|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 27 Aug 2011, 11:36 | |
| - Luna a scris:
- Eu sunt de parere ca tocmai garile si haltile care nu au casierii ar trebui ,,inzestrate" cu automate.
Tocmai de aceea s-au scos casierii din acele halte din cauza numarului mic de incasari si in unele statii mai mici vand bilete impegatii iar pe unele rute bilete se elibereaza in tren la pret de casa de bilete!! |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 27 Aug 2011, 11:45 | |
| majoritatea haltilor sau garilor fara casa de bilete au pe raza a cel putin 100 metri un magazin mixt, aprozar, butic etc... de ce nu duce pe nimeni capul sa monteze acolo automate ?? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 27 Aug 2011, 12:27 | |
| - MariusD a scris:
- laur 133 a scris:
- Daca tu (dvs) crezi in povestea cu 80 vag, te intreb cate locom au tras/impins trenul, si apropo vag erau goale sau pline? si ce lungime au 80 de vag? cate sectoare ocupa?...
Nu trebuie sa-mi vb cu dvs. Vagoanele erau incarcate ,lungime 1200 metri .Se intampla pe o sectie neinzestrata cu BLA.Nu am fot de fata ,eram prea mic atunci.Mi-a povestit un coleg. Pe atunci nu erau atatea reguli ,nu-ti trebuia atatea dispozitii. Oricum pe sectia respectiva navetele incarcate coboara. Se faceau multe ''manevre '' pe atunci. 1225 de metri ca mai pui si locomotiva (daca o fi una) Si in ce statie intra tot trenu? [/quote]Una locomotiva nu cred, iar ca sa ne dam seama de lungimea statiilor poate ne spune laur eventual pe privat zona pe unde a circulat trenul din 80 de vag, iar daca intr-adevar a fost atat de lung probabil a circulat avizat cu telegrama la ore cand traficul a fost redus. |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 27 Aug 2011, 14:46 | |
| - Caravelle_Zg a scris:
- Aceste automate nu au de ce să înlocuiască un casier în acest moment datorită multelor inconveniente:
- nu se poate plăti în numerar; - nu acceptă cupoane pentru studenţi; - nu se poate alege locul dorit; - nu pot emite legitimaţii la preţ de personal la anumite trenuri de rang superior pe anumite distanţe.
Majoritatea oamenilor nu s-ar putea obişnui cu acest sistem, în special persoanele care nici măcar nu ştiu să citească. A pune automate de bilete in acest moment in Romania este similar cu a obliga toti pensionarii sa-si ia pensia de pe card...Si afara sistemul este rentabil si merge cat de cat doar in garile fara casierii sau cele in care casieriile au program restrans, in rest nu prea se inghesuie lumea , mai ales ca toti aleg casieriile pentru a inteba si una alta , a primi lamuriri despre alte conexiuni s.a.m.d. Exista si un avantaj important . astfel incat daca iti iei bilet de la automat pretul acestia este mai mic decat la casieria garii cu cca 2euro (exemplu din Austria , Germania) dar plata se poate face atat in numerar cat si cu card. In plus , apar tot timpul situatii neprevazute . Personal am asistat acum 1 luna jumatate la o faza intr-o gara din Austria , unui american i-a ramas cardul blocat in ticket machine si a trebuit sa vina un nene cu patentul deoarece gara era una mica , nu am vazut picior de personal OBB iar casieria era inchisa la pranz. Intre timp , omul a pierdut vreo doua trenuri dar fiind american nu s-a suparat , mai ales ca era in vacanta. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 27 Aug 2011, 21:48 | |
| CFR Călători şi-a majorat pierderile în primul semestru cu peste 70%, la 125,4 milioane lei
CFR Călători şi-a majorat pierderile în primul semestru cu peste 70%, la 125,4 milioane lei (29,5 milioane euro), faţă de primele şase luni 2010, în timp ce veniturile s-au diminuat cu 6%, la 1,07 miliarde lei, potrivit datelor furnizate de companie la solicitarea NewsIn.
http://www.money.ro/cfr-calatori-si-a-majorat-pierderile-in-primul-semestru-cu-peste-70prc---la-125-4-milioane-lei_1073461.html
Cred ca pe semestru 1 din 2010 este vorba de 71.4 mil de lei nu 71.4 mld sau 71.7 mld lei vechi |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 28 Aug 2011, 01:48 | |
| Oricum nu e de bine, odata ce pierderile cresc. |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 28 Aug 2011, 07:42 | |
| pai normal ca pierderile cresc. cred ca abia 20% dintre calatorii de pe accelerate au bilet intreg...restul circula cu fel de fel de facilitati,(cu nasul, pensionari, elevi, permise). |
| | | cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5391 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 28 Aug 2011, 11:49 | |
| [quote="adrian78hd"]CFR Călători şi-a majorat pierderile în primul semestru cu peste 70%, la 125,4 milioane lei
CFR Călători şi-a majorat pierderile în primul semestru cu peste 70%, la 125,4 milioane lei (29,5 milioane euro), faţă de primele şase luni 2010, în timp ce veniturile s-au diminuat cu 6%, la 1,07 miliarde lei, potrivit datelor furnizate de companie la solicitarea NewsIn.
http://www.money.ro/cfr-calatori-si-a-majorat-pierderile-in-primul-semestru-cu-peste-70prc---la-125-4-milioane-lei_1073461.html
Cu siguranta sau majorat pierderile..dar..totusi..70% nu prea imi vine sa cred.
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 28 Aug 2011, 18:26 | |
| - rich1974 a scris:
- pai normal ca pierderile cresc. cred ca abia 20% dintre calatorii de pe accelerate au bilet intreg...restul circula cu fel de fel de facilitati,(cu nasul, pensionari, elevi, permise).
Faptul ca nu au calatorii bilet intreg nu este vreo pierdere pentru cfr (exceptie calatorii cu nasu si calatorii cu gratuitate ca angajat/fost angajat cfr), in rest gratuitatile/reducerile sunt decontate cfr-ului (sau altor operatori feroviari). De exemplu pentru elevi si studenti sunt decontate de ministerul educatiei, pentru pensionari sunt decontate de casa de pensii. |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 28 Aug 2011, 22:31 | |
| - Caravelle_Zg a scris:
- Aceste automate nu au de ce să înlocuiască un casier în acest moment datorită multelor inconveniente:
- nu se poate plăti în numerar;
Se poate rezolva extrem, extrem de ieftin - exista automate care accepta bancnote. Variantele imediat superioare celor mai ieftine modele cu cash (care sunt notorii pentru lipsa de calitate) sunt absolut excelente, si nu vor refuza vreodata o bancnota valida. - Citat :
- nu acceptă cupoane pentru studenţi;
Cupoanele se pot inlocui cu un sistem alternativ. De exemplu, tastatul CNP-ului, sau inlocuirea cupoanelor cu o cartela cu cod de bare. - Citat :
- nu se poate alege locul dorit;
Sistemul asta se poate implementa foarte usor. A se vedea toate sistemele de on-line check-in folosite de companiile aeriene. Oricum sistemul are o diagrama in memorie, tot ce trebuie sa faci e o interfata care sa afiseze diagrama (e munca de cateva zile, cel mult). - Citat :
- nu pot emite legitimaţii la preţ de personal la anumite trenuri de rang superior pe anumite distanţe.
Din cate stiu se poate, dar doar de la automate amplasate in statiile de pe tronsoanele in care asemenea reducere este in vigoare. E o problema a xSell-ului, si din cate stiu, nici la casele de bilete nu ti se poate da bilet de acest tip decat daca esti intr-o statie pe parcursul pe care reducerea e valida. De exemplu, in Vaslui, nu poti cumpara un bilet la pret de personal pe un rapid intre Constanta si Mangalia - il vei cumpara la pret de rapid. - Citat :
Majoritatea oamenilor nu s-ar putea obişnui cu acest sistem, în special persoanele care nici măcar nu ştiu să citească.
Analfabetismul in Romania este de sub 4%, in special persoane foarte in varsta din mediul rural. Oamenii se obisnuiesc repede cu sisteme usor de folosit (si sistemul 'Vanzare Rapida', adica ce vor folosi 90% din utilizatorii care vin in gara, este EXTREM de usor de folosit, si functioneaza excelent - il recomand cu caldura - ca uzabilitate e mai bun ca oricare din cele 5 sisteme pe care le-avem in Suedia). Ai biletul in mana in aproximativ 40-45 de secunde, ceea ce, comparat cu ce se intampla la casa de bilete (in Bucuresti N. dureaza minimum 15 minute la ore de varf) va fi un 'incentive' pentru multi. Desigur, reticienta e mare, dar, de FIECARE data, la automat in Brasov, Bucuresti sau Constanta erau minimum 2-3 persoane care plateau cu cardul. In plus, romanii au obisnuinta de a-si plati facturile la bancomate, mai ales la telefonie mobila. Intre asta si a-ti cumpara bilet de tren nu e o mare diferenta. Nu inlocuim toate casele, lasam cateva, dar, daca vrei un bilet simplu - la casa platesti cu 2 lei mai mult ca la automat. Pentru rute complicate, internationale, vagon de dormit, etc., desigur, gratis la casa. Automatele insa NU au ce cauta in P.O.-uri. Acolo pana si lampile se vandalizeaza, ca doar un bec cu vapori de sodiu e valoros tare (nu stiu ce ai putea face cu el), mai valoros ca statul pe intuneric sa astepti trenul. Pentru personale, o schema cu vanzarea in tren si 'cota' nasului ar fi mult mai decenta. |
| | | Caravelle_Zg V.I.P Member
Numarul mesajelor : 857 Varsta : 33 Localizare : Arad, România Reputatie : 6564 Data de inscriere : 05/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 28 Aug 2011, 23:06 | |
| Am spus mai devreme că nu se poate alege locul dorit la automatele de bilete. Un coleg de forum mi-a răspuns: - mihaiuc a scris:
- Sistemul asta se poate implementa foarte usor. A se vedea toate sistemele de on-line check-in folosite de companiile aeriene. Oricum sistemul are o diagrama in memorie, tot ce trebuie sa faci e o interfata care sa afiseze diagrama (e munca de cateva zile, cel mult).
Pe acest motiv am trimis o sesizare online către CFR Călători: " Bună ziua! Aş dori să fac o sesizare în legătură cu automatele de bilete în sistem xSellKiosk. Încercând să cumpăr un bilet la un tren de rang superior am observat că nu pot alege locul dorit, acesta fiind ales de calculator. Sugerez oferirea posibilităţii alegerii locului dorit. Vă mulţumesc!" Iată şi răspunsul: " CFR Călători răspunde petiţiilor în conformitate cu prevederile Legii 233/2002 şi ale Ordonanţei nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, cu modificările şi completările ulterioare. Urmare mesajului dumneavoastră, transmis către „SNTFC CFR Călători SA”, ne-am adresat serviciilor de specialitate şi vă comunicăm următoarele: Vă mulţumin pentru interesul acordat şi precizăm că propunerile dumneavoastră rămân în atenţia noastră, urmând să se materializeze în măsura în care propunerile analize de trafic, posibilităţile de trasare şi de parc şi cele economico financiare (ţinând cont şi de balanţa venit/cheltuieli) vor permite acest lucru. Menţionăm că mesajul dumneavoastră a fost transmis la direcţiile de specialitate. În actuala versiune a programului de vânzare prin automatele de bilete nu este pobibilă alegerea locului în vagon şi nici previzualizarea vagonului şi implicit a locului. CFR Călători a ales varianta optimă de program cu încadrarea în bugetul alocat. Sugestia dumneavoastră de a da posibilitatea clienţilor de a previzualiza vagonul şi locul implică alocarea unor resurse hardware suplimentare de care CFR Călători nu dispune în acest moment. De asemenea, în prezent CFR Călători dispune de o gamă variată de tipuri de vagoane la care locurile sunt dispunse diferit (salon, compartimentat, salon în mijlocul vagonului şi compartimentate pe capete, etc.) iar în compunerea aceluiaşi tren pot circula mai multe tipuri de vagoane (care aparţin aceleiaşi clasă de rezervare) şi care ar presupune cunoaşterea tuturor acestor tipuri de vagoane de către clienţii noştri. În acest context s-a adoptat varianta care are raportul calitate/ preţ, cât mai apropiat de cerinţele majorităţii clienţilor, în care locurile sunt alocate automat de sistem în baza unor reguli prestabilite „primul venit primul servit” cu locurile libere „considerate cele mai bune” funcţie de tipul de vagon (astfel la vagon de dormit se oferă locurile din cabinele din mijlocul vagonului spre capete, la vagon clasă se oferă locurile din compartimente şi apoi din zonele necompartimentate, începând cu locurile din mijlocul vagonului către capete etc). Vă mulţumim pentru mesaj şi vă asigurăm că SNTFC CFR Călători SA este deschisă dialogului cu publicul călător. Cu stimă, SNTFC CFR CALATORI SA Serviciul Relaţii cu Publicul" |
| | | popovici Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 1098 Varsta : 49 Localizare : Austria - Germania - Romania Reputatie : 6048 Data de inscriere : 10/05/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 31 Aug 2011, 00:03 | |
| Bucuresti-Constanta in 2 ore si zece minute de la noul mers ! http://www.replicaonline.ro/maer-durata-unei-calatorii-bucuresti-constanta-va-fi-de-doua-ore-si-zece-minute-29973/
Avand in vedere ca statiile Ciulnita si Fetesti vor fi inca in lucru la acea data , foarte probabil este vorba despre trenurile fara oprire . Viteza maxima ramane mai mult ca sigur si din decembrie 140 km/h |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5135 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 31 Aug 2011, 10:17 | |
| Viitor de aur tara noastra are: http://www.evz.ro/detalii/stiri/scumpirea-biletelor-cfr-alunga-calatorii-vezi-cum-castiga-microbuzele-943769.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 05 Sept 2011, 14:17 | |
| CFR SA a lansat licitaţia pentru modernizarea liniei între Sighişoara şi Aţel
E-licitaţie.ro 129786/03.09.2011. CFR SA a lansat licitaţia pentru modernizarea liniei între Sighişoara şi Aţel. Lucrările licitate vizează tronsonul cuprins între km 299+399 – km 327+625, lungime secţiune 28,226 km. Proiectul care face obiectul prezentei licitaţii cuprinde lucrări de reabilitare/modernizare a infrastructurii feroviare, care să asigure viteze maxime de cel puţin 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru cele de marfă. Valoarea estimată a contractului este de 1 mld RON (255 mil EUR) fără TVA. Fondurile sunt alocate prin Programul Operaţional Sectorial Transport susţinut de UE. Ofertele pot fi depuse până la data de 20 octombrie 2011 ora 10:00 urmând ca deschiderea acestora să aibă loc in aceeaşi zi la ora 11:00. Sursa: www.e-licitatie.ro |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 07 Sept 2011, 11:57 | |
| Boagiu mai taie 20% din lefurile ceferiştilor
Chiar dacă a trimis în şomaj aproape 1.000 de ceferişti în ultimele două luni, CFR SA (Infrastructură) le pregăteşte celor aproximativ 19.000 de salariaţi, care mai administrează şi întreţin infrastructura feroviară, o nouă surpriză neplăcută. Ceferiştii vor avea de ales între tăierea veniturilor cu 10% sau reducerea programului de muncă la patru zile pe săptămână, respectiv reducerea lefurilor cu 20%. Dacă CFR SA nu reuşeşte reducerea cheltuielilor bugetare cu aproape 43 milioane de lei, administratorul infrastructurii feroviare ar putea concedia încă 1.000 de salariaţi.
Sindicatele din CFR poartă negocieri aprinse cu directorul companiei CFR Infrastructură privind limitarea tăierilor salariale. Totodată sindicatele au fost anunţate că se va emite un ordin prin care se reduce programul de lucru de la cinci zile la patru zile pe săptămână, respectiv tăierea salariilor între 20 şi 28%, din cauzadepăşirii cheltuielilor bugetare cu aproape 43 milioane de lei şi a înregistrării unor pierderi în valoare de aproximativ 210 milioane de lei.
Preşedintele Federaţiei Mecanicilor de Locomotivă, Iulian Măntescu, ne-a declarat că reducerea veniturilor salariale sub limita suportabilităţii creează nemulţumire în rândul salariaţilor. “Membrii noştri de sindicat ne-au anunţat că aceste măsuri pot conduce la tulburări sociale. Estimările făcute de companie reflectă la sfârşitul anului 2011 o diferenţă între cheltuiala salarială planificată prin bugetul de venituri şi cheltuieli (BVC) şi cea prognozată, de aproximativ 43 milioane de lei. Respingem orice variantă de lucru propusă de conducerea CFR Infrastructură, deoarece ambele variante duc la diminuarea substanţială a veniturilor salariale. Reducerea programului de lucru la patru zile pe săptămână, până la sfârşitul acestui an, ar afecta peste 90% din salariaţi aflaţi în ramura linii. Aplicarea acestei măsuri ar conduce la diminuarea veniturilor între 20 şi 28%”, ne-a explicat Iulian Măntescu. Acesta a precizat că ultima rundă de negocieri între conducerea CFR SA şi sindicate a eşuat. “În zilele următoare ne putem aştepta la orice din partea celor de la Ministerul Transporturilor. Pot să emită această decizie de tăiere a lefurilor cu peste 20%, fără să fim consultaţi”, ne-a spus liderul de sindicat.
CFR SA, în deficit de personal
Preşedintele FML ne-a mai declarat că măsura impusă de conducerea CFR Infrastructură “afectează în mare măsură salariaţii din ramura linii”. “Marea majoritate a salariaţilor din ramura pe care o reprezentăm au veniturile cele mai mici din companie, iar reducerea cu cel puţin20% va conduce la diminuarea drastică a mijloacelor de existenţă a acestui personal. În această perioadă a anului, volumul de lucrări de întreţinere şi reparare a căii creşte foarte mult (revizia aparatelor de cale sau pregătiri de iarnă). Pentru ca aceste lucrări să fie executate instrucţional şi pentru asigurarea siguranţei circulaţiei ar fi necesară creşterea numărului de personal din ramura linii şi nicidecum reducerea săptămânii de lucru”, a mai explicat Măntescu.
http://www.puterea.ro/articol/boagiu_mai_taie_20_din_lefurile_ceferistilor |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |