Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 60 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5274
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 54 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 09:40

privatizare, privatizare, privatizare!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 54 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 15:03

CFR Călători pregăteşte modernizarea unui lot de locomotive

E-licitaţie.ro 129249/26.08.2011. CFR Călători a lansat licitaţia pentru realizarea unui acord cadru pentru modernizarea unui lot de locomotive LE 5100 kW. Lotul cuprinde modernizarea unui numar cuprins intre 4 şi 15 locomotive. Costul estimat al proiectului este de minim 14,4 mil RON (3,3 mil EUR) şi maxim 54 mil RON (12 mil EUR) fără TVA. Fondurile sunt asigurate din bugetul de stat. Contractul urmează să se deruleze intre 18.10.2011 şi 03.12.2012. Atribuirea contractului are loc pe data de 30 septembrie 2011 la sediul CFR Călători.
Sursa: www.e-licitatie.ro
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 54 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 15:42

adrian78hd a scris:
CFR Călători pregăteşte modernizarea unui lot de locomotive

E-licitaţie.ro 129249/26.08.2011. CFR Călători a lansat licitaţia pentru realizarea unui acord cadru pentru modernizarea unui lot de locomotive LE 5100 kW. Lotul cuprinde modernizarea unui numar cuprins intre 4 şi 15 locomotive. Costul estimat al proiectului este de minim 14,4 mil RON (3,3 mil EUR) şi maxim 54 mil RON (12 mil EUR) fără TVA. Fondurile sunt asigurate din bugetul de stat. Contractul urmează să se deruleze intre 18.10.2011 şi 03.12.2012. Atribuirea contractului are loc pe data de 30 septembrie 2011 la sediul CFR Călători.
Sursa: www.e-licitatie.ro
Tot delfine .. mie mi se par mai rentabile EC'urile;si le putem trimite si la unguri sa nu mai comenteze atat de CoCo.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 54 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 16:08

Tot Softronic Very Happy . Ar fi interesant sa fara 10 ECuri si 5 EAuri. Sunt mult mai bune ECurile pe Buc-Craiova, Buc- CT, Buc-Iasi decat EAurile, mai bine lasam EAurile pe munte.
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6446
Data de inscriere : 03/08/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 54 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 16:24

Singurul lucru negativ la EC-uri este faptul ca au voie sa traga maxim 8 vagoane in rest numai avantaje.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 54 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 16:32

The Legend a scris:
Singurul lucru negativ la EC-uri este faptul ca au voie sa traga maxim 8 vagoane in rest numai avantaje.
Pai si avemtrenuri mai lungi de 8 vagoane Smile)?
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 54 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 19:50

Dar de ce numai 8? ECurile de marfa trag si 30 de vagoane...din cate am vazut.
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8300
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 54 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 19:56

DUAL a scris:
The Legend a scris:
Singurul lucru negativ la EC-uri este faptul ca au voie sa traga maxim 8 vagoane in rest numai avantaje.
Pai si avemtrenuri mai lungi de 8 vagoane Smile)?
Da, de exemplu 1821 si 1822 in sezon estival.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 54 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 20:01

Si sezonul la noi tine de pe 15 Iunie pana pe 20 August cu indulgenta 2 luni si jumatate.
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5701
Data de inscriere : 01/06/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 54 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 20:48

1822 a avut si 16 vagoane din Craiova ,cand 996 a avut intarziere cca 4 ore si 992 s-a cuplat cu 1822 in Craiova. In Bucuresti ,normal mai trebuia sa i se ataseze inca 3 vagoane,dar am uitat sa ma uit cu cate vagoane a plecat din Bucuresti.
Trasmontana ar fi trebuit sa fie pe unul din cele 2 ''marinare'' 1822/1821 sau 992/991, dar trage 791/792 cu 4 vagoane:(.
Apropo de nr vagoanelor trase de o locomotiva. Cel mai lung tren din Romania de care am auzit a fost o naveta de carbune de 80 de vagoane,asta inainte de '89.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 54 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 21:23

Nu cred ca trebuie sa ne facem atatea griji pentru cateva sezoniere, se gasesc raritati gen 45-0318 sau 42-0302 sau alte EAuri scoase de la naftalina pentru cateva sezoniere care pe o perioada de 2 luni jumate seamana si ele a trenuri adevarate cu 15-17 vagoane.
La depoul BC ar trebui aduse scum numai ECuri cred ca EAuri au destule (glumesc, sunt constient ca la cate trenuri au de tras daca crapa una sunt in pom). Din Septembrie iar avem EA 6600KW + 3 vagoane pe M800 mai bine EC sunt mai rentabile, nu stiu cu cat fata de EA dar e alegerea normala/sanatoasa/logica etc.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 54 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 21:26

Luna a scris:
DUAL a scris:
The Legend a scris:
Singurul lucru negativ la EC-uri este faptul ca au voie sa traga maxim 8 vagoane in rest numai avantaje.
Pai si avemtrenuri mai lungi de 8 vagoane Smile)?
Da, de exemplu 1821 si 1822 in sezon estival.
International Maestre Smile) ca de aia era vorba Smile .. sa trimite EC urile la unguri .. cel mai lung e Dacia,la Ister ii adauga maxim 3 vagoane de la granita.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 54 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 21:42

dual nu mai visa EC-uri la unguri pentru ca vecinii nostri echipeaza 10 Siemensuri ES64U2 cu ETCS pentru Romania Cehia Germania si Austria plus cu unguri au cumparat 25 de locomotive Bombardier Traxx cu optiunea de inca 25..Noi bagam banii in Softronic ca altfel ar da faliment atelierul ala..
12 milioane de euro pentru 15 locomotive?Le face TransMontana ca daca aia costa 2.2 milioane de euro inseamna ca modernizarea unei locomotive costa aproape de 800000 de euro facand o paralela sunt destule de reusite si variantele de la PROMAT modernizate cu 100000 de euro dar poate vine campania electorala si trebuie bani


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Vin 26 Aug 2011, 22:12, editata de 1 ori
Sus In jos
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 20/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 54 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 21:59

Mna..ar fi culmea de ex sa ma duc la gara si sa vad ca R694 e trasa de un Siemens...ungurii is unguri..noi..suntem noi...se stie bn..e mult mai ieftin sa modernizeze EC-uri sau EA-uri...orcum...multe companii atat private kt si de stat sau declarat multumite de Softronic..chiar daca e in Romania...culmea.nu e un chilipir romanesc.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 54 Icon_minitimeVin 26 Aug 2011, 22:01

laur 133 a scris:
1822 a avut si 16 vagoane din Craiova ,cand 996 a avut intarziere cca 4 ore si 992 s-a cuplat cu 1822 in Craiova. In Bucuresti ,normal mai trebuia sa i se ataseze inca 3 vagoane,dar am uitat sa ma uit cu cate vagoane a plecat din Bucuresti.
Trasmontana ar fi trebuit sa fie pe unul din cele 2 ''marinare'' 1822/1821 sau 992/991, dar trage 791/792 cu 4 vagoane:(.
Apropo de nr vagoanelor trase de o locomotiva. Cel mai lung tren din Romania de care am auzit a fost o naveta de carbune de 80 de vagoane,asta inainte de '89.
Daca tu (dvs) crezi in povestea cu 80 vag, te intreb cate locom au tras/impins trenul, si apropo vag erau goale sau pline? si ce lungime au 80 de vag? cate sectoare ocupa?...
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 54 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 54 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 54 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 60 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: