Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 60 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 55 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 22:17

Nu visez ady .. ca noi nu avem ETCS =)) .. Stai linistit ca nu vin ungurii sa iti faca tie P Arad-Simeria Razz .. daca au sanse la trenuri in Romania vorbim de Transilvania,Mures,Corona,Zarand si cam atat Smile .. Dacia il ia OBB ul sau o sa fie para para Smile.CFR nu e chiar atat de varza pe cat crezi tu si EC ul consuma mai putin curent ca Taurusu .. daca noi cumparam TRAXXX uri sau Siemens sunt cam bani investiti degeaba ca nu avem linii.Asa ca prefer sa dea 2 mil de euro pe o modernizare decat 5 pe un Taur nou.Cel mai bun exemplu e 073 are la activ ceva sub centura si inca nu a crapat Smile

PS Daca CFR se intelege cu OBB sa-l faca pana la Budapesta si de acolo ei, ungurii sunt cam sariti din ecuatie Smile.Mai ales ca Dacia nu mai are nici un vagon de la ei pentru ca nu mai au de a face cu trenul asta.Daca ungurii tai erau asa bazati nu le trimiteam noi vagoane pe internationale .. dar 21-86 inghesuit cum e el si "nasol" considerat de noi e mai bun decat ce au ei .. poate .. poate sa zicem 21-91 arata binisor in rest daca ai vedea ce jeguri circula atasate la Ister de la Lokosnitzel la Budapesta ti-ai face cruce


Ultima editare efectuata de catre DUAL in Vin 26 Aug 2011, 22:21, editata de 3 ori
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8387
Data de inscriere : 03/09/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 55 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 22:19

80 de vagoane sunt cam 2 sectoare de bloc
Oare in ce statie sa incapa un astfel de tren ?
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 55 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 22:25

MariusD a scris:
80 de vagoane sunt cam 2 sectoare de bloc
Oare in ce statie sa incapa un astfel de tren ?
Asta-l intreb si eu pe el! am vazut si eu cazanar de ex cu 45 vag dar 80 e ca in bancurile alea cu pesti Very Happy
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 55 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 22:26

DUAL a scris:
Nu visez ady .. ca noi nu avem ETCS =)) .. Stai linistit ca nu vin ungurii sa iti faca tie P Arad-Simeria Razz .. daca au sanse la trenuri in Romania vorbim de Transilvania,Mures,Corona,Zarand si cam atat Smile .. Dacia il ia OBB ul sau o sa fie para para Smile.CFR nu e chiar atat de varza pe cat crezi tu si EC ul consuma mai putin curent ca Taurusu .. daca noi cumparam TRAXXX uri sau Siemens sunt cam bani investiti degeaba ca nu avem linii.Asa ca prefer sa dea 2 mil de euro pe o modernizare decat 5 pe un Taur nou.Cel mai bun exemplu e 073 are la activ ceva sub centura si inca nu a crapat Smile

Problema e ca noi gandim gresit configuratia Co-Co se mai foloseste prin tarile civilizate la trenurile de marfa iar viitorul nu mai este cu EA-2 vagoane ci rame electrice!!Eu zic sa te interesezi pe la CTV sa vezi BR189 circula fara probleme si la trenuri de marfa!!CFR e varza de tot sunt cei mai incompetenti numa dupa compunerea trenurilor sa nu mai zic de altele!!

Cu 50 de vagoane Eacs e o filmare prin DEJ ..Parca pe vremea lui Ceasca am vazut 53 de vagoane dar erau in triajul Pestisul Mare
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13277
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 55 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 22:30

adrian78hd a scris:
DUAL a scris:
Nu visez ady .. ca noi nu avem ETCS =)) .. Stai linistit ca nu vin ungurii sa iti faca tie P Arad-Simeria Razz .. daca au sanse la trenuri in Romania vorbim de Transilvania,Mures,Corona,Zarand si cam atat Smile .. Dacia il ia OBB ul sau o sa fie para para Smile.CFR nu e chiar atat de varza pe cat crezi tu si EC ul consuma mai putin curent ca Taurusu .. daca noi cumparam TRAXXX uri sau Siemens sunt cam bani investiti degeaba ca nu avem linii.Asa ca prefer sa dea 2 mil de euro pe o modernizare decat 5 pe un Taur nou.Cel mai bun exemplu e 073 are la activ ceva sub centura si inca nu a crapat Smile

Problema e ca noi gandim gresit configuratia Co-Co se mai foloseste prin tarile civilizate la trenurile de marfa iar viitorul nu mai este cu EA-2 vagoane ci rame electrice!!Eu zic sa te interesezi pe la CTV sa vezi BR189 circula fara probleme si la trenuri de marfa!!CFR e varza de tot sunt cei mai incompetenti numa dupa compunerea trenurilor sa nu mai zic de altele!!

Gresit ady .. prin tarile civilizate nu se mai folosete configuratia de locomotiva + vagon Smile .. ICE TGV toate au osii motoare la fiecare vagon .. e cel mai eficient.Asta cu CoCo e o aberatie si afecteaza sina in curbe,marind raza curbelor.701 a fost tractata Smile.Daca vrem ceva cat de cat OK lasi EA la marfa si trenurile grele gen 991 si te orientezi pe EC din toate punctele de vedere Smile

PS Gandestete la vagoanele TE care mai circula si dincolo ca au 3 osii Wink,alea nu sunt o problema?
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6447
Data de inscriere : 03/08/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 55 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 22:33

Avand in vedere faptul ca lungimea unu bloc de linie este de minim 1200m si daca nu se poate asigura aceasta lungimea unu bloc de linie nu trebuie sa fie mai mica decat drumul de franare corespunzator vitezei maxime admise + 100m.
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5702
Data de inscriere : 01/06/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 55 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 22:48

.[/quote]Daca tu (dvs) crezi in povestea cu 80 vag, te intreb cate locom au tras/impins trenul, si apropo vag erau goale sau pline? si ce lungime au 80 de vag? cate sectoare ocupa?...[/quote]
Nu trebuie sa-mi vb cu dvs. Vagoanele erau incarcate ,lungime 1200 metri .Se intampla pe o sectie neinzestrata cu BLA.Nu am fot de fata ,eram prea mic atunci.Mi-a povestit un coleg. Pe atunci nu erau atatea reguli ,nu-ti trebuia atatea dispozitii. Oricum pe sectia respectiva navetele incarcate coboara. Se faceau multe ''manevre '' pe atunci.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 55 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 23:06

laur 133 a scris:
.
Daca tu (dvs) crezi in povestea cu 80 vag, te intreb cate locom au tras/impins trenul, si apropo vag erau goale sau pline? si ce lungime au 80 de vag? cate sectoare ocupa?...[/quote]
Nu trebuie sa-mi vb cu dvs. Vagoanele erau incarcate ,lungime 1200 metri .Se intampla pe o sectie neinzestrata cu BLA.Nu am fot de fata ,eram prea mic atunci.Mi-a povestit un coleg. Pe atunci nu erau atatea reguli ,nu-ti trebuia atatea dispozitii. Oricum pe sectia respectiva navetele incarcate coboara. Se faceau multe ''manevre '' pe atunci. [/quote] 80 de vag fac lungime 1200 m !?!?! bine fie te cred.
Sus In jos
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5392
Data de inscriere : 20/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 55 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 23:15

Acum brusc automatele ar fi o economie..nu bani aruncati degeaba asa cum sa spus la inceputul aparitilor in gari...
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/automate-in-loc-de-casieri-sau-cum-sa-economisesti-milioane-de-euro-151918.html
Sus In jos
Caravelle_Zg
V.I.P Member
V.I.P Member
Caravelle_Zg


Numarul mesajelor : 857
Varsta : 33
Localizare : Arad, România
Reputatie : 6565
Data de inscriere : 05/09/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 55 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 23:27

Aceste automate nu au de ce să înlocuiască un casier în acest moment datorită multelor inconveniente:
- nu se poate plăti în numerar;
- nu acceptă cupoane pentru studenţi;
- nu se poate alege locul dorit;
- nu pot emite legitimaţii la preţ de personal la anumite trenuri de rang superior pe anumite distanţe.

Majoritatea oamenilor nu s-ar putea obişnui cu acest sistem, în special persoanele care nici măcar nu ştiu să citească.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 55 Icon_minitimeSam 27 Aug 2011, 02:14

Automatele insa pot fi o solutie pentru:

-halte si gari prin care trec doar personale
-decongestionarea casieriilor in garile mari, dar nu inlocuirea casieriilor. Chiar in acel articol se face referire doar la halte, unde deregula nu trec personale.

Nota: Sunt si automate cu bilete care accepta si numerar.
Sus In jos
cont dezactivat .




Numarul mesajelor : 3034
Reputatie : 8387
Data de inscriere : 03/09/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 55 Icon_minitimeSam 27 Aug 2011, 06:54

laur 133 a scris:
Daca tu (dvs) crezi in povestea cu 80 vag, te intreb cate locom au tras/impins trenul, si apropo vag erau goale sau pline? si ce lungime au 80 de vag? cate sectoare ocupa?...
Nu trebuie sa-mi vb cu dvs. Vagoanele erau incarcate ,lungime 1200 metri .Se intampla pe o sectie neinzestrata cu BLA.Nu am fot de fata ,eram prea mic atunci.Mi-a povestit un coleg. Pe atunci nu erau atatea reguli ,nu-ti trebuia atatea dispozitii. Oricum pe sectia respectiva navetele incarcate coboara. Se faceau multe ''manevre '' pe atunci. [/quote]
1225 de metri ca mai pui si locomotiva (daca o fi una)
Si in ce statie intra tot trenu?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 55 Icon_minitimeSam 27 Aug 2011, 10:30

Unii ziaristi scriu unele articole doar ca se plictisesc fara sa se documenteze doar aruncand cu cifre intr-un articol!!
Problema CFR-ului nu se va rezolva cu 100 de automate la fel cum nu se va rezolva cu darea afara a catorva caserite.Daca era asa de interesat poate intreba pe mai marii de la Cfr si cate bilete se vand prin acest sistem ca o paranteza am vazut un reportaj despre automatele de la metrou vand 5 cartele pe zi iar la ghisee tot cozi erau pentru ca romanului ii e mai usor sa dea banul si sa ia cartela iar strainii nu le puteau folosi pentru ca au numai meniu in limba romana deci bani aruncati aiurea!!
Domnule ziarist sunt gari in care nu mai functioneaza caserii ce sa mai vorbim de halte
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 55 Icon_minitimeSam 27 Aug 2011, 10:56

Eu sunt de parere ca tocmai garile si haltile care nu au casierii ar trebui ,,inzestrate" cu automate.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 55 Icon_minitimeSam 27 Aug 2011, 11:21

Daca s-ar monta astfel de automate de bilete in gari si halte aflate in plin camp, acestea ar fi vandalizate.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 55 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 55 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 60 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: