|
| Revista presei (partea I) | |
|
+101eu nenuandrei iDorin bostanesku gigel George33 rich1974 razvan - trenuri orestte 040EC100 buldozer2 Balto andreiutzu traian cardinal laur 133 Mihay Luna Polpot DUAL bondarel popovici Nk11 Marius Semaca VeV cristyadaX DPS AlexD The Legend brandiburu redeme Jhonyla bostanescu gigel Mircea Hirjau ATM TonyGFR Vitosa andrei florin cont inactiv puscasu razwy mihaiuc Ciprian Razvan Tudor marius_catalin84 decward sorinucu ravers75 IonutChircu rares03 user dezactivat... iuli.hard alinx3330 Cobra cont dezactivat . Adrian78 RazvanCFR Costin.H mardaryroby kaan SULZERUL 0733 Codrut1985 mi.tudor halmarius jionutz TVlad mariuskl Boracik frank81 pannonia express Laur 19jimmy84 Razvan DonVILLy didinul mureseanu_976 myster2008 bogdan srl Caravelle_Zg ion1982 alex.alexus.tm ionutz72 stinky cortexedge IonutCFR2009 Lde 2100 Traveller Nesebar didi membru inactiv cristi CFR Vlad Amiralul stegaru MariusM lovekomotive vrabieionut srazvi cristi ar Ionutz COSTACHE MIHAIL 105 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 19 Aug 2011, 11:46 | |
| Ordonanța transportului rutier – o nouă palmă dată căii ferate
Proiectul de Ordonanță a Guvernului privint transporturile rutiere era menit să modernizeze cadrul de activitate al operatorilor de transport rutier. S-a încercat, de asemenea, să se reglementeze raporturile dintre transportul feroviar și cel rutier. S-a reușit! Calea ferată se îndreaptă către o nouă gaură neagră, direcție în care a fost trimisă și prin recenta mărire a tarifelor biletelor de la CFR Călători (în fapt o invitație pentru operatorii de microbuze să mai umfle prețurile practicate la negru în piața gării). Textul specifică faptul că pe rute paralele, graficele feroviare și rutiere nu trebuie să se suprapună, dar nici nu-i împiedică pe rutieriști să plece cu cinci minute mai devreme pe aceeași rută. Sau să activeze pe rute paralele cu calea ferată unde trenurile ajung cu întârziere sau prea rar. Același text spune că autogările deținute de calea ferată se înființează sau desființează cu aprobarea MTI. Dar nu interzice ca din aceeași autogară, sau cele deținute de privați și aflate în spațiul feroviar, să plece microbuzele pe rute paralele cu calea ferată. Sub cuvinte frumoase se ascunde astfel pârghia legală pentru organizarea de transporturi rutiere mai ieftine (pentru că sunt subvenționate mascat prin taxe reduse de acces pe infrastructura rutieră, prin activități masive la negru și prin utilizarea de autovehicule improprii activității prestate) care să justifice eliminarea trenurilor și trimiterea la fier vechi a sute de kilometri de cale ferată. Operatorii feroviari și industria feroviară sunt astfel amenințați de un pericol iminent: cel al falimentului în condițiile în care joacă un joc periculos cu arme inegale. Directivele europene, regulamentele dar și Cartea Alba a Transporturilor sunt astfel terfelite, profitându-se de neatenția feroviară la un act normativ care aparent nu o vizează. Dacă pentru serviciile de transport public de călători palmele sunt oferite de-a lungul a câtorva pagini, în ceea ce privește transportul de marfă lucrurile sunt mai simple. Un articol de final prelungete evaziunea din domeniul agriculturii și pentru toamna 2011, astfel încât operatorii de marfă pot fi liniștiți că nici un kilogram din recolta bună a acestui an nu se va îndrepta către calea ferată, pentru a evita albirea documentelor și banilor. Promovarea iminentă a Ordonanței va fi astfel un nou prilej de concedieri și de restrângeri de activitate într-un domeniu lovit deja suficient de criza perpetuă a României post-decembriste. Documentele la care facem referire în text se regăsesc la următoarea adresă: http://www.club-feroviar.ro/files/mtiogtr/ |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 19 Aug 2011, 12:48 | |
| - Citat :
- Textul specifică faptul că pe rute paralele, graficele feroviare și rutiere nu trebuie să se suprapună
Inclusiv asta este ILEGAL conform legislatiei europene, legea asta ne va aduce infringement imediat. Concurenta este sfanta, si asa ar trebui sa fie - rezultatul este INTOTDEAUNA oferirea de servicii mai bune. Daca autocarul si trenul pleaca la aceiasi ora, CFR ar face bine sa se bazeze NU pe protectie legala, ci pe diverse feluri de a-si atrage calatori. De la reclama la aer conditionat in trenuri, de la tarife reduse la siguranta oferita, de la viteza la confort. PUNCT. Asta e capitalismul - fie ca cel mai bun sa castige! Favorizarea unui mod de transport fata de altul NU este concurenta loiala. Vrei calatori? Ai multe metode daca te numesti CFR Calatori sau OTF privat. Inclusiv de a pune presiune pe MT sa-ti dea mai putini bani tie (si ZERO bani la CFR Marfa, exista atati operatori privati care merg cu ZERO bani de la stat, daca CFR Marfa nu poate, sa vina altul mai bun in loc!) si sa-i dea in loc la Infra. Poti, ca OTF privat, sa petitionezi pentru comasarea CFR Infra cu AFER intr-un organism care sa gestioneze direct infrastructura (precum CNADNR), cu o lege care sa garanteze o suma fixa anuala pentru infra pe 5-10 ani. Poti sa... DAR NU sa interzici! Tarifele de acces pe infrastructura rutiera sunt si asa printre cele mai mari din UE. Tarifele feroviare (de care se plang OTF-urile romanesti) sunt printre cele mai mici. Oare de ce noi nu ne plangem in SE, unde accesul pe rutier costa absolut nimic (nu exista nici macar un pod sau tunel platit), iar pe calea ferata avem de platit taxa de acces, taxa de dirijare si dispecerizare, taxa de congestie, taxa de garare? - Citat :
dar nici nu-i împiedică pe rutieriști să plece cu cinci minute mai devreme pe aceeași rută. Sau să activeze pe rute paralele cu calea ferată unde trenurile ajung cu întârziere sau prea rar. Același text spune că autogările deținute de calea ferată se înființează sau desființează cu aprobarea MTI. Dar nu interzice ca din aceeași autogară, sau cele deținute de privați și aflate în spațiul feroviar, să plece microbuzele pe rute paralele cu calea ferată.
Toate chestiile astea (interzicerea autobuzelor paralele cu linia CF), interzicerea plecarii la ore la care pleaca trenul sunt lucruri anti-competitive. Orice stat capitalist din lumea asta, de fapt orice stat cu bun simt, NU permite asemenea legislatii anti-competitive. UE nu permite asa ceva. Ce vrea autorul acestui articol senumeste protectionism. Adam Smith a demonstrat teoretic ca e o idee proasta. In practica au demonstrat-o o gramada de state in curs de dezvoltare, care au impus asemenea politici protectioniste. Rezultatul a fost falimentul atat al alternativielor, cat si mai devreme sau mai tarziu, a alternativei protejate. Singurul lucru pe care ar trebui sa-l faca CFR-ul este sa interzica utilizarea spatiului propriu (gari) pentru reclama nesolicitata la autocare. Ordonanta rutiera mi se pare un imens pas INAINTE. Pentru doua motive simple - odata interzice dubele pe distante lungi (peste 150 km, din cate tin minte), a doua oara, cere existenta unor autogari cu minime facilitati. Ceea ce o sa indeparteze transportatorii rutieri de caldaramul garilor. Pe urma, ce are ... cu prefectura? O gramada de cereale merg pe CF. Evaziune se face USOR si pe CF si pe rutier - va dau si trei metode - a) documente de transport in dublu exemplar (o spaga 'sus' rezolva multe), b) supra-incarcarea vagoanelor (in declaratie se trece ca se merge cu vagoanele pline la jumatate, in realitate se merge cu dublu) si c) metoda garnitura goala (care de fapt e plina ochi). CFR facea de-astea in anii '80, nu vad de ce n-ar face de-astea si-acum. De privati nu mai spun! - Citat :
Promovarea iminentă a Ordonanței va fi astfel un nou prilej de concedieri și de restrângeri de activitate într-un domeniu lovit deja suficient de criza perpetuă a României post-decembriste.
Astea sunt pur si simplu afirmatii demagogice... Criza perpetua a Romaniei? Aproape un deceniu de crestere economica peste 5%? Da, au fost 3 ani grei - dar asa au fost peste tot in lume - din Rusia in SUA. Si totusi, anii astia nu sunt mai grei ca jumatatea anilor '90, cand o cafea in oras era un lux pe care nu si-l permitea 80% din populatie. Tin minte cand a intrat McDonalds in Romania cum un hamburger (cel mai ieftin) costa 5% din salariul MEDIU pe economie. Da, nu suntem Germania, nici macar Austria, dar in 1989 am pornit de la absolut nimic. Am pornit de la o tara in care iarna se statea pe intuneric la 15 grade in casa, in care se facea foamea la propriu. Am pornit de la o tara in care drumurile erau praf (drumuri nationale mai sparte ca in anii '80 eu nu am vazut, tin minte cum pe DN3 Bucuresti - Fetesti - Constanta lipseau bucati de asfalt) si spatiul aerian din nordul tarii nu era controlat radar. Simplul fapt ca pe pasapoartele noastre scrie 'Uniunea Europeana - Romania' e o minune pe care nimeni, roman sau strain, nu o credea posibila acum 10 ani. Am intors tara dintr-o groapa infecta (am fost in 1988 in Bulgaria si in 1990 in Basarabia, in ambele cazuri am ramas uimit, mi s-au parut la ani lumina de dezvoltare in fata noastra), si am pus-o pe un drum. Cu gropi, cu urcusuri grele, dar un drum care ne-a adus la putin mai bine. Si nu e meritul 'lor', al politicienilor (corupti si ineficienti - asa sunt in toata lumea), ci al tuturor romanilor. Si a celor care au ramas aici, si a celor care au plecat afara. Da, unde si-au bagat coada politicienii (gen CFR), e rau, dar per total, tara o duce mai bine - macar a iesit din iad. Da, de acord, nu o ducem bine, da, e greu, dar standardul de viata mediu din 2010, dupa 3 (trei) ani de criza in toata lumea este mult mai ridicat decat era in 2000. Sau 1995. Sau 1990. Nu mai vorbim de perioada 1980-1990. P.S. Scuzati postul agresiv, dar atat protectionismul cat si demagogia imi put de la o posta. Toate tarile care s-au dezvoltat, s-au dezvoltat prin libertate - de la Marea Britanie pana la Singapore. In primul rand libertatea comertului si a transporturilor. Nici macar China nu interzice ca autobuzele sa plece cand pleaca trenurile. Protectionismul de tipul asta, desi la o prima vedere poate fi interpretat ca aparare a cailor ferate, ca economist stiu prea bine ca nu inseamna, pe termen lung, decat dezastru. Inclusiv pentru calea ferata! Ce propun acesti vasnici aparatori ai caii ferate nu este nimic mai mult ca un un atentat la libertate, o piedica in calea dezvoltarii, si, pana la urma, omorarea caii ferate. Hai sa nu mergem pe calea unor tari ca Nigeria, hai sa fim un stat dezvoltat. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 19 Aug 2011, 15:15 | |
| Nu te supara Mihai da am citit in alta parte ca se face evaziune fiscala de 60 de milioane de euro cu bilete pe transportul rutier!!Sa nu mai zicem ca se circula cu calatori in picioare nu se dau bilete unele microbuze sunt troace fara AC si la lictiatii se participa cu autocare de 32 de locuri!! Niciodata transportul feroviar nu are cum sa iasa mai ieftin decat cel auto doar din cauza TUI plus ca operatorii rutieri se organizeaza in functie de necesar pe trasee si baga microbuze care au un cost minim daca ar fi autocare obligatorii peste 200 de kilometri distanta nu prea le-ar mai conveni sa circule cu 15 oameni in autocar si ar creste pretul biletelor si oricum au profitat destul pana acuma!!Sa zica mersi dubarii la noi in afara de rovigneta nu platesc taxa de autostrada nici pe Pitesti-Bucuresti!! E si vina CFR-ului adica a celor de sus care pe unele trasee au facut mersul in asa hal incat sa pierzi legaturile plus ca in orarul cand pleaca microbuze din ora in ora au ales sa nu mai puna trenuri!! Decat ar da 170 de milioane pe modernizarea garilor mai bine bagau banii aia in infrastructura iar pentru modernizarea garilor ar trebuie sa contribuie si comunitatea locala ca gara este bun necesar comunitatii nu sa planteze panselute si sa schimbe borduri!! |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5519 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 19 Aug 2011, 16:22 | |
| - adrian78hd a scris:
- Nu te supara Mihai da am citit in alta parte ca se face evaziune fiscala de 60 de milioane de euro cu bilete pe transportul rutier!!Sa nu mai zicem ca se circula cu calatori in picioare nu se dau bilete unele microbuze sunt troace fara AC si la lictiatii se participa cu autocare de 32 de locuri!!
Complet si perfect de acord. Dar asta nu se rezolva favorizand un mod de transport in favoarea altuia. Se face inasprind legislatia in domeniu, si intensificand controalele. Ai troaca de duba de marfa in loc de autocar, vine ARR-ul, iti ia licenta, iti suspenda firma, te baga la puscarie, la revedere. Nu tai bilete? Idem, tot la puscarie. - adrian78hd a scris:
Niciodata transportul feroviar nu are cum sa iasa mai ieftin decat cel auto doar din cauza TUI plus ca operatorii rutieri se organizeaza in functie de necesar pe trasee si baga microbuze care au un cost minim daca ar fi autocare obligatorii peste 200 de kilometri distanta nu prea le-ar mai conveni sa circule cu 15 oameni in autocar si ar creste pretul biletelor si oricum au profitat destul pana acuma!!Sa zica mersi dubarii la noi in afara de rovigneta nu platesc taxa de autostrada nici pe Pitesti-Bucuresti!!
Fiecare mod de transport isi plateste taxele de acces pe infrastructura. Autobuzistii si dubarii platesc vinieta, la fel cum CFR Calatori sau alti OTF platesc taxa de infrastructura. Atat cere statul, atat plateste fiecare. Daca vreunul din operatori se plange ca taxa impusa le aduce pagube si este concurenta neloiala mandatata de stat pentru ei, exista mai multe canale de actiune, inclusiv la foruri europene. De exemplu, OTF suedezi s-au plans ca autobuzele ies mai ieftin pentru ca nu exista taxe de drum de niciun fel in Suedia. Li s-a respins cazul pe motiv ca transportatorii rutieri platesc taxa inclusa in benzina. Culmea, nu am vazut vreun OTF plangandu-se FORMAL de marimea TUI sau de comparatia TUI / taxe de drum. Pe la colturi, unde ne plangem cu totii de diverse, da, dar formal, in justitie, la minister etc., nimeni. Si OTF gen GFR sau OeBB sau altii au putere politica inzecita sau insutita fata de Carabulea and co. Cand s-a rupt calea ferata la Balota, cand au vazut ca nu se rezolva, dupa 2 saptamani, au batut in masa la Berceanu, si s-a rezolvat. Cand s-au saturat de problema intre Galeteni si Olteni (o lucrare sistata) pe M900, s-a batut in masa si... s-a rezolvat. - Citat :
E si vina CFR-ului adica a celor de sus care pe unele trasee au facut mersul in asa hal incat sa pierzi legaturile plus ca in orarul cand pleaca microbuze din ora in ora au ales sa nu mai puna trenuri!! Decat ar da 170 de milioane pe modernizarea garilor mai bine bagau banii aia in infrastructura iar pentru modernizarea garilor ar trebuie sa contribuie si comunitatea locala ca gara este bun necesar comunitatii nu sa planteze panselute si sa schimbe borduri!! De acord. Dar cine tine CFR-ul sa aiba trenuri la ora potrivita? Sau cine tine pe OTF privati sa aiba tren la ora potrivita? Probabil faptul ca orarele de azi sunt practic modificari ale orarelor din '95, si nu s-a mai investit un leu la CFR calatori in a determina trasele potrivite si a reface orarele conform acestora? Si modernizarea infrastructurii ar trebui sa fie prioritara - dar, din nou, de ce nu tipa OTF-urile? Daca ar tipa, multe s-ar rezolva. Dar, nu le pasa - marfa merge ok si cu 50, si cat timp guvernul ii lasa cu 'roti patrate' si repara infrastructura suficient cat sa circule, ei sunt ok. Omul va alege mereu rational - cea mai buna optiune pentru el in momentul respectiv - si, vrem nu vrem, pentru multi e duba. Ori pentru ca pleaca la ora anume, ori pentru ca ajunge mai repede, ori pentru ca e mai ieftina. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7572 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Vin 19 Aug 2011, 23:37 | |
| Interesante si zic eu, obiective, aceste ultime post-uri legate de concurenta feroviar vs rutier. Mi-a facut placere sa le citesc cu atentie |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Un lucru neplacut si nedrept!! Sam 20 Aug 2011, 19:26 | |
| Este clar pentru toata lumea ca posturile de televiziune, radio, ziare, reviste, internet promoveaza mult mai mult, cam de 5-7 ori mai mult tot ceea ce tine de SOSELE, AUTOSTRAZI, SOFERI, TRASPORT RUTIER fata de cat se spune despre TRENURI, CAII FERATE.
ACESTE LUCRU SE POT OBSERVA FOARTE USOR SI ESTE NEDREPT.
DAR TOTUSI NU MA MIRA DEOARECE TRENURILE SI CAILE FERATE AU O IMAGINE USOR NEGATIVE IN ROMANIA (presa a contribuit la asta), cu trenurile nu circula decat foarte rar si foarte putini romani cu venituri ridicate si medii.
Pe cine intereseaza ca 30% dintre romani merg cu trenul si au treaba cu acest domeniu? Presa oricum nu prea are treaba...
|
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5274 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 20 Aug 2011, 20:17 | |
| odata cu evolutia societatii, cfr a fost prinsa pe picior gresit, ma refer la materialul rulant. pe foarte multe rute locale circula o ditamai locomotiva cu 2 vagoane si 15 calatori dintre care jumatate cu nasul. astfel, cursa este absolut nerentabila. trenurile sunt rare, 2-3 pe zi. nimeni nu mai asteapta in ziua de azi 2-3 ore dupa un tren cand exiosta la juma de ora microbuz care culmea, il lasa la poarta! multe gari ar trebui desfiintate fiindca sunt in mijlocul campului. ar trebui pastrate numai cele din localitati. cfr trebuie sa comande automotoare mici, de marimea unui autobuz care sa circule pe trasee la jumatate, o ora daca vor clienti si sa adapteze preturile la piata locala si tronsonul orar ca in america. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 20 Aug 2011, 20:22 | |
| De exemplu pe Europa-FM se vorbeste numai de cum se circula prin tara pe sosele dar niciodata nu am auzit sa zica ca trenu x e foarte agolerat sau ca e cald ori ca sunt conditii bune de calatorie , absolut nimic de trenuri cat despre auto zilnic , adevarul este ca romanul este si fudul se da jos din pat se suie in masina pentru 2 statii de autobuz sau se duce cu masina sa cumpere 2 paini dar se vaita ca beznina e scumpa . Eu am renuntat sa folosesc masina de 2 ani in afara orasului , atat cat mai merg cu masina e doar in oras cam la 2-3 sapt restul numai cu autobuzu si mai nou in Buc au fost introduse masinile de noapte deci chiar nu mai are rost sa cheltui atatia bani pe benzina cand pot merge cu doar 1,3 lei un bilet de autobuz numai ca majoritatea nu gandesc asa . |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| | | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24324 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 20 Aug 2011, 20:52 | |
| Karpaty ala se numeste marketing sau promovare la radio dar la CFR nu s-a auzit de asa ceva si le e greu sa bage macar un difuzor doua intr-un vagon salon sa se poata asculta EuropaFM si eila randul lor sa informeze despre trenuri dar e bine ca avem camere video si LCD pe care nu se vede nimic si le-au luat jos ca oricum se furau!!!Las ca e mai bine ca in gari sunt lipite anunturi cu firme care fac transporturi sau in afara garilor sunt zeci de dube !!! Ri anunta sambata seara ca de duminica la ora 00.00 se scumpesc biletele cu 18% eu stiu ca acuma zece ani am azut oameni plangand prin gari care nu au stiu de scumpire si nu le mai ajungeau banii si atunci erau alte preturi!!Nu stiu cum pot sa aiba nesimtirea sa ceara 180 de lei Bucuresti-Oradea 11 ore sau Bucureti-Constanta 85 de lei la clasa a 1 a la Rapid singurele argumente ale conducerii CFR sunt ca trenul este mai sigur si mai confortabil (poate la clasa 1) |
| | | alinx3330
Numarul mesajelor : 342 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 5492 Data de inscriere : 23/10/2010
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 20 Aug 2011, 21:14 | |
| si unde mai punem ca sunt personale care circula cu 3 vagoane si din care si alea cu 2 vagoane de cls 1 exemplu P5604 |
| | | AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8689 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 20 Aug 2011, 21:21 | |
| Personale = trenuri sociale nu cred ca procentul celor care cumpara bilet pe personal este mai mare de 10%... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Sam 20 Aug 2011, 21:41 | |
| Nu bagati in aceasi cratita personalele Buc-Brasov cu personalele gen Buc-Pitesti/Targoviste/Urziceni/Pietrosita ptr ca este diferenta de la cer la pamant.
Miercuri 17.08.2011 am luat P 9101 Buc.Nord-Pietrosita de la statia Teis si am coborat la capat iar nasii veneau sa colecteze leii. In schimb tot in aceeasi zi dar pe P 3004 Brasov-Buc.Nord pe care l-am luat de la Sinaia pana la PL.Vest nasul la ultimul vagon pe sus nu a incasat bani decat de la 2 persoane si a taiat bilete altor 2 restul calatorilor avand bilete si trenul era aproape 100% gradul de ocupare al locurilor desi era o zi de lucru.
mai jos aveti o filmare de 3 min din P 9101 de miercuri intre statiile Tepes.Voda si Pietrosita pe restrictie si in paralel cu marfarul de pe linie ingusta care aduce calcar ptr ROMCIF SA FIENI. In video se paote observa cum se transporta bicicleta cu un tren fara spatii ptr biciclete.
https://www.youtube.com/rinrel#p/u/2/Bqdhm-lEnWY |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) Dum 21 Aug 2011, 00:12 | |
| - paall a scris:
- Nu bagati in aceasi cratita personalele Buc-Brasov cu personalele gen Buc-Pitesti/Targoviste/Urziceni/Pietrosita ptr ca este diferenta de la cer la pamant.
Miercuri 17.08.2011 am luat P 9101 Buc.Nord-Pietrosita de la statia Teis si am coborat la capat iar nasii veneau sa colecteze leii. In schimb tot in aceeasi zi dar pe P 3004 Brasov-Buc.Nord pe care l-am luat de la Sinaia pana la PL.Vest nasul la ultimul vagon pe sus nu a incasat bani decat de la 2 persoane si a taiat bilete altor 2 restul calatorilor avand bilete si trenul era aproape 100% gradul de ocupare al locurilor desi era o zi de lucru.
mai jos aveti o filmare de 3 min din P 9101 de miercuri intre statiile Tepes.Voda si Pietrosita pe restrictie si in paralel cu marfarul de pe linie ingusta care aduce calcar ptr ROMCIF SA FIENI. In video se paote observa cum se transporta bicicleta cu un tren fara spatii ptr biciclete.
https://www.youtube.com/rinrel#p/u/2/Bqdhm-lEnWY Diferenta este data intradevar si de la publicul calator .. dar si de CFR .. daca face diferenta de material rulant si nu-si scoate supracontrolul de la naftalina .. asta e Pietrosita pleaca plin dar e declarat tren cu venituri mici .. din cauza blatistilor!CFR agreeaza metoda asta de minune se pare .. pentru ei e simplu mai bine taie decat sa repare blatismul!Asa a fost pe M207 si cine a pierdut pana la urma ? atat CFR cat si calatorii. |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: solutie Dum 21 Aug 2011, 15:39 | |
| Cred ca singura solutie este sa puna in fiecare gara mai mare doar 1-3 intrari PE PEROANELE GARILOR pentru calatori iar restul sa fie inchise SI SA DEA AFARA URGENT CAM 10% DIN CONTROLORI dandu-le exemplu si la ceilalati.
Macar asa se va reduce blatismul.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Revista presei (partea I) | |
| |
| | | | Revista presei (partea I) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |