|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 07 Sept 2011, 12:49 | |
| este adevarat ca e foarte mult de munca in perioada asta. saracii de ei! cred ca d-asta ii vad eu pe unii ca pleaca la ora 12. eu le-as lua si dreptul de a mai calatori gratis, sa vad si eu daca si-ar mai permite sa dea 2 mil pe luna la un abonament de accelerat. ce sa zic, mi-ar placea si mie sa ma plimb gratis cu trenul! |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 07 Sept 2011, 13:31 | |
| Nu e chiar asa rich, ma indoiesc ca au cine stie ce salarii, si sunt sigur ca volumul de munca nu e mic. Si tu crezi ca cei de la infrastructura stau degeaba ? Tine cont ca lor le revine sarcina sa ,,carpeasca" orice problema si exceptand liniile recent modernizate ma indoiesc ca problemele sunt putine. Faptul ca pleaca la 12 nu e relevant, sunt persoane ce muncesc 10 ore si pleaca la 10 dimineata acasa. Sunt si eu de acord ca sunt necesari mai mult nu mai putin personal la infrastructura, cel putin pana in momentul in care se va mecaniza cat mai mult din munca. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 07 Sept 2011, 13:50 | |
| - Luna a scris:
- Nu e chiar asa rich, ma indoiesc ca au cine stie ce salarii, si sunt sigur ca volumul de munca nu e mic. Si tu crezi ca cei de la infrastructura stau degeaba ? Tine cont ca lor le revine sarcina sa ,,carpeasca" orice problema si exceptand liniile recent modernizate ma indoiesc ca problemele sunt putine. Faptul ca pleaca la 12 nu e relevant, sunt persoane ce muncesc 10 ore si pleaca la 10 dimineata acasa. Sunt si eu de acord ca sunt necesari mai mult nu mai putin personal la infrastructura, cel putin pana in momentul in care se va mecaniza cat mai mult din munca.
Pe destrictul Meri personalul ajungea la ora 8.30 8.45 si plecau la ora 14.45 sa nu mai zicem de timpul efectiv cand incepeau lucrul si la cat il lasau si faceau tot felul de glume de genul "ba cat ai muncit azi, unde ai fost ca nu te-am vazut?" sa nu mai zicem de genul de lucrari in zona macazelor lucreaza doi oameni zece se uita plus doi sefi care supervizeaza Sa o dam pe aia dreapta poate in unele parti sunt putini oameni dar in altele sunt prea multi sa nu mai zic ca numarul de 25000 de oamenii mi se pare enorm sa cumpere utilaje sa mai desfinteze din statii unde sunt numai linii directe impegatii stau doar sa dea plecarea la tren birocratii etc..
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Mier 07 Sept 2011, 21:21, editata de 1 ori |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 07 Sept 2011, 13:54 | |
| @luna nu dragul meu, vin dimineata la 8, odata cu mine. ii vad la tren!
realitatea e cruda, nu e problema, se dau bani de la stat ca sa se faca protectie sociala. dar cine este vinovat ca pe calea ferata circula din ce in ce mai putini calatori si din ce in ce mai putine marfuri? ei nu se gandesc la faptul ca trebuie sa atraga cat mai multi calatori CU BILET INTREG fiindca sunt bani cash intra repede in circuit fata de cei cu facilitati la care banii de la guvern intra la sfantu' asteapta!
fii atent, sunt singurul care are abonament la accelerat dintr-un oras cu 12 000 locuitori(costesti), oras din care mai mult de jumatate din populatia activa face naveta la pitesti. cum ti se pare asta? e bine? angajatii cfr ar trebui sa protesteze acolo unde trebuie. adica, la ministerul transporturilor si sa ceara privatizare. dar nu fac asta, e la fel ca la profesori, oricat ar micsora salariile ei tot nu pleaca fiindca e munca putina si plimbat gratis cu trenul. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 07 Sept 2011, 18:13 | |
| Astaldi, în parteneriat cu trei companii poloneze, printre care se numără Torpol (Polimex Mostostal Group), a obţinut un nou contract în Polonia din partea PKP şi a Municipalităţii oraşului Łódź. Proiectul este cofinanţat din fondurile UE pentru coeziune. Contractul priveşte implementarea fazei a II-a a proiectului de modernizare a liniei Varşovia-Łódź şi a gării subterane din Łódź Fabryczna. Valoarea totală a contractului este de 350 milioane de euro, din care partea Astaldi se ridică la 40%. Durata de executare a lucrărilor este de 42 de luni. Distanta este de 130 de kilometri iar la noi se fac 28 de km cu 250 de mil euro |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 07 Sept 2011, 18:25 | |
| pai da domnule.....tu abia acum ai observat ca romania este mult mai bogata decat polonia!? d-aia ne permitem sa dam atat, ca avem! mama lor de hoti! pentru asta ar trebui sa protesteze angajatii cfr, nu pentru salarii! |
| | | laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5701 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 07 Sept 2011, 21:02 | |
| - Luna a scris:
- Nu e chiar asa rich, ma indoiesc ca au cine stie ce salarii, si sunt sigur ca volumul de munca nu e mic. Si tu crezi ca cei de la infrastructura stau degeaba ? Tine cont ca lor le revine sarcina sa ,,carpeasca" orice problema si exceptand liniile recent modernizate ma indoiesc ca problemele sunt putine. Faptul ca pleaca la 12 nu e relevant, sunt persoane ce muncesc 10 ore si pleaca la 10 dimineata acasa. Sunt si eu de acord ca sunt necesari mai mult nu mai putin personal la infrastructura, cel putin pana in momentul in care se va mecaniza cat mai mult din munca.
Rich are dreptate in mare parte. Ai zis ca sunt persoane care muncesc 10 ore ... poate angajatii de la firmele particulare care executa lucrari .Ei chiar muncesc , si pe niste salarii mici.La CFR, L-ul vine la 8:30 si pleaca la 12( nu vorbesc fara sa stiu ce zic). Sa nu mai vb iarna cand se infiinteaza comandament si se trimit cate 4-5 oameni in gari ,care dorm la cazarma . |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 07 Sept 2011, 22:13 | |
| privatizarea este singura solutie. dupa parerea mea, intreaga infrastructura ar trebui sa fie deschisa, exact ca soselele. sa circule orice OTF pe ea. sa fie concurenta reala!
nici un angajat de la stat nu vrea sa plece la privat fiindca la stat se cam trage pisica de coada. timpul trece, leafa merge! se merge pe sindicate, pe alte prostii. sindicatele nu ar trebui sa existe. fiecare om este responsabil pentru viata si munca lui. fiecare om, daca stie de ce este in stare, trebuie sa negocieze individual. eu as da in judecata sindicatele pentru practici anticoncurentiale in legatura cu forta de munca. as da niste amenzi d-alea de 50 de milioane de euro ca sa le piara cheful de organizari de genul asta. ce diferenta este intre un sindicat care negociaza colectiv si cateva companii petroliere care se inteleg sa vanda la acelasi pret!? |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 08 Sept 2011, 11:37 | |
| - adrian78hd a scris:
- Astaldi, în parteneriat cu trei companii poloneze, printre care se numără Torpol (Polimex Mostostal Group), a obţinut un nou contract în Polonia din partea PKP şi a Municipalităţii oraşului Łódź. Proiectul este cofinanţat din fondurile UE pentru coeziune.
Contractul priveşte implementarea fazei a II-a a proiectului de modernizare a liniei Varşovia-Łódź şi a gării subterane din Łódź Fabryczna. Valoarea totală a contractului este de 350 milioane de euro, din care partea Astaldi se ridică la 40%. Durata de executare a lucrărilor este de 42 de luni. Distanta este de 130 de kilometri iar la noi se fac 28 de km cu 250 de mil euro Comparatia nu este una tocmai fericita , pentru a compara trebuie vazute mai intai proiectele , sa vedem mai intai ce inseamna faza a 2 a la polonezi ... Nici polonezii nu construiesc ieftin cai ferate , stai linistit , iar cand au inceput sa construiasca ieftin autostrazi cu companii din China au declarat ca a fost pentru ultima data . Discutia asta cu privire la costuri este mult mai delicata decat o vedem noi pe dinafara , crede-ma pe cuvant , lucrarea romaneasca este extrem de complexa , exista nu mai putin de 8 km traseu nou , plus tunel nou si viaducte! Uite , de exemplu niste destepti de la OTV s-au gasit sa compare National Arena cu Commerzbank Arena din Frankfurt si le-a iesit o diferenta de pret de cca 40000000 E . Un singur lucru au omis ei , si anume faptul ca Bucurestiul are un grad seismic extrem de ridicat iar cantitatea de beton si numarul de stalpi de sustinere a fost cu 30% mai mare in cazul National Arena . Deci hai sa nu comparam mere cu pere ! |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 08 Sept 2011, 12:18 | |
| - adrian78hd a scris:
- Astaldi, în parteneriat cu trei companii poloneze, printre care se numără Torpol (Polimex Mostostal Group), a obţinut un nou contract în Polonia din partea PKP şi a Municipalităţii oraşului Łódź. Proiectul este cofinanţat din fondurile UE pentru coeziune.
Contractul priveşte implementarea fazei a II-a a proiectului de modernizare a liniei Varşovia-Łódź şi a gării subterane din Łódź Fabryczna. Valoarea totală a contractului este de 350 milioane de euro, din care partea Astaldi se ridică la 40%. Durata de executare a lucrărilor este de 42 de luni. Distanta este de 130 de kilometri iar la noi se fac 28 de km cu 250 de mil euro Gresit. Distanta este de 4 km+900 m in regim de cale dubla intre Łódź Widzew si Łódź Fabryczna, la care se adauga o varianta dubla de ocolire de putin peste 2 km. Se include un tunel dublu 1.5 km in cei 4 km + 900 m, plus refacerea garii subterane Łódź Fabryczna. In total sunt aproape 6 km refacuti. - mostostal a scris:
The scope of the contract covers modernisation of the Warsaw – Łódź railway line, stage II, LOT B2 – section Łódź Widzew – Łódź Fabryczna inclusive of the Łódź Fabryczna Railway Station, construction of the underground part of the Łódź Fabryczna Railway Station appropriated to train clearance and admission of trains as well as passenger services, reconstruction of the road system and infrastructure around the multimodal Łódź Fabryczna Railway Station – construction of an integrated transfer junction over and below Węglowa Street. ... 1,430,316,627.41 PLN
- Astaldi a scris:
Il contratto prevede la progettazione ed esecuzione di tutte le opere connesse all’ammodernamento della tratta ferroviaria Lódz Widzew-Lódz Fabryczna, con la realizzazione del fabbricato viaggiatori e della stazione sotterranea di Lódz Fabryczna (4 banchine, 8 binari), di una galleria a doppia canna e doppio binario (1,5 chilometri), dell’impiantistica e dell’armamento dell’intera tratta, oltre che di un parcheggio interrato e di un nodo multi-modale di interscambio nella stazione ferroviaria di Fabryczna. La durata dei lavori è prevista pari a 42 mesi, comprensivi della fase di progettazione che verrà subito avviata.
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 08 Sept 2011, 15:16 | |
| Mihai niste preturi pentru constructia de caii ferate din Polonia si Turcia ai sa facem niste paralele?..In Turcia se face linie de mare viteza pe traeu nou!!
Current plans call for a "Y" line that will connect Warsaw–Łódź–Kalisz, with branches to Wrocław and Poznań. The geometric layout of the line will be designed to permit speeds of 360 km/h. Construction is planned to begin around 2014 and finish in 2019. In the center of the city of Łódź the "Y" line will travel through an underground tunnel which would link two existing railway stations. One of them, Łódź Fabryczna, would be reconstructed as an underground station (reconstruction scheduled to start July 2010[25]). In April 2009, 4 companies qualified for the 2nd phase of a public tender to prepare a feasibility study for construction of the line. In April 2010, the tender for a feasibility study was awarded to a consortium led by Spanish company Ingenieria IDOM.[26] The feasibility study project has been granted €80 million in subsidy from European Union.[27] The total cost of the line including construction and train sets has been estimated at €6.9bn and is planned to be financed partially by EU subsidies.[28] |
| | | cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5391 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 08 Sept 2011, 15:35 | |
| CFR Calatori are datorii de 600 mil. lei http://www.bloombiz.ro/business/cfr-calatori-are-datorii-de-600-mil.-lei_1495410 Din ce in ce mai bine. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 08 Sept 2011, 17:10 | |
| - adrian78hd a scris:
- Mihai niste preturi pentru constructia de caii ferate din Polonia si Turcia ai sa facem niste paralele?..In Turcia se face linie de mare viteza pe traeu nou!!
Polonia inca incearca sa-si impuna 'triunghiul Y' in finantarea UE pentru 2013-2019. Sunt slabe sanse sa si reuseasca asta - in momentul asta UE vrea sa vada coridoarele terminate la 160, si toate tarile au intarzieri masive, PL inclusiv. Dar, daca vor reusi, ei spera la 7-8 milioane de EUR per km pentru sectoarele de mare viteza (intr-o prima faza garile si intrarile si iesirile din gari vor fi pe sistem clasic), plus inca 1 milion de EUR per km costuri cu echipamente conexe. La asta se adauga proiectarea, studiile tehnice, exproprierea, etc. Reconstructiile de linie au costat aproximativ 1.7-2.5 milioane de EUR per km (fara lucrari de arta), norma fiind in general linie dubla electrificata apta de 140-160 km/h. Turcia... hmmm, aici e al naibii de complicat. Ambele linii de mare viteza au fost facute printr-un proiect 'turn-key' oferit FARA licitatie internationala unui consortiu de firme turcesti. De asta este extrem de greu sa ghicesti cat a costat. Contractele sunt secrete... desigur. Singurii care au declarat sume au fost politicienii, care au spus '1 miliard de lire turcesti' pentru Ankara - Konya. Asta inseamna 2 milioane de euro per km. Nimeni, dar absolut nimeni din industrie nu crede gogosarul (ar fi de departe cea mai ieftina cale ferata HS construita vreodata). |
| | | cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5391 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 09 Sept 2011, 20:11 | |
| Standarde de cost pentru modernizarea materialului rulant pentru transportul feroviar de marfa. http://www.feroviarul.ro/noutati-feroviare/cfr-sa-informeaza-ca-programul-de-lucru-inca-nu-a-fost-modificat.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 12 Sept 2011, 10:40 | |
| Cum restructurează Boagiu CFR Călători: într-o singură lună, compania a scumpit biletele cu 18% şi a cerut subvenţii mai mari cu 34%
http://www.gandul.info/financiar/cum-restructureaza-boagiu-cfr-calatori-intr-o-singura-luna-compania-a-scumpit-biletele-cu-18-si-a-cerut-subventii-mai-mari-cu-34-8731446 |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |