|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 23 Feb 2011, 23:45 | |
| Din seria... Ce mai putem gasi printre sinele de cale ferata:
http://www.adevarul.ro/locale/braila/braila-proiectil-situatii_de_urgenta-vadeni-exploziv-gara-cfr_0_432556969.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 23 Feb 2011, 23:49 | |
| Cum fac oltenii locomotive de mare viteză
http://www.money.ro/cum-fac-oltenii-locomotive-de-mare-viteza_868351.html |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 25 Feb 2011, 14:54 | |
| Electrificare CFR a finalizat contractul de achiziţie a 12 drezine pantograf
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=15346&lang=ro |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 28 Feb 2011, 11:01 | |
| România: CFR SA va demara noi licitaţii pentru Coridorul IV până la începutul lunii aprilie
La sfârşitul lunii martie, posibil începutul lunii aprilie vom publica licitaţii pentru reabilitarea tronsonului de cale ferată Simeria – Coşlariu. Pentru tronsonul de cale ferată Simeria Coşlariu lucrările de reabilitare licitaţiile se vor face pe loturi, astfel ambele secţiuni cuprinse între Simeria – Vinţu de Jos şi Vinţu de Jos – Coşlariu vor fi licitate pe loturi geografice, urmând să se execute lucrări la infrastructură, suprastructură, catenare, lucrări civile (aici intră şi staţiile de cale ferată) şi lucrări de artă. Un al treilea lot pe tronsonul Simeria - Coşlariu va cuprinde licitaţii separate pentru instalarea sistemului ERTMS şi a sistemelor de centralizare electronică. Cel de-al patrulea lot ce urmează să fie licitat este cuprins între Coşlariu şi Sighişoara. Valoarea estimativă a lucrărilor se ridică la 1,7 miliarde euro.”, a declarat Radu Irimia, Director General Adjunct Proiecte Europene din cadrul CFR SA, prezent la Conferinţa „Dezvoltarea Infrastructurii Feroviare pentru un transport eficient şi ecologic, organizată de Club Feroviar alături de Asociaţia Industriei Feroviare din România (AIF), desfăşurată în perioada 23 – 24 februarie 2011 în România. Tronsonul Simeria – Coşlariu este în lungime de 68 km, iar Coşlariu – Sighişoara are o lungime de 98 km. “CFR SA a fost într-o mare întârziere în ceea ce priveşte absorbţia fondurilor europene disponibile prin Programul Operaţional Sectorial – Transport (POS-T) în sensul că a început să depună cereri de finanţare a proiectelor abia în 2010, acestea însumând 1,3 miliarde euro”, a punctat Radu Irimia. Reprezentantul CFR SA a adăugat că până la începutul lunii aprilie vor mai depuse la Autoritatea de Management din cadrul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii şi alte proiecte cu cerere de finanţare prin POS-T, valoarea acestora ridicându-se la aproximativ două miliarde de euro.
|
| | | IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6221 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 03 Mar 2011, 19:09 | |
| Ministerul Transporturilor va inlocui categoriile de trenuri de calatori cu clase europene; tarifele vor fi modificate
Ministerul Transporturilor va inlocui pana la sfarsitul anului categoriile de trenuri operate de CFR Calatori (intercity, rapid, accelerat si personal) cu cele din legislatia europeana, astfel ca si tarifele biletelor vor fi modificate pentru a fi in concordanta cu noile grupe de trenuri, anunta Mediafax. "Pentru realizarea acestei prevederi care presupune transformarea celor patru categorii actuale de trenuri si anume: intercity, rapid, accelerat, personal in trenuri Intercity, InterRegio si Regio sunt necesare modificari legislative, modificarea reglementarilor si dispozitiilor profesionale in domeniu, precum si modificarea variantelor tarifare de vanzare si implicit a softului de vanzare", se arata intr-un proiect de ordin al ministrului Transporturilor, Anca Boagiu. Ordinul va intra in vigoare la 11 decembrie, cand va intra in vigoare viitorul mers al trenurilor.
Noile categorii de trenuri vor fi Intercity (IC) - care la randul lor se clasifica in Eurocity IC, Euronight IC, Intercity IC si Intercity Night -, InterRegio (IR) - Interregio IR si Interregio Night -, respectiv Regio (R) - Regio Express, Regio si Regio Urban/Suburban.
Trenurile Intercity Eurocity IC opereaza intre orasele importante, in trafic intern sau international si respecta in totalitate anumite criterii de calitate, iar cele Euronight circula in aceleasi conditii, insa noaptea. Trenurile Intercity IC opereaza intre orasele importante, circula de regula in timpul zilei, incluzand destinatii internationale, si asigura o viteza medie de minim 60 kilometri pe ora. In schimb, trenurile Intercity Night circula noaptea si trebuie sa ofere servicii suplimentare de transport cu vagoane dormit si/sau cuseta, iar viteza medie minima este de 55 kilometri pe ora. De asemenea, acest tip de tren poate avea in compunere vagoane ale operatorilor feroviari straini care ofera servicii specifice proprii si pot avea ca serviciu optional transportul autoturismelor cu vagoane specializate.
Trenuri InterRegio vor opri in principalele gari care asigura conexiuni convenabile cu celelalte trenuri de calatori si vor avea o viteza medie de 45 de kilometri pe ora. Trenurile InterRegio Night vor circula noaptea cu o viteza medie de minim 40 km/ora, vor avea vagoane de dormit si/sau cuseta, au opriri frecvente, in majoritatea oraselor din parcurs, si pot avea vagoane ale operatorilor straini si pentru transportul autoturismelor.
Trenurile de tipul Regio Express vor avea functia unor trenuri personale, pentru ca vor asigura transportul pentru arii geografice restranse, la o viteza de minim 35 kilometri pe ora, iar de regula nu vor circula in intervalul orar 23:00 - 4:00.
Trenul Regio este de asemenea ca un personal, respectiv va opri in toate statiile si haltele, va circula cu viteza de minim 35 km/ora, iar serviciul de clasa I nu va fi obligatoriu. Pentru asigurarea legaturii, trenurile regio vor fi disponibile obligatoriu, in statiile noduri de cale ferata, la minim 15 minute dupa sosirea trenurilor interregio sau intercity si la sosirea in statiile noduri de cale ferata cu minim 15 minute inaintea sosirii trenurilor interregio sau intercity.
Trenurile de navetisti se vor numi Regio urban si Regio suburban si vor circula in jurul oraselor, vor asigura legaturile la si de la trenurile interregio. Serviciul de clasa I nu va fi obligatoriu.
Sursa: Hotnews.ro |
| | | Jhonyla
Numarul mesajelor : 1458 Reputatie : 6556 Data de inscriere : 30/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Joi 03 Mar 2011, 21:23 | |
| Grevă la CFR: şase trenuri vor fi oprite, luni, în Gara Sibiu Patru trenuri personale şi alte două care circulă în sistem rapid vor pleca luni dimineaţa cu întârziere din Gara Este vorba de trenurile Sibiu-Braşov, Sibiu-Făgăraş, Sibiu-Sighişoara, Sibiu-Alba Iulia, Sibiu-Bucureşti, şi Sibiu-Budapesta, programate să plece luni dimineaţa, între orele 7.00 şi 9.00, din gară şi care vor ajunge la destinaţii cu întârzieri, din cauza grevei.
Potrivit sindicaliştilor, greva este cauzată de amânarea semnării contractului colectiv de muncă, ce a expirat la 1 februarie. De asemenea, angajaţii sunt nemulţumiţi de concedierile anunţate, pentru următoarele luni.
sursa adevarul
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 04 Mar 2011, 14:46 | |
| România: Au fost deschise ofertele pentru execuţia proiectului pilot de instalare a ERTMS pe secţiunea Chitila – Crivina
La 3 martie, la sediul CFR SA a avut loc deschiderea ofertelor aferente execuţiei proiectului de instalare a sistemului ERTMS pe secţiunea de cale ferată Chitila – Crivina. Ofertele au fost depuse de către mai multe asocieri de companii din industria de profil, după cum urmează: consorţiul Alstom – Kapsch, cu suma de 31,8 milioane de euro, consorţiul Thales – Nokia Siemens Network, cu suma de 38,2 milioane euro şi consorţiul Ansaldo – Selex, cu suma de 48,2 milioane euro. Deşi a contestat de mai multe ori licitaţia, compania chineză Huawei nu a mai participat la licitaţie, motivul fiind retragerea companiei Bombardier din asociere, au anunţat surse din compania chineză. CFR SA urmează să analizeze ofertele depuse. Preţul ofertei depuse constituie 35% din punctajul ce va fi obţinut de constructor, restul de 65% reprezentând capacitatea tehnică a acestuia. Secţiunea Chitila-Crivina, este situată pe tronsonul Bucureşti-Constanţa, parte a Coridorului IV pan-european.
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 04 Mar 2011, 16:18 | |
| - adrian78hd a scris:
- [b]România:.........
................. Secţiunea Chitila-Crivina, este situată pe tronsonul Bucureşti-Constanţa, parte a Coridorului IV pan-european.
I-auzi? Aflam lucruri noi... Chitila - Crivina situata pe tronsonul Bucuresti - Constanta... Asa se dezinformeaza publicul si ziaristii... |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6158 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 04 Mar 2011, 16:40 | |
| ziaristii stau prea "p r os t" la partea de geografie cred ca au vrut sa zica coridorul IV = arad - bucuresti - constanta |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 05 Mar 2011, 23:59 | |
| Trebuia sa se intample si modificarea numelor trenurilor odata si odata. Deci Intercity raman oarecum Intercity. A si R devin InterRegio. La ce tarife, de accelerat sau rapid? mare mi-e teama ca de rapid...la ce opriri, de rapid sau accelerat? Personalele si fostele curse de navetisti devin Regio. Uitandu-ma pe planul de bataie propus (a se vedea linkul de mai jos, luat cu titlu de inventar) stau sa ma intreb de unde o sa scoata Gevaro atatea vagoane de dormit/cuseta pentru toate InterRegio de noapte. Evident, careva a uitat sa precizeze nuanta " trenurile InterRegio de noapte POT avea si astfel de vagoane..."
http://www.afladespre.ro/cfr-calatori-schimba-denumirea-categoriilor-de-tren-2570.htm |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 07 Mar 2011, 15:07 | |
| Bursa.ro: Activele companiilor CFR, date în plată pentru stingerea datoriilor
Ministerul Transporturilor va începe noi proceduri de stingere a arieratelor înregistrate de companiile CFR prin aplicarea procedurii de dare în plată (achitarea datoriei cu active), conform Codului de procedură fiscală. Guvernul s-a angajat, prin Scrisoarea de intenţie către Fondul Monetar Internaţional, să reducă arieratele acestor companii cu 12% în acest an (n.r. din calculele noastre ar fi vorba de peste 570 milioane lei). Sindicaliştii au fost luaţi prin surprindere de alegerea soluţiei de dare în plată, mai ales că nu sunt cunoscute, momentan, activele care vor fi folosite în cadrul acestei proceduri. Iulian Măntescu, preşedintele Federaţiei Sindicale a Mecanicilor de Locomotivă, ne-a declarat: "Statul este cel mai mare creditor al companiilor CFR. 90% din sechestrele instituite asupra bunurilor companiilor CFR aparţin ANAF. Nu ştim deocamdată despre ce active este vorba. Din acest motiv este o decizie periculoasă. Vagoanele, şinele de tren sau puţinele hoteluri şi baze de odihnă care au mai rămas în proprietatea companiilor CFR ar putea fi vândute, astfel, la preţuri de nimic". Domnia sa consideră că un activ valoros care ar putea fi "miza" dării în plată este celebrul complex Astoria Snagov, în care nu mai puţin celebrul Mihai Necolaiciuc, fost şef pes-te calea ferată, a investit aproape 20 milioane de euro. Complexul are o bază de 22 de hectare pe malul lacului Snagov şi deschidere la DN1. Alte active atractive ar putea fi hotelurile din Eforie şi Vatra Dornei. Senatorul Sorin Bota, fost secretar de stat în Ministerul Transporturilor, în prezent şeful departamentului transporturi din PSD, ne-a declarat: "Companiile CFR au foarte multe active valoroase care riscă să fie vândute pe nimic de instituţiile statului care le vor primi în contul datoriilor. Vorbim aici de staţii şi vagoane, de terenuri importante aferente imobilelor CFR, dar în special de complexul Astoria Snagov şi hotelurile de la mare, de pe Valea Prahovei şi din Bucovina". Domnia sa susţine că numai parcul de vagoane uzate este unul considerabil şi că există riscul ca acestea să fie vândute la preţ de fier vechi, după care vor fi vopsite, recondiţionate şi revândute cu sute de mii de euro poa-te chiar companiilor CFR. Decizia de ieri a Ministerului Transportului privind darea în plată vine ca urmare a analizei efectuate asupra situaţiei financiare şi rezultatului patrimonial înregistrate de CFR SA, CFR Marfă şi CFR Călători, prin care se constată menţinerea dificultăţilor financiare la nivelul acestor companii. Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, va numi o comisie pentru demararea şi monitorizarea procedurilor de stingere a arieratelor companiilor CFR şi ale filialelor acestora. Comisia, formată din reprezentanţi ai ministerului, CFR SA, CFR Marfă şi CFR Călători, va avea în vedere şi raportul de evaluare şi expertizare a arieratelor întocmit ca urmare a dispoziţiilor Ordinului de ministru din 16 februarie a.c. privind stabilirea valorii contabile a bunurilor imobile aflate sub sechestru la data de 31.12.2010.
[b] |
| | | redeme V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1081 Localizare : Iasi Reputatie : 6119 Data de inscriere : 06/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 07 Mar 2011, 21:34 | |
| http://www.bzi.ro/un-barbat-s-a-aruncat-in-fata-trenului-in-cug-video-foto-210956
Incidentul s-a produs în apropierea fostului punct de oprire de la C.U.G./Fortus S.A. Judecând după oră(asta dacă e corectă), nu poate să fi fost implicate decât A 1664 (Iași-Adjud-Brașov). |
| | | Amiralul
Numarul mesajelor : 845 Reputatie : 6525 Data de inscriere : 12/06/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 08 Mar 2011, 08:47 | |
| http://www.adevarul.ro/locale/hunedoara/adevarul_de_seara_hunedoara-resita_Turism_reinventat_cu_mocanite_din_Austria_0_440355976.html :abor: |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6158 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 14 Mar 2011, 13:05 | |
| o stire interesanta: Căile Ferate Italiene vor să achiziţioneze CFR Marfă
"Compania de Căi Ferate din Italia, Ferrovie dello Stato (FS), intenţionează să achiziţioneze operatorul naţional de transport feroviar de marfă din România, CFR Marfă, a declarat recent Mauro Moretti, directorul executiv al FS. Conform unor informaţii obţinute de Railway Insider, Ambasada Italiei ar fi găzduit în luna februarie o întrevedere între Mauro Moretti şi reprezentanţi ai Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii din România. O tranzacţie importantă a Ferrovie dello Stato în 2011, este achiziţia operatorului de transport urban din Germania, Arriva Deutschland GmbH. În primele 9 luni din 2010, Căile Ferate Italiene au transportat 465,7 milioane de călători, cu 7,6% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, înregistrând un trafic de 32,5 miliarde de pasager/km. Pe ramura de transport, FS au transportat un volum de marfă de 16,85 milioane de tone, în scădere cu 2,4%, înregistrând un trafic de 3,7 miliarde tone/km."
Sursa: http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=15954&lang=ro |
| | | Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6158 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 14 Mar 2011, 13:10 | |
| din pacate si o stire mai putin fericita:
Linia de contact de pe ruta Brăneşti-Fundulea a fost tăiată: Şase trenuri au întârzieri |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |