:37 | |
| 50%?? parca era vorba de 20% din pachetul de actiuni E cam periculos cine va prelua cu o majorare de capital va prelua controlul!!Sper sa ajunga pe maini bune nemti sau austrieci exclus GFR |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 26 Sept 2011, 22:59 | |
| Daca-i cumpara DB .. ne-am scos . |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9706 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 26 Sept 2011, 23:04 | |
| Va spun eu cine ia CFR Marfa, este G.F.R. G.F.R. doreste sa fie cel mai mare operator feroviar privat de marfa din zona de Est a Europei. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 27 Sept 2011, 13:31 | |
| In zece ani am vazut la televizor vor ramane doar operatorii mari gen DB Schenker OBB FS FRET.. Cica saptamana trecuta la intrare in Orastie a ars LDH80-600 de la manevra din Simeria care au bagat-o sa traga Dacia pana la Vintu de jos! |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 27 Sept 2011, 14:19 | |
| Pe mine nu ma intereseaza cine vine numai sa vina sa creeze locuri de munca, sa angajeze oameni sa modernizeze locomotive si vagoane sa nu mai aud roti patrare, sa repuna in uz anumite magistrale care acum zac in paragina sau se circula cu maxim 30km/h pe ele si asa mai departe . |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 27 Sept 2011, 15:08 | |
| - adrian78hd a scris:
- In zece ani am vazut la televizor vor ramane doar operatorii mari gen DB Schenker OBB FS FRET..
Cica saptamana trecuta la intrare in Orastie a ars LDH80-600 de la manevra din Simeria care au bagat-o sa traga Dacia pana la Vintu de jos! Aualeu .. pacat de catar .. era bun pentru manevre si tragea din remiza garnituri mai lungi de 7,8 vagoane .. Sunt curios ce s-a intamplat de a ars,poate so intoarce sub forma de portocala . @AlexD .. ce magistrale sa repuna in functiune daca nu se face trafic de marfa pe ele ? |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 27 Sept 2011, 16:55 | |
| Poate ca nu m-am exprimat eu corect, ma refer la linii secundare care acum zac abandonate dar au potential de marfa. |
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6158 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 27 Sept 2011, 17:06 | |
| - AlexD a scris:
- Poate ca nu m-am exprimat eu corect, ma refer la linii secundare care acum zac abandonate dar au potential de marfa.
ce potential de marfa au daca industria prin zonele respective nu merge deloc? trebuie sa ai si ce transporta |
|
| |
cont inactiv
Numarul mesajelor : 1550 Reputatie : 7011 Data de inscriere : 25/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 27 Sept 2011, 17:23 | |
| - DUAL a scris:
- Daca-i cumpara DB .. ne-am scos .
Si eu tot la DB ma gandesc ca daca achizitioneaza ei CFR Marfa o sa mai mearga si la noi transportul de marfuri, unde mai merge si avantajul ar fi ca DB-ul e firma serioasa....adica cazare decontata, apa decontata, diurna si punctualitate. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea I) | |
|