|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 06 Oct 2011, 20:02 | |
| - karpaty a scris:
- Traseul liniei va fi din Sibiu pe valea Oltului Pitesti Bucuresti , nu are treaba cu Brasovul .
De ce s-a ales acest traseu fiind mai scurt si la altitudine mai mica?Inseamna ca pe portiunea Rm Valcea-Pitesti va fi o linie noua dar cum vor face pe traseul Caineni-Calimanesti? |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 06 Oct 2011, 20:21 | |
| Pentru mine, marea viteza inseamna 200-330 km/h (TGV, ICE, Shinkansen). Pe aceste linii existente in lume circula cumva si marfare ? Vrea ministerul sa construiasca o linie dedicata trenurilor de mare viteza doar pentru traficul de calatori ? Restul sunt povesti in prag de an electoral...la fel si cu M5 metrou (s-a sapat vreun metru pana acum?) |
| | | bostanesku gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 263 Reputatie : 5121 Data de inscriere : 09/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 06 Oct 2011, 21:40 | |
| boagiu-bulangiu ne crede p.r.o.s.t.i rau de tot!!in romania mare viteza cand ciorile dau atacuri noapte de noapte,sau mai iese un c.r.e.t.i.n in fata trenului cu caruta sau tractoru.Sa fim seriosi,asta e gargara politica.Pai cu 10mild de euro mai bine refac cele 6 magistrale pt 140km/h (oricum nu ajung banii astia ca se fura la greu).Mergand snur cu 140 bucuresti suceava se fac 4 ore sau vreo 5 ore pana la timisoara ceea ce este acceptabil |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 06 Oct 2011, 22:09 | |
| Pentru linii alea de 300km/h nu exista pasaje rutiere iar in unele tari sunt protejate cu gard de sarma pentru animale iar unde sunt zone locuite cu ziduri de beton mai mult si pentru poluarea fonica!!
Am gasit o parte din articol Cu alte cuvinte, noua linie va fi chiar paralelă cu coridorul 4, aflat de zece ani în proces de rebilitare pentru viteze de 160 km pe oră care necesită fonduri de câteva miliarde de euro. Mai mult, în prezent CFR ar avea nevoie de peste zece miliarde de euro pentru reabilitarea a peste 5.500 de kilometri de cale ferată foarte degradată, adică jumătatea din reţeaua naţională. Dacă pentru reţeaua de cale ferată existentă nu sunt bani, pentru noua linie s-ar putea găsi. "O estimare aş spune foarte aproximativă pentru că nu există toate datele legate de traseu în jur de 10 miliarde de euro va fi ceea ce înseamnă teritoriul României", a mai spus Emanoil Culda, citat de Realitatea.net Cât priveşte coridorul 4 Arad - Bucureşti - Constanţa, aflat în proces de reabilitare, vor circula trenuri de marfă în primul rând şi trenurile locale.
La cati kilometri au mai ramas la CFR 5700 am calculat eu linii curente de s-ar lua banii sa modernizeze magistralele principale la 160-200km/h iar unele secundare sa fie reabilitate cu ce ramane din actualele magistrale pe care se mai circula cu 120km/h |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 07 Oct 2011, 04:18 | |
| Eu unul as ignora aberatia asta cu linia de mare viteza. Nu merita timpul pierdut cu dezbaterea elucubratiei asteia. Prin viitorul indelungat, poate, dar la cum merg investitiile la noi, probabil ca linia aia de mare viteza va inseamna 160 km/h constant si doar atat. |
| | | ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 07 Oct 2011, 09:16 | |
| http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/chinezii-se-mira-de-cat-de-incet-circula-trenurile-in-romania-154181.html |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 10 Oct 2011, 17:56 | |
| sa ne mai lase si chinezii astia in pace, parca noi nu ne miram cum poate un chinez sa traiasca cu 80$ pe luna. sau cum pot 10 chinezi sa stea intr-o garsoniera. ne uitam la china parca ar fi cine stie ce model... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 10 Oct 2011, 18:05 | |
| - rich1974 a scris:
- sa ne mai lase si chinezii astia in pace, parca noi nu ne miram cum poate un chinez sa traiasca cu 80$ pe luna. sau cum pot 10 chinezi sa stea intr-o garsoniera. ne uitam la china parca ar fi cine stie ce model...
Cu toate ca radem de ei sunt cea mai puternica economie si la calea ferata de mare viteza construiesc cat nu putem noi moderniza si cu atat sunt de acord cu comunismul chinez!! |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 10 Oct 2011, 18:08 | |
| - adrian78hd a scris:
- rich1974 a scris:
- sa ne mai lase si chinezii astia in pace, parca noi nu ne miram cum poate un chinez sa traiasca cu 80$ pe luna. sau cum pot 10 chinezi sa stea intr-o garsoniera. ne uitam la china parca ar fi cine stie ce model...
Cu toate ca radem de ei sunt cea mai puternica economie si la calea ferata de mare viteza construiesc cat nu putem noi moderniza si cu atat sunt de acord cu comunismul chinez!! noi mergem din ce in ce mai incet si sigur, iar chinezii merg din ce in ce mai repede si... bine!?!? |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8738 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 10 Oct 2011, 22:45 | |
| - rich1974 a scris:
- sa ne mai lase si chinezii astia in pace, parca noi nu ne miram cum poate un chinez sa traiasca cu 80$ pe luna. sau cum pot 10 chinezi sa stea intr-o garsoniera. ne uitam la china parca ar fi cine stie ce model...
hahaha, so true |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 10 Oct 2011, 23:53 | |
| Mai bine comunism decat asa cand toti fura pentru ei si nu se face nimic pentru tara asta , daca era comunism se mai facea ceva asa stam si ne uitam cum altii prospera si noi ne degradam pe zi ce trece . |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 11 Oct 2011, 13:20 | |
| - karpaty a scris:
- Mai bine comunism decat asa cand toti fura pentru ei si nu se face nimic pentru tara asta , daca era comunism se mai facea ceva asa stam si ne uitam cum altii prospera si noi ne degradam pe zi ce trece .
P.S. Se vede ca nu ai trait in societatea comunista prea mult. Asa arata Romania anului 1989: o infrastructura (generala) absolut praf. Soselele nationale si europene aratau ca dupa bombardament, desi nu erau circulate aproape deloc. Bucuresti - Arad mi-a luat in 1989 aproape 14 ore cu masina - erau locuri in care podetele (pe DN7) erau atat de degradate incat am luat-o prin parau - era mai sigur. Transportul aerian (intern) de-abia functiona (ti-era frica sa te si sui in AN-uri vechi de 20-25 de ani). Transportul feroviar intrase si el in declin - lucrarile noi care se faceau se faceau cu economii peste economii (si se vede), intretinerea era aproape la fel de proasta ca azi (dupa 1990, s-au bagat multi bani in RK la CFR - de asta au si crescut vitezele in perioada 1990-1995). Vagoane vechi, fara caldura, aglomerate si cunoscator intretinute, inclusiv pe trenuri R sau A - cam asta e tot ce tin minte despre CFR in perioada. Investitii publice complet inutile - cat timp 75% din tara nu avea instalatii de apa curenta, canalizare, acces la gaze sau asfalt in fata portii, se construia o termocentrala care a costat 900 milioane de dolari si nu a functionat niciodata pentru ca tehnologia folosita nu era fezabila nici tehnic nici economic (Centrala de la Anina), fiind deschisa in 1987 si inchisa in 1988 dupa 8000 de ore de functionare la 5% din capacitate. Se construiau canale de transport naval care nu aveau nici o functie economica (canalul Dunare - 23 August/Mihailesti - la 10 km de Bucuresti). Se construiau Case ale Poporului, constructii mamut, fara insemnatate economica. In timp ce economia NU facea absolut nimic. Pentru cei ce spun ca 'nu mai avem industrie', sa stie ca exporturile Romaniei erau de 10-11 miliarde de dolari pe an, si ca Romania a dat faliment (cum inca nu a dat Grecia) in 1982. Din exporturi, peste 70% erau ori mancare luata de la gura noastra, ori benzina facuta din petrol luat de la 'pretinii' din Libia si Iran si vandut ieftin (sub pretul de productie) mai departe. Exporturile Romaniei astazi sunt de aproape 50 de miliarde de dolari. Si sunt mult mai sanatoase - exportam de la IT la masini, si de la bujii (stiai ca suntem unul din cei mai importanti producatori din lume de bujii?) la cauciucuri auto. Avem drumuri acceptabile - aproape toate drumurile nationale au fost refacute, si desi inguste si aglomerate, sunt de mii de ori mai bune decat erau in 1989, si chiar si o parte importanta din drumurile locale au fost refacute, si avem aproape 400 km de autostrada in constructie, in diverse feluri (in ultimii 20 de ani am construit sau reconstruit de la 0 aproape 320 km). Avem aeroporturi cu terminale noi (OTP, CLJ, SBZ, TGM, CRA), sau puternic modernizate si extinse (TSR). Da, la calea ferata sunt mari probleme, pentru ca timp de 30 de ani a fost cenusareasa - dar, STIU ca or sa se destepte guvernantii. Mai devreme sau mai tarziu (exista semne deja - Boagiu vorbeste din ce in ce mai mult de calea ferata). Nu e 'bine' si mai e muuuult pana acolo. Dar e mai putin rau ca 'atunci'! In aproape toate domeniile. Da, este mult mai putin bine ca in HU, CZ sau PL. Dar sa nu uitam de unde am plecat noi si de unde au plecat ei. La bunicii mei in sat, un sat la 14 km de Targu Jiu, acum 21 de ani, nu era nici gaz, nici apa, nici canal, nici sosea asfaltata. Acum sunt de toate. Si nu e o exceptie! Chinezii nu sunt deloc comunisti (singurul lucru 'comunist' la ei este numele partidului). Nimic din societatea chinezeasca nu (mai) are vreo legatura cu Marx, Engels, Lenin sau Trotsky, sau politicile propuse de ei. Sa zici ca Republica Populara Chineza e un stat comunist e cam ca si cum ai spune ca institutiile de pe Wall Street sunt anarhiste. In multe masuri, China este exact opusul comunismului (teoretic). Politicile economice chineze de astazi sunt un amestec de autoritarianism politic fara vreo ideologie speciala ('noi avem puterea si o vrem pentru totdeauna, asa ca facem ce credem noi ca e cel mai bine pentru a o pastra'), libertarianism economic extrem de puternic, poate cel mai puternic din lume (ceea ce este opusul comunismului, socialismului sau social democratiei - nu exista aproape niciun fel de serviciu social sau de protectie pentru angajati - multi nu au pensie, sistemul de sanatate e aproape exclusiv 'pe bani', ca la americani, somajul este o gluma proasta, protectia sociala aproape ca nu exista). Statul e EXTREM de corupt, la toate nivelurile, si cu suficienti bani, poti face in asa fel incat un intreg oras sa-ti stea la picioare, si sa faca tot ce ai nevoie. Constrangerile economice pot fi foarte usor eliminate, daca vrei. Rezultatul - au un sistem economic care arata mai degraba cu ce exista in SUA sau Marea Britanie in pragul revolutiei industriale. Un loc in care n-ai vrea sa traiesti daca esti un om obisnuit - pentru ca aproape n-ai sanse sa iesi din saracie, dar in care, cu noroc si munca multa, 1% din oameni pot porni de la nimic si ajunge miliardari. Paradoxal... China seamana cu descrierea lui Marx a societatii capitaliste. |
| | | The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6446 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 11 Oct 2011, 20:51 | |
| http://www.realitatea.net/bulgaria-ar-putea-ramane-fara-trenuri_878146.html |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3335 Reputatie : 8738 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 12 Oct 2011, 03:26 | |
| cu soselele stam mai bine, dar caile ferate erau mai bune in comunism. si asta se poate vedea dupa timpii de parcurs
exporturile or fi pe hartie 50 de miliarde, dar conteaza si cati bani raman in tara, banuiesc ca mare parte sunt profitul multinationalelor, care este scos din Romania.
|
| | | iDorin
Numarul mesajelor : 44 Varsta : 48 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5178 Data de inscriere : 05/11/2010
| | | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |