Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5274
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 58 Icon_minitimeLun 12 Sept 2011, 10:57

am citit si eu articolul, culmea ironiei, eram chiar in tren!
majoritatea calatorilor erau dintre cei cu facilitati. foarte putini au bilet intreg!
din pacate, calea ferata sa departat mult de menirea initala, transport IEFTIN si sigur. :TTT:
Sus In jos
Nk11

Nk11


Numarul mesajelor : 290
Varsta : 28
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5380
Data de inscriere : 28/12/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 58 Icon_minitimeMar 13 Sept 2011, 00:18

rich1974 a scris:
am citit si eu articolul, culmea ironiei, eram chiar in tren!
majoritatea calatorilor erau dintre cei cu facilitati. foarte putini au bilet intreg!

Asta nu e problema pt CFR pt ca reducerile pt elevi / pensionari sunt decontate. (de ministerul educatie etc.)
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 58 Icon_minitimeMar 13 Sept 2011, 00:33

Insa asa cum am mai zis, este grav ca se pierd calatori, fie ei si cu reduceri. Nu e acceptabil.
Sus In jos
Amiralul




Numarul mesajelor : 845
Reputatie : 6524
Data de inscriere : 12/06/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Beat sa fii,noroc sa ai!   Revista presei (partea I) - Pagina 58 Icon_minitimeMar 13 Sept 2011, 14:05

http://www.caon.ro/supravietuire-incredibila-la-caransebes-a-iesit-teafar-de-sub-tren/979177
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 58 Icon_minitimeMar 13 Sept 2011, 16:33

Ce face alcooolul din om.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 58 Icon_minitimeJoi 15 Sept 2011, 14:52

Unul din opt vagoane CFR Marfă va fi dat la fier vechi. Câţi bani face un vagon

Compania mai are 40.000 de vagoane şi vrea să caseze 5.000 dintre ele. Preţul cu care s-au vândut la fier vechi este de 139 de euro per tonă.

http://www.money.ro/unul-din-opt-vagoane-cfr-marfa-va-fi-casat--cati-bani-face-un-vagon_1089421.html

Sus In jos
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 20/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 58 Icon_minitimeJoi 15 Sept 2011, 22:52

Incendiu în Gara de Nord din Timişoara. Două vagoane au luat foc

http://www.adevarul.ro/locale/timisoara/incendiu-Timisoara-Gara_de_Nord-vagoane_0_554945135.html
Din intamplare ma aflam in gara la poze exact cand a izbucnit incendiul


[img]Revista presei (partea I) - Pagina 58 P1409111957 [/img]
[img]Revista presei (partea I) - Pagina 58 P140911195801 [/img]
[img]Revista presei (partea I) - Pagina 58 P140911200202 [/img]
[img]Revista presei (partea I) - Pagina 58 P140911200203 [/img]
[img]Revista presei (partea I) - Pagina 58 P1409112003 [/img]
[img]Revista presei (partea I) - Pagina 58 P140911200402 [/img]
[img]Revista presei (partea I) - Pagina 58 P140911200801 [/img]
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 58 Icon_minitimeVin 16 Sept 2011, 12:40

evz.ro: Încă şapte ani cu 12 ore de la Bucureşti la Arad

În cel mai optimist scenariu, România va reuşi abia peste şapte ani să reducă timpul de deplasare cu trenul de la Bucureşti până la Arad la şase-şapte ore.
După ce, cu chiu, cu vai, anul acesta vor fi finalizate lucrările de modernizare a căii ferate pe liniile Bucureşti – Constanţa şi Câmpina – Predeal, întârzierile trenurilor se vor muta mai spre vestul ţării.
Compania naţională CFR SA, responsabilă cu gestionarea infrastructurii feroviare, se pregăteşte să deschidă, în primăvara care vine, şantiere pentru modernizarea la standarde europene a 211,8 km de cale ferată situaţi pe Coridorul paneuropean de transport IV.
În celelalte sectoare, cum ar fi Braşov – Sighişoara, nu se mai investeşte decât pentru asigurarea siguranţei circulaţiei. Asta doarece oficialii aşteaptă banii pentru modernizare care vor veni începând din 2014. În consecinţă, viteza de circulaţie a trenurilor scade de la an la an.
Între timp, nici pe singurul sector modernizat deja, Bucureşti – Câmpina, nu s-a investit mai nimic. În rezultat, au apărut restricţii de viteză, aşa-numitele "puncte periculoase".
Dacă acestor factori li se adaugă inevitabilele restricţii de viteză care vor fi impuse pe sectoarele unde vor începe lucrările de modernizare, este de aşteptat ca, în următorii ani, călătoria de la Bucureşti la Arad să dureze mult mai mult decât în prezent, când această distanţă este parcursă în 12 ore.
În primăvară se dă startul la noi şantiere
Până la finele acestui an, vor fi în funcţiune 365 kilometri de cale ferată modernizată, din totalul de 861 kilometri, cât măsoară parcursul românesc al Coridorului IV. Este vorba de tronsoanele Bucureşti – Câmpina (92 kilometri), finalizat în urmă cu cinci ani, Bucureşti – Constanţa(225 kilometri) şi Câmpina – Predeal (48 kilometri). Funcţionarea la parametri normali a acestor tronsoane este aşteptată să se producă de la finele acestui an.
Din primăvară, vor începe şantierele pentru modernizarea altor 211,8 kilometri, între Sighişoara şi Simeria şi de la Radna la Curtici (frontiera cu Ungaria). În total, valoarea lucrărilor a fost estimată la 1,611 miliarde de euro, fiind finanţate din fonduri europene postaderare, prin Programul Operaţional Sectorial de Transport. Licitaţiile au început deja, iar directorul general adjunct al CFR SA, Marius Corduneanu, a declarat pentru Capital că, până la sfârşitul anului, vor fi semnate toate contractele cu constructorii, astfel încât în primăvară să înceapă şantierele.
Evident că, la fel ca la orice lucrare de infrastructură care se desfăşoară sub trafic, vor apărea întârzieri majore în circulaţia trenurilor, aşa cum s-a întâmplat până nu demult pe drumul spre Constanţa, dar şi pe Valea Prahovei. Din păcate, timpul de parcurs va fi lungit şi mai mult şi din alte cauze, în afară de cele inerente executării unor lucrări de modernizare.
Fără reparaţii capitale
CFR SA nu investeşte mai nimic în sectoarele pentru care se speră o finanţare din partea Comisiei Europene în exerciţiul 2014-2020. Relevant în acest sens este cazul tronsonului de 128 kilometri dintre Braşov şi Sighişoara, care este parcurs de trenul Intercity în... două ore şi jumătate. Asta înseamnă că trenul merge pe această porţiune cu o viteză medie de 51 kilometri pe oră. Iar durata călătoriei va creşte în continuare.
"Linia Predeal – Arad se degradează continuu. Nu se alocă bani pentru ea, deoarece se aşteaptă şantierul, iar reparaţiile capitale sunt considerate investiţii", ne-a declarat secretarul general al Asociaţiei Industriei Feroviare, Ştefan Roşeanu.

http://m.evz.ro/pages/article.aspx?id=54333&topicid=1
Sus In jos
Nk11

Nk11


Numarul mesajelor : 290
Varsta : 28
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5380
Data de inscriere : 28/12/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 58 Icon_minitimeVin 16 Sept 2011, 22:58

Platforma România Feroviară 2020 a fost lansată
http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/24750?lang=ro



Unul din opt vagoane CFR Marfă va fi dat la fier vechi. Câţi bani face un vagon
http://www.money.ro/unul-din-opt-vagoane-cfr-marfa-va-fi-casat--cati-bani-face-un-vagon_1089421.html
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 58 Icon_minitimeSam 17 Sept 2011, 12:15

Un muncitor a fost strivit între două vagoane la societatea Mechel Târgoviște

http://www.realitatea.mobi/article/871424

Dovada si ca meseria de manevrant poate fi destul de periculoasa.
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: o veste buna   Revista presei (partea I) - Pagina 58 Icon_minitimeSam 17 Sept 2011, 18:14

Conform CFR CALATORI in lunile de vara din 2011 traficul de calatori spre litoral si magistrala 800 a crescut cu 40% pana la 1,100,000 calatori ceea ce este forte bine.

Iar anul viitor va mai creste cu procente intre 50-70% fata de acest an.

Very Happy
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 58 Icon_minitimeSam 17 Sept 2011, 20:10

Si daca ar creste ce? Ii duc cu autobuzele care fac pe Otopeni? . Chiar sunt curios sa vad cu ce o sa duca CFR surplusul de 50% de calatori la anul...
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 58 Icon_minitimeSam 17 Sept 2011, 21:59

Face si la anu ca o sa fie gata in sfarsit pt numele Iloanei magistrala vietii.Dar sunt atat de orbi incat nu vad ca le fug calatorii datorita infrastructurii proaste.Daca ar mai repara din magistrale nu si ar plange de mila.
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6157
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 58 Icon_minitimeLun 19 Sept 2011, 16:51

un articol din Gandul de pe 27 august 2011 care nu cred ca a fost postat pe forum (daca da, imi cer scuze atunci):

http://www.gandul.info/financiar/cfr-calatori-cere-sprijinul-calatorilor-pentru-a-combate-calatoria-cu-nasul-cati-nasi-au-fost-dati-afara-in-ultimul-timp-8658610


Chiar se poate face ceva impotriva mersului cu "nashul"? Smile
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea I) - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 58 Icon_minitimeMar 20 Sept 2011, 01:44

Vin si eu cu niste poze de la incendiu si un clip.
Incedniul a inceput in jurul orei 20.20 si a fost stins in jurul orei 21.30
A fost scoasa de sub tensiune atat Gara de nord cat si pana la primele zone neutre spre Arad si Lugoj.
Trenurile spre si dinspre Arad si Lugoj au avut fiecare o intarziere de 90-100 minute.

Revista presei (partea I) - Pagina 58 IMG_4385

Revista presei (partea I) - Pagina 58 IMG_4391

Revista presei (partea I) - Pagina 58 IMG_4397

Revista presei (partea I) - Pagina 58 IMG_4398

Revista presei (partea I) - Pagina 58 IMG_4399


_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 58 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 58 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 58 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 57, 58, 59 ... 62 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: