Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6158
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 52 Icon_minitimeDum 21 Aug 2011, 15:59

razvan - trenuri a scris:
Cred ca singura solutie este sa puna in fiecare gara mai mare doar 1-3 intrari PE PEROANELE GARILOR pentru calatori iar restul sa fie inchise SI SA DEA AFARA URGENT CAM 10% DIN CONTROLORI dandu-le exemplu si la ceilalati.

Macar asa se va reduce blatismul.


o alta solutie ar fi sa li se introduca "nashilor" un "target" de bilete vandute in tren Razz
din punctul meu de vedere, cred ca CFR Calatori e un lemn putred mancat de termite Very Happy
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 52 Icon_minitimeDum 21 Aug 2011, 16:04

Sa li se dea procent din biletele vandute dar si pe cine l-a prins luand spaga pe loc dat afara!!Sunt trenuri unde si un nas e destul!!
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5702
Data de inscriere : 01/06/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 52 Icon_minitimeDum 21 Aug 2011, 16:08

Cred ca a trecut un an de cand cfr afirma ca in gara Bucuresti Basarab vor fi montate bariere pt accesul la peroane. Probabil ceva in genul celor din gara Paris Est.
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 52 Icon_minitimeLun 22 Aug 2011, 12:09

laur 133 a scris:
Cred ca a trecut un an de cand cfr afirma ca in gara Bucuresti Basarab vor fi montate bariere pt accesul la peroane. Probabil ceva in genul celor din gara Paris Est.

Nu o sa aiba mare efect un asemenea sistem - ce ii va impiedica pe blatisti sa foloseasca halta Bucuresti Basarab?
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5275
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 52 Icon_minitimeLun 22 Aug 2011, 12:52

singura sansa ar fi privatizarea transportului de calatori, de ce la autobuze nu se merge pe blat?
Sus In jos
Luna




Numarul mesajelor : 3274
Reputatie : 8301
Data de inscriere : 18/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 52 Icon_minitimeLun 22 Aug 2011, 13:09

Se merge pe blat si acolo, dar la scara mult mai mica, la fel ca la trenurile private. La trenurile CFR a luat si ia amploare tot mai mare fenomenul.
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5275
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 52 Icon_minitimeLun 22 Aug 2011, 13:52

va dau eu solutia, sa se desfiinteze casele de bilete si sa fie biletele date in tren (cel putin la personale). dar asa cum am mai spus, cred ca banii din spaga merg mai departe, d-aia nu exista interes pentru starpirea fenomenului. e ca la vama, nu ramane spaga la vames!
Sus In jos
laur 133




Numarul mesajelor : 415
Varsta : 39
Localizare : Craiova
Reputatie : 5702
Data de inscriere : 01/06/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 52 Icon_minitimeLun 22 Aug 2011, 16:53

Fenomenul nu ia amploare . Nu mai este cum era odata,de faceau nasii averi. Putini mai sunt cei care merg cu nasul.Nu cred ca spaga merge mai departe. Nu as putea sa cred asta pt ca ii cunosc pe cativa sefi mai mari,instructori care atunci cand insotesc un tren se taie bilet la toti calatorii. Intr-o zi un supracontrol civil,care de fapt era un calator si nu insotea oficial trenul a fost iritat de niste pusti care faceau scandal si a controlat impreuna cu nasii tot trenul. Asa ar trebui sa se faca toate controalele prin sondaj si cu supracontrolori din regiuni diferite astfel incat nasii sa nu-l recunoasca.
Sus In jos
Ciprian




Numarul mesajelor : 116
Reputatie : 5294
Data de inscriere : 20/09/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 52 Icon_minitimeLun 22 Aug 2011, 18:18

http://www.adevarul.ro/international/in_jurul_lumii/Proiectul_de_100_de_miliarde_de_dolari_al_trenului_direct_Moscova-New_York-la_un_pas_de_a_deveni_realitate_0_540546377.html
Pentru cei interesati de proiect exista si un documentar difuzat de postul Discovery.
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5275
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 52 Icon_minitimeLun 22 Aug 2011, 18:45

se vorbeste de mult de ideea traversarii stramtorii bering, nu cred ca se va realiza prea curand. ranane de vazut...
am inteles ca pe partea rusa ar trebui construite alte 3000 km de cale ferata ca sa poata fi realizata legatura, asa ca....
oricum, articolul este de trei parale, nu da prea multe detalii.
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 52 Icon_minitimeLun 22 Aug 2011, 19:32

rich1974 a scris:
se vorbeste de mult de ideea traversarii stramtorii bering, nu cred ca se va realiza prea curand. ranane de vazut...
am inteles ca pe partea rusa ar trebui construite alte 3000 km de cale ferata ca sa poata fi realizata legatura, asa ca....
oricum, articolul este de trei parale, nu da prea multe detalii.

Din Yakutsk la Magadan sunt 1200 km iar din Magadan pana la stramtoarea Bering inca 1900 km. Prin pustiu! Nu exista drumuri, nu exista orase, nu exista sate, nu exista nimic. Doar taiga, tundra si permafrost. Sunt locuri in care constructorii ar fi primii oameni care calca, pe sute si sute de km...

Si nopti arctice, care dureaza cateva saptamani, si zile care tin cate o luna fara sa se innopteze. De la Magadan pana la stramtoare singurul 'oras' este Anadyr. 11.000 de oameni - cat o comuna romaneasca mai rasarita.

In plus, nici macar la Yakutsk nu ajunge trenul - linia e in constructie (mai au 300 km de facut, lucreaza la ea din anii '70, si vor termina in 2014).

Apoi de la stramtoare pana la Anchorage, unde este prima linie CF existenta, mai sunt inca 1900 km. Tot prin pustietate, prin munti si gheturi ce nu se termina. Si inca 1500 de la Anchorage pana la reteaua canadiana. Tot prin munti, tot prin gheturi, tot prin pustiu.

O asemenea linie costa mult, mult mai mult de 100 miliarde de dolari - sunt aproape 5000 km de traseu de construit, si poate 20.000.000 $ pe km suna rezonabil - dar acolo trebuie facut totul - pe fiecare km trebuie adusa civilizatia si purtata mii si mii de km, cu absolut tot ceea ce inseamna ea - de la curent electric la paine, si de la motorina pentru generatoare pana la medicamente. Plus ca trebuie construit un pod minune a civilizatiei, care sa reziste, cu minimum de intretinere, in temperaturi Dumnezeu stie cat de scazute (-50? -60? Poate mai mult?) timp de zeci si zeci de ani.

Nu cred ca o sa vad asta in timpul vietii mele. Dar ce ar fi! Un fir de lumina in cel mai mare pustiu al lumii - o cale ferata ce leaga doua lumi trecand prin cel mai necalcat loc din lume...
Sus In jos
rich1974




Numarul mesajelor : 430
Varsta : 50
Localizare : jud Arges
Reputatie : 5275
Data de inscriere : 20/08/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 52 Icon_minitimeLun 22 Aug 2011, 20:25

ar trebui sa-i lase pe ai nostrii sa construiasca fiindca, la cata experienta au pe infrastructura interna, sigur ar avea niste sfaturi pretioase de dat. singura problema ar fi ca ar ajunge lucrarea de la 20 mil$ /km la 100 mil $ / km. si stiti de ce? fiindca romanii nu ar pune la socoteala noaptea polara, in consecinta ar consuma mai mult curent pentru iluminat.

acum vorbind serios, nu stiu daca transportul pe calea ferata ar fi mai rentabil pt o asemenea distanta fata de cargouri. s-ar elimina operatiunile de incarcare-descarcare, dar totusi...
Sus In jos
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5392
Data de inscriere : 20/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 52 Icon_minitimeLun 22 Aug 2011, 22:21

Nimic nou
http://www.adevarul.ro/locale/galati/galati-cfr-tren-calatori-accident-personal_0_539946272.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 52 Icon_minitimeMier 24 Aug 2011, 19:47

S-au deschis ofertele pentru licitaţia privind execuţia lucrărilor de pe tronsonul Vinţu de Jos-Simeria

n data de 24 august 2011, CFR SA a deschis ofertele privind realizarea proiectului de execuţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii pe tronsonul Vinţu de Jos-Simeria, proiect ce are o valoare estimată la 330 mil de euro, licitaţie în cadrul căreia au participat patru consorţii:
Consorţiul Wiebe-Porr-Hochtief cu o ofertă în valoare de aprox 370 mil euro
Consorţiul Swietelsky-Alstom-Strabag-Arcada-Euroconstruct-Transferoviar Grup cu o ofertă în valoare de cca 318 mil euro
Consorţiul OHL ZS-Confort Timişoara cu o ofertă în valoare de 299 mil euro
Consorţiul FCC-Alpine-Azvi-Straco cu o ofertă în valoare de 295,5 mil euro
Consorţiul câştigător va trebui să realizeze proiectul în 30 de luni de la data atribuirii contractului.
Sursa de finanţare este asigurată din fonduri de coeziune nerambursabile de la Comisia Europeană şi contribuţia de la bugetul de stat. Proiectul constă în executarea lucrărilor de reabilitare/modernizare a infrastructurii feroviare, care să asigure viteze maxime de cel puţin 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru cele de marfă.

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=23702&lang=ro
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8690
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 52 Icon_minitimeMier 24 Aug 2011, 20:29

7.5 mil eur pe km...fac linie tripla de banii astia?
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 52 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 52 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 52 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 27 ... 51, 52, 53 ... 59 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: