| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 20 Feb 2011, 01:42 | |
| - karpaty a scris:
Nu are cum sa faca pentru ca in Grecia nu mai opereaza tren international , cu alte cuvinte Grecia este o tara izolata din punct de vedere al legaturilor feroviare cu alte state , toate legaturile internationale au fost anulate (Thesaliniki-Sofia ; Bucuresti ; Istanbul ; Skopje ; Beograd ) Ca urmare si trenul sezonier 1145 "MERIDIAN" Praha / Bratislava / Moskva / Budapest - Salonic va fi anulat, si totusi e nou introdus _________________ D 320 "VICENTIJE RAKIC" BEOGRAD - BUCURESTI |
|
| |
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7997 Data de inscriere : 15/08/2010
| |
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 20 Feb 2011, 13:46 | |
| |
|
| |
Mircea Hirjau
Numarul mesajelor : 198 Varsta : 40 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5621 Data de inscriere : 03/02/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 20 Feb 2011, 16:25 | |
| http://www.adevarul.ro/locale/constanta/Anca_Boagiu-_-La_vara-trenul_va_face_de_la_Bucuresti_la_Constanta_doua_ore_si_jumatate_0_429557550.html Ar fi cazul sa se termine cu lucrarile astea ca din aprilie 2006 am suportat umilinta asta! |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5461 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 20 Feb 2011, 16:35 | |
| am facut armata la constanta in 1994,faceam cu trenu rapid 2 ore si 15minute fara opriri.Care e smekeria?adica am asteptat atat timp sa ne reintoarcem in anii 90?sau bagat sute de milioane de euro pt ce?sa fac 2 ore jumatate?mi se pare o mare nesimtire!!podurile de peste dunare sunt varza,se merge cu 30,celelalte cam la fel,ar trebui sa se mearga cu 160 pe unele portiuni ca sa recuperzi restrictiile |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: REVISTA PRESEI Dum 20 Feb 2011, 16:39 | |
| DOMNILOR ,OBSERVATIA MEA: CU TOATA REABILITAREA ASTA MINISTRUL TRANSPORTURILOR DECLARA CA DIN VARA TRENURILE SPRE LITORAL VOR PARCURGE DISTANTA IN CIRCA 2 ORE JUMATE REZONABIL SPUN EU, NICIODATA IN ROMANIA TRENURILE NU VOR FACE SUB 2 ORE SPRE LITORAL CUM NICI VITEZA NU VA FI MAI MARE DE 160 KM/H. POATE PESTE 100 DE ANI... |
|
| |
bostanescu gigel Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 423 Varsta : 101 Localizare : Giulesti-Bucuresti Reputatie : 5461 Data de inscriere : 20/02/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 20 Feb 2011, 16:46 | |
| un timp aceptabil ar fi 2 ore.Sunt 225km pana la constanta,media ar fi 112km/h deci ar trebui sa se mearga cu 140km/h cam 80% din cei 225km.Nu cred ca e mare scofala in anul 2011 avand in vedere ca 140km sunt in linie dreapta |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: REVISTA PRESEI Dum 20 Feb 2011, 16:57 | |
| Da dar una e pe hartie alta pe teren sa nu uitam podurile dunarene de la Fetesti , Cernavoda (3 sunt) si de la Poarta Alba sunt limitate primele la 30km/h ultimul la 70 , Palas-C_TA cu 60 , iesirea din Fetesti spre Borcea cu 80 , iar BUC NORD-RAMIF PAJURA inclusiv podurile pana la BANEASA cu 70 si nu ma refer la cel nou construit. Asa ca... |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 20 Feb 2011, 21:03 | |
| Asa ca...ramanem unde am zis... Corect cele punctate anterior. Segment de viteza pe M800 este doar Pasarea-Fetesti. Restul segmentelor au destul de multe lucrari de arta si curbe; implicarea unei viteze constante de (macar) 140 pe Fetesti-Constanta implica foarte, foarte multe investitii. De fapt, e o situatie similara ca si la autostrada. Pana la Fetesti e simplu, mergand drept; dupa aia treburile se complica. Singurul lucru bun care va rezulta din modernizare va fi , probabil, confortul in mers. Sa nu uitam ca si pe 300, cand s-a terminat segmentul pana la Campina, trenurile au devenit foarte silentioase, iar macazele aproape ca nu le simteai. Viteza tot cam aia a ramas, dar macar nu te mai zguduie asa rau. (bine, pentru un pasionat, poate ca mai degraba preferam sa aud zgomotul macazelor, " glasul rotilor de tren", decat fasaitul monoton actual).
Revenind la discutia cu grecii, adica nu au pastrat nici macar trenurile pentru traficul local de frontiera, acolo 10-15 km de automotor ? (cum, de exemplu, noi avem Carei-Tiborszallas sau Salonta-Kotegyan)? chiar sunt rupti absout de tot de exterior? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 20 Feb 2011, 21:11 | |
| Cu niste trenuri Pendolino nu s-ar putea rezolva problema in unele curbe? |
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 20 Feb 2011, 22:37 | |
| ...de unde asa ceva? ca nu le da nimeni degeaba, toti cer bani pentru ele, fir-ar ei sa fie Da, poate ca Pendolino ar scoate timpi mai buni dar nu cu mult. Pentru ca si un Pendolino ar avea nevoie de sina buna sub roti pentru a putea avantat intra in curbe si a-si face treaba. Iar problema pe Fetesti-Constanta nu ar fi neaparat raza stransa a curbelor, ci stabilitatea sinei, a podurilor si a terasamentului in sine. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 21 Feb 2011, 00:50 | |
| - ATM a scris:
- (cum, de exemplu, noi avem Carei-Tiborszallas sau Salonta-Kotegyan)
Tin sa precizez ca trenurile sunt facute de H-START parte a MAV Grup Ungaria. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Costin.H
Numarul mesajelor : 654 Reputatie : 6157 Data de inscriere : 15/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Lun 21 Feb 2011, 12:00 | |
| viata-i grea: http://www.jurnalul.ro/special/anchete/cfr-ul-gaura-neagra-din-buzunarul-romanilor-569120.html oare cand vor opri astia trenurile in camp ca nu si-a platit CFR SA "curentul"??? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 22 Feb 2011, 11:51 | |
| Angajaţii CFR intră în grevă de avertisment de două ore în 4 martie
http://www.realitatea.net/angajatii-cfr-intra-in-greva-de-avertisment-de-doua-ore-in-4-martie_806358.html |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Mar 22 Feb 2011, 23:09 | |
| CFR, sau industria şpăgii? http://www.verticalonline.ro/cfr-sau-industria-spagii |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
|
| |
| Revista presei (partea I) | |
|