Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 48 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 31 Icon_minitimeDum 17 Apr 2011, 21:30

Sper ca odata si odata sa se sparga buba asta numita CFR, sa crape odata si sa dea Dumnezeu sa fie luati de altii si sa-l puna din nou pe picioare ca altfel nu se poate. Daca statul roman nu e in stare sa faca profit sa vina chinezii si sa faca aia.
Sus In jos
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 20/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 31 Icon_minitimeDum 17 Apr 2011, 21:40

Ti se rupe inima cand vezi in ce hal a ajuns CFR-ul si ce se face cu el...prea multe interese....daca si bulgaria a ajuns sa treaca peste noi cu proiecte de milioane de euro inseamna ca la noi chiar e prea multa hotie...rusine Sad
Sus In jos
VeV

VeV


Numarul mesajelor : 150
Varsta : 26
Localizare : Bacau
Reputatie : 5461
Data de inscriere : 05/06/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 31 Icon_minitimeDum 17 Apr 2011, 21:41

Mă gândesc, ei la ce se aşteptau? Dacă ţara e într-o situaţie proastă, căile ferate de ce ar fi altfel? Asta e un fel de manipulare fină, adică, ziceau că trenul până la Tulcea face 6 ore, dar, în schimb maxi-taxi-ul care e plin de oameni, e mai rapid bla bla bla.

Cineva numea maxitaxiurile "coşciuge" pe roţi. Foarte bine! Câte accidente grave au loc în România anual, la care iau parte aceste mijloace de transport? Deobicei, când un microbuz ia parte la un accident, lumea îşi pierde viaţa.. dar multă lume! Ei bine, nu îmi amintesc să se fi zis de rău de microbuze. Acum să fim serioşi, cei de la trustul Antena cred că erau într-o pană mare de idei.

De fiecare dată când se vorbeşte de CFR, se vorbeşte de rău! Nu se vorbeşte deloc de porţiunea modernizată dintre Bucureşti şi Constanţa, sau dintre Bucureşti şi Braşov, la care se lucrează cu adevărate rezultate. Dar nu, se ia o locomotivă diesel, se merge pe o linie neelectrificată, într-o zonă rurală cu niste gunoaie pe calea ferată, se pune o melodie lăutărească, şi replica "cu trenul în România e ca şi cu, căruţa".

Pe mine unul mă enerveaza la culme! Adică, suntem conştienţi de faptul că s-a furat mult după revoluţie, iar acum s-a ajuns la fundul sacului, nu? Şi de ce ne compară cu germanii? Ne comparăm noi cu ei? Nici vorbă! Ce este acum în Germania este rezultatul politicii biciului, cum s-ar zice. Ei sunt învăţaţi să fie curaţi deoarece erau obligaţi şi se luau măsuri altminteri.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 31 Icon_minitimeDum 17 Apr 2011, 21:41

Sa retinem ce au zis in reportaj ! Prin 90-93, CFR era in primele 5 companii europene la calitatea transportului feroviar. Azi suntem ultimii !

Si Tulcea-Bucuresti se face in 6h40m, pentru 334 km (incredibil !!!), sa vedem dupa reabilitare cat va face...


Ultima editare efectuata de catre Dragos in Dum 17 Apr 2011, 21:48, editata de 1 ori
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
ionutz72
V.I.P Member
V.I.P Member
ionutz72


Numarul mesajelor : 1030
Varsta : 52
Localizare : Prin zona...
Reputatie : 6452
Data de inscriere : 30/03/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 31 Icon_minitimeDum 17 Apr 2011, 21:42

Dragos a scris:
...

Toata stima pentru dl mecanic Ghita Costel care a aparut in reportaj pe electrica, ...
Pe care reporterii i-au dat, la un moment dat, functia de conductor...Bleah, nu se invata astia cum e cu functiile la cfr.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: REVISTA PRESEI   Revista presei (partea I) - Pagina 31 Icon_minitimeDum 17 Apr 2011, 22:03

Se tot loveste in situatia de la CFR : gunoaie pe calea ferata, sina degradata, viteza redusa, material rulant depasit, etc, DAR de ce nu loveste in ministrii care au fost in ultimii ani la conducerea CFR-ului care l-au pus pe butuci ba chiar si-au facut firma de transport pe calea ferata, de ce nu sunt trasi la raspundere? sa raspunda public si penal toti de dupa 1990, vinovatii sa fie trasi pe roata sau arsi pe rug la Universitate (Bucuresti) in fata poporului
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 31 Icon_minitimeDum 17 Apr 2011, 22:17

Un lucru bun este ca nu au facut reclama la microbuze, dar au spus ca pasagerii sunt obligati sa circule cu aceste jeguri odioase. Mecanicul din locomotiva a spus ca nu suntem in stare nici sa intretinem ce s-a realizat in perioada comunismului. Apoi traficul de calatori a scazut considerabil fata de acum 20 de ani! Cu mai mult de 50%! Parca a mai spus ca doar 30% din transportul de marfa este asigurat de trenuri! Apoi a aratat ceea ce am vazut eu in urma cu doi ani cand am fost in Tulcea. In gara sufla vantul iar in autogara era aglomeratie la maxim! Apoi in reportaj s-a mai spus ca se cauta intentionat falimentarea cefereului !
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: REVISTA PRESEI   Revista presei (partea I) - Pagina 31 Icon_minitimeDum 17 Apr 2011, 22:28

Asta cu falimentarea ptr ca in spatele firmelor de transport sunt fosti ministrii, la fel ca in spatele multor afaceri din alte domenii, motivul: costurile ridicate de intretinere a ceea ce sa construit pe timpul raposatului
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 31 Icon_minitimeLun 18 Apr 2011, 15:24

Peste tot in lume transportul feroviar de calatori este subventionat, pentru ca este nepoluant. La noi este incurajata dezvoltarea transportului de persoane cu microbuze... urmarindu-se astfel eliminarea subventiei de la calea ferata si distrugerea acesteia. De ce sa nu fim noi diferiti fata de restul? Mai ales cand la mijloc sunt interesele... Crying or Very sad
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 31 Icon_minitimeLun 18 Apr 2011, 15:36

Si cat crezi ca o sa ramana interesele astea mai presus de interesul national? Parerea mea e ca nu mai are mult si se sparge buba asta care ne mananca zilele.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 31 Icon_minitimeLun 18 Apr 2011, 16:14

AlexD a scris:
Si cat crezi ca o sa ramana interesele astea mai presus de interesul national? Parerea mea e ca nu mai are mult si se sparge buba asta care ne mananca zilele.

Oare ? chiar asa sa nu mai dureze mult ? asteptam sa fie mai bine din '89 si tot speram , uite asa au trecut zeci de ani cu speranta ca la anul va fi mai bine dar defapt am tot cazut . Tot ce se face se face numai pentru ca x are interese altfel nu se face nimic pentru populatia de rand , oricum noi degeaba vorbim ca ei tot ce vor fac . Daca nu sta nimeni cu pusca la spatele nostru sa ne oblige a face ceva nu vom realiza nimic . Mad Asta este tristul adevar , nu vom ajunge la nivelul Germaniei , Frantei nici in 20 de ani . Aia stiu sa dezvolte tara , noi stim sa dezvoltam buzunarele puterii Mad

_________________
595423Revista presei (partea I) - Pagina 31 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 31 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 31 Bdeem_8496_a
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5519
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 31 Icon_minitimeLun 18 Apr 2011, 16:50

Cel mai slab articol/reportaj pe care l-am vazut in ultima vreme. Planul de mare viteza a fost DOAR o fantasmagorie scornita de guvernul Gyurcsany din Ungaria, nimic mai mult, oricum ar vrea vreun reporter al Antenei 1 sa o dea la intors.

UE NU finanteaza constructii de linii mare viteza in Europa de Est prin POS-T in ciclul de finantare 2007-2013 (ce se poate solicita la finantare este FOARTE strict negociat de comisie, si a spus-o FOARTE clar ca noile state membre nu primesc finantare HSR - de altfel nici macar upgrade-ul CIV pe tot tronsonul, feroviar sau rutier, nu este prins in setul de finantare 2007-2013 - la feroviar lipseste posibilitatea accesarii de bani pe segmentul Predeal - Brasov - Sighisoara, la rutier pe segmentul Sibiu - Pitesti). Nici polonezii, care au ceva linii decente si planuri de HSR (inclusiv CMK, pe care in anii '80 se mergea cu 180 km/h, si pe care in 1998 s-a mers cu 250 km/h!) nu primesc bani pana in 2013 decat pentru niste pendolino-uri. UE finanteaza EXCLUSIV (si a spus chestia asta de vreo 20 de ori, dar se pare ca in Romania nu prea se aude) pachetul standard feroviar in Estul Europei: linii simple sau duble, in trafic mixt pasageri plus marfa, electrificate, pe amplasamente existente, cu rectificari de geometrie pentru ca linia sa fie apta in teren plan de 160 km/h. Atat si nimic mai mult, cu ordinea finantarii: Coridoare pan-europene (pe POS-T) + Regio mare (pe Regio, dar ma indoiesc ca exista vreo aglomerare urbana in Ro care sa poata ia bani pe feroviar de la UE, dar asta-i alta poveste), linii esentiale internationale, linii esentiale interne. Asta e politica UE indiferent ca vb de Polonia, Ungaria sau Romania. Si e logic. Partea romaneasca a unui HSR, de exemplu, ar costa undeva la 4-5 mld. Euro (Bucuresti - Nadlac), cam cat finantarea UE pentru intregul segment feroviar in 2 cicluri de finantare (adica 12 ani).

Ungaria, mai precis guvernul socialist care a bagat tara (Ungaria) in criza, avea in intentie un astfel de proiect HSR, si incerca sa convinga Austria, Serbia si Romania sa intre in bilaterale. Finantarea era clar ca va veni EXCLUSIV din mijloace bugetare (plus imprumuturi), fara contributie UE. Tariceanu chiar a semnat un prim memorandum pe undeva prin 2008. Proiectul insa, pana la sfarsit, a inghetat. Nici una din cele 2 tari (Ungaria sau Romania) nu au de unde sa scoata 8 miliarde de Euro pentru o asemenea constructie - 8 miliarde fiind tot bugetul Romaniei pe infrastructura pe 4 ani!

Dupa 2013, mai vorbim, dar nu cred ca nici macar Polonia, care are planuri serioase in aceasta directie nu va putea lua cine-stie-ce bani UE pentru HSR, mai ales ca mai are destule linii de trafic international pe care se circula incet si cu limitari.

Daca vreti sa vorbim de ce CFR-ul o duce cum o duce, hai sa vorbim, dar hai sa o facem cum trebuie, nu in stil Catavencu, ca in reportajul A1!

P.S. Scuzati-ma, dar conform carui studiu de pe fata pamantului CFR era intre primii X la calitatea transportului feroviar in Europa? Sectorul a fost subfinantat inclusiv in perioada comunista, mai ales pe partea de calatori. In anii '80-'90, cam asta e imaginea pe care o asociez cu CFR si apoi SNCFR - vagoane vechi, aglomerate si murdare, lipsite de confort (nu ca OSShD-Y-urile ar putea vreodata sa fie confortabile - ia bagati 8 oameni de statura medie intr-un compartiment, puneti-i sa mearga 100 km si apoi sa va relateze experienta), frig in tren iarna, caldura mare vara. Si asta la trenuri de rang superior, ca la trenuri de naveta... jegul de pe lume (ca si astazi, de altfel).
La punctualitate CFR-ul n-a stralucit niciodata - chiar daca azi e mai rau, nici atunci nu era cine-stie-ce - in anii '80 am mers mult cu trenul, si tin minte ca nu era tren pe Craiova - Bucuresti sa nu intarzie la sosire macar 15-20 minute - intre 1992-1999 a fost ceva mai bine, ce-i drept.
La infrastructura... numai pomenind conceptul de semnal mecanic in birou aduce intrebari. In SE nu mai sunt nici macar pe instructie, inca din anii '80. Chiar si in Bulgaria, semnalele mecanice sunt mai sunt prezente doar pe linii secundare cu trafic minuscul. Noi inca mai avem semnale model MAV, care cine-stie de cand sunt.


Ultima editare efectuata de catre mihaiuc in Lun 18 Apr 2011, 19:48, editata de 1 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: REVISTA PRESEI   Revista presei (partea I) - Pagina 31 Icon_minitimeLun 18 Apr 2011, 19:35

Dragos a scris:
Sa retinem ce au zis in reportaj ! Prin 90-93, CFR era in primele 5 companii europene la calitatea transportului feroviar. Azi suntem ultimii !

Si Tulcea-Bucuresti se face in 6h40m, pentru 334 km (incredibil !!!), sa vedem dupa reabilitare cat va face...
Tulcea-Bucuresti dupa terminarea definitiva a lucrarilor Fetesti-Fundulea undeva in, jur de 4h50min plus cateva min stationare in medgidia ptr schimbare post conducere mecanic, sigur va fi tot cu desiro, argumentez prin: in 2005 ic 587 format din desiro avea urmatorul orar buc pl 6.37 medgidia sos 8.51 oprea 1 min fetesti si cernavoda viteza baneasa-fetesti si saligny est-medgidia 120 km/h (ic 581 buc 7.12 c-ta 9.40 oprea 1 min ciulnita viteza 140) iar medgidia-tulcea folosim neavand incotro anul in curs 2011 tren A 1981 medgidia 8.47 tulcea 11.23


Ultima editare efectuata de catre maryus74 in Lun 18 Apr 2011, 21:57, editata de 2 ori
Sus In jos
brandiburu




Numarul mesajelor : 45
Varsta : 40
Reputatie : 5019
Data de inscriere : 11/04/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 31 Icon_minitimeLun 18 Apr 2011, 19:59

mihaiuc a scris:
Cel mai slab articol/reportaj pe care l-am vazut in ultima vreme. Planul de mare viteza a fost DOAR o fantasmagorie scornita de guvernul Gyurcsany din Ungaria, nimic mai mult, oricum ar vrea vreun reporter al Antenei 1 sa o dea la intors.

UE finanteaza EXCLUSIV (si a spus chestia asta de vreo 20 de ori, dar se pare ca in Romania nu prea se aude) pachetul standard feroviar in Estul Europei: linii simple sau duble, in trafic mixt pasageri plus marfa, electrificate, pe amplasamente existente, cu rectificari de geometrie pentru ca linia sa fie apta in teren plan de 160 km/h.



Si de ce nu avem macar atat? Prin Buzau sau Focsani nu-mi aduc aminte sa fie munti de urcat, in special daca merg cu vreun Rapid sau IC Bucuresti Nord - Suceava. Bine hai, nu 160km/h dar sa o tina barem la vreo 100-120km/h si ar fi super, nu ca acum ca te opresti prin camp sau mergi de parca stai pe cate un pod. Poate nu vreau sa ma intereseze ca au fost inundatii (care au fost acum ceva ani, nu au fost ieri sau anul trecut), poate nu vreau sa ma intereseze ca e criza sau asa mai departe. Eu stiu ca pe CFR nu il intereseaza cand dau cate 2 mil si ceva pe 2 bilete pana la socrii (Suceava-Pitesti), corect?

Tocmai de asta ultima data am preferat masina. Costul carburantului - 2,5 milioane si mi-a mai ramas aproape jumatate de rezervor. Conditii? Priceless.

Imi pare foarte rau ca am ajuns in acest ultim hal.
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5519
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 31 Icon_minitimeLun 18 Apr 2011, 21:51

brandiburu a scris:

Si de ce nu avem macar atat? Prin Buzau sau Focsani nu-mi aduc aminte sa fie munti de urcat, in special daca merg cu vreun Rapid sau IC Bucuresti Nord - Suceava. Bine hai, nu 160km/h dar sa o tina barem la vreo 100-120km/h si ar fi super, nu ca acum ca te opresti prin camp sau mergi de parca stai pe cate un pod. Poate nu vreau sa ma intereseze ca au fost inundatii (care au fost acum ceva ani, nu au fost ieri sau anul trecut), poate nu vreau sa ma intereseze ca e criza sau asa mai departe. Eu stiu ca pe CFR nu il intereseaza cand dau cate 2 mil si ceva pe 2 bilete pana la socrii (Suceava-Pitesti), corect?
Tocmai de asta ultima data am preferat masina. Costul carburantului - 2,5 milioane si mi-a mai ramas aproape jumatate de rezervor. Conditii? Priceless.
Imi pare foarte rau ca am ajuns in acest ultim hal.

Pentru ca UE finanteaza EXCLUSIV ce s-a negociat cu comisia, nimic mai mult. UE se ocupa doar ca axele prioritare pentru UE sa fie aduse la 160, in conditiile pe care le-am descris mai sus. Ceea ce in cazul Romaniei, pe feroviar, inseamna fix urmatoarele: CIV ramura estica, CIV ramura sudica. Atat.
CIX (Giurgiu - Bucuresti - Suceava - Vicsani) NU este considerat prioritar pentru UE, neputandu-se solicita (fara o renegociere) fonduri de la Comisie pentru treaba asta. Proiectele mari de infrastructura (peste 25 mil. euro) trebuie, de altfel, aprobate de Comisia Europeana pentru a se putea efectua plati.
Deci, pentru Bucuresti-Suceava ori fonduri de la buget, ori fonduri proprii or din imprumuturi contractate de CFR.

P.S. Oricat ati spune voi ca UE incurajaza transportul feroviar, Comisia Europeana a fost MULT mai dornica sa finanteze, in Est, segmentul rutier. Citeam ieri ca banii rambursati in exercitiul 2004-2007 statelor nou aderate pe feroviar a fost 4.9% fata de banii rambursati pe rutier. Pe fix 0 proiecte mari. O reabilitare in Ungaria, una in Cehia, ceva in Slovacia. Adica frectie la picior de lemn.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 31 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 31 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 31 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 48 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: