Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 56 Icon_minitimeSam 27 Aug 2011, 11:36

Luna a scris:
Eu sunt de parere ca tocmai garile si haltile care nu au casierii ar trebui ,,inzestrate" cu automate.

Tocmai de aceea s-au scos casierii din acele halte din cauza numarului mic de incasari si in unele statii mai mici vand bilete impegatii iar pe unele rute bilete se elibereaza in tren la pret de casa de bilete!!
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Revista presei (partea I) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 56 Icon_minitimeSam 27 Aug 2011, 11:45

majoritatea haltilor sau garilor fara casa de bilete au pe raza a cel putin 100 metri un magazin mixt, aprozar, butic etc... de ce nu duce pe nimeni capul sa monteze acolo automate ??
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 56 Icon_minitimeSam 27 Aug 2011, 12:27

MariusD a scris:
laur 133 a scris:
Daca tu (dvs) crezi in povestea cu 80 vag, te intreb cate locom au tras/impins trenul, si apropo vag erau goale sau pline? si ce lungime au 80 de vag? cate sectoare ocupa?...
Nu trebuie sa-mi vb cu dvs. Vagoanele erau incarcate ,lungime 1200 metri .Se intampla pe o sectie neinzestrata cu BLA.Nu am fot de fata ,eram prea mic atunci.Mi-a povestit un coleg. Pe atunci nu erau atatea reguli ,nu-ti trebuia atatea dispozitii. Oricum pe sectia respectiva navetele incarcate coboara. Se faceau multe ''manevre '' pe atunci.
1225 de metri ca mai pui si locomotiva (daca o fi una)
Si in ce statie intra tot trenu? [/quote]Una locomotiva nu cred, iar ca sa ne dam seama de lungimea statiilor poate ne spune laur eventual pe privat zona pe unde a circulat trenul din 80 de vag, iar daca intr-adevar a fost atat de lung probabil a circulat avizat cu telegrama la ore cand traficul a fost redus.
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 56 Icon_minitimeSam 27 Aug 2011, 14:46

Caravelle_Zg a scris:
Aceste automate nu au de ce să înlocuiască un casier în acest moment datorită multelor inconveniente:
- nu se poate plăti în numerar;
- nu acceptă cupoane pentru studenţi;
- nu se poate alege locul dorit;
- nu pot emite legitimaţii la preţ de personal la anumite trenuri de rang superior pe anumite distanţe.

Majoritatea oamenilor nu s-ar putea obişnui cu acest sistem, în special persoanele care nici măcar nu ştiu să citească.

A pune automate de bilete in acest moment in Romania este similar cu a obliga toti pensionarii sa-si ia pensia de pe card...Si afara sistemul este rentabil si merge cat de cat doar in garile fara casierii sau cele in care casieriile au program restrans, in rest nu prea se inghesuie lumea , mai ales ca toti aleg casieriile pentru a inteba si una alta , a primi lamuriri despre alte conexiuni s.a.m.d. Exista si un avantaj important . astfel incat daca iti iei bilet de la automat pretul acestia este mai mic decat la casieria garii cu cca 2euro (exemplu din Austria , Germania) dar plata se poate face atat in numerar cat si cu card.
In plus , apar tot timpul situatii neprevazute .
Personal am asistat acum 1 luna jumatate la o faza intr-o gara din Austria , unui american i-a ramas cardul blocat in ticket machine si a trebuit sa vina un nene cu patentul deoarece gara era una mica , nu am vazut picior de personal OBB iar casieria era inchisa la pranz. Intre timp , omul a pierdut vreo doua trenuri dar fiind american nu s-a suparat , mai ales ca era in vacanta.
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 56 Icon_minitimeSam 27 Aug 2011, 21:48

CFR Călători şi-a majorat pierderile în primul semestru cu peste 70%, la 125,4 milioane lei

CFR Călători şi-a majorat pierderile în primul semestru cu peste 70%, la 125,4 milioane lei (29,5 milioane euro), faţă de primele şase luni 2010, în timp ce veniturile s-au diminuat cu 6%, la 1,07 miliarde lei, potrivit datelor furnizate de companie la solicitarea NewsIn.

http://www.money.ro/cfr-calatori-si-a-majorat-pierderile-in-primul-semestru-cu-peste-70prc---la-125-4-milioane-lei_1073461.html

Cred ca pe semestru 1 din 2010 este vorba de 71.4 mil de lei nu 71.4 mld sau 71.7 mld lei vechi
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 56 Icon_minitimeDum 28 Aug 2011, 01:48

Oricum nu e de bine, odata ce pierderile cresc.
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5274
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 56 Icon_minitimeDum 28 Aug 2011, 07:42

pai normal ca pierderile cresc. cred ca abia 20% dintre calatorii de pe accelerate au bilet intreg...restul circula cu fel de fel de facilitati,(cu nasul, pensionari, elevi, permise).
Sus In jos
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 20/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 56 Icon_minitimeDum 28 Aug 2011, 11:49

[quote="adrian78hd"]CFR Călători şi-a majorat pierderile în primul semestru cu peste 70%, la 125,4 milioane lei

CFR Călători şi-a majorat pierderile în primul semestru cu peste 70%, la 125,4 milioane lei (29,5 milioane euro), faţă de primele şase luni 2010, în timp ce veniturile s-au diminuat cu 6%, la 1,07 miliarde lei, potrivit datelor furnizate de companie la solicitarea NewsIn.

http://www.money.ro/cfr-calatori-si-a-majorat-pierderile-in-primul-semestru-cu-peste-70prc---la-125-4-milioane-lei_1073461.html

Cu siguranta sau majorat pierderile..dar..totusi..70% nu prea imi vine sa cred.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 56 Icon_minitimeDum 28 Aug 2011, 18:26

rich1974 a scris:
pai normal ca pierderile cresc. cred ca abia 20% dintre calatorii de pe accelerate au bilet intreg...restul circula cu fel de fel de facilitati,(cu nasul, pensionari, elevi, permise).
Faptul ca nu au calatorii bilet intreg nu este vreo pierdere pentru cfr (exceptie calatorii cu nasu si calatorii cu gratuitate ca angajat/fost angajat cfr), in rest gratuitatile/reducerile sunt decontate cfr-ului (sau altor operatori feroviari). De exemplu pentru elevi si studenti sunt decontate de ministerul educatiei, pentru pensionari sunt decontate de casa de pensii.
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5519
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 56 Icon_minitimeDum 28 Aug 2011, 22:31

Caravelle_Zg a scris:
Aceste automate nu au de ce să înlocuiască un casier în acest moment datorită multelor inconveniente:
- nu se poate plăti în numerar;

Se poate rezolva extrem, extrem de ieftin - exista automate care accepta bancnote. Variantele imediat superioare celor mai ieftine modele cu cash (care sunt notorii pentru lipsa de calitate) sunt absolut excelente, si nu vor refuza vreodata o bancnota valida.

Citat :

- nu acceptă cupoane pentru studenţi;

Cupoanele se pot inlocui cu un sistem alternativ. De exemplu, tastatul CNP-ului, sau inlocuirea cupoanelor cu o cartela cu cod de bare.

Citat :

- nu se poate alege locul dorit;

Sistemul asta se poate implementa foarte usor. A se vedea toate sistemele de on-line check-in folosite de companiile aeriene. Oricum sistemul are o diagrama in memorie, tot ce trebuie sa faci e o interfata care sa afiseze diagrama (e munca de cateva zile, cel mult).

Citat :

- nu pot emite legitimaţii la preţ de personal la anumite trenuri de rang superior pe anumite distanţe.

Din cate stiu se poate, dar doar de la automate amplasate in statiile de pe tronsoanele in care asemenea reducere este in vigoare. E o problema a xSell-ului, si din cate stiu, nici la casele de bilete nu ti se poate da bilet de acest tip decat daca esti intr-o statie pe parcursul pe care reducerea e valida. De exemplu, in Vaslui, nu poti cumpara un bilet la pret de personal pe un rapid intre Constanta si Mangalia - il vei cumpara la pret de rapid.

Citat :

Majoritatea oamenilor nu s-ar putea obişnui cu acest sistem, în special persoanele care nici măcar nu ştiu să citească.

Analfabetismul in Romania este de sub 4%, in special persoane foarte in varsta din mediul rural. Oamenii se obisnuiesc repede cu sisteme usor de folosit (si sistemul 'Vanzare Rapida', adica ce vor folosi 90% din utilizatorii care vin in gara, este EXTREM de usor de folosit, si functioneaza excelent - il recomand cu caldura - ca uzabilitate e mai bun ca oricare din cele 5 sisteme pe care le-avem in Suedia). Ai biletul in mana in aproximativ 40-45 de secunde, ceea ce, comparat cu ce se intampla la casa de bilete (in Bucuresti N. dureaza minimum 15 minute la ore de varf) va fi un 'incentive' pentru multi.

Desigur, reticienta e mare, dar, de FIECARE data, la automat in Brasov, Bucuresti sau Constanta erau minimum 2-3 persoane care plateau cu cardul. In plus, romanii au obisnuinta de a-si plati facturile la bancomate, mai ales la telefonie mobila. Intre asta si a-ti cumpara bilet de tren nu e o mare diferenta.

Nu inlocuim toate casele, lasam cateva, dar, daca vrei un bilet simplu - la casa platesti cu 2 lei mai mult ca la automat. Pentru rute complicate, internationale, vagon de dormit, etc., desigur, gratis la casa.

Automatele insa NU au ce cauta in P.O.-uri. Acolo pana si lampile se vandalizeaza, ca doar un bec cu vapori de sodiu e valoros tare (nu stiu ce ai putea face cu el), mai valoros ca statul pe intuneric sa astepti trenul. Pentru personale, o schema cu vanzarea in tren si 'cota' nasului ar fi mult mai decenta.
Sus In jos
Caravelle_Zg
V.I.P Member
V.I.P Member
Caravelle_Zg


Numarul mesajelor : 857
Varsta : 33
Localizare : Arad, România
Reputatie : 6564
Data de inscriere : 05/09/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 56 Icon_minitimeDum 28 Aug 2011, 23:06

Am spus mai devreme că nu se poate alege locul dorit la automatele de bilete. Un coleg de forum mi-a răspuns:
mihaiuc a scris:
Sistemul asta se poate implementa foarte usor. A se vedea toate sistemele de on-line check-in folosite de companiile aeriene. Oricum sistemul are o diagrama in memorie, tot ce trebuie sa faci e o interfata care sa afiseze diagrama (e munca de cateva zile, cel mult).

Pe acest motiv am trimis o sesizare online către CFR Călători: "Bună ziua! Aş dori să fac o sesizare în legătură cu automatele de bilete în sistem xSellKiosk. Încercând să cumpăr un bilet la un tren de rang superior am observat că nu pot alege locul dorit, acesta fiind ales de calculator. Sugerez oferirea posibilităţii alegerii locului dorit. Vă mulţumesc!"

Iată şi răspunsul:
"CFR Călători răspunde petiţiilor în conformitate cu prevederile Legii 233/2002 şi ale Ordonanţei nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare.

Urmare mesajului dumneavoastră, transmis către „SNTFC CFR Călători SA”, ne-am adresat serviciilor de specialitate şi vă comunicăm următoarele:

Vă mulţumin pentru interesul acordat şi precizăm că propunerile dumneavoastră rămân în atenţia noastră, urmând să se materializeze în măsura în care propunerile analize de trafic, posibilităţile de trasare şi de parc şi cele economico financiare (ţinând cont şi de balanţa venit/cheltuieli) vor permite acest lucru.
Menţionăm că mesajul dumneavoastră a fost transmis la direcţiile de specialitate.

În actuala versiune a programului de vânzare prin automatele de bilete nu este pobibilă alegerea locului în vagon şi nici previzualizarea vagonului şi implicit a locului.
CFR Călători a ales varianta optimă de program cu încadrarea în bugetul alocat.
Sugestia dumneavoastră de a da posibilitatea clienţilor de a previzualiza vagonul şi locul implică alocarea unor resurse hardware suplimentare de care CFR Călători nu dispune în acest moment.
De asemenea, în prezent CFR Călători dispune de o gamă variată de tipuri de vagoane la care locurile sunt dispunse diferit (salon, compartimentat, salon în mijlocul vagonului şi compartimentate pe capete, etc.) iar în compunerea aceluiaşi tren pot circula mai multe tipuri de vagoane (care aparţin aceleiaşi clasă de rezervare) şi care ar presupune cunoaşterea tuturor acestor tipuri de vagoane de către clienţii noştri.
În acest context s-a adoptat varianta care are raportul calitate/ preţ, cât mai apropiat de cerinţele majorităţii clienţilor, în care locurile sunt alocate automat de sistem în baza unor reguli prestabilite „primul venit primul servit” cu locurile libere „considerate cele mai bune” funcţie de tipul de vagon (astfel la vagon de dormit se oferă locurile din cabinele din mijlocul vagonului spre capete, la vagon clasă se oferă locurile din compartimente şi apoi din zonele necompartimentate, începând cu locurile din mijlocul vagonului către capete etc).

Vă mulţumim pentru mesaj şi vă asigurăm că SNTFC CFR Călători SA este deschisă dialogului cu publicul călător.

Cu stimă,

SNTFC CFR CALATORI SA
Serviciul Relaţii cu Publicul
"
Sus In jos
popovici
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 1098
Varsta : 49
Localizare : Austria - Germania - Romania
Reputatie : 6048
Data de inscriere : 10/05/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 56 Icon_minitimeMier 31 Aug 2011, 00:03

Bucuresti-Constanta in 2 ore si zece minute de la noul mers !
http://www.replicaonline.ro/maer-durata-unei-calatorii-bucuresti-constanta-va-fi-de-doua-ore-si-zece-minute-29973/

Avand in vedere ca statiile Ciulnita si Fetesti vor fi inca in lucru la acea data , foarte probabil este vorba despre trenurile fara oprire . Viteza maxima ramane mai mult ca sigur si din decembrie 140 km/h
Sus In jos
http://bostanescuosuge.com
traian

traian


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 40
Localizare : Eforie Sud
Reputatie : 5135
Data de inscriere : 23/06/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 56 Icon_minitimeMier 31 Aug 2011, 10:17

Viitor de aur tara noastra are:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/scumpirea-biletelor-cfr-alunga-calatorii-vezi-cum-castiga-microbuzele-943769.html
Mad
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 56 Icon_minitimeLun 05 Sept 2011, 14:17

CFR SA a lansat licitaţia pentru modernizarea liniei între Sighişoara şi Aţel

E-licitaţie.ro 129786/03.09.2011. CFR SA a lansat licitaţia pentru modernizarea liniei între Sighişoara şi Aţel. Lucrările licitate vizează tronsonul cuprins între km 299+399 – km 327+625, lungime secţiune 28,226 km. Proiectul care face obiectul prezentei licitaţii cuprinde lucrări de reabilitare/modernizare a infrastructurii feroviare, care să asigure viteze maxime de cel puţin 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru cele de marfă. Valoarea estimată a contractului este de 1 mld RON (255 mil EUR) fără TVA. Fondurile sunt alocate prin Programul Operaţional Sectorial Transport susţinut de UE. Ofertele pot fi depuse până la data de 20 octombrie 2011 ora 10:00 urmând ca deschiderea acestora să aibă loc in aceeaşi zi la ora 11:00.
Sursa: www.e-licitatie.ro
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 56 Icon_minitimeMier 07 Sept 2011, 11:57

Boagiu mai taie 20% din lefurile ceferiştilor

Chiar dacă a trimis în şomaj aproape 1.000 de ceferişti în ultimele două luni, CFR SA (Infrastructură) le pregăteşte celor aproximativ 19.000 de salariaţi, care mai administrează şi întreţin infrastructura feroviară, o nouă surpriză neplăcută. Ceferiştii vor avea de ales între tăierea veniturilor cu 10% sau reducerea programului de muncă la patru zile pe săptămână, respectiv reducerea lefurilor cu 20%. Dacă CFR SA nu reuşeşte reducerea cheltuielilor bugetare cu aproape 43 milioane de lei, administratorul infrastructurii feroviare ar putea concedia încă 1.000 de salariaţi.

Sindicatele din CFR poartă negocieri aprinse cu directorul companiei CFR Infrastructură privind limitarea tăierilor salariale. Totodată sindicatele au fost anunţate că se va emite un ordin prin care se reduce programul de lucru de la cinci zile la patru zile pe săptămână, respectiv tăierea salariilor între 20 şi 28%, din cauzadepăşirii cheltuielilor bugetare cu aproape 43 milioane de lei şi a înregistrării unor pierderi în valoare de aproximativ 210 milioane de lei.

Preşedintele Federaţiei Mecanicilor de Locomotivă, Iulian Măntescu, ne-a declarat că reducerea veniturilor salariale sub limita suportabilităţii creează nemulţumire în rândul salariaţilor. “Membrii noştri de sindicat ne-au anunţat că aceste măsuri pot conduce la tulburări sociale. Estimările făcute de companie reflectă la sfârşitul anului 2011 o diferenţă între cheltuiala salarială planificată prin bugetul de venituri şi cheltuieli (BVC) şi cea prognozată, de aproximativ 43 milioane de lei. Respingem orice variantă de lucru propusă de conducerea CFR Infrastructură, deoarece ambele variante duc la diminuarea substanţială a veniturilor salariale. Reducerea programului de lucru la patru zile pe săptămână, până la sfârşitul acestui an, ar afecta peste 90% din salariaţi aflaţi în ramura linii. Aplicarea acestei măsuri ar conduce la diminuarea veniturilor între 20 şi 28%”, ne-a explicat Iulian Măntescu. Acesta a precizat că ultima rundă de negocieri între conducerea CFR SA şi sindicate a eşuat. “În zilele următoare ne putem aştepta la orice din partea celor de la Ministerul Transporturilor. Pot să emită această decizie de tăiere a lefurilor cu peste 20%, fără să fim consultaţi”, ne-a spus liderul de sindicat.

CFR SA, în deficit de personal

Preşedintele FML ne-a mai declarat că măsura impusă de conducerea CFR Infrastructură “afectează în mare măsură salariaţii din ramura linii”. “Marea majoritate a salariaţilor din ramura pe care o reprezentăm au veniturile cele mai mici din companie, iar reducerea cu cel puţin20% va conduce la diminuarea drastică a mijloacelor de existenţă a acestui personal. În această perioadă a anului, volumul de lucrări de întreţinere şi reparare a căii creşte foarte mult (revizia aparatelor de cale sau pregătiri de iarnă). Pentru ca aceste lucrări să fie executate instrucţional şi pentru asigurarea siguranţei circulaţiei ar fi necesară creşterea numărului de personal din ramura linii şi nicidecum reducerea săptămânii de lucru”, a mai explicat Măntescu.

http://www.puterea.ro/articol/boagiu_mai_taie_20_din_lefurile_ceferistilor
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 56 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 56 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: