| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6158 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 21 Aug 2011, 15:59 | |
| - razvan - trenuri a scris:
- Cred ca singura solutie este sa puna in fiecare gara mai mare doar 1-3 intrari PE PEROANELE GARILOR pentru calatori iar restul sa fie inchise SI SA DEA AFARA URGENT CAM 10% DIN CONTROLORI dandu-le exemplu si la ceilalati.
Macar asa se va reduce blatismul.
o alta solutie ar fi sa li se introduca "nashilor" un "target" de bilete vandute in tren din punctul meu de vedere, cred ca CFR Calatori e un lemn putred mancat de termite |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 21 Aug 2011, 16:04 | |
| Sa li se dea procent din biletele vandute dar si pe cine l-a prins luand spaga pe loc dat afara!!Sunt trenuri unde si un nas e destul!! |
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5702 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 21 Aug 2011, 16:08 | |
| Cred ca a trecut un an de cand cfr afirma ca in gara Bucuresti Basarab vor fi montate bariere pt accesul la peroane. Probabil ceva in genul celor din gara Paris Est. |
|
| |
mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 22 Aug 2011, 12:09 | |
| - laur 133 a scris:
- Cred ca a trecut un an de cand cfr afirma ca in gara Bucuresti Basarab vor fi montate bariere pt accesul la peroane. Probabil ceva in genul celor din gara Paris Est.
Nu o sa aiba mare efect un asemenea sistem - ce ii va impiedica pe blatisti sa foloseasca halta Bucuresti Basarab? |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5275 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 22 Aug 2011, 12:52 | |
| singura sansa ar fi privatizarea transportului de calatori, de ce la autobuze nu se merge pe blat? |
|
| |
Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8301 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 22 Aug 2011, 13:09 | |
| Se merge pe blat si acolo, dar la scara mult mai mica, la fel ca la trenurile private. La trenurile CFR a luat si ia amploare tot mai mare fenomenul. |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5275 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 22 Aug 2011, 13:52 | |
| va dau eu solutia, sa se desfiinteze casele de bilete si sa fie biletele date in tren (cel putin la personale). dar asa cum am mai spus, cred ca banii din spaga merg mai departe, d-aia nu exista interes pentru starpirea fenomenului. e ca la vama, nu ramane spaga la vames! |
|
| |
laur 133
Numarul mesajelor : 415 Varsta : 39 Localizare : Craiova Reputatie : 5702 Data de inscriere : 01/06/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 22 Aug 2011, 16:53 | |
| Fenomenul nu ia amploare . Nu mai este cum era odata,de faceau nasii averi. Putini mai sunt cei care merg cu nasul.Nu cred ca spaga merge mai departe. Nu as putea sa cred asta pt ca ii cunosc pe cativa sefi mai mari,instructori care atunci cand insotesc un tren se taie bilet la toti calatorii. Intr-o zi un supracontrol civil,care de fapt era un calator si nu insotea oficial trenul a fost iritat de niste pusti care faceau scandal si a controlat impreuna cu nasii tot trenul. Asa ar trebui sa se faca toate controalele prin sondaj si cu supracontrolori din regiuni diferite astfel incat nasii sa nu-l recunoasca. |
|
| |
Ciprian
Numarul mesajelor : 116 Reputatie : 5294 Data de inscriere : 20/09/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 22 Aug 2011, 18:18 | |
| http://www.adevarul.ro/international/in_jurul_lumii/Proiectul_de_100_de_miliarde_de_dolari_al_trenului_direct_Moscova-New_York-la_un_pas_de_a_deveni_realitate_0_540546377.html Pentru cei interesati de proiect exista si un documentar difuzat de postul Discovery. |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5275 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 22 Aug 2011, 18:45 | |
| se vorbeste de mult de ideea traversarii stramtorii bering, nu cred ca se va realiza prea curand. ranane de vazut... am inteles ca pe partea rusa ar trebui construite alte 3000 km de cale ferata ca sa poata fi realizata legatura, asa ca.... oricum, articolul este de trei parale, nu da prea multe detalii. |
|
| |
mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5520 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 22 Aug 2011, 19:32 | |
| - rich1974 a scris:
- se vorbeste de mult de ideea traversarii stramtorii bering, nu cred ca se va realiza prea curand. ranane de vazut...
am inteles ca pe partea rusa ar trebui construite alte 3000 km de cale ferata ca sa poata fi realizata legatura, asa ca.... oricum, articolul este de trei parale, nu da prea multe detalii. Din Yakutsk la Magadan sunt 1200 km iar din Magadan pana la stramtoarea Bering inca 1900 km. Prin pustiu! Nu exista drumuri, nu exista orase, nu exista sate, nu exista nimic. Doar taiga, tundra si permafrost. Sunt locuri in care constructorii ar fi primii oameni care calca, pe sute si sute de km... Si nopti arctice, care dureaza cateva saptamani, si zile care tin cate o luna fara sa se innopteze. De la Magadan pana la stramtoare singurul 'oras' este Anadyr. 11.000 de oameni - cat o comuna romaneasca mai rasarita. In plus, nici macar la Yakutsk nu ajunge trenul - linia e in constructie (mai au 300 km de facut, lucreaza la ea din anii '70, si vor termina in 2014). Apoi de la stramtoare pana la Anchorage, unde este prima linie CF existenta, mai sunt inca 1900 km. Tot prin pustietate, prin munti si gheturi ce nu se termina. Si inca 1500 de la Anchorage pana la reteaua canadiana. Tot prin munti, tot prin gheturi, tot prin pustiu. O asemenea linie costa mult, mult mai mult de 100 miliarde de dolari - sunt aproape 5000 km de traseu de construit, si poate 20.000.000 $ pe km suna rezonabil - dar acolo trebuie facut totul - pe fiecare km trebuie adusa civilizatia si purtata mii si mii de km, cu absolut tot ceea ce inseamna ea - de la curent electric la paine, si de la motorina pentru generatoare pana la medicamente. Plus ca trebuie construit un pod minune a civilizatiei, care sa reziste, cu minimum de intretinere, in temperaturi Dumnezeu stie cat de scazute (-50? -60? Poate mai mult?) timp de zeci si zeci de ani. Nu cred ca o sa vad asta in timpul vietii mele. Dar ce ar fi! Un fir de lumina in cel mai mare pustiu al lumii - o cale ferata ce leaga doua lumi trecand prin cel mai necalcat loc din lume... |
|
| |
rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5275 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 22 Aug 2011, 20:25 | |
| ar trebui sa-i lase pe ai nostrii sa construiasca fiindca, la cata experienta au pe infrastructura interna, sigur ar avea niste sfaturi pretioase de dat. singura problema ar fi ca ar ajunge lucrarea de la 20 mil$ /km la 100 mil $ / km. si stiti de ce? fiindca romanii nu ar pune la socoteala noaptea polara, in consecinta ar consuma mai mult curent pentru iluminat.
acum vorbind serios, nu stiu daca transportul pe calea ferata ar fi mai rentabil pt o asemenea distanta fata de cargouri. s-ar elimina operatiunile de incarcare-descarcare, dar totusi... |
|
| |
cristyadaX
Numarul mesajelor : 371 Varsta : 31 Reputatie : 5392 Data de inscriere : 20/03/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 22 Aug 2011, 22:21 | |
| Nimic nou http://www.adevarul.ro/locale/galati/galati-cfr-tren-calatori-accident-personal_0_539946272.html |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 24 Aug 2011, 19:47 | |
| S-au deschis ofertele pentru licitaţia privind execuţia lucrărilor de pe tronsonul Vinţu de Jos-Simeria
n data de 24 august 2011, CFR SA a deschis ofertele privind realizarea proiectului de execuţie a lucrărilor de construcţii şi instalaţii pe tronsonul Vinţu de Jos-Simeria, proiect ce are o valoare estimată la 330 mil de euro, licitaţie în cadrul căreia au participat patru consorţii: Consorţiul Wiebe-Porr-Hochtief cu o ofertă în valoare de aprox 370 mil euro Consorţiul Swietelsky-Alstom-Strabag-Arcada-Euroconstruct-Transferoviar Grup cu o ofertă în valoare de cca 318 mil euro Consorţiul OHL ZS-Confort Timişoara cu o ofertă în valoare de 299 mil euro Consorţiul FCC-Alpine-Azvi-Straco cu o ofertă în valoare de 295,5 mil euro Consorţiul câştigător va trebui să realizeze proiectul în 30 de luni de la data atribuirii contractului. Sursa de finanţare este asigurată din fonduri de coeziune nerambursabile de la Comisia Europeană şi contribuţia de la bugetul de stat. Proiectul constă în executarea lucrărilor de reabilitare/modernizare a infrastructurii feroviare, care să asigure viteze maxime de cel puţin 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru cele de marfă. http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=23702&lang=ro |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8690 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mier 24 Aug 2011, 20:29 | |
| 7.5 mil eur pe km...fac linie tripla de banii astia? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea I) | |
|