| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 22:17 | |
| Nu visez ady .. ca noi nu avem ETCS =)) .. Stai linistit ca nu vin ungurii sa iti faca tie P Arad-Simeria .. daca au sanse la trenuri in Romania vorbim de Transilvania,Mures,Corona,Zarand si cam atat .. Dacia il ia OBB ul sau o sa fie para para .CFR nu e chiar atat de varza pe cat crezi tu si EC ul consuma mai putin curent ca Taurusu .. daca noi cumparam TRAXXX uri sau Siemens sunt cam bani investiti degeaba ca nu avem linii.Asa ca prefer sa dea 2 mil de euro pe o modernizare decat 5 pe un Taur nou.Cel mai bun exemplu e 073 are la activ ceva sub centura si inca nu a crapat PS Daca CFR se intelege cu OBB sa-l faca pana la Budapesta si de acolo ei, ungurii sunt cam sariti din ecuatie .Mai ales ca Dacia nu mai are nici un vagon de la ei pentru ca nu mai au de a face cu trenul asta.Daca ungurii tai erau asa bazati nu le trimiteam noi vagoane pe internationale .. dar 21-86 inghesuit cum e el si "nasol" considerat de noi e mai bun decat ce au ei .. poate .. poate sa zicem 21-91 arata binisor in rest daca ai vedea ce jeguri circula atasate la Ister de la Lokosnitzel la Budapesta ti-ai face cruce
Ultima editare efectuata de catre DUAL in Vin 26 Aug 2011, 22:21, editata de 3 ori |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 22:19 | |
| 80 de vagoane sunt cam 2 sectoare de bloc Oare in ce statie sa incapa un astfel de tren ? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 22:25 | |
| - MariusD a scris:
- 80 de vagoane sunt cam 2 sectoare de bloc
Oare in ce statie sa incapa un astfel de tren ? Asta-l intreb si eu pe el! am vazut si eu cazanar de ex cu 45 vag dar 80 e ca in bancurile alea cu pesti |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 22:26 | |
| |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 22:30 | |
| |
|
| |
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6447 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 22:33 | |
| Avand in vedere faptul ca lungimea unu bloc de linie este de minim 1200m si daca nu se poate asigura aceasta lungimea unu bloc de linie nu trebuie sa fie mai mica decat drumul de franare corespunzator vitezei maxime admise + 100m. |
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5702 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 22:48 | |
| .[/quote]Daca tu (dvs) crezi in povestea cu 80 vag, te intreb cate locom au tras/impins trenul, si apropo vag erau goale sau pline? si ce lungime au 80 de vag? cate sectoare ocupa?...[/quote] Nu trebuie sa-mi vb cu dvs. Vagoanele erau incarcate ,lungime 1200 metri .Se intampla pe o sectie neinzestrata cu BLA.Nu am fot de fata ,eram prea mic atunci.Mi-a povestit un coleg. Pe atunci nu erau atatea reguli ,nu-ti trebuia atatea dispozitii. Oricum pe sectia respectiva navetele incarcate coboara. Se faceau multe ''manevre '' pe atunci. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 23:06 | |
| - laur 133 a scris:
- .
Daca tu (dvs) crezi in povestea cu 80 vag, te intreb cate locom au tras/impins trenul, si apropo vag erau goale sau pline? si ce lungime au 80 de vag? cate sectoare ocupa?...[/quote] Nu trebuie sa-mi vb cu dvs. Vagoanele erau incarcate ,lungime 1200 metri .Se intampla pe o sectie neinzestrata cu BLA.Nu am fot de fata ,eram prea mic atunci.Mi-a povestit un coleg. Pe atunci nu erau atatea reguli ,nu-ti trebuia atatea dispozitii. Oricum pe sectia respectiva navetele incarcate coboara. Se faceau multe ''manevre '' pe atunci. [/quote] 80 de vag fac lungime 1200 m !?!?! bine fie te cred. |
|
| |
cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5392 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 23:15 | |
| Acum brusc automatele ar fi o economie..nu bani aruncati degeaba asa cum sa spus la inceputul aparitilor in gari... http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/automate-in-loc-de-casieri-sau-cum-sa-economisesti-milioane-de-euro-151918.html |
|
| |
Caravelle_Zg V.I.P Member
Numarul mesajelor : 857 Varsta : 33 Localizare : Arad, România Reputatie : 6565 Data de inscriere : 05/09/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 23:27 | |
| Aceste automate nu au de ce să înlocuiască un casier în acest moment datorită multelor inconveniente: - nu se poate plăti în numerar; - nu acceptă cupoane pentru studenţi; - nu se poate alege locul dorit; - nu pot emite legitimaţii la preţ de personal la anumite trenuri de rang superior pe anumite distanţe.
Majoritatea oamenilor nu s-ar putea obişnui cu acest sistem, în special persoanele care nici măcar nu ştiu să citească. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 27 Aug 2011, 02:14 | |
| Automatele insa pot fi o solutie pentru:
-halte si gari prin care trec doar personale -decongestionarea casieriilor in garile mari, dar nu inlocuirea casieriilor. Chiar in acel articol se face referire doar la halte, unde deregula nu trec personale.
Nota: Sunt si automate cu bilete care accepta si numerar. |
|
| |
cont dezactivat .
Numarul mesajelor : 3034 Reputatie : 8387 Data de inscriere : 03/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 27 Aug 2011, 06:54 | |
| - laur 133 a scris:
- Daca tu (dvs) crezi in povestea cu 80 vag, te intreb cate locom au tras/impins trenul, si apropo vag erau goale sau pline? si ce lungime au 80 de vag? cate sectoare ocupa?...
Nu trebuie sa-mi vb cu dvs. Vagoanele erau incarcate ,lungime 1200 metri .Se intampla pe o sectie neinzestrata cu BLA.Nu am fot de fata ,eram prea mic atunci.Mi-a povestit un coleg. Pe atunci nu erau atatea reguli ,nu-ti trebuia atatea dispozitii. Oricum pe sectia respectiva navetele incarcate coboara. Se faceau multe ''manevre '' pe atunci. [/quote] 1225 de metri ca mai pui si locomotiva (daca o fi una) Si in ce statie intra tot trenu? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 27 Aug 2011, 10:30 | |
| Unii ziaristi scriu unele articole doar ca se plictisesc fara sa se documenteze doar aruncand cu cifre intr-un articol!! Problema CFR-ului nu se va rezolva cu 100 de automate la fel cum nu se va rezolva cu darea afara a catorva caserite.Daca era asa de interesat poate intreba pe mai marii de la Cfr si cate bilete se vand prin acest sistem ca o paranteza am vazut un reportaj despre automatele de la metrou vand 5 cartele pe zi iar la ghisee tot cozi erau pentru ca romanului ii e mai usor sa dea banul si sa ia cartela iar strainii nu le puteau folosi pentru ca au numai meniu in limba romana deci bani aruncati aiurea!! Domnule ziarist sunt gari in care nu mai functioneaza caserii ce sa mai vorbim de halte
|
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 27 Aug 2011, 10:56 | |
| Eu sunt de parere ca tocmai garile si haltile care nu au casierii ar trebui ,,inzestrate" cu automate. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 27 Aug 2011, 11:21 | |
| Daca s-ar monta astfel de automate de bilete in gari si halte aflate in plin camp, acestea ar fi vandalizate. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea I) | |
|