Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 31 ... 59, 60, 61 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 60 Icon_minitimeMar 27 Sept 2011, 17:41

Nu cred ca ajunge la DB pentru ca sunt alte interese..Daca ar castiga DB din 11000 de angajati ar mai ramane 2000-3000 respectiv mecanici manevranti etc aia nu au nevoie de taietori de iarba si nsdemii de directorasi..Asa ca o ia GFR isi iau si aia ce e bune restul taie si inchide si mentin si sefimea ...RCA intrun an au redus pierderile de la 300 de milioane de euro la profit de 5 milioane de euro dar s-a vrut la noi Marfa trebuie sa aiba pierderi sa nu participe la licitatii sa nu vanda vagoanele care zac in triaje pentru ca trebuie sa ajunga la altii si mai nou am auzit ca nu pot sa isi indeplineasca niste contracte de un an de transport cereale ma gandesc ca nu mai au vagoane ca au ajuns la Rolling Stock revopsite si zac in triaje cum e si la Pestisul Mare..
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5702
Data de inscriere : 01/06/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 60 Icon_minitimeJoi 29 Sept 2011, 11:51

Ce tot vorbiti aici? CFR marfa va fi cumparat de OBB.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 60 Icon_minitimeJoi 29 Sept 2011, 12:04

laur 133 a scris:
Ce tot vorbiti aici? CFR marfa va fi cumparat de OBB.

Da esti sigur?Ca asta eu am auzit-o de un an ca cumpara doar trasele si au nevoie doar de mecanici nu le trebuie locomotive vagoane depouri si ca aduceau 50 de Siemens 1116
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 60 Icon_minitimeJoi 29 Sept 2011, 19:15

Deblocarea investiţiilor în infrastructura feroviară relansează România pe harta transportului Eurasiatic

România este pe cale să demareze cele mai ample investiții în infrastructura feroviară din perioada post-revoluționară. „3 miliarde de Euro este valoarea proiectelor de investiții ce se află în această perioadă în diverse etape de licitare. Fondurile Uniunii Europene alocate în baza Programului Operațional Sectorial – Transporturi 2007 – 2013 urmează să cofinanțeze reconstrucția liniei ce unește Portul Constanța și Bucureștiul cu Europa Centrală și Occidentală. Derularea adecvată a procedurilor de atribuire și a lucrărilor va aduce Constanța pe piața globală a transporturilor, ca soluție alternativă și complementară pentru marile porturi de la Atlantic și Marea Nordului (Rotterdam, Anvers, Hamburg)”, se arată în comunicatul de presă al Club Feroviar.
Totuși timpul este scurt, recepțiile finale ale lucrărilor trebuind a fi realizate înainte de 31 decembrie 2015 pentru a evita rambursarea fondurilor europene și pentru a asigura o nouă finanțare până în 2020 de aproximativ 3-4 miliarde Euro, care să sprijine reconstruirea liniilor dintre Craiova și Calafat, București și Giurgiu și, nu în ultimul rând, finalizarea lucrărilor de reconstrucție pe sectorul transilvan al Coridorului IV.
Club Feroviar și Asociația Industriei Feroviare din România reunesc la București elita politică și tehnică a sectorului transporturi din România, Europa și Asia pentru a analiza oportunitățile și amenințările la adresa dezvoltării sectorului feroviar în perspectiva 2020. Anca Boagiu (Ministrul Transporturilor și Infrastructurii din România), Zoltan Kazatsay (Director General Adjunct al Directoratului General pentru Mobilitate și Transport, Comisia Europeană), Frank Jost (Policy Officer Single European Railway Area al Directoratului General pentru Mobilitate și Transport, Comisia Europeană) și Helmut Meelich (Director Rețele Feroviare și Rutiere Europene, ONU Cooperare Economică pentru Europa) vor participa la summitul ZILELE FEROVIARE 2011 (4-5 Octombrie), alături de alți 80 de formatori de opinie din domeniu, pentru a conduce discuțiile cu privire la oportunitățile de creștere a volumelor de mărfuri ce tranzitează România pe rutele Asia – Europa.
Discuțiile de la Zilele Feroviare 2011 se vor încadra în Platforma România Feroviară 2020: inițiativă privată, ce se bucură de sprijinul autorităților publice, pentru relansarea sectorului de cale ferată din România, având ca pivot central încurajarea cercetării și inovației în domeniu, ca vector de creștere economică și a competitivității companiilor din domeniu pe plan internațional.

Deci pana in 2015 trebuie receptionate lucrarile?Deci de aia se grabesc sa inceapa coridorul 4 e si trecut termen de 48 de luni..Bun dar cu partea Craiova-Calafat oare reusim sa facem ceva?ar fi numai 100 de km


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Joi 29 Sept 2011, 22:06, editata de 1 ori
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 60 Icon_minitimeJoi 29 Sept 2011, 21:30

Daca in 10 ani din 2001 pana in 2011 s-au facut 225+140=365 km (Buc-Cta si Buc-Predeal, considerand ca sunt aproape gata lucrarile), cati km din Predeal-Arad se vor face pana in 2015 ?

Sau cati km se vor face de acele 3 miliarde de euro in cei 4 ani ?

Intrebarea e simpla, la fel si raspunsul...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 60 Icon_minitimeVin 30 Sept 2011, 12:47

Dragos a scris:
Daca in 10 ani din 2001 pana in 2011 s-au facut 225+140=365 km (Buc-Cta si Buc-Predeal, considerand ca sunt aproape gata lucrarile), cati km din Predeal-Arad se vor face pana in 2015 ?

Sau cati km se vor face de acele 3 miliarde de euro in cei 4 ani ?

Intrebarea e simpla, la fel si raspunsul...

Nu compara capacitatea economica a Romaniei din 2001 (cand PIB-ul era de 45 mld. EUR) cu cea din 2011 (cand PIB-ul este de 110 mld. EUR). La fel, nu compara accesul la finantare din 2001-2006 (PHARE + ISPA) cu accesul din 2011-2015 (POS-T si TEN). Sunt ordine diferite de magnitudine.

In plus, daca impart 'epoca' in doua (2001-2006) si (2006-2011) obtin cifre diferite: 99 km in prima perioada si 266 in a doua perioada. Probabil pana in 2015 vor fi in lucru aproape finalizati inca cel putin 300-350 km.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 60 Icon_minitimeMar 04 Oct 2011, 21:24

Zilele Feroviare 2011: Proiecte în valoare de 2,3 miliarde euro sunt pe cale de a fi demarcate la calea ferată

Nu vă ascund faptul că după un an de mandat avem multe de discutat, nu am nimic de ascuns în ceea ce priveşte situaţia actuală a infrastructurii feroviare. Calea ferată a fost „copilul nedorit” al transporturilor. Cu toate acestea, calea ferată a început să înregistreze progrese, iar prin demararea programelor de restructurare în calea ferată, se văd şi semne pozitive, după ce au fost schimbate contractele managerilor care cuprind acum clauze clare privind nivelul arieratelor şi al veniturilor la buget. Au fost reduceri ale pierderilor cu 47% la CFR SA şi 65% la CFR Marfă, în timp ce numărul de pasageri trasportaţi pe calea ferată a crescut cu 40% faţă de anul trecut. Cifrele ne arată că putem fi optimişti”, a declarat Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Anca Boagiu, cu ocazia participării la Summit-ul Zilele Feroviare 2011 “Relocarea facilităţilor de producţie de la Vest la Est. Oportunităţi şi provocări pentru dezvoltarea transportului feroviar din Spaţiul Extins al Mării Negre”, organizat la Bucureşti de către Club Feroviar alături de Asociaţia Industriei Feroviare din România (AIF), în perioada 4 – 5 octombrie.
Anul 2007 a reprezentat un moment crucial pentru starea de fapt a transportului feroviar prin integrarea României în UE într-un sistem complex în care partea feroviară a avut un rol important. Vin totuşi cu o critică în sensul că în toţi aceşti ani România a pierdut cifre, mai exact, dacă în UE traficul pe calea ferată a crescut în această perioadă cu 6%, în România a scăzut cu 36%, iar degradarea infrastructurii a fost constantă”, a adăugat Anca Boagiu. Ministrul român al transporturilor a făcut referire şi la proiectul liniei de mare viteză de pe teritoriul României, “un subiect tratat de toţi cu răceală”. “Se elaborează studiul de prefezabilitate pentru a putea trece la demararea proiectului. Potenţialul economic al României este foarte mare iar poziţia sa geografică permite dezvoltarea acestei căi ferate”, a mai precizat ministrul Anca Boagiu.
O prioritate a Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii este transportul intermodal, integrarea căilor de transport fluvial cu reţeaua de transport feroviar precum şi conexiunea maritim – feroviar. Integrarea practică a sistemului feroviar în transportul intermodal se face numai prin investiţii, iar cei 2,3 miliarde de euro, alocaţi căii ferate prin fonduri de coeziune pentru dezvoltarea infrastrutucturii feroviare, sunt pe cale de a fi contractaţi. Ştiu cât de important este faptul că România beneficiază de o finanţare constantă pentru investiţii şi dezvoltarea infrastructurii”, a precizat Anca Boagiu.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 60 Icon_minitimeJoi 06 Oct 2011, 12:47

Fiti atenti cum ne ia pe toti tanti Ancuta si spune , referitor la constructia caii ferate de mare viteza :“Se elaborează studiul de prefezabilitate pentru a putea trece la demararea proiectului.''
Intrebare banala: Ati auzit voi de vreo licitatie pentru acest studiu de prefezabilitate sau studiul de prefezabilitate se face asa , oricum si de catre oricine ?
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7573
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 60 Icon_minitimeJoi 06 Oct 2011, 12:58

popovici a scris:
Fiti atenti cum ne ia pe toti tanti Ancuta si spune , referitor la constructia caii ferate de mare viteza :“Se elaborează studiul de prefezabilitate pentru a putea trece la demararea proiectului.''
Intrebare banala: Ati auzit voi de vreo licitatie pentru acest studiu de prefezabilitate sau studiul de prefezabilitate se face asa , oricum si de catre oricine ?

Noi (adica ei) nu suntem in stare sa reabilitam 1000 de km de cale ferata la 160 km/h si visam la "marea viteza" ? Stiu ca in presa suna bine "vrem sa facem, vrem sa avem..." dar sa ne uitam putin la stadiul lucrarilor pe Arad-Constanta si la cum arata linia in unele zone de pe acest traseu...Restul sunt simple basme de adormit electoratul. Cel putin la mine nu (mai) tin chiftelutele astea...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 60 Icon_minitimeJoi 06 Oct 2011, 14:08

popovici a scris:
Fiti atenti cum ne ia pe toti tanti Ancuta si spune , referitor la constructia caii ferate de mare viteza :“Se elaborează studiul de prefezabilitate pentru a putea trece la demararea proiectului.''
Intrebare banala: Ati auzit voi de vreo licitatie pentru acest studiu de prefezabilitate sau studiul de prefezabilitate se face asa , oricum si de catre oricine ?

Studiul de PRE-fezabilitate se face de catre oameni din minister daca nu e ceva foarte detaliat - este practic documentatia de cateva zeci de pagini care arata optiunile de luat in seama si raporturile cost/beneficiu. Nu e nevoie de licitatie sau altceva. Dupa asta urmeaza studiul de fezabilitate (cu traseul ales si indicatorii tehnico-economici), apoi HG-ul care aproba indicatorii, apoi licitatia de proiectare sau proiectare si lucrari (care acum se fac dupa 'curcubeul' FIDIC).
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 60 Icon_minitimeJoi 06 Oct 2011, 17:18

mihaiuc a scris:
popovici a scris:
Fiti atenti cum ne ia pe toti tanti Ancuta si spune , referitor la constructia caii ferate de mare viteza :“Se elaborează studiul de prefezabilitate pentru a putea trece la demararea proiectului.''
Intrebare banala: Ati auzit voi de vreo licitatie pentru acest studiu de prefezabilitate sau studiul de prefezabilitate se face asa , oricum si de catre oricine ?

Studiul de PRE-fezabilitate se face de catre oameni din minister daca nu e ceva foarte detaliat - este practic documentatia de cateva zeci de pagini care arata optiunile de luat in seama si raporturile cost/beneficiu. Nu e nevoie de licitatie sau altceva. Dupa asta urmeaza studiul de fezabilitate (cu traseul ales si indicatorii tehnico-economici), apoi HG-ul care aproba indicatorii, apoi licitatia de proiectare sau proiectare si lucrari (care acum se fac dupa 'curcubeul' FIDIC).

Mihaiuc , iti dai seama ca studiul de prefezabilitate nu e asa de simplu de intocmit , de fapt e chiar complicat , vorbim de 800 km de cale ferata noua . Ma rog , atata vreme cat linia nu este prevazuta inca ca si coridor european de mare viteza putem sa facem zeci de studii de fezabilitate si sa le platim cu bani grei ca statul roman nu are de unde sa scoata 10 md E chiar daca ar fi rentabila . Si nu este , dar va fi peste 30 de ani...Interesant este faptul ca unii isi dau deja cu parerea si considera ca va urma traseul actual al coridorului 4 http://www.realitatea.net/ministerul-transporturilor-vrea-o-linie-de-tren-de-mare-viteza-pe-unde-va-trece_876767.html
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 60 Icon_minitimeJoi 06 Oct 2011, 17:43

Eu am urmarit-o pe doamna ministra la B1TV si zicea ca se suprapune cu coridorul 4 si va trece prin Sibiu deci s-ar putea sa fie o linie nou de mare viteza posibil de la Vintu de jos la Brasov..Oricum se poate ridica viteza la 200km/h unde linia e reabilitata si mai sunt si unele trenuri TGV si Thalys care sunt limitate la 200km/h prin Germania!!
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6049
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 60 Icon_minitimeJoi 06 Oct 2011, 17:57

adrian78hd a scris:
Eu am urmarit-o pe doamna ministra la B1TV si zicea ca se suprapune cu coridorul 4 si va trece prin Sibiu deci s-ar putea sa fie o linie nou de mare viteza posibil de la Vintu de jos la Brasov..Oricum se poate ridica viteza la 200km/h unde linia e reabilitata si mai sunt si unele trenuri TGV si Thalys care sunt limitate la 200km/h prin Germania!!

Mda , nu sunt asa de sigur ca Ancuta nu a incurcat cumva coridorul 4 de cai ferate cu cel auto , insa si mie mi s-ar parea mai logic sa treaca prin Sibiu desi nu inteleg cum vor sa faca HSR intre Brasov si Campina si cu ce costuri . Sa nu uitam ca doar sutostrada Comarnic-Brasov are costuri estimate la 3md E si stiti si voi cam cum cresc costurile preconizate la inceput in timp... HSR este mult mai scumpa decat o autostrada deoarece pe Valea Prahovei iti trebuie tunel nou , si preturile la tunel ajung si la 100 mil E/km.
Asta cu ridicarea la 200km/h este discutabila , poate doar pe Bucuresti-Constanta dar ce te faci daca traficul de marfa creste in mod spectaculos ? Daca se va face , se va face intr-o perioada lunga de timp de la un alt la altul(peste 20 de ani) iar pana atunci se va alterna cu linia clasica exact ca in Germania , si nu musai 200 km/h , si 160km/h este O.K. daca se merge snur adica media e pe la 120km/h macar.
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 60 Icon_minitimeJoi 06 Oct 2011, 19:04

Traseul liniei va fi din Sibiu pe valea Oltului Pitesti Bucuresti , nu are treaba cu Brasovul .

_________________
595423Revista presei (partea I) - Pagina 60 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 60 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 60 Bdeem_8496_a
Sus In jos
George33




Numarul mesajelor : 82
Reputatie : 5354
Data de inscriere : 20/06/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 60 Icon_minitimeJoi 06 Oct 2011, 19:16

O asemenea linie care eventual dupa aceea sa treaca prin Alba - Iulia - Cluj (si nu direct Deva - Arad - granita, unde ar dubla M200) ar fi foarte utila si ca legatura interna! Bucuresti - Cluj 2 ore jumatate - 3, cum suna?

Nu stiu ce sa zic in legatura cu sansele reale...
Pe de-o parte, noi mergem cu 50 km/h pe magistrale principale - cam toate, nu?! mai putin M 800... - in cea mai mare parte a lor, dar visam linii de mare viteza, desi nu avem bani pt. poduri si linii scadente la RK...Poate ordinea fireasca a lucrurilor e sa terminam coridoarele IV si IX, sa reabilitam toate magistralele principale, macar, apoi sa facem linii de mare viteza...

Poate insa, pe de alta parte, o asemenea investitie ar constitui o sansa uriasa pentru industria feroviara si de constructii, ar atrage atentia publicului asupra caii ferate si ar determina o crestere generala a exigentei, caci nu poti pe o linie sa mergi cu 300, si pe restul cu 30...si atunci o asemenea chestie ar trage si restul problemelor dupa ea!

Sunt sigur ca daca ar exista vointa politica reala (subliniez, reala) ne-am putea apuca de linia de mare viteza catre 2020.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 60 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 60 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 60 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 31 ... 59, 60, 61 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: