|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 09 Apr 2011, 08:46 | |
| http://www.evz.ro/detalii/stiri/hotii-de-fier-vechi-au-pagubit-cfr-ul-cu-43-milioane-de-euro-926381.html |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5900 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: REVISTA PRESEI Sam 09 Apr 2011, 20:56 | |
| Hotii astia de fier vechi care sunt prinsi ar trebui dusi acolo unde se reabiliteaza o cale ferata si obligati sa demonteze MANUAL, fara niciun utilaj, tronsonul care trebuie inlocuit....in felul acesta poate s-or mai potoli....si nu in ultimul rand ar trebui inasprita rau de tot legislatia si astfel de fapte incadrate la periclitarea sigurantei nationale. Daca acesti hoti ar primi cate 20-30 ani de puscarie + munca in folosul comunitatii cred ca s-ar gandi de 2 ori inaite de a fura!!! |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5900 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: REVISTA PRESEI Dum 10 Apr 2011, 20:41 | |
| http://www.adevarul.ro/financiar/Statul_inchide_linii_ferate_care_puteau_fi_utile_firmelor_0_460154242.html |
| | | IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6220 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 11 Apr 2011, 14:02 | |
| Asociatia Industriei Feroviare din Romania (AIF) si Club Feroviar au transmis Comisiei Europene o serie de scrisori prin care solicita sprijinul in identificarea unei solutii privind rezolvarea finantarii adecvate a administratorului national de infrastuctura feroviara CFR SA astfel incat „piata feroviara locala si europeana sa nu fie distorsionata pe fondul lipsei de finantare a proiectelor”, se arata in scrisori. Conform declaratiilor Ministrului Transporturilor si Infrastructurii, Anca Boagiu, se urmareste anularea datoriilor operatorului de transport de calatori, CFR Calatori, si operatorului de transport de marfa, CFR Marfa, datorii ce au o valoare de cca 129 milioane de euro. Aceasta suma ce reprezinta jumatate din bugetul alocat companiei CFR SA, pentru o perioada de un an. In aceasta situatie, CFR SA, se va afla in imposibilitatea finantarii adecvate a lucrarilor de mentenanta a liniilor de cale ferata dar si de finantare a proiectelor derulate prin co-finantare europeana. Pe de alta parte, acest lucru afecteaza „activitatea celorlalti operatori feroviari, oferind in primul rand operatorului CFR Marfa un avantaj competitiv si posibilitatea lansarii preturilor de dumping”. Scrisorile au fost trimise catre Vicepresedintele CE si Comisarul pentru Transport, SIIM KALLAS, Comisarul European pentru Politica Regionala, JOHANNES HAHN, Vicepresedintele CE si Comisarul pentru Concurenta, JOAQUIN ALMUNIA si Vicepresedintele CE si Comisarul pentru Intreprinderi si Industrie, ANTONIO TAJANI.
Pentru a vizualiza Scrisorile - in format pdf, accesati:
CE -Transport: http://rinsider.club-feroviar.ro/Scrisori/2011_04_11_CE_Transport_SIIM%20KALLAS.pdf CE-Politica Regionala: http://rinsider.club-feroviar.ro/Scrisori/2011_04_11_CE%20Regional%20Policy%20JOHANNES%20HAHN.pdf CE-Concurenta: http://rinsider.club-feroviar.ro/Scrisori/2011_04_11_CE%20Concurenta_%20JOAQUIN%20ALMUNIA.pdf CE- Intreprinderi si Industrie: http://rinsider.club-feroviar.ro/Scrisori/2011_04_11_CE_Intreprinderi%20si%20Industrie%20ANTONIO%20TAJANI.pdf
Sursa: Railway Insider Newsletter
|
| | | brandiburu
Numarul mesajelor : 45 Varsta : 40 Reputatie : 5019 Data de inscriere : 11/04/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 11 Apr 2011, 15:48 | |
| Salutare tuturor si ma bucur ca existati.
Am sa trec repede peste formalitati (poate detaliez cu alta ocazie) pentru ca am descoperit o stire mai mult decat ingrijoratoare. Voi reproduce aici articolul integral, citand si sursa bineinteles.
Sursa: Monitorul de Suceava, numarul de Luni, 11 aprilie 2011 - http://www.monitorulsv.ro/Local/2011-04-11/Trenuri-blocate-si-calatori-in-pericol-de-moarte-din-cauza-hotilor#comLink7
Trenuri blocate şi călători în pericol de moarte, din cauza hoţilor de Sergiu RUSU
Tei trenuri de călători, un Intercity şi două trenuri accelerat, au fost blocate, în noaptea de sâmbătă spre duminică, zeci până la sute de minute, iar călătorii au fost în pericol de moarte, după ce persoane neidentificate au furat de pe doi stâlpi CFR din apropierea Gării Vereşti contragreutăţile care ţin întins firul de contact de deasupra liniei de cale ferată. Dacă acel fir, prin care trec 27.000 de Volti, ar fi căzut pe garnitura de tren, atunci, susţin specialişti ai CFR, s-ar fi putut produce o tragedie. „Nici nu vreau să mă gândesc ce s-ar fi putut întâmpla. Puteau fi călători electrocutaţi” Sâmbătă noapte, în jurul orei 23:00, în staţia CFR a intrat Intercity-ul 553 Bucureşti –Suceava Nord. Pentru că firul de tensiune era lăsat, pantograful care face legătura dintre locomotivă şi fire a fost distrus, iar trenul s-a oprit brusc. Când s-au dus să vadă ce se întâmplă, angajaţii CFR au observat că fuseseră furate 14 contragreutăţi de pe stâlpi, cel mai probabil de hoţii de fier, care le vor comercializa la un centru de colectare a materialelor feroase. Pentru 200 de lei, cât ar lua pe acele contragreutăţi, hoţii au provocat pagube de ordinul miilor de euro şi erau cât pe ce să provoace o catastrofă. “Nici nu vreau să mă gândesc ce s-ar fi putut întâmpla. Puteau fi călători electrocutaţi. Doamne fereşte!”, ne-a mărturisit, ieri după-amiază, un angajat al CFR. Avarii a suferit şi locomotiva acceleratului 1654, Vatra Dornei –Bucureşti, al cărei pantograf era cât pe ce să fie distrus. Un alt tren blocat din cauza inconştientei hoţilor de la Vereşti a fost acceleratul 1853, Constanta –Suceava. Cea mai mare întârziere a avut trenul Intercity 553, de aproximativ trei ore. Garnitura de tren care venea de la Bucureşti ar fi trebuit să ajungă în Gara Suceava Nord în jurul orei 23.40. A ajuns abia pe la ora 3 şi 10 minute. În cursul zilei de ieri, am încercat de mai multe ori să îl contactăm telefonic pe şeful Serviciului Judeţean al Poliţiei de Frontieră Suceava, comisarul Florin Catană, care este şi purtător de cuvânt al instituţiei. Apelurile noastre, însă, au rămas fără răspuns. 35 de poliţişti, pe 500 de kilometri de cale ferată La Poliţia Transporturi Feroviare, pe tot judeţul Suceava, care are şi cea mai mare infrastructură feroviară din ţară, aproximativ 500 de kilometri, lucrează în jur de 35 de poliţişti, care nici dacă ar sta 24 de ore din 24 nu ar putea să acopere paza căilor ferate. Adresele trimise către reprezentanţii CFR, pentru asigurarea pazei cu cadre proprii, primesc acelaşi răspuns: nu sunt fonduri suficiente. Ba mai mult, şefii de la Bucureşti vor să mai restructureze din posturi şi să lase şi mai puţini poliţişti la Transporturi Feroviare. “Calea ferată e atacată din toate părţile” Ani la rând, hoţii au furat din căile ferate închise circulaţiei feroviare, cum ar fi Gura Putnei – Nisipitu, întinsă pe circa 25 de kilometri şi devenită impracticabilă după inundaţiile din 2008. În ultima vreme, însă, hoţii nu mai ţin cont de nimic şi comit furturi şi pe liniile principale, chiar pe magistrala 500, cea care duce spre Bucureşti. “Săptămâna trecută am avut cinci furturi într-o singură zi. Calea ferată e atacată din toate părţile. La Şcheia, recent, au furat plăcuţele şi şuruburile de fixare de la calea ferată. Angajaţii CFR au dat peste hoţi când desfăceau în plină zi cântarul de la triajul Suceava. Au fost prinşi hoţi şi la Câmpulung, la calea ferată. La Fălticeni, au fost prinşi hoţi care, la fel, au pus în pericol siguranţa feroviară. Au fost arestaţi trei zile, după care li s-a dat drumul. Acum sunt din nou în libertate. Într-o zi, Doamne fereşte, o să se întâmple o nenorocire şi abia atunci o să se înceapă să se ia măsuri concrete. Dacă nu, o să fie prea târziu”, e resemnat unul dintre lucrătorii din cadrul structurilor Politiei TF. Neputincioşi în faţa hoţilor de fier şi cupru În 2011, furturile comise de hoţii de fier şi cupru au explodat pur şi simplu. Pentru cei câţiva lei pe care îi obţin de la centrele de colectare, hoţii atacă orice, de la case, macarale, calea ferată, tarabe din pieţe, stâlpi de telefonie şi chiar turnuri de supraveghere şi comunicaţie. Pagubele pe care le lasă în urmă sunt incomensurabil mai mari. Sunt cazuri în care hoţii au smuls practic cablurile din pereţii unor locuinţe în construcţie pentru câteva sute de grame de cupru, au devastat imobile, distrugând totul în cale, pentru câţiva lei pe care îi puteau câştiga. Practic, nu există zi în care poliţia să nu anunţe cel puţin un furt de acest gen. Oamenii legii par pur şi simplu neputincioşi. Poliţiştii recunosc că mai toată marfa furată ajunge la centrele de colectare, însă nu au anunţat până în prezent vreun dosar penal sau o amendă dată vreunuia dintre administratori ori angajaţii acestora. Şeful Inspectoratului de Poliţie Judeţean Suceava, comisarul-şef Ioan Nicuşor Todiruţ, a cerut ofiţerilor de la Investigarea Fraudelor să verifice amănunţit activitatea tuturor acestor centre de colectare, în multe dintre acestea evaziunea fiscală fiind la ea acasă. Deocamdată, însă, verificările au rămas fără răspuns. Pe de altă parte, poliţiştii i-au identificat în multe dintre furturi pe hoţii de fier şi cupru, însă şi legislaţia pare neputincioasă în faţa acestor indivizi, de cele mai multe ori aceştia fiind cercetaţi în stare de libertate şi primind pedepse cu suspendare. [url= http://www.monitorulsv.ro/Local/2011-04-11/Trenuri-blocate-si-calatori-in-pericol-de-moarte-din-cauza-hotilor#comLink7] http://www.monitorulsv.ro/Local/2011-04-11/Trenuri-blocate-si-calatori-in-pericol-de-moarte-din-cauza-hotilor#comLink7[/url] |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 11 Apr 2011, 16:18 | |
| [/b]“Calea ferată e atacată din toate părţile”[b]
Asta e adevarul doar mai trebuie completat ca e atacata si din interior si a fost jupuita de toti in 20 de ani de la ministri sefi de regionale etc si numai un dezastru poate sa ii mai trezeasca la realitate pe capetele patrata!!Si mai visam sa circulam cu 160.. Parca s-a aprobat ordonanta ca centrele de colectare sa nu mai primeasca componente din calea ferata ce peisaj e asa greu de inchis cateva sute d ecentre de fier vechi si sa se faca liniste un pic..
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 12 Apr 2011, 12:36 | |
| 3.000 de disponibilizări la CFR Marfă de la 1 iunie
CFR Marfă a notificat sindicatele şi Inspecţia Muncii privind disponibilizarea a 3.000 de salariaţi, chiar dacă cifra negociată cu reprezentanţii angajaţilor era de 2.400, urmând ca de la 1 iunie aceste persoane să rămână fără loc de muncă, a declarat liderul sindical Iulian Măntescu.
Preşedintele Federaţiei Mecanicilor de Locomotivă Iulian Măntescu a declarat că CFR Marfă a început în 8 aprilie notificarea organizaţiilor sindicale şi a Inspecţiei Muncii privind disponibilizările.
Măntescu a precizat că administraţia este obligată să aştepte zece zile calendaristice ca reprezentanţii angajaţilor să trimită măsuri pentru evitarea acestor disponibilizări şi maximum 30 de zile răspuns de la IT, după care încep să fie date preavizele.
"Am convenit iniţial că se dau câte şase salarii minime pe economie pentru fiecare disponibilizat, dar am înţeles că Guvernul ar fi aprobat o ordonanţă de urgenţă pentru salarii compensatorii în diferite domenii, dar transporturile nu ar fi menţionate, ceea ce ar crea din nou discriminare", a spus el.
Sindicaliştii şi conducerea CFR Marfă au semnat, la jumătatea lunii februarie, noul Contract Colectiv de Muncă valabil pentru anul 2011, care prevede protecţie pentru salariaţii care urmează să fie disponibilizaţi prin sumele colectate din primele de vacanţă la care renunţă toţi angajaţii.
|
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6446 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 15 Apr 2011, 21:05 | |
| NO COMENT :
http://observator.a1.ro/social/Ministerul-Transporturilor-a-refuzat-o-investitie_34909.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 15 Apr 2011, 21:12 | |
| - The Legend a scris:
- NO COMENT :
http://observator.a1.ro/social/Ministerul-Transporturilor-a-refuzat-o-investitie_34909.html 1 erau bani europeni nu se puteau fura 2 firmele de partid mureau de foame 3 nu mai puteam nici moderniza materialul nostru rulant cu sute de milioane de euro.. Eu anticipez ca da se va da in folosinta culoarul OBB va lua toate trasele de trenuri internationale spre Viena si Budapesta si vor circula si trenuri RailJet pe la noi
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Vin 15 Apr 2011, 22:39, editata de 1 ori |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 15 Apr 2011, 22:34 | |
| http://www.gandul.info/news/tarul-cfr-ului-va-fi-adus-in-romania-saptamana-viitoare-cine-asteapta-cu-sufletul-la-gura-intoarcerea-lui-mihai-necolaiciuc-8160713 |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6524 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 15 Apr 2011, 22:34 | |
| |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 15 Apr 2011, 22:38 | |
| Mare branza banii s-au dus gaurile au ramas o sa fie acelasi lucru ca si la FNI..Nici nu stiu daca mai e sechestrul pe averea lui Necolaiciuc |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 17 Apr 2011, 21:21 | |
| S-a terminat, pacat ca a fost prea scurt reportajul, a inceput sa-mi fie rusine ca sunt roman si traiesc in romania (nu merita R in fata) mult mai bun acest reportaj decat cel de la ProTv. |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 17 Apr 2011, 21:24 | |
| - AlexD a scris:
- S-a terminat, pacat ca a fost prea scurt reportajul, a inceput sa-mi fie rusine ca sunt roman si traiesc in romania (nu merita R in fata) mult mai bun acest reportaj decat cel de la ProTv.
Eu l-am vazut fara suflare! 22.000 de autorizatii pentru microbuze! |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 17 Apr 2011, 21:30 | |
| Dureros dar adevarat. Totusi notiunea de "tren de mare viteza" la care s-au referit inseamna "200 km/h", ceea ce s-ar fi dorit de la coridorul 4 probabil. Mi-e greu sa cred ca ar fi vrut sa construiasca si in Romania linie TGV (270-300 km/h) in adevaratul sens al cuvantului...
Toata stima pentru dl mecanic Ghita Costel care a aparut in reportaj pe electrica, l-am cunoscut in practica in 2002 pe Constanta - Bucuresti si pe EuroCity 47-2 Traianus, pe Bucuresti - Brasov, cel mai "smecher" tren la vremea respectiva.
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Dum 17 Apr 2011, 21:33, editata de 2 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |