Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 61 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5274
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 57 Icon_minitimeMier 07 Sept 2011, 12:49

este adevarat ca e foarte mult de munca in perioada asta. saracii de ei! cred ca d-asta ii vad eu pe unii ca pleaca la ora 12.
eu le-as lua si dreptul de a mai calatori gratis, sa vad si eu daca si-ar mai permite sa dea 2 mil pe luna la un abonament de accelerat.
ce sa zic, mi-ar placea si mie sa ma plimb gratis cu trenul!
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 57 Icon_minitimeMier 07 Sept 2011, 13:31

Nu e chiar asa rich, ma indoiesc ca au cine stie ce salarii, si sunt sigur ca volumul de munca nu e mic. Si tu crezi ca cei de la infrastructura stau degeaba ? Tine cont ca lor le revine sarcina sa ,,carpeasca" orice problema si exceptand liniile recent modernizate ma indoiesc ca problemele sunt putine. Faptul ca pleaca la 12 nu e relevant, sunt persoane ce muncesc 10 ore si pleaca la 10 dimineata acasa. Sunt si eu de acord ca sunt necesari mai mult nu mai putin personal la infrastructura, cel putin pana in momentul in care se va mecaniza cat mai mult din munca.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 57 Icon_minitimeMier 07 Sept 2011, 13:50

Luna a scris:
Nu e chiar asa rich, ma indoiesc ca au cine stie ce salarii, si sunt sigur ca volumul de munca nu e mic. Si tu crezi ca cei de la infrastructura stau degeaba ? Tine cont ca lor le revine sarcina sa ,,carpeasca" orice problema si exceptand liniile recent modernizate ma indoiesc ca problemele sunt putine. Faptul ca pleaca la 12 nu e relevant, sunt persoane ce muncesc 10 ore si pleaca la 10 dimineata acasa. Sunt si eu de acord ca sunt necesari mai mult nu mai putin personal la infrastructura, cel putin pana in momentul in care se va mecaniza cat mai mult din munca.

Pe destrictul Meri personalul ajungea la ora 8.30 8.45 si plecau la ora 14.45 sa nu mai zicem de timpul efectiv cand incepeau lucrul si la cat il lasau si faceau tot felul de glume de genul "ba cat ai muncit azi, unde ai fost ca nu te-am vazut?" sa nu mai zicem de genul de lucrari in zona macazelor lucreaza doi oameni zece se uita plus doi sefi care supervizeaza
Sa o dam pe aia dreapta poate in unele parti sunt putini oameni dar in altele sunt prea multi sa nu mai zic ca numarul de 25000 de oamenii mi se pare enorm sa cumpere utilaje sa mai desfinteze din statii unde sunt numai linii directe impegatii stau doar sa dea plecarea la tren birocratii etc..


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Mier 07 Sept 2011, 21:21, editata de 1 ori
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5274
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 57 Icon_minitimeMier 07 Sept 2011, 13:54

@luna
nu dragul meu, vin dimineata la 8, odata cu mine. ii vad la tren!

realitatea e cruda, nu e problema, se dau bani de la stat ca sa se faca protectie sociala. dar cine este vinovat ca pe calea ferata circula din ce in ce mai putini calatori si din ce in ce mai putine marfuri? ei nu se gandesc la faptul ca trebuie sa atraga cat mai multi calatori CU BILET INTREG fiindca sunt bani cash intra repede in circuit fata de cei cu facilitati la care banii de la guvern intra la sfantu' asteapta!

fii atent, sunt singurul care are abonament la accelerat dintr-un oras cu 12 000 locuitori(costesti), oras din care mai mult de jumatate din populatia activa face naveta la pitesti. cum ti se pare asta? e bine? angajatii cfr ar trebui sa protesteze acolo unde trebuie. adica, la ministerul transporturilor si sa ceara privatizare. dar nu fac asta, e la fel ca la profesori, oricat ar micsora salariile ei tot nu pleaca fiindca e munca putina si plimbat gratis cu trenul.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 57 Icon_minitimeMier 07 Sept 2011, 18:13

Astaldi, în parteneriat cu trei companii poloneze, printre care se numără Torpol (Polimex Mostostal Group), a obţinut un nou contract în Polonia din partea PKP şi a Municipalităţii oraşului Łódź. Proiectul este cofinanţat din fondurile UE pentru coeziune.
Contractul priveşte implementarea fazei a II-a a proiectului de modernizare a liniei Varşovia-Łódź şi a gării subterane din Łódź Fabryczna.
Valoarea totală a contractului este de 350 milioane de euro, din care partea Astaldi se ridică la 40%.
Durata de executare a lucrărilor este de 42 de luni.
Distanta este de 130 de kilometri iar la noi se fac 28 de km cu 250 de mil euro Sad
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5274
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 57 Icon_minitimeMier 07 Sept 2011, 18:25

pai da domnule.....tu abia acum ai observat ca romania este mult mai bogata decat polonia!? d-aia ne permitem sa dam atat, ca avem!
mama lor de hoti! ABAT
pentru asta ar trebui sa protesteze angajatii cfr, nu pentru salarii!
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5701
Data de inscriere : 01/06/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 57 Icon_minitimeMier 07 Sept 2011, 21:02

Luna a scris:
Nu e chiar asa rich, ma indoiesc ca au cine stie ce salarii, si sunt sigur ca volumul de munca nu e mic. Si tu crezi ca cei de la infrastructura stau degeaba ? Tine cont ca lor le revine sarcina sa ,,carpeasca" orice problema si exceptand liniile recent modernizate ma indoiesc ca problemele sunt putine. Faptul ca pleaca la 12 nu e relevant, sunt persoane ce muncesc 10 ore si pleaca la 10 dimineata acasa. Sunt si eu de acord ca sunt necesari mai mult nu mai putin personal la infrastructura, cel putin pana in momentul in care se va mecaniza cat mai mult din munca.

Rich are dreptate in mare parte. Ai zis ca sunt persoane care muncesc 10 ore ... poate angajatii de la firmele particulare care executa lucrari .Ei chiar muncesc , si pe niste salarii mici.La CFR, L-ul vine la 8:30 si pleaca la 12( nu vorbesc fara sa stiu ce zic). Sa nu mai vb iarna cand se infiinteaza comandament si se trimit cate 4-5 oameni in gari ,care dorm la cazarma .
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5274
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 57 Icon_minitimeMier 07 Sept 2011, 22:13

privatizarea este singura solutie.
dupa parerea mea, intreaga infrastructura ar trebui sa fie deschisa, exact ca soselele. sa circule orice OTF pe ea. sa fie concurenta reala!

nici un angajat de la stat nu vrea sa plece la privat fiindca la stat se cam trage pisica de coada. timpul trece, leafa merge! se merge pe sindicate, pe alte prostii. sindicatele nu ar trebui sa existe. fiecare om este responsabil pentru viata si munca lui. fiecare om, daca stie de ce este in stare, trebuie sa negocieze individual. eu as da in judecata sindicatele pentru practici anticoncurentiale in legatura cu forta de munca.
as da niste amenzi d-alea de 50 de milioane de euro ca sa le piara cheful de organizari de genul asta.
ce diferenta este intre un sindicat care negociaza colectiv si cateva companii petroliere care se inteleg sa vanda la acelasi pret!?
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 08 Sept 2011, 11:37

adrian78hd a scris:
Astaldi, în parteneriat cu trei companii poloneze, printre care se numără Torpol (Polimex Mostostal Group), a obţinut un nou contract în Polonia din partea PKP şi a Municipalităţii oraşului Łódź. Proiectul este cofinanţat din fondurile UE pentru coeziune.
Contractul priveşte implementarea fazei a II-a a proiectului de modernizare a liniei Varşovia-Łódź şi a gării subterane din Łódź Fabryczna.
Valoarea totală a contractului este de 350 milioane de euro, din care partea Astaldi se ridică la 40%.
Durata de executare a lucrărilor este de 42 de luni.
Distanta este de 130 de kilometri iar la noi se fac 28 de km cu 250 de mil euro Sad

Comparatia nu este una tocmai fericita , pentru a compara trebuie vazute mai intai proiectele , sa vedem mai intai ce inseamna faza a 2 a la polonezi ... Nici polonezii nu construiesc ieftin cai ferate , stai linistit , iar cand au inceput sa construiasca ieftin autostrazi cu companii din China au declarat ca a fost pentru ultima data .
Discutia asta cu privire la costuri este mult mai delicata decat o vedem noi pe dinafara , crede-ma pe cuvant , lucrarea romaneasca este extrem de complexa , exista nu mai putin de 8 km traseu nou , plus tunel nou si viaducte!
Uite , de exemplu niste destepti de la OTV s-au gasit sa compare National Arena cu Commerzbank Arena din Frankfurt si le-a iesit o diferenta de pret de cca 40000000 E . Un singur lucru au omis ei , si anume faptul ca Bucurestiul are un grad seismic extrem de ridicat iar cantitatea de beton si numarul de stalpi de sustinere a fost cu 30% mai mare in cazul National Arena .
Deci hai sa nu comparam mere cu pere !
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5519
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 08 Sept 2011, 12:18

adrian78hd a scris:
Astaldi, în parteneriat cu trei companii poloneze, printre care se numără Torpol (Polimex Mostostal Group), a obţinut un nou contract în Polonia din partea PKP şi a Municipalităţii oraşului Łódź. Proiectul este cofinanţat din fondurile UE pentru coeziune.
Contractul priveşte implementarea fazei a II-a a proiectului de modernizare a liniei Varşovia-Łódź şi a gării subterane din Łódź Fabryczna.
Valoarea totală a contractului este de 350 milioane de euro, din care partea Astaldi se ridică la 40%.
Durata de executare a lucrărilor este de 42 de luni.
Distanta este de 130 de kilometri iar la noi se fac 28 de km cu 250 de mil euro Sad

Gresit. Distanta este de 4 km+900 m in regim de cale dubla intre Łódź Widzew si Łódź Fabryczna, la care se adauga o varianta dubla de ocolire de putin peste 2 km. Se include un tunel dublu 1.5 km in cei 4 km + 900 m, plus refacerea garii subterane Łódź Fabryczna. In total sunt aproape 6 km refacuti.

mostostal a scris:

The scope of the contract covers modernisation of the Warsaw – Łódź railway line, stage II, LOT B2 – section Łódź Widzew – Łódź Fabryczna inclusive of the Łódź Fabryczna Railway Station, construction of the underground part of the Łódź Fabryczna Railway Station appropriated to train clearance and admission of trains as well as passenger services, reconstruction of the road system and infrastructure around the multimodal Łódź Fabryczna Railway Station – construction of an integrated transfer junction over and below Węglowa Street.
...
1,430,316,627.41 PLN

Astaldi a scris:

Il contratto prevede la progettazione ed esecuzione di tutte le opere connesse all’ammodernamento della tratta ferroviaria Lódz Widzew-Lódz Fabryczna, con la realizzazione del fabbricato viaggiatori e della stazione sotterranea di Lódz Fabryczna (4 banchine, 8 binari), di una galleria a doppia canna e doppio binario (1,5 chilometri), dell’impiantistica e dell’armamento dell’intera tratta, oltre che di un parcheggio interrato e di un nodo multi-modale di interscambio nella stazione ferroviaria di Fabryczna. La durata dei lavori è prevista pari a 42 mesi, comprensivi della fase di progettazione che verrà subito avviata.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 08 Sept 2011, 15:16

Mihai niste preturi pentru constructia de caii ferate din Polonia si Turcia ai sa facem niste paralele?..In Turcia se face linie de mare viteza pe traeu nou!!

Current plans call for a "Y" line that will connect Warsaw–Łódź–Kalisz, with branches to Wrocław and Poznań. The geometric layout of the line will be designed to permit speeds of 360 km/h. Construction is planned to begin around 2014 and finish in 2019. In the center of the city of Łódź the "Y" line will travel through an underground tunnel which would link two existing railway stations. One of them, Łódź Fabryczna, would be reconstructed as an underground station (reconstruction scheduled to start July 2010[25]). In April 2009, 4 companies qualified for the 2nd phase of a public tender to prepare a feasibility study for construction of the line. In April 2010, the tender for a feasibility study was awarded to a consortium led by Spanish company Ingenieria IDOM.[26] The feasibility study project has been granted €80 million in subsidy from European Union.[27] The total cost of the line including construction and train sets has been estimated at €6.9bn and is planned to be financed partially by EU subsidies.[28]
Sus In jos
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 20/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 08 Sept 2011, 15:35

CFR Calatori are datorii de 600 mil. lei‎
http://www.bloombiz.ro/business/cfr-calatori-are-datorii-de-600-mil.-lei_1495410
Din ce in ce mai bine.
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5519
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 57 Icon_minitimeJoi 08 Sept 2011, 17:10

adrian78hd a scris:
Mihai niste preturi pentru constructia de caii ferate din Polonia si Turcia ai sa facem niste paralele?..In Turcia se face linie de mare viteza pe traeu nou!!

Polonia inca incearca sa-si impuna 'triunghiul Y' in finantarea UE pentru 2013-2019. Sunt slabe sanse sa si reuseasca asta - in momentul asta UE vrea sa vada coridoarele terminate la 160, si toate tarile au intarzieri masive, PL inclusiv.
Dar, daca vor reusi, ei spera la 7-8 milioane de EUR per km pentru sectoarele de mare viteza (intr-o prima faza garile si intrarile si iesirile din gari vor fi pe sistem clasic), plus inca 1 milion de EUR per km costuri cu echipamente conexe. La asta se adauga proiectarea, studiile tehnice, exproprierea, etc.

Reconstructiile de linie au costat aproximativ 1.7-2.5 milioane de EUR per km (fara lucrari de arta), norma fiind in general linie dubla electrificata apta de 140-160 km/h.

Turcia... hmmm, aici e al naibii de complicat. Ambele linii de mare viteza au fost facute printr-un proiect 'turn-key' oferit FARA licitatie internationala unui consortiu de firme turcesti. De asta este extrem de greu sa ghicesti cat a costat. Contractele sunt secrete... desigur. Singurii care au declarat sume au fost politicienii, care au spus '1 miliard de lire turcesti' pentru Ankara - Konya. Asta inseamna 2 milioane de euro per km. Nimeni, dar absolut nimeni din industrie nu crede gogosarul (ar fi de departe cea mai ieftina cale ferata HS construita vreodata).
Sus In jos
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 20/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 57 Icon_minitimeVin 09 Sept 2011, 20:11

Standarde de cost pentru modernizarea materialului rulant pentru transportul feroviar de marfa.
http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/cfr-sa-informeaza-ca-programul-de-lucru-inca-nu-a-fost-modificat.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 57 Icon_minitimeLun 12 Sept 2011, 10:40

Cum restructurează Boagiu CFR Călători: într-o singură lună, compania a scumpit biletele cu 18% şi a cerut subvenţii mai mari cu 34%

http://www.gandul.info/financiar/cum-restructureaza-boagiu-cfr-calatori-intr-o-singura-luna-compania-a-scumpit-biletele-cu-18-si-a-cerut-subventii-mai-mari-cu-34-8731446
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 57 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 57 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 57 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 30 ... 56, 57, 58 ... 61 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: