Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 20/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 50 Icon_minitimeMar 16 Aug 2011, 22:09

Călători arşi la buzunare, dar cadorisiţi cu rozătoare
http://www.adevarul.ro/locale/craiova/FOTO-_Calatori_arsi_la_buzunare-dar_cadorisiti_cu_rozatoare_0_536946377.html
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 50 Icon_minitimeMar 16 Aug 2011, 23:45

Da frate .. dar parca altfel calatoresti intr-un 20-55 cu soarece decat intr-un 21-47 cu soarece .. =)) Macar in 20-55 scaunul ala confortabil mai ia din suparare.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 50 Icon_minitimeMier 17 Aug 2011, 00:03

20-55 deja sunt vagoane numai pentru personale , niste jeguri au ajuns .

_________________
595423Revista presei (partea I) - Pagina 50 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 50 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 50 Bdeem_8496_a
Sus In jos
ravers75




Numarul mesajelor : 427
Reputatie : 5520
Data de inscriere : 15/12/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 50 Icon_minitimeMier 17 Aug 2011, 09:10

karpaty a scris:
20-55 deja sunt vagoane numai pentru personale , niste jeguri au ajuns .
Vagoane 20-54/55 circula pe 1692 de la Timisoara. Luni am fost cu acest tren si mirosurile erau insuportabile iar stratul de jeg de 2 degete!
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 50 Icon_minitimeMier 17 Aug 2011, 09:13

ravers75 a scris:
karpaty a scris:
20-55 deja sunt vagoane numai pentru personale , niste jeguri au ajuns .
Vagoane 20-54/55 circula pe 1692 de la Timisoara. Luni am fost cu acest tren si mirosurile erau insuportabile iar stratul de jeg de 2 degete!

Tocmai asta am spus si eu , sunt foarte imputite datorita curateniei care se face doar cu o simpla matura cam atat . Mad

_________________
595423Revista presei (partea I) - Pagina 50 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 50 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 50 Bdeem_8496_a
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6446
Data de inscriere : 03/08/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 50 Icon_minitimeMier 17 Aug 2011, 12:28

ravers75 a scris:
karpaty a scris:
20-55 deja sunt vagoane numai pentru personale , niste jeguri au ajuns .
Vagoane 20-54/55 circula pe 1692 de la Timisoara. Luni am fost cu acest tren si mirosurile erau insuportabile iar stratul de jeg de 2 degete!

20-54/55 ajung pe Acc de bucuresti numa cand trenul este suplimentat in sezonu estival cand DWA-urile sunt pe sezoniere si trenu merge numa cu 20-49 decente , iar in afara sezonului estival trenurile Acc tm-bc mai au in compunere chiar si AVA200.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 50 Icon_minitimeMier 17 Aug 2011, 12:39

Pe personalele de Simeria momentan nu circula nici un 20-55/54 Smile .. dar iti pot zice ca sunt lux fata de 21-47 de pe Simeria-Teius ... singura garnitura care are 21-47 e cea de la P 2147 cea care face Lupeni-Deva-Simeria-HD-Simeria Smile
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 50 Icon_minitimeMier 17 Aug 2011, 18:21

Operatorului DB Schenker Rail România i s-a retras certificatul de siguranţă

Autoritatea de Siguranţă Feroviară – ASFR din cadrul Autorităţii Feroviare Române – AFER a retras operatorului feroviar DB Schenker Rail România certificatul de siguranţă partea B, din cauza „nerespectării reglementărilor feroviare în vigoare. Retragerea certificatului de siguranţă, partea B, atrage după sine interzicerea accesului pe căile ferate române şi s-a făcut conform prevederilor O.M.T. nr. 535/2007, în urma depistării utilizării, de către acest operator, a unei locomotive care nu era înscrisă în certificat şi, ca urmare, nu era aptă pentru circulaţia pe infrastructura feroviară publică, punând în pericol siguranţa feroviară”, se arată în comunicatul de presă al ASFR

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=23525&lang=ro
Sus In jos
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6446
Data de inscriere : 03/08/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 50 Icon_minitimeMier 17 Aug 2011, 20:07

O lovitura direct sub centura...asta se intampla daca nu au gadilat unele buzunare ca sa nu zic pe fata ca nu au dat spaga =))
Sus In jos
razvan - trenuri
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 3355
Varsta : 42
Localizare : Bucuresti, Romania
Reputatie : 8365
Data de inscriere : 26/05/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Si vedetele au trenuri...   Revista presei (partea I) - Pagina 50 Icon_minitimeMier 17 Aug 2011, 22:26

Angelina Jolie şi Brad Pitt au închiriat... un tren ca să se deplaseze de la Londra la Glasgow. S-au instalat în el, împreună cu cei şase copii ai lor şi cu o armată de angajaţi.

Vedetele au vrut astfel să călătorească în linşte. Departe de ochii fanilor curioşi şi de aparatele de fotografiat ale jurnaliştilor.

Compania feroviară Virgin Trains a confirmat că le-a închiriat starurilor o garnitură. Însă a refuzat să spună la ce preţ. Cei doi actori se află în regatul unit unde Brad Pitt filmează pentru noua sa peliculă - World War Z. După ce a stat o perioadă Anglia, actorul se mută acum în Scoţia, la Glasgow, pentru continuarea producţiei.

Very Happy


:z6:





Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7572
Data de inscriere : 27/04/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 50 Icon_minitimeMier 17 Aug 2011, 22:28

adrian78hd a scris:
Operatorului DB Schenker Rail România i s-a retras certificatul de siguranţă

Autoritatea de Siguranţă Feroviară – ASFR din cadrul Autorităţii Feroviare Române – AFER a retras operatorului feroviar DB Schenker Rail România certificatul de siguranţă partea B, din cauza „nerespectării reglementărilor feroviare în vigoare. Retragerea certificatului de siguranţă, partea B, atrage după sine interzicerea accesului pe căile ferate române şi s-a făcut conform prevederilor O.M.T. nr. 535/2007, în urma depistării utilizării, de către acest operator, a unei locomotive care nu era înscrisă în certificat şi, ca urmare, nu era aptă pentru circulaţia pe infrastructura feroviară publică, punând în pericol siguranţa feroviară”, se arată în comunicatul de presă al ASFR

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=23525&lang=ro

Nu zice ce locomotiva...cand am venit pe 13 august de la Constanta, era una asemanatoare cu 2004 a noastra, a operatorului DB Schenker Rail in Palas, urma sa plece spre Medgidia...sper ca nu era aia...Sad
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 50 Icon_minitimeJoi 18 Aug 2011, 10:31

001 este la ei Smile si cred ca e vaccinata la zi Smile .Probabil ceva adus de dincolo a avut probleme
Sus In jos
Costin.H

Costin.H


Numarul mesajelor : 654
Reputatie : 6157
Data de inscriere : 15/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 50 Icon_minitimeJoi 18 Aug 2011, 11:32

adrian78hd a scris:
Operatorului DB Schenker Rail România i s-a retras certificatul de siguranţă

Autoritatea de Siguranţă Feroviară – ASFR din cadrul Autorităţii Feroviare Române – AFER a retras operatorului feroviar DB Schenker Rail România certificatul de siguranţă partea B, din cauza „nerespectării reglementărilor feroviare în vigoare. Retragerea certificatului de siguranţă, partea B, atrage după sine interzicerea accesului pe căile ferate române şi s-a făcut conform prevederilor O.M.T. nr. 535/2007, în urma depistării utilizării, de către acest operator, a unei locomotive care nu era înscrisă în certificat şi, ca urmare, nu era aptă pentru circulaţia pe infrastructura feroviară publică, punând în pericol siguranţa feroviară”, se arată în comunicatul de presă al ASFR

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=23525&lang=ro

au retras licenta celui mai mare operator de transport de marfa din Europa...ne-au "suparat" nemtzii cu ceva? Razz
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24324
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 50 Icon_minitimeJoi 18 Aug 2011, 11:42

Costin.H a scris:
adrian78hd a scris:
Operatorului DB Schenker Rail România i s-a retras certificatul de siguranţă

Autoritatea de Siguranţă Feroviară – ASFR din cadrul Autorităţii Feroviare Române – AFER a retras operatorului feroviar DB Schenker Rail România certificatul de siguranţă partea B, din cauza „nerespectării reglementărilor feroviare în vigoare. Retragerea certificatului de siguranţă, partea B, atrage după sine interzicerea accesului pe căile ferate române şi s-a făcut conform prevederilor O.M.T. nr. 535/2007, în urma depistării utilizării, de către acest operator, a unei locomotive care nu era înscrisă în certificat şi, ca urmare, nu era aptă pentru circulaţia pe infrastructura feroviară publică, punând în pericol siguranţa feroviară”, se arată în comunicatul de presă al ASFR

http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=23525&lang=ro

au retras licenta celui mai mare operator de transport de marfa din Europa...ne-au "suparat" nemtzii cu ceva? Razz

S-ar putea sa se faca jocurile pentru un anumit operator privat care vrea sa acapareze toata piata sau celor de la AFER nu le mai convine comisionul!!Mie greu de crezut ca nemtii umbla cu lucruri marunte si nu isi inmatriculeaza o locomotiva!!Se stie cum au inceput sicanarile la fel si la Servtrans pana au cedat !!!
Dragos ce ai vazut cred ca era 470-783 dar deja e inseriata AFER!!
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5519
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 50 Icon_minitimeJoi 18 Aug 2011, 13:41

Costin.H a scris:

au retras licenta celui mai mare operator de transport de marfa din Europa...ne-au "suparat" nemtzii cu ceva? Razz

Tot e ce pot spune este ca nu ma mira, nu ma mira ABSOLUT deloc. Si sunt 90% sigur ca nu e vina AFER/ASFR. Mai mult nu vreau sa comentez.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 50 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 50 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 50 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 49, 50, 51 ... 58 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: