Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 47 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 29 Icon_minitimeLun 14 Mar 2011, 13:18

S-o vanda numa la GFR sa nu ajunga.. Sad

România: Remar Paşcani SA a primit ajutor de stat pentru un proiect de vagon nou

Anul trecut, compania Remar Paşcani SA, alături de alte cinci companii care au derulat investiţii pe teritoriul românesc, s-a aflat pe lista companiilor care au primit ajutor de stat pentru proiecte de investiţii ce au ca obiectiv asigurarea dezvoltare economică durabilă. Astfel, cele şase companii au proiecte, cu o valoare totală de 356 milioane de euro, iar ajutorul de stat pentru cele şase se ridică la 112 milioane euro. Remar Paşcani SA, companie în al cărei profil se integrează construcţia, reparaţia şi modernizarea de vagoane, a primit ajutorul de stat pentru un proiect de cercetare şi dezvoltare ce vizează fabricarea unor noi tipuri de vagoane destinate transportului de călători.
Remar Paşcani SA face parte din holdingul Grampet-GFR.

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=15971&lang=ro

Pana cand vor da bani la clientela politica nu mai termina odata cu sifonarea asta de bani publici?..Un tren RailJet costa 12 milioane de euro cu tot cu locomotiva Taurus noi ingropam sute de milioane de euro in modernizari de vagoane si locomotive ca sa tinem in spate niste firme de spalat bani care cotizeaza din 4 in 4 ani la fiecare campanie electorala
Macar de s-ar asocia cu un constructor cu renume cum ar fi Alstom si sa transforme ramele TE in rame automotoare gen Alstom Coradia duplex TER folosite de SNTFC si CFL
Toate tarile din jurul fac licitatii de achizitionare de locomotive noi si noi continuam inainte cu modernizari de rahat gen faruri cu leduri si vopsea noua
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6158
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 29 Icon_minitimeMar 15 Mar 2011, 12:03

in Japonia, in urma cutremurului si a tsunami-ului de pe 11 martie, trei trenuri regionale au fost luate de ape, dar toti calatorii au fost evacuati in siguranta Smile

Sursa: Railway Gazette
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6158
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 29 Icon_minitimeMar 22 Mar 2011, 13:10

Guvernul interzice achiziţionarea de la persoane fizice a metalelor feroase şi neferoase şi a aliajelor acestora, utilizate în activitatea feroviară
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 29 Icon_minitimeMar 22 Mar 2011, 14:42

Costin.H a scris:
Guvernul interzice achiziţionarea de la persoane fizice a metalelor feroase şi neferoase şi a aliajelor acestora, utilizate în activitatea feroviară

Cam târziu vine aceasta ordonanta, insa mai bine asa decât niciodata.
Sus In jos
myster2008
Administrator
Administrator
myster2008


Numarul mesajelor : 1387
Varsta : 42
Localizare : Roquetas de Mar , Almeria , Spania
Reputatie : 7076
Data de inscriere : 15/08/2008

Revista presei (partea I) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 29 Icon_minitimeMar 22 Mar 2011, 16:21

http://www.realitatea.net/sase-trenuri-stationeaza-din-cauza-unei-defectiuni-tehnice-intre-statiile-crivina-si-brazi_816504.html
Sus In jos
http://www.forumtrenuri.com
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 29 Icon_minitimeMar 22 Mar 2011, 19:18

adrian78hd a scris:

Pana cand vor da bani la clientela politica nu mai termina odata cu sifonarea asta de bani publici?..Un tren RailJet costa 12 milioane de euro cu tot cu locomotiva Taurus noi ingropam sute de milioane de euro in modernizari de vagoane si locomotive ca sa tinem in spate niste firme de spalat bani care cotizeaza din 4 in 4 ani la fiecare campanie electorala
Macar de s-ar asocia cu un constructor cu renume cum ar fi Alstom si sa transforme ramele TE in rame automotoare gen Alstom Coradia duplex TER folosite de SNTFC si CFL
Toate tarile din jurul fac licitatii de achizitionare de locomotive noi si noi continuam inainte cu modernizari de rahat gen faruri cu leduri si vopsea noua

Un tren Railjet costa 12 milioane de Euro fara locomotiva. Locomotiva mai costa in jur de 3 milioane de euro (cu tot cu discountul de bulk). Un LDH ieftin costa in jur de 1.5 milioane de euro. O modernizare a unei locomotive Faur costa undeva la 700 mii de euro. Se merita? Daca se pot moderniza 30 de locomotive la pret de 10 noi, probabil ca da, mai ales daca ai nevoie de 30 locomotive, nu de 10.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 29 Icon_minitimeMar 22 Mar 2011, 19:41

CFR Călători ar putea primi în acest an, de la bugetul de stat, subvenţii de 937,18 milioane lei, mai reduse atât faţă de cele de anul trecut cât şi faţă de suma solicitată de companie, de 1,37 miliarde lei.

Anul trecut nivelul iniţial al compensaţiilor a fost de 956,25 milioane de lei, însă a fost majorat ulterior de Guvern până la 1,15 miliarde lei.

Subvenţiile acoperă diferenţa dintre costurile reale ale companiei şi veniturile atrase din vânzarea biletelor.

CFR Călători va primi 250 milioane lei de la buget pentru achiziţia şi modernizarea de vagoane şi locomotive, cu 47% mai puţin faţă de necesarul estimat la 473,5 milioane lei, se arată într-un proiect de hotărâre de Guvern privind aprobarea actului adiţional pe anul 2011 la contractul de activitate a operatorilor feroviari pentru perioada 2008-2011, elaborat de Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI).

Suma va fi folosită pentru achiziţia de vagoane noi pentru trenuri de zi şi de noapte, inclusiv pentru transport autoturisme (56 milioane lei), pentru modernizarea vagoanelor (71,94 milioane lei), modernizarea locomotivelor (25 milioane lei) şi achiziţia de rame electrice (97 milioane lei).

Lista programelor prioritare a rămas neschimbată faţă de 2010 şi 2009, pe primul loc situându-se modificarea categoriilor de trenuri operate, urmat de programul de dotare cu rame electrice, programul de achiziţie şi modernizarea a locomotivelor, programul de achiziţie şi modernizarea a vagoanelor şi programul de implementare a sistemului electronic de vânzare a biletelor, care urmăreşte achiziţia de soft şi echipamente.

Alţi operatori, privaţi, care vor primi compensaţii sunt Servtrans (2,94 milioane lei), Regiotrans (146,76 milioane lei), Regional (21,74 milioane lei), Transferoviar (37,34 milioane lei).

Subvenţiile pentru toate companiile sunt sub nivelul solicitat de acestea.

Potrivit notei de fundamentare a proiectului, contractele de servicii publice se încheie pentru o durată de patru ani, se aprobă de Guvern şi se actualizează anual, după aprobarea bugetului de stat, iar modificările se vor face ori de câte ori este nevoie, dar cel puţin o dată pe an.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 29 Icon_minitimeMier 30 Mar 2011, 17:40

http://www.ziarultimpul.ro/investigații/2011/03/botez-pe-șine-regio-și-interregio/

_________________
595423Revista presei (partea I) - Pagina 29 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 29 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 29 Icon_minitimeMier 30 Mar 2011, 19:12

Sa vedem cum vor asigura ei minim 35 km/h viteza comerciala la trenurile Regio... (pt ca sunt sectii la ora aceasta unde viteza comerciala medie este sub 30 km/h).
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 29 Icon_minitimeMier 30 Mar 2011, 19:22

IonutCFR2009 a scris:
Sa vedem cum vor asigura ei minim 35 km/h viteza comerciala la trenurile Regio... (pt ca sunt sectii la ora aceasta unde viteza comerciala medie este sub 30 km/h).

Ori vor mai strange timpii de mers care sunt pusi in batjocura
Ori vor mai desfinta din halte deci mai putine opriri
Se vor apuca de reparat infrastructura unde sunt restrictii cu 30km/h
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 29 Icon_minitimeMier 30 Mar 2011, 20:27

Sigur vor mai micsora timpii de parcurs plus ca normal ar fi sa se apuce de reparatii capitale la toate liniile . Acum dupa cum scrie acolo asistam la un tren Personal care va fi clar Interregio adica 2023/2024 , eu stau si ma intreb 4111/4110 ce va fi pentru ca acum 2 ani au mai schimbat rangul acestui tren in Acc si in cateva saptamani au disparut toti calatorii care circulau cu acest tren , dupa care in mijlocul anului au revenit dinou la rangul de Personal doar doar sa aibe dinou calatori . Eu unu l-as pune Regio Expres , tare sunt curios ce mers vom avea din Decembrie Smile

_________________
595423Revista presei (partea I) - Pagina 29 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 29 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea I) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 29 Icon_minitimeMier 30 Mar 2011, 21:42

Eh sa nu credeti ca se va si respecta ce scrie acolo...

Un lucru este cert, din Decembrie va incepe o alta etapa in istoria Cailor Ferate Romane, probabil ce mai neagra...

29.03.1991 - infiintarea Societatii Nationale a Cailor Ferate Romane

7.06.1998 - reorganizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române

10.09.1998 - Divizarea Societăţii Naţionale a Căilor Ferate Române (Pusa in aplicare din 1.10.1998)

10.06.2001 - 14.12.2002 - Alinierea datei schimbarii mersului de tren cu statele Europei de Vest.

3.03.2011 - Alinierea rangurilor trenurilor cu cele din statele Europei de Vest. (cu incepere de la 11.12.2011)

Ma ingrozeste cumplit gandul la noul mers de tren, si mai ales la preturile ce vor fi practicate.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 29 Icon_minitimeMier 30 Mar 2011, 22:32

Eu ma mir ca mai au si bruma asta de calatori la bataia de joc care este in CFR exceptand faptul ca jumate din ei sunt navetisti studenti si pensionari
Luni in statia Calan erau cel putin 30 de calatori la Acc 1824 care s-au trambalat din Deva si Simeria cu masini proprii si maxi taxi care costa 5 lei 15 km pentru 20 -25 de min in plus pe care le economiseste ca nu mai intra prin statia Simeria si oricum vine intarziat cu cel putin 10 min si nici P2305 spre Teius nu face cruce in Orastie sa fie legatura de la Simeria..Mai bine ii schimbau pe aia de fac mersul ca il fac de tot rahatul
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 29 Icon_minitimeMar 05 Apr 2011, 18:21

Scăderea transportului feroviar de marfă, în România, este drastică


Din punct de vedere organizatoric şi concurenţial, avem toate atributele şi pârghiile cerute de Uniunea Europeană pentru a dezvolta transportului feroviar de marfă, dar avem din ce în ce mai puţină infrastructură. Starea infrastructurii feroviare în România, este foarte proastă şi folosesc aici un termen delicat. Sunt elemente care ne scot din competiţie, deoarece cu un tren de marfă parcurgem distanţa Constanţa – Curtici în 48 de ore, sau 30 de ore pe relaţia Curtici – Giurgiu. În aceste condiţii este foarte greu să ne menţinem pe piaţă şi să facem faţă concurenţei”, a subliniat George Buruiană, preşedinte al Asociaţiei Transportatorilor Feroviari din România (ATFER), cu ocazia desfăşurării conferinţei „Rolul transportului feroviar în dezvoltarea unor soluţii de logistică competitive”, organizată de către Club Feroviar, Asociaţia Industriei Feroviare din România (AIF), ATFER şi European Gateways Platfom (EGP) la Constanţa, în perioada 5-6 aprilie.

O scurtă analiză efectuată de către ATFER, asupra evoluţiei transportului de marfă în Austria, Germania, Polonia, Ungaria şi România, a punctat faptul că în ultimii 5 ani în primele patru state transportului de marfă pe calea ferată a crescut în timp ce în România a scăzut cu 30%.

„Scăderea produsă în România este drastică dacă luăm în calcul anul de referinţă 1990, când cota de piaţă a transportului feroviar de marfă în România era de 65%, iar la sfârşitul anului 2009, observăm cifra de 18% din totalul mărfurilor transportate. Aceasta în timp ce alte state precum Germania, Austria chiar şi Ungaria au raportat un volum constant al mărfurilor transportate în raport cu perioada 1990. Aceste state au respectat prevederile UE. Politica de transfer a mărfurilor de pe transportul rutier către calea ferată, în aceste ţări, chiar s-a înfăptuit, în schimb lanoi în România, trendul se situează exact invers”, a subliniat George Buruiană.

Una din cauzele scăderii drastice a transportului feroviar de marfă o constituie deprecierea sistemului feroviar, o constantă în ultimii ani în România.

Preşedintele ATFER şi-a exprimat de asemenea regretul faţă de faptul că la conferinţa de la Constanţa dedicată în întregime transportului feroviar de marfă şi logisticii, reprezentanţii Ministerului Transportului şi Infrastructurii nu au dorit să participe.

Sus In jos
IonutChircu

IonutChircu


Numarul mesajelor : 813
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6221
Data de inscriere : 05/05/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: SCRISOARE DESCHISĂ Adresată Domnului Preşedinte al României TRAIAN BĂSESCU   Revista presei (partea I) - Pagina 29 Icon_minitimeVin 08 Apr 2011, 15:04

SCRISOARE DESCHISĂ




Adresată Domnului Preşedinte al României

TRAIAN BĂSESCU




2011 = 1500 km de cale ferată dispăruţi ?




Stimate Domnule Preşedinte,




Asociaţia Industriei Feroviare din România (AIF) face apel la Instituţia Prezidenţială într-o problemă deosebit de importantă pentru România şi Uniunea Europeană, atât din perspectiva securităţii naţionale şi europene, cât şi a asigurării continuităţii vieţii economice şi sociale în această Regiune Europeană.

Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii urmăreşte închiderea a aproximativ 1.500 de km linii de cale ferată, fără a supune dialogului public utilitatea prezentă şi viitoare a liniilor propuse spre închidere.

Astfel, Asociaţia Industriei Feroviare a solicitat, la data de 31 martie 2011, Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii organizarea unei dezbateri publice pe tema utilităţii liniilor ce urmează a fi închise traficului feroviar de marfă şi / sau călători.

Din păcate am constatat dorinţa Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii de a închide imediat aceste linii, cu orice preţ, fără o consultare prealabilă a tuturor factorilor implicaţi, atât timp cât proiectul de Hotărâre de Guvern a fost inclus în discuţia Comisiei de Dialog Social din cadrul Ministerului în plină perioadă legală de transmitere a observaţiilor şi comentariilor, Ministerul organizând în data de 7 aprilie 2011, o reuniune extraordinară, având ca teme principale subiectul închiderii liniilor de cale ferată şi cel al închirierii altor secţiuni de linii.

Facem apel la Instituţia Prezidenţială, în condiţiile în care dumneavoastră şi membrii instituţiei v-aţi implicat în mod activ atât în problemele de dezvoltare a sectorului de transporturi, de construire a unei poziţii puternice al flancului Estic al Uniunii Europene şi NATO, cât şi în problema protejării infrastructurilor critice.

Listele făcute publice privind închiderea liniilor de cale ferată includ linii din staţii de pe traseul Coridorului IV Paneuropean (Axa Prioritară 22 a Uniunii Europene şi Coridorul VII de Marfă), obiectiv prioritar de investiţii pentru România şi Uniunea Europeană. Închiderea acestor linii va reduce dramatic volumul de transport, conducând în ultimă instanţă la izolarea Portului Constanţa şi a României pe harta economică a Uniunii Europene.

Toate investiţiile în creşterea vitezei de transport şi a siguranţei traficului se vor dovedi inutile în contextul în care încrucişările de trenuri vor fi dificil de realizat, ceea ce va conduce la reducerea capacităţii de transport feroviar şi îndepărtarea navelor de transport de marfă de Portul Constanţa.




Domnule Preşedinte Traian Băsescu,




Vă solicităm sprijinul în a organiza, sub egida Administraţiei Prezidenţiale, o dezbatere publică în care să fie implicate autorităţile publice centrale şi locale, organizaţii din domeniul feroviar şi reprezentanţi ai marilor platforme industriale pentru a se identifica în mod real utilitatea liniilor şi identificarea formulelor de finanţare a acestora.




Asigurându-vă de întreaga noastră consideraţie,




Ştefan Roşeanu,

Secretar General AIF




Despre AIF: Asociaţia Industriei Feroviare din România este o organizaţie non-guvernamentală şi non-profit ce are ca misiune creşterea notorietăţii transportului pe şină în România şi promovarea acestuia ca principal sistem de transport pentru marfă şi călători. Asociaţia îşi stabileşte printre obiective intensificarea dialogului dintre reprezentanţii industriei feroviare şi beneficiarii produselor acesteia în sensul identificării celor mai bune soluţii tehnice şi financiare pentru proiectele feroviare din România şi străinătate.

Cu respect,

Stefan Roseanu
Senior Partner
Club Feroviar
email: stefan.roseanu@clubferoviar.ro
tel.: +4 021 224 43 85
fax: +4 021 224 43 86
mobil: +4 0724 044 422



Sursa: Newsletter Railway Insider
Sus In jos
http://trainzpremiumroutes.weebly.com
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 29 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 29 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 47 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: