Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 46 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
mureseanu_976
Moderator
Moderator
mureseanu_976


Numarul mesajelor : 2215
Localizare : I eh, no, nooo, no es possible
Reputatie : 8092
Data de inscriere : 07/02/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 20 Feb 2011, 01:42

karpaty a scris:

Nu are cum sa faca pentru ca in Grecia nu mai opereaza tren international , cu alte cuvinte Grecia este o tara izolata din punct de vedere al legaturilor feroviare cu alte state , toate legaturile internationale au fost anulate (Thesaliniki-Sofia ; Bucuresti ; Istanbul ; Skopje ; Beograd )

Ca urmare si trenul sezonier 1145 "MERIDIAN" Praha / Bratislava / Moskva / Budapest - Salonic va fi anulat, si totusi e nou introdus Laughing

_________________
D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI

Revista presei (partea I) - Pagina 27 D%20350%20TITO%20Broz
Sus In jos
decward
V.I.P Member
V.I.P Member
decward


Numarul mesajelor : 2594
Varsta : 27
Localizare : Bükreş
Reputatie : 7997
Data de inscriere : 15/08/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 20 Feb 2011, 10:29

mureseanu_976 a scris:
karpaty a scris:

Nu are cum sa faca pentru ca in Grecia nu mai opereaza tren international , cu alte cuvinte Grecia este o tara izolata din punct de vedere al legaturilor feroviare cu alte state , toate legaturile internationale au fost anulate (Thesaliniki-Sofia ; Bucuresti ; Istanbul ; Skopje ; Beograd )

Ca urmare si trenul sezonier 1145 "MERIDIAN" Praha / Bratislava / Moskva / Budapest - Salonic va fi anulat, si totusi e nou introdus Laughing
Sau il vor baga pana la Sofia sau Varna .... cine stie ce le trece prin cap..... Pot sa il bage si pana in Burgas.. deci sa nu ne grabim cu anularile :roll: Wink
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 20 Feb 2011, 13:46

eddye a scris:
mureseanu_976 a scris:
karpaty a scris:

Nu are cum sa faca pentru ca in Grecia nu mai opereaza tren international , cu alte cuvinte Grecia este o tara izolata din punct de vedere al legaturilor feroviare cu alte state , toate legaturile internationale au fost anulate (Thesaliniki-Sofia ; Bucuresti ; Istanbul ; Skopje ; Beograd )

Ca urmare si trenul sezonier 1145 "MERIDIAN" Praha / Bratislava / Moskva / Budapest - Salonic va fi anulat, si totusi e nou introdus Laughing
Sau il vor baga pana la Sofia sau Varna .... cine stie ce le trece prin cap..... Pot sa il bage si pana in Burgas.. deci sa nu ne grabim cu anularile :roll: Wink

Praha/Bratislava/Budapest-Varna/Burgas oricum exista prin Romania , Meridian e alt tren deci nu are rost sa il redirectioneze , nu cunosti mersul trenurilor . Daca nu va circula la Thesaloniki va fi clar anulat . Mad

_________________
595423Revista presei (partea I) - Pagina 27 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 27 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 27 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Mircea Hirjau

Mircea Hirjau


Numarul mesajelor : 198
Varsta : 40
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5621
Data de inscriere : 03/02/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 20 Feb 2011, 16:25

http://www.adevarul.ro/locale/constanta/Anca_Boagiu-_-La_vara-trenul_va_face_de_la_Bucuresti_la_Constanta_doua_ore_si_jumatate_0_429557550.html
Ar fi cazul sa se termine cu lucrarile astea ca din aprilie 2006 am suportat umilinta asta!
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5461
Data de inscriere : 20/02/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 20 Feb 2011, 16:35

am facut armata la constanta in 1994,faceam cu trenu rapid 2 ore si 15minute fara opriri.Care e smekeria?adica am asteptat atat timp sa ne reintoarcem in anii 90?sau bagat sute de milioane de euro pt ce?sa fac 2 ore jumatate?mi se pare o mare nesimtire!!podurile de peste dunare sunt varza,se merge cu 30,celelalte cam la fel,ar trebui sa se mearga cu 160 pe unele portiuni ca sa recuperzi restrictiile
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: REVISTA PRESEI   Revista presei (partea I) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 20 Feb 2011, 16:39

DOMNILOR ,OBSERVATIA MEA: CU TOATA REABILITAREA ASTA MINISTRUL TRANSPORTURILOR DECLARA CA DIN VARA TRENURILE SPRE LITORAL VOR PARCURGE DISTANTA IN CIRCA 2 ORE JUMATE REZONABIL SPUN EU, NICIODATA IN ROMANIA TRENURILE NU VOR FACE SUB 2 ORE SPRE LITORAL CUM NICI VITEZA NU VA FI MAI MARE DE 160 KM/H. POATE PESTE 100 DE ANI...
Sus In jos
bostanescu gigel
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 423
Varsta : 101
Localizare : Giulesti-Bucuresti
Reputatie : 5461
Data de inscriere : 20/02/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 20 Feb 2011, 16:46

un timp aceptabil ar fi 2 ore.Sunt 225km pana la constanta,media ar fi 112km/h deci ar trebui sa se mearga cu 140km/h cam 80% din cei 225km.Nu cred ca e mare scofala in anul 2011 avand in vedere ca 140km sunt in linie dreapta
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14502
Data de inscriere : 08/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: REVISTA PRESEI   Revista presei (partea I) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 20 Feb 2011, 16:57

Da dar una e pe hartie alta pe teren sa nu uitam podurile dunarene de la Fetesti , Cernavoda (3 sunt) si de la Poarta Alba sunt limitate primele la 30km/h ultimul la 70 , Palas-C_TA cu 60 , iesirea din Fetesti spre Borcea cu 80 , iar BUC NORD-RAMIF PAJURA inclusiv podurile pana la BANEASA cu 70 si nu ma refer la cel nou construit. Asa ca...
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 20 Feb 2011, 21:03

Asa ca...ramanem unde am zis...
Corect cele punctate anterior. Segment de viteza pe M800 este doar Pasarea-Fetesti. Restul segmentelor au destul de multe lucrari de arta si curbe; implicarea unei viteze constante de (macar) 140 pe Fetesti-Constanta implica foarte, foarte multe investitii. De fapt, e o situatie similara ca si la autostrada. Pana la Fetesti e simplu, mergand drept; dupa aia treburile se complica.
Singurul lucru bun care va rezulta din modernizare va fi , probabil, confortul in mers. Sa nu uitam ca si pe 300, cand s-a terminat segmentul pana la Campina, trenurile au devenit foarte silentioase, iar macazele aproape ca nu le simteai. Viteza tot cam aia a ramas, dar macar nu te mai zguduie asa rau.
(bine, pentru un pasionat, poate ca mai degraba preferam sa aud zgomotul macazelor, " glasul rotilor de tren", decat fasaitul monoton actual).

Revenind la discutia cu grecii, adica nu au pastrat nici macar trenurile pentru traficul local de frontiera, acolo 10-15 km de automotor ? (cum, de exemplu, noi avem Carei-Tiborszallas sau Salonta-Kotegyan)? chiar sunt rupti absout de tot de exterior?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 20 Feb 2011, 21:11

Cu niste trenuri Pendolino nu s-ar putea rezolva problema in unele curbe?
Sus In jos
ATM

ATM


Numarul mesajelor : 1371
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6638
Data de inscriere : 10/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 27 Icon_minitimeDum 20 Feb 2011, 22:37

...de unde asa ceva? ca nu le da nimeni degeaba, toti cer bani pentru ele, fir-ar ei sa fie Wink
Da, poate ca Pendolino ar scoate timpi mai buni dar nu cu mult. Pentru ca si un Pendolino ar avea nevoie de sina buna sub roti pentru a putea avantat intra in curbe si a-si face treaba. Iar problema pe Fetesti-Constanta nu ar fi neaparat raza stransa a curbelor, ci stabilitatea sinei, a podurilor si a terasamentului in sine.
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea I) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 27 Icon_minitimeLun 21 Feb 2011, 00:50

ATM a scris:
(cum, de exemplu, noi avem Carei-Tiborszallas sau Salonta-Kotegyan)

Tin sa precizez ca trenurile sunt facute de H-START parte a MAV Grup Ungaria.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6157
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 27 Icon_minitimeLun 21 Feb 2011, 12:00

viata-i grea: http://www.jurnalul.ro/special/anchete/cfr-ul-gaura-neagra-din-buzunarul-romanilor-569120.html

oare cand vor opri astia trenurile in camp ca nu si-a platit CFR SA "curentul"??? Very Happy
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 27 Icon_minitimeMar 22 Feb 2011, 11:51

Angajaţii CFR intră în grevă de avertisment de două ore în 4 martie

http://www.realitatea.net/angajatii-cfr-intra-in-greva-de-avertisment-de-doua-ore-in-4-martie_806358.html
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 27 Icon_minitimeMar 22 Feb 2011, 23:09

CFR, sau industria şpăgii?
http://www.verticalonline.ro/cfr-sau-industria-spagii
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 27 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 27 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 27 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 46 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: