| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 09:40 | |
| privatizare, privatizare, privatizare! |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 15:03 | |
| CFR Călători pregăteşte modernizarea unui lot de locomotive
E-licitaţie.ro 129249/26.08.2011. CFR Călători a lansat licitaţia pentru realizarea unui acord cadru pentru modernizarea unui lot de locomotive LE 5100 kW. Lotul cuprinde modernizarea unui numar cuprins intre 4 şi 15 locomotive. Costul estimat al proiectului este de minim 14,4 mil RON (3,3 mil EUR) şi maxim 54 mil RON (12 mil EUR) fără TVA. Fondurile sunt asigurate din bugetul de stat. Contractul urmează să se deruleze intre 18.10.2011 şi 03.12.2012. Atribuirea contractului are loc pe data de 30 septembrie 2011 la sediul CFR Călători. Sursa: www.e-licitatie.ro |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 15:42 | |
| - adrian78hd a scris:
- CFR Călători pregăteşte modernizarea unui lot de locomotive
E-licitaţie.ro 129249/26.08.2011. CFR Călători a lansat licitaţia pentru realizarea unui acord cadru pentru modernizarea unui lot de locomotive LE 5100 kW. Lotul cuprinde modernizarea unui numar cuprins intre 4 şi 15 locomotive. Costul estimat al proiectului este de minim 14,4 mil RON (3,3 mil EUR) şi maxim 54 mil RON (12 mil EUR) fără TVA. Fondurile sunt asigurate din bugetul de stat. Contractul urmează să se deruleze intre 18.10.2011 şi 03.12.2012. Atribuirea contractului are loc pe data de 30 septembrie 2011 la sediul CFR Călători. Sursa: www.e-licitatie.ro Tot delfine .. mie mi se par mai rentabile EC'urile;si le putem trimite si la unguri sa nu mai comenteze atat de CoCo. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 16:08 | |
| Tot Softronic . Ar fi interesant sa fara 10 ECuri si 5 EAuri. Sunt mult mai bune ECurile pe Buc-Craiova, Buc- CT, Buc-Iasi decat EAurile, mai bine lasam EAurile pe munte. |
|
| |
The Legend V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1115 Varsta : 30 Localizare : TIMISOARA SI ATAT! Reputatie : 6446 Data de inscriere : 03/08/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 16:24 | |
| Singurul lucru negativ la EC-uri este faptul ca au voie sa traga maxim 8 vagoane in rest numai avantaje. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 16:32 | |
| - The Legend a scris:
- Singurul lucru negativ la EC-uri este faptul ca au voie sa traga maxim 8 vagoane in rest numai avantaje.
Pai si avemtrenuri mai lungi de 8 vagoane )? |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 19:50 | |
| Dar de ce numai 8? ECurile de marfa trag si 30 de vagoane...din cate am vazut. |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8300 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 19:56 | |
| - DUAL a scris:
- The Legend a scris:
- Singurul lucru negativ la EC-uri este faptul ca au voie sa traga maxim 8 vagoane in rest numai avantaje.
Pai si avemtrenuri mai lungi de 8 vagoane )? Da, de exemplu 1821 si 1822 in sezon estival. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 20:01 | |
| Si sezonul la noi tine de pe 15 Iunie pana pe 20 August cu indulgenta 2 luni si jumatate. |
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5701 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 20:48 | |
| 1822 a avut si 16 vagoane din Craiova ,cand 996 a avut intarziere cca 4 ore si 992 s-a cuplat cu 1822 in Craiova. In Bucuresti ,normal mai trebuia sa i se ataseze inca 3 vagoane,dar am uitat sa ma uit cu cate vagoane a plecat din Bucuresti. Trasmontana ar fi trebuit sa fie pe unul din cele 2 ''marinare'' 1822/1821 sau 992/991, dar trage 791/792 cu 4 vagoane:(. Apropo de nr vagoanelor trase de o locomotiva. Cel mai lung tren din Romania de care am auzit a fost o naveta de carbune de 80 de vagoane,asta inainte de '89. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 21:23 | |
| Nu cred ca trebuie sa ne facem atatea griji pentru cateva sezoniere, se gasesc raritati gen 45-0318 sau 42-0302 sau alte EAuri scoase de la naftalina pentru cateva sezoniere care pe o perioada de 2 luni jumate seamana si ele a trenuri adevarate cu 15-17 vagoane. La depoul BC ar trebui aduse scum numai ECuri cred ca EAuri au destule (glumesc, sunt constient ca la cate trenuri au de tras daca crapa una sunt in pom). Din Septembrie iar avem EA 6600KW + 3 vagoane pe M800 mai bine EC sunt mai rentabile, nu stiu cu cat fata de EA dar e alegerea normala/sanatoasa/logica etc. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 21:26 | |
| - Luna a scris:
- DUAL a scris:
- The Legend a scris:
- Singurul lucru negativ la EC-uri este faptul ca au voie sa traga maxim 8 vagoane in rest numai avantaje.
Pai si avemtrenuri mai lungi de 8 vagoane )? Da, de exemplu 1821 si 1822 in sezon estival. International Maestre ) ca de aia era vorba .. sa trimite EC urile la unguri .. cel mai lung e Dacia,la Ister ii adauga maxim 3 vagoane de la granita. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 21:42 | |
| dual nu mai visa EC-uri la unguri pentru ca vecinii nostri echipeaza 10 Siemensuri ES64U2 cu ETCS pentru Romania Cehia Germania si Austria plus cu unguri au cumparat 25 de locomotive Bombardier Traxx cu optiunea de inca 25..Noi bagam banii in Softronic ca altfel ar da faliment atelierul ala.. 12 milioane de euro pentru 15 locomotive?Le face TransMontana ca daca aia costa 2.2 milioane de euro inseamna ca modernizarea unei locomotive costa aproape de 800000 de euro facand o paralela sunt destule de reusite si variantele de la PROMAT modernizate cu 100000 de euro dar poate vine campania electorala si trebuie bani
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Vin 26 Aug 2011, 22:12, editata de 1 ori |
|
| |
cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5391 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 21:59 | |
| Mna..ar fi culmea de ex sa ma duc la gara si sa vad ca R694 e trasa de un Siemens...ungurii is unguri..noi..suntem noi...se stie bn..e mult mai ieftin sa modernizeze EC-uri sau EA-uri...orcum...multe companii atat private kt si de stat sau declarat multumite de Softronic..chiar daca e in Romania...culmea.nu e un chilipir romanesc. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 26 Aug 2011, 22:01 | |
| - laur 133 a scris:
- 1822 a avut si 16 vagoane din Craiova ,cand 996 a avut intarziere cca 4 ore si 992 s-a cuplat cu 1822 in Craiova. In Bucuresti ,normal mai trebuia sa i se ataseze inca 3 vagoane,dar am uitat sa ma uit cu cate vagoane a plecat din Bucuresti.
Trasmontana ar fi trebuit sa fie pe unul din cele 2 ''marinare'' 1822/1821 sau 992/991, dar trage 791/792 cu 4 vagoane:(. Apropo de nr vagoanelor trase de o locomotiva. Cel mai lung tren din Romania de care am auzit a fost o naveta de carbune de 80 de vagoane,asta inainte de '89. Daca tu (dvs) crezi in povestea cu 80 vag, te intreb cate locom au tras/impins trenul, si apropo vag erau goale sau pline? si ce lungime au 80 de vag? cate sectoare ocupa?... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea I) | |
|