am citit si eu articolul, culmea ironiei, eram chiar in tren! majoritatea calatorilor erau dintre cei cu facilitati. foarte putini au bilet intreg! din pacate, calea ferata sa departat mult de menirea initala, transport IEFTIN si sigur. :TTT:
Nk11
Numarul mesajelor : 290 Varsta : 28 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5380 Data de inscriere : 28/12/2010
Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 13 Sept 2011, 00:18
rich1974 a scris:
am citit si eu articolul, culmea ironiei, eram chiar in tren! majoritatea calatorilor erau dintre cei cu facilitati. foarte putini au bilet intreg!
Asta nu e problema pt CFR pt ca reducerile pt elevi / pensionari sunt decontate. (de ministerul educatie etc.)
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 13 Sept 2011, 00:33
Insa asa cum am mai zis, este grav ca se pierd calatori, fie ei si cu reduceri. Nu e acceptabil.
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
Subiect: Beat sa fii,noroc sa ai! Mar 13 Sept 2011, 14:05
Incendiu în Gara de Nord din Timişoara. Două vagoane au luat foc
http://www.adevarul.ro/locale/timisoara/incendiu-Timisoara-Gara_de_Nord-vagoane_0_554945135.html Din intamplare ma aflam in gara la poze exact cand a izbucnit incendiul
evz.ro: Încă şapte ani cu 12 ore de la Bucureşti la Arad
În cel mai optimist scenariu, România va reuşi abia peste şapte ani să reducă timpul de deplasare cu trenul de la Bucureşti până la Arad la şase-şapte ore. După ce, cu chiu, cu vai, anul acesta vor fi finalizate lucrările de modernizare a căii ferate pe liniile Bucureşti – Constanţa şi Câmpina – Predeal, întârzierile trenurilor se vor muta mai spre vestul ţării. Compania naţională CFR SA, responsabilă cu gestionarea infrastructurii feroviare, se pregăteşte să deschidă, în primăvara care vine, şantiere pentru modernizarea la standarde europene a 211,8 km de cale ferată situaţi pe Coridorul paneuropean de transport IV. În celelalte sectoare, cum ar fi Braşov – Sighişoara, nu se mai investeşte decât pentru asigurarea siguranţei circulaţiei. Asta doarece oficialii aşteaptă banii pentru modernizare care vor veni începând din 2014. În consecinţă, viteza de circulaţie a trenurilor scade de la an la an. Între timp, nici pe singurul sector modernizat deja, Bucureşti – Câmpina, nu s-a investit mai nimic. În rezultat, au apărut restricţii de viteză, aşa-numitele "puncte periculoase". Dacă acestor factori li se adaugă inevitabilele restricţii de viteză care vor fi impuse pe sectoarele unde vor începe lucrările de modernizare, este de aşteptat ca, în următorii ani, călătoria de la Bucureşti la Arad să dureze mult mai mult decât în prezent, când această distanţă este parcursă în 12 ore. În primăvară se dă startul la noi şantiere Până la finele acestui an, vor fi în funcţiune 365 kilometri de cale ferată modernizată, din totalul de 861 kilometri, cât măsoară parcursul românesc al Coridorului IV. Este vorba de tronsoanele Bucureşti – Câmpina (92 kilometri), finalizat în urmă cu cinci ani, Bucureşti – Constanţa(225 kilometri) şi Câmpina – Predeal (48 kilometri). Funcţionarea la parametri normali a acestor tronsoane este aşteptată să se producă de la finele acestui an. Din primăvară, vor începe şantierele pentru modernizarea altor 211,8 kilometri, între Sighişoara şi Simeria şi de la Radna la Curtici (frontiera cu Ungaria). În total, valoarea lucrărilor a fost estimată la 1,611 miliarde de euro, fiind finanţate din fonduri europene postaderare, prin Programul Operaţional Sectorial de Transport. Licitaţiile au început deja, iar directorul general adjunct al CFR SA, Marius Corduneanu, a declarat pentru Capital că, până la sfârşitul anului, vor fi semnate toate contractele cu constructorii, astfel încât în primăvară să înceapă şantierele. Evident că, la fel ca la orice lucrare de infrastructură care se desfăşoară sub trafic, vor apărea întârzieri majore în circulaţia trenurilor, aşa cum s-a întâmplat până nu demult pe drumul spre Constanţa, dar şi pe Valea Prahovei. Din păcate, timpul de parcurs va fi lungit şi mai mult şi din alte cauze, în afară de cele inerente executării unor lucrări de modernizare. Fără reparaţii capitale CFR SA nu investeşte mai nimic în sectoarele pentru care se speră o finanţare din partea Comisiei Europene în exerciţiul 2014-2020. Relevant în acest sens este cazul tronsonului de 128 kilometri dintre Braşov şi Sighişoara, care este parcurs de trenul Intercity în... două ore şi jumătate. Asta înseamnă că trenul merge pe această porţiune cu o viteză medie de 51 kilometri pe oră. Iar durata călătoriei va creşte în continuare. "Linia Predeal – Arad se degradează continuu. Nu se alocă bani pentru ea, deoarece se aşteaptă şantierul, iar reparaţiile capitale sunt considerate investiţii", ne-a declarat secretarul general al Asociaţiei Industriei Feroviare, Ştefan Roşeanu.
Platforma România Feroviară 2020 a fost lansată http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/24750?lang=ro
Unul din opt vagoane CFR Marfă va fi dat la fier vechi. Câţi bani face un vagon http://www.money.ro/unul-din-opt-vagoane-cfr-marfa-va-fi-casat--cati-bani-face-un-vagon_1089421.html
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 17 Sept 2011, 12:15
Un muncitor a fost strivit între două vagoane la societatea Mechel Târgoviște
http://www.realitatea.mobi/article/871424
Dovada si ca meseria de manevrant poate fi destul de periculoasa.
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
Subiect: o veste buna Sam 17 Sept 2011, 18:14
Conform CFR CALATORI in lunile de vara din 2011 traficul de calatori spre litoral si magistrala 800 a crescut cu 40% pana la 1,100,000 calatori ceea ce este forte bine.
Iar anul viitor va mai creste cu procente intre 50-70% fata de acest an.
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 17 Sept 2011, 20:10
Si daca ar creste ce? Ii duc cu autobuzele care fac pe Otopeni? . Chiar sunt curios sa vad cu ce o sa duca CFR surplusul de 50% de calatori la anul...
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 17 Sept 2011, 21:59
Face si la anu ca o sa fie gata in sfarsit pt numele Iloanei magistrala vietii.Dar sunt atat de orbi incat nu vad ca le fug calatorii datorita infrastructurii proaste.Daca ar mai repara din magistrale nu si ar plange de mila.
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
Chiar se poate face ceva impotriva mersului cu "nashul"?
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 20 Sept 2011, 01:44
Vin si eu cu niste poze de la incendiu si un clip. Incedniul a inceput in jurul orei 20.20 si a fost stins in jurul orei 21.30 A fost scoasa de sub tensiune atat Gara de nord cat si pana la primele zone neutre spre Arad si Lugoj. Trenurile spre si dinspre Arad si Lugoj au avut fiecare o intarziere de 90-100 minute.