Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Revista presei (partea I)

In jos 
+101
eu
nenuandrei
iDorin
bostanesku gigel
George33
rich1974
razvan - trenuri
orestte
040EC100
buldozer2
Balto
andreiutzu
traian
cardinal
laur 133
Mihay
Luna
Polpot
DUAL
bondarel
popovici
Nk11
Marius
Semaca
VeV
cristyadaX
DPS
AlexD
The Legend
brandiburu
redeme
Jhonyla
bostanescu gigel
Mircea Hirjau
ATM
TonyGFR
Vitosa
andrei florin
cont inactiv
puscasu
razwy
mihaiuc
Ciprian
Razvan Tudor
marius_catalin84
decward
sorinucu
ravers75
IonutChircu
rares03
user dezactivat...
iuli.hard
alinx3330
Cobra
cont dezactivat .
Adrian78
RazvanCFR
Costin.H
mardaryroby
kaan
SULZERUL 0733
Codrut1985
mi.tudor
halmarius
jionutz
TVlad
mariuskl
Boracik
frank81
pannonia express
Laur
19jimmy84
Razvan
DonVILLy
didinul
mureseanu_976
myster2008
bogdan srl
Caravelle_Zg
ion1982
alex.alexus.tm
ionutz72
stinky
cortexedge
IonutCFR2009
Lde 2100
Traveller
Nesebar
didi
membru inactiv
cristi CFR
Vlad
Amiralul
stegaru
MariusM
lovekomotive
vrabieionut
srazvi
cristi ar
Ionutz
COSTACHE MIHAIL
105 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 57 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 49 Icon_minitimeLun 15 Aug 2011, 11:43

adrian78hd a scris:
Profitul pe calea ferată vine cu trenul privat

Fără angajați excedentari, utilizând automotoare în locul trenurilor clasice, eliminând călătoria „cu nașul“. Acesta este secretul companiilor private de transport feroviar de călători

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/profitul-pe-calea-ferata-vine-cu-trenul-privat-150605.html
La cati calatori are regiotransul in tren .. garantez ca fara subventia de stat da faliment in 2 luni.
Sus In jos
redeme
V.I.P Member
V.I.P Member
redeme


Numarul mesajelor : 1081
Localizare : Iasi
Reputatie : 6118
Data de inscriere : 06/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 49 Icon_minitimeLun 15 Aug 2011, 20:12

Bărbaţi prinşi după ce au furat patru tone de benzină dintr-un vagon oprit în gară

Doi bărbaţi au fost prinşi după ce au furat patru tone de benzină dintr-un vagon cisternă care face parte dintr-un tren staţionat în Gara de Est din Ploieşti, unul dintre cei doi fiind agent al unei firme de pază care ar fi trebuit să supravegheze zona unde s-a produs furtul.

Potrivit unui comunicat dat publicităţii, luni, de Inspectoratul de Jandarmi Judeţean Prahova, o patrulă de jandarmi a surprins, duminică, în zona Gării de Est din Ploieşti, mai multe persoane care sustrăgeau benzină dintr-un vagon-cisternă ce face parte dintr-un tren cu 30 de vagoane, staţionat în Gara de Est, transmite corespondentul MEDIAFAX.

În momentul apariţiei jandarmilor, persoanele surprinse au fugit, iar după o urmărire de cinci minute echipajul a prins doi bărbaţi, ambii din Ploieşti.

În vegetaţia deasă din jurul gării, jandarmii au găsit 147 de bidoane de plastic cu capacitatea cuprinsă între 20 şi 50 de litri, pline cu benzină, precum şi mai multe furtunuri folosite pentru scoaterea benzinei din vagonul-cisternă. În total, cei doi scoseseră din vagon 4.085 litri de combustibil.

În urma verificărilor, jandarmii au stabilit că unul dintre cei doi bărbaţi este angajat ca agent de pază la o firmă care supraveghează zona Gării de Est din Ploieşti.

Cei doi bărbaţi sunt cercetaţi pentru furt calificat.

Sursa: http://www.mediafax.ro/social/barbati-prinsi-dupa-ce-au-furat-patru-tone-de-benzina-dintr-un-vagon-oprit-in-gara-8624234

---
Iată cine nu ne lasă pe noi să pozăm!
Sus In jos
Polpot




Numarul mesajelor : 67
Varsta : 48
Localizare : Arad
Reputatie : 5036
Data de inscriere : 16/04/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 49 Icon_minitimeLun 15 Aug 2011, 20:16

Aradul se va putea mindri cu frumoasa 131001 expusa in fata garii :
http://www.observator.info/articol_19856/%28foto%29-reconditionata-de-astra-vagoane-calatori-prima-locomotiva-construita-la-resita-va-fi-expusa-in-aceasta-saptamana.html
Sus In jos
orestte
V.I.P Member
V.I.P Member
orestte


Numarul mesajelor : 364
Varsta : 50
Localizare : Timisoara
Reputatie : 6265
Data de inscriere : 28/10/2008

Revista presei (partea I) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 49 Icon_minitimeLun 15 Aug 2011, 22:12

DUAL a scris:
adrian78hd a scris:
Profitul pe calea ferată vine cu trenul privat

Fără angajați excedentari, utilizând automotoare în locul trenurilor clasice, eliminând călătoria „cu nașul“. Acesta este secretul companiilor private de transport feroviar de călători

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/profitul-pe-calea-ferata-vine-cu-trenul-privat-150605.html
La cati calatori are regiotransul in tren .. garantez ca fara subventia de stat da faliment in 2 luni.
Te inseli amarnic.... inseamna ca nu ai vazut cati calatori sunt in zona Timisoara.
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13276
Data de inscriere : 05/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 49 Icon_minitimeLun 15 Aug 2011, 22:18

Ba da Smile .. trece zilnic acceleratul BV-TM de la Regio prin Simeria si e gol.. Regio Blaj-Praid .. gol.. nu zic ca nu au trenuri pline .. gen cele din Zarnesti .. dar majoritatea sunt pustii.
Sus In jos
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 20/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 49 Icon_minitimeLun 15 Aug 2011, 22:20

orestte a scris:
DUAL a scris:
adrian78hd a scris:
Profitul pe calea ferată vine cu trenul privat

Fără angajați excedentari, utilizând automotoare în locul trenurilor clasice, eliminând călătoria „cu nașul“. Acesta este secretul companiilor private de transport feroviar de călători

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/profitul-pe-calea-ferata-vine-cu-trenul-privat-150605.html
La cati calatori are regiotransul in tren .. garantez ca fara subventia de stat da faliment in 2 luni.
Te inseli amarnic.... inseamna ca nu ai vazut cati calatori sunt in zona Timisoara.

Depinde de zona...asa e in Timisoara sunt foarte multi care frecventeaza Regiotrans-urile..defapt sunt navetisti....pe secundare alte trenuri nu circula asa ca nu au incotro...dar am vazut si Regiotrans-uri in concurenta cu CFR puse pe magistrale principale care efectiv sunt goale...foarte putini calatori.
Sus In jos
mihaiuc




Numarul mesajelor : 267
Reputatie : 5519
Data de inscriere : 14/07/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 16 Aug 2011, 12:26

DUAL a scris:
Ba da Smile .. trece zilnic acceleratul BV-TM de la Regio prin Simeria si e gol.. Regio Blaj-Praid .. gol.. nu zic ca nu au trenuri pline .. gen cele din Zarnesti .. dar majoritatea sunt pustii.

Depinde, am mers cu 14006 (doar Brasov - Predeal). Era plin ochi, peste 90% din locuri erau ocupate, pe locurile de langa mine stand trei persoane care mi-au spus ca aleg intentionat trenul Regiotrans, pe care il considera mai curat decat alternativele CFR de la ora respectiva.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 16 Aug 2011, 12:27

DUAL a scris:
Ba da Smile .. trece zilnic acceleratul BV-TM de la Regio prin Simeria si e gol.. Regio Blaj-Praid .. gol.. nu zic ca nu au trenuri pline .. gen cele din Zarnesti .. dar majoritatea sunt pustii.

Bv-Tm nu este Acc , este P Wink

_________________
595423Revista presei (partea I) - Pagina 49 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 49 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 49 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9705
Data de inscriere : 02/11/2008

Revista presei (partea I) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 16 Aug 2011, 13:22

Personal sprinten , cum se zice pe la noi Smile

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
The Legend
V.I.P Member
V.I.P Member
The Legend


Numarul mesajelor : 1115
Varsta : 30
Localizare : TIMISOARA SI ATAT!
Reputatie : 6446
Data de inscriere : 03/08/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 16 Aug 2011, 14:48

Dimineata P de la pensiotrans pardon regiotrans tm-bv pleaca cu maxim 1-2calatori si aia merg cu el ca au pierdut P-ul de la CFR spre arad Smile)
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 16 Aug 2011, 15:17

Pe sectiile secundare numarul de calatori e acelasi ca si in perioada cand trenurile erau facute de CFR singura diferenta e ca ei au material rulant mai eficient si poate nasi care nu iau spaga!!


Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Mar 16 Aug 2011, 20:01, editata de 1 ori
Sus In jos
cristyadaX

cristyadaX


Numarul mesajelor : 371
Varsta : 31
Reputatie : 5391
Data de inscriere : 20/03/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 16 Aug 2011, 20:00

The Legend a scris:
Dimineata P de la pensiotrans pardon regiotrans tm-bv pleaca cu maxim 1-2calatori si aia merg cu el ca au pierdut P-ul de la CFR spre arad Smile)
Cred ca aia 2 i-ai confundat cu controlorii Smile)..anyway..se vorbeste ca de la anul P de regiotrans va pleca inaintea CFR-ului dimineata din tm..atunci sa vezi cum Regiotransul va ,,curata" tot iar CFR-ul ramane pt navetisti din triaj si cei care pierd regiotransul...totul e la nivel de discutie..nimic sigur
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8689
Data de inscriere : 09/01/2011

Revista presei (partea I) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 16 Aug 2011, 20:17

Daca eram director la CFR faceam altceva, imi pastram mie IC, R, ACc si personalele le dadeam la privati si asa nu cred ca exista linie de personal pe care CFR sa faca profit. Si asa CFR calatori nu mai are nici vagoane nici locomotive, vai mama lor.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

Revista presei (partea I) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 16 Aug 2011, 20:27

AlexD a scris:
Daca eram director la CFR faceam altceva, imi pastram mie IC, R, ACc si personalele le dadeam la privati si asa nu cred ca exista linie de personal pe care CFR sa faca profit. Si asa CFR calatori nu mai are nici vagoane nici locomotive, vai mama lor.

Cam la asta se gandesc si ei Laughing , deci e posibil ca pe viitor sa dispara trenurile Personale din gestiunea CFR Smile , eu asa am auzit .

_________________
595423Revista presei (partea I) - Pagina 49 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 49 Bdeem_8496_aRevista presei (partea I) - Pagina 49 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

Revista presei (partea I) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 49 Icon_minitimeMar 16 Aug 2011, 20:36

Pai si ce crezi ca celelalte trenuri de rang superior fac profit?Ar trebui sa invete de la particulari :automotoare mai eficiente ,nasi care nu iau spaga si pe unele portiuni au ridicat vitezele de circulatie..Pana nu vor ajunge manageri cu cap si oameni carora le pasa de calea ferata tot asa va merge CFR-ul din rau in mai rau..
Sus In jos
Continut sponsorizat





Revista presei (partea I) - Pagina 49 Empty
MesajSubiect: Re: Revista presei (partea I)   Revista presei (partea I) - Pagina 49 Icon_minitime

Sus In jos
 
Revista presei (partea I)
Sus 
Pagina 49 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 26 ... 48, 49, 50 ... 57 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Revista presei (partea II)
» Revista presei (partea III)
» Revista presei (partea IV)
» Revista presei
» Revista presei

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: INFORMATII GENERALE-
Mergi direct la: